IS geen commentaar..........meer een vraag hoe je je interne speed wil behouden op een draadloze oplossing. (voor draadloos zul je toch echt wel een zender en ontvanger nodig hebben). Knappe jonge die z'n Proc. sneller met z'n RAM kan laten "praten" over wireless, dan dat dat via een stukje koper gaat.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef Slarioux het volgende:
Als je commentaar hebt, kom dan even naar het FB topic. Ik vind het een goede vraag.
ja en aangezien eigenlijk elke beveiliging wel te hacken is..quote:Op zondag 6 juni 2004 23:18 schreef sop het volgende:
Beveiligingstechnisch lijkt het me ook niet echt geweldig. Zet je laptop naast een PC met wireless HDD verbindingen, hack het signaal en je kunt zo alles er vanaf trekken.
"Round Cable" is er al een paar jaar , en dit scheelt ook nog behoorlijk mbt. Airflow in je kast.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou of niet meer van die dikke kabels maar iets makkelijkers
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/32810quote:Sun werkt aan "Hero", oftewel draadloze communicatie tussen de processors. Het bedrijf hoopt een enorme hoeveelheid bandbreedte te realiseren door veel chips dicht bij elkaar te plaatsen en de data door de lucht te schieten in plaats van door koperen kanalen op een printplaat. Op die manier denkt men wel honderd keer zo snel te kunnen worden.
Zo heel dom is de vraag van TS niet. Dat het vooralsnog niet haalbaar is en dat er haken en ogen aanzitten, is een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:44 schreef devzero het volgende:Ik probeer al jaren een patent aan te vragen op wireless powercables.
is dit dig?
Technische haken én ogen daargelaten........wat is het voordeel van "wireless" op een 1/8 vierkante meter....... Draadloos gaat nooit sneller worden dan een "wired" verbinding...... (beetje natuurkunde leert je dat de weerstand van lucht hoger is dan de weerstand van bijv. koper). Oftewel zoals ik al eerder zei....... Hoe kun je je RAM sneller met je Proccessor laten babbelen zonder touwtje's.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:30 schreef sop het volgende:
[..]
Zo heel dom is de vraag van TS niet. Dat het vooralsnog niet haalbaar is en dat er haken en ogen aanzitten, is een ander verhaal
Dat je harddisken niet meer in je systeem hoeft te doen, maar ernaast kan leggen, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:37 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Technische haken én ogen daargelaten........wat is het voordeel van "wireless" op een 1/8 vierkante meter....... Draadloos gaat nooit sneller worden dan een "wired" verbinding...... (beetje natuurkunde leert je dat de weerstand van lucht hoger is dan de weerstand van bijv. koper). Oftewel zoals ik al eerder zei....... Hoe kun je je RAM sneller met je Proccessor laten babbelen zonder touwtje's.![]()
én als koper toch te traag is .........??? , Glas kán ook
Zoals al door een ander gepost..... "lekker veilig"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:22 schreef sop het volgende:
[..]
Dat je harddisken niet meer in je systeem hoeft te doen, maar ernaast kan leggen, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |