nee hoor,quote:Op zondag 23 mei 2004 10:45 schreef skiczukie het volgende:
Fuck de rest, Final Cut is de best
Maar het is wel zo!
Final Cut Pro wordt toch de vervanger van Avid. Avid is duur. FC gaat de standaard worden!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:28 schreef MrWilliams het volgende:
Avid Xpress 3.5 (ook wel Avid Xpress DV)
wordt gebruikt door professionele markt (TV, film, etc)... met dit programma had ik het minste moeite om snel een filmpje te monteren. (had ook Premiere, Videostudio en de standaard moviemaker van windows geprobeerd)
dat zou kunnen, ik heb FCP nog niet gezien op de pc, misschien werkt die net zo fijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Final Cut Pro wordt toch de vervanger van Avid. Avid is duur. FC gaat de standaard worden!
quote:Op zondag 23 mei 2004 11:49 schreef skiczukie het volgende:
Pc?G5!
Bullshit, binnen een middagje weet je al aardig wat.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:19 schreef Impry het volgende:
Adobe Premier is gewoon goed, maar je moet wel weten hoe het allemaal werkt
Ik zelf gebruik altijd Studio 7...![]()
Je bent in DIG hoor, dus je mag weer normaal doenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:49 schreef skiczukie het volgende:
Pc?G5!
zitten daar meer opties bij dan de windows movie maker die al standaard bij xp zit?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:32 schreef Lkw het volgende:
Windows Movie Maker 2.0
quote:Op zondag 23 mei 2004 10:54 schreef berc het volgende:
[..]
nee hoor,
adobe premiere is de best![]()
Premiere is allang overtroeft door Final Cut en bovendien dringt de laatste met Final Cut Pro HD ook door in de professionele markt. Dat is alleen al af te lezen aan het feit dat Adobe geen Premiere voor de Mac meer maakt.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:54 schreef berc het volgende:
[..]
nee hoor,
adobe premiere is de best![]()
Ik heb het goedgemaakt toch?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent in DIG hoor, dus je mag weer normaal doen
Voor zover ik weet wel. Maar ik maak altijd nog gebruik van de ingebakken Movie Maker XP, bevalt me uitstekend. Windows Movie Maker 2.0 krijgt echter veel credits zo her en der op internet, daarom linkte ik daarnaartoe in mijn eerdere berichtje.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zitten daar meer opties bij dan de windows movie maker die al standaard bij xp zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |