abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2004 @ 22:55:12 #1
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_19693698
als die nog niet bestaan wou ik er namelijk patent op aanvragen
nee maar even serieus zal dat nog een keer komen of niet ?
scheelt een boel rotzooi in je pc
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 6 juni 2004 @ 23:00:59 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19693875
Als je commentaar hebt, kom dan even naar het FB topic. Ik vind het een goede vraag.
pi_19693879

Het zou eigenlijk wel lachen zijn, maar het echte nut zie ik er niet van in
Krijg je alleen maar problemen mee lijkt me
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 6 juni 2004 @ 23:06:59 #4
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19694064
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Als je commentaar hebt, kom dan even naar het FB topic. Ik vind het een goede vraag.
IS geen commentaar..........meer een vraag hoe je je interne speed wil behouden op een draadloze oplossing. (voor draadloos zul je toch echt wel een zender en ontvanger nodig hebben). Knappe jonge die z'n Proc. sneller met z'n RAM kan laten "praten" over wireless, dan dat dat via een stukje koper gaat.

oftewel..........READ THE FUCKING TOPIC TITLE
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zondag 6 juni 2004 @ 23:10:58 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_19694186
Beetje rare vraag. Je vraagt om kabel die draadloos is een kabel is een kabel.. draadloos heeft geen kabels:)
pi_19694244
Beveiligingstechnisch lijkt het me ook niet echt geweldig. Zet je laptop naast een PC met wireless HDD verbindingen, hack het signaal en je kunt zo alles er vanaf trekken.
pi_19694313
nou of niet meer van die dikke kabels maar iets makkelijkers
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 7 juni 2004 @ 07:46:51 #8
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_19697462
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:18 schreef sop het volgende:
Beveiligingstechnisch lijkt het me ook niet echt geweldig. Zet je laptop naast een PC met wireless HDD verbindingen, hack het signaal en je kunt zo alles er vanaf trekken.
ja en aangezien eigenlijk elke beveiliging wel te hacken is..
en de snelheid ervan zal (voorlopig ?) nog wel niet gehaald kunnen worden..
en toch zou het best handig zijn denk ik
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 00:35:56 #9
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19718548
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou of niet meer van die dikke kabels maar iets makkelijkers
"Round Cable" is er al een paar jaar , en dit scheelt ook nog behoorlijk mbt. Airflow in je kast.

(Chaintech levert deze standaard bij een nieuw MoBo uit de Zenith / Apogee serie's)
pi_19718742
Ik probeer al jaren een patent aan te vragen op wireless powercables.

is dit dig?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 00:55:04 #11
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_19718991
Sun werkt aan een soort draadloze verbinding waarmee ze afzonderlijke processoren van supercomputers wil laten communiceren. De naam er van is HERO.
quote:
Sun werkt aan "Hero", oftewel draadloze communicatie tussen de processors. Het bedrijf hoopt een enorme hoeveelheid bandbreedte te realiseren door veel chips dicht bij elkaar te plaatsen en de data door de lucht te schieten in plaats van door koperen kanalen op een printplaat. Op die manier denkt men wel honderd keer zo snel te kunnen worden.
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32810

Denkt dat dat dus ook misschien ooit de ide flatcables en nog meer zou kunnen gaan vervangen. Maar aangezien Sun nog steeds aan HERO werkt om het in een nog te ontwikkelen supercomputer te gaan duwen, kun je wel stellen dat de ontwikkelingen nog niet erg ver zijn.
Jesus Christ.... Somebody call somebody.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 01:01:11 #12
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19719125
[oftopic] SUN werkt ook iedere dag aan een nieuwe Java versie, zodat je voor iedere webbased tool wéér een nieuwe versie kunt downloaden die dan uiteraard weer NIET compatible blijkt te zijn met de vorige. Gevolg is dat je andere webbased tools niet meer werken........En juist die Lui willen nu weer met iets nieuws komen.........vraag me zo langzamerhand af waar dat weer compatibiliteits problemen mee op gaat leveren.......Iedere 5 minuten een nieuwe versie van die zooi zit ik niet op te wachten[/oftopic]
pi_19719650
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 00:44 schreef devzero het volgende:
Ik probeer al jaren een patent aan te vragen op wireless powercables.

is dit dig?
Zo heel dom is de vraag van TS niet. Dat het vooralsnog niet haalbaar is en dat er haken en ogen aanzitten, is een ander verhaal
  dinsdag 8 juni 2004 @ 01:37:29 #14
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19719725
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 01:30 schreef sop het volgende:

[..]

Zo heel dom is de vraag van TS niet. Dat het vooralsnog niet haalbaar is en dat er haken en ogen aanzitten, is een ander verhaal
Technische haken én ogen daargelaten........wat is het voordeel van "wireless" op een 1/8 vierkante meter....... Draadloos gaat nooit sneller worden dan een "wired" verbinding...... (beetje natuurkunde leert je dat de weerstand van lucht hoger is dan de weerstand van bijv. koper). Oftewel zoals ik al eerder zei....... Hoe kun je je RAM sneller met je Proccessor laten babbelen zonder touwtje's.

én als koper toch te traag is .........??? , Glas kán ook
pi_19720136
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 01:37 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Technische haken én ogen daargelaten........wat is het voordeel van "wireless" op een 1/8 vierkante meter....... Draadloos gaat nooit sneller worden dan een "wired" verbinding...... (beetje natuurkunde leert je dat de weerstand van lucht hoger is dan de weerstand van bijv. koper). Oftewel zoals ik al eerder zei....... Hoe kun je je RAM sneller met je Proccessor laten babbelen zonder touwtje's.

én als koper toch te traag is .........??? , Glas kán ook
Dat je harddisken niet meer in je systeem hoeft te doen, maar ernaast kan leggen, etc.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 02:24:20 #16
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19720152
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 02:22 schreef sop het volgende:

[..]

Dat je harddisken niet meer in je systeem hoeft te doen, maar ernaast kan leggen, etc.
Zoals al door een ander gepost..... "lekker veilig"

was je zelf ook nog eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')