abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19949390
Ben nou al 3 dagen bezig met het opzetten van een ftp server op een @home machine. Ik heb thuis een 10mbit netwerkje dat loopt op een gewone server ( oude bak ). Als ik een ftp open, maakt niks uit welke port en probeer dan op die ftp te komen krijg ik steeds : connection failed. Lijkt wel of alle poorten zijn geblokkeerd ofzo ? Iemand oplossing ? Zijn er kleine programma's om op de server poorten open te zetten ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:04:07 #2
91751 Derice
Jamaica got a bobslede team!
pi_19949459
Firewall aan/uit?
Router aan poort mapping laten doen?
Waarop heb je de FTP server ingesteld?
Draaid de FTP server service?
Welke FTP server gebruik je?
It's bobslede time!
pi_19949507
We'll keep on whispering our mantras.
pi_19949552
Je moet wel poorten forwarden.. Ik weet verder niet hoe je je internet shared.. Vroeger draaide ik een Sygate netwerkje en daar kon het mee.
pi_19949582
Ik zit niet achter een router. Gewoon een oud computertje als server waar het netwerk op loopt. IK wil dus op een andere pc in het netwerk die ftp draaien

Bulletproof ftp server gebruik ik
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_19949697
Is het mogelijk om op die oude server ( dus waar die ftp niet opkomt, gewoon de server die het netwerk verdeelt) een poort te openen met een klein programmatje en die door te mappen naar het interne ip van de pc waar de ftp server op moet draaien Zoek al 3 dagen zo een proggie
pi_19949807
Waarom heb je een server die het netwerk verdeelt als je niet weet hoe het werkt?
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:27:20 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19951842
We hebben 2 FAQ's, over elk onderwerp één. En duik niet in het diepe als je je A diploma nog moet halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')