Ik heb op de betreffende schijf 7 Gb vrij..quote:No space left on device
The client allocates the space needed to store the file on your HD, you get this error when you dont have enough space on your harddrive for bittorrent to fully allocate the file.
Het is niet precies 7 GB, iets van 6,xx. Wat bedoel je met chunks ofzo??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:54 schreef Leutje het volgende:
Ik gebruik een heel andere Torrent client dus ik kan het mis hebben maar...
Is het niet mogelijk dat jouw proggie alvast 5 gig op je schijf 'claimt'? (allocating disk space) en dat je echte download chunks de overige 2.122 MB samen op 7 gig zet? (2.122 gedownload zie ik in je plaatje staan)
Vind dat namelijk heel toevallig dat het precies 7 gig is
Ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:02 schreef Fillipe het volgende:
Relaxed, wist nog geeneens dat die uit was![]()
hmmz ik heb nu de eerst gedownloade versie verwijderd (dus 3,99 GB extra + 7 GB wat al vrij was = nu ~10 GB vrij) en hij download weer... Athans hij upload en is bezig met bronnen zoeken en de foutmelding komt niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef Leutje het volgende:
http://www.lanspirit.net/index2.htmen hier draait hij goed hoewel anderen weer andere beter vinden.
Verder zeg je bijna 5 gig. Is dat 4.7? 4.7+2,122 is ook 6.xxIk denk dat dat echt het probleem is
Chunks zijn stukjes van het hele bestand wat je binnen haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |