Neem aan dat je deze FAQ bedoelt? {website} doet het bij mij niet, en bij de rest van de wereld wel!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:22 schreef nO_On het volgende:
Gister werd ik door verwezen naar de FAQ.
Kreeg je een foutmelding?quote:ik ging door naar de 2e stap: HOSTS. Ik had met de search het bestandje hosts wel gevonden, ik kon hem alleen niet openen. Iemand die me hiermee kan helpen?
DNS servers krijg je toegewezen van een internetprovider. In FAQ - Netwerken even zoeken op het woordje DNS en je vind een hele lap tekst over wat dit is. Veel simpeler kan ìk het niet uitleggen.quote:4e stapje: Die snap ik niet...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:31 schreef QuietGuy het volgende:
Neem aan dat je deze FAQ bedoelt? {website} doet het bij mij niet, en bij de rest van de wereld wel!
Hij kan het bestand niet openen omdat er geen bijbehorend programma is...quote:Kreeg je een foutmelding?
Ja, daar wordt uitgelegd wàt DNS is, en dat snap ik wel, alleen er staat niet waar ik dingen moet veranderen enzo, en dat snap ik dus niet.quote:DNS servers krijg je toegewezen van een internetprovider. In FAQ - Netwerken even zoeken op het woordje DNS en je vind een hele lap tekst over wat dit is. Veel simpeler kan ìk het niet uitleggen.
Moet je openen met Kladblok (zit standaard in Windows onder Bureau-accesoires)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:40 schreef nO_On het volgende:
[..]
Hij kan het bestand niet openen omdat er geen bijbehorend programma is...
Jullie worden tot een relatie gedwongenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:43 schreef Xcalibur het volgende:
een meisje op m'n werk heeft dat probleem ook... alleen op haar computer, met haar account...
op mijn computer, met haar account werk wel, op haar computer met mijn account ook
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Moet je openen met Kladblok (zit standaard in Windows onder Bureau-accesoires)
Ja, dat snap ik, maar waar moet ik dat invullen dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:06 schreef Lucille het volgende:
DNS server(s) invullen van je provider. Deze IP adressen zijn te vinden in de Netwerk FAQ (zie DIG FAQ). De lijst is voorzien van elke provider in Nederland.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:24 schreef veldmuis het volgende:
rechtermuisknop op my network places
properties
rechtermuisknop op de eigenschappen van de verbinding
properties
dubbelklikje op tcp/ip
onderste 2 velden
Ja. Zonder problemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:07 schreef veldmuis het volgende:
Kan je wel aanmelden op msn?
Dat wil ik op zich wel doen, maar zoals ik al zei, denk ik dat het aan de verbinding ligt. Mijn broertje heeft er ook last van als hij met zijn laptop inbelt op KPN DirectInternet. Dus hebben cache, internet settings en cookies er dan wel mee te maken?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:33 schreef veldmuis het volgende:
edit:
oow. Nee. Gooi je cache leeg. Zet je internet settings op default. en mik eventueel je cookies weg.
??????????? Wat??????????quote:Op zondag 20 juni 2004 12:45 schreef eyal het volgende:
wees creatief
SSL (Secure Socker Layer) is een beveiligingsprotocol. Hotmail maakt gebruik van SSL om de verbinding te beveiligen. Het lijkt me logischer dat er iets softwarematigs niet goed zit dan dat het met de fysieke verbinding te maken heeft.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:32 schreef nO_On het volgende:
SSL? Geen idee wat dat is. Maar alssie het eerst prima deed, waarom zou ie nou dan kapot zijn? Maar goed laat maar, ik denk dat er gewoon niks aan te doen is. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |