Levi kon wel een zoon van Pim Vosmaer zijn .....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
kijk, kijk, als je maar lang genoeg wacht komen ze vanzelf terug...
Nah, Pimmetje is leuker...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Levi kon wel een zoon van Pim Vosmaer zijn .....
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
kijk, kijk, als je maar lang genoeg wacht komen ze vanzelf terug...
[afbeelding]
Tara vindt alleen maar haar zaken belangrijk. Vrijdag gaat het leuk worden, want dan krijgt ze de wouten aan de deur.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
En jammer dat Carlo Tara zo in de steek laat... zou ik toch niet doen
Als ze nou mijn cliffhanger overnemen ben ik dik tevreden. En Claire moet volgend seizoen gewoon terugkomen bij Niels.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
ze lezen echt mee hier hoor
Het topic "sex & relaties" staat elders ...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik echt dat ik gewoon helemaal de weg kwijt ben...
Dat mensen gewoon zoveel topics en tekst kunnen produceren is natuurlijk al een prestatie, maar om dat dan ook nog aan een "soap" op te dragen...
De stukjes tekst worden veelal ook geschreven alsof het allemaal "het echte leven" is.
Ik moet toch maar eens hulp gaan zoeken, aangezien ik blijkbaar in een verkeerde wereld leef
haha wat heb jij vandaag?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze nou mijn cliffhanger overnemen ben ik dik tevreden. En Claire moet volgend seizoen gewoon terugkomen bij Niels.
Kunnen Claire, Lizzy en Tara hun ware gezicht (hoewel ... gezicht ...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
als Aafke ook aftaait, kan Duuk zn wilde feestjes voortzetten in huize Couwenberg.
Wordt het daar 1 groot bordeel......
Vandaag ben ik vrolijk en geil ...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
haha wat heb jij vandaag?
eerst al linkjes in de opening en nu dit ook nog......
ik vind hem leuk, lekker valse kop ook.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Maar ik ken 'm ergens van
lolquote:Op maandag 22 maart 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het topic "sex & relaties" staat elders ...
Dat komt doordat het vorige topic om 19.59 uur vol was.....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:24 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
lol
Maar het meest verontrustende is eigenlijk dat dit topic precies om 20:00 uur is geopend. Volgens mijn tv gids is ONM dan afgelopen. Interessant fenomeen dat "Soap verslaving"
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk!
Nou heerlijk toch, zo'n zelfstandige zakelijke vrouw.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara vindt alleen maar haar zaken belangrijk. Vrijdag gaat het leuk worden, want dan krijgt ze de wouten aan de deur.
Dat kan wel kloppen ja, de engerd.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind hem leuk, lekker valse kop ook.
Iwan had al verteld dat hij in het begin in Goudkust een rolletje speelde als het vriendje van Mariet, de eerste Mariet, ik herinner het me nog wel, hij was toen ook al een fouterd......
Ik let alleen maar op haar lichaam. Tja, ik ben en blijf een varken.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Nou heerlijk toch, zo'n zelfstandige zakelijke vrouw.
Lizzy I speelde geloof ik een killer in Goudkust ....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Dat kan wel kloppen ja, de engerd.
ja een stalker, die volkomen doldraaide.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy I speelde geloof ik een killer in Goudkust ....
Was zij het die zichzelf en een baby met dynamiet opblies?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
ja een stalker, die volkomen doldraaide.
Heb je caps van Vivienne in Goudkust?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
neuh, geen babygedoe, da's voor Floor toch?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was zij het die zichzelf en een baby met dynamiet opblies?
Ze was zwanger, dus die "dynamiet" had ze al gehad.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
neuh, geen babygedoe, da's voor Floor toch?
oei, vast wel ergens, maar niet bepaald bij de hand. Ik zal eens op zoek gaan...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je caps van Vivienne in Goudkust?
Da's lievvvquote:Op maandag 22 maart 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
oei, vast wel ergens, maar niet bepaald bij de hand. Ik zal eens op zoek gaan...
hehe, je word verstandigquote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft Duuks geld toch teruggestort. Dat was in de aflevering van vrijdag 14 november.
Dus hij is uit de geldproblemenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft Duuks geld toch teruggestort. Dat was in de aflevering van vrijdag 14 november.
Yep... van alle 925 afleveringen.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vivienne van Assem speelde de rol van Sofie Bergman, een meisje met een meervoudige persoonlijkheids stoornis, die verantwoordelijk was voor de dood van haar vader. Grappig dus dat Joyce, die in OnM haar stiefmoeder speelt, een gelijksoortige stoornis heeft.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
Bedoel je Sid Porter (acteur Youssef Idilbi)? Die heeft nooit in Goudkust gespeeld, wel in Westenwind.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:01 schreef pberends het volgende:
Maar Kira speelde trouwens toch ook in Goudkust. Die Aboullah-manager van claire toch ook![]()
![]()
Hele leegloop zo te zien.
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Een tijdje terug speelde Everon Jackson Hooi een gastrol in ONM. Hij probeerde Kyra te versieren toen het net uit was met daan. Heeft iemand daar een shotje van?
Top!!! Dankjewelquote:Op maandag 22 maart 2004 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Everon Hooi als Philip (OnM, Afl. 1909 - DO. 25-09-2003)
Ik zou Wup adviseren om alles op cd-rom te zetten en dan te verkopen. Verdient ze een bom geld mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:00 schreef Basic het volgende:
het archief van WUP maak daar is een cap van hehehe
Who knows...wat zal jij er voor willen geven dan ??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zou Wup adviseren om alles op cd-rom te zetten en dan te verkopen. Verdient ze een bom geld mee.
nou daar zijn ze dan....ik persoonlijk was vooral gecharmeerd van paps Bergman.....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niks.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:14 schreef Basic het volgende:
Who knows...wat zal jij er voor willen geven dan ??
een kleine selectie dus grappenmakerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn dat alles caps van Vivienne in Goudkust?
Je trapt er gelukkig niet in ....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
een kleine selectie dus grappenmaker
die shots zijn van eind 2000 tot en met januari 2001.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:07 schreef Basic het volgende:
Thnxx WUP wat een lekkerding is dat zeg damn toen al
Wie is een lekker ding? Wup of Lizzy?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:07 schreef Basic het volgende:
Thnxx! WUP, wat een lekkerding is dat
Ik denk dat ze toen een jaar of 16 was.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:11 schreef Wup het volgende:
die shots zijn van eind 2000 tot en met januari 2001.
ik weet niet hoe oud ze toen was?
nee en het is zo irritant dat maar niet bekend wordt hoe dat komt.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:01 schreef pberends het volgende:
Dus hij is uit de geldproblemen
Je hebt het over Duuk, neem ik aan? Ik denk dat hij zijn geld heeft vergokt, verhoerd, vervreten en verzopen, om het ff plat te zeggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:14 schreef Wup het volgende:
nee en het is zo irritant dat maar niet bekend wordt hoe dat komt.
ja,Duuk ja, sorry voor de vaagheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je hebt het over Duuk, neem ik aan? Ik denk dat hij zijn geld heeft vergokt, verhoerd, vervreten en verzopen, om het ff plat te zeggen.
Het kan best zijn dat we er in de laatste week voor de cliff achter komen en dat die "meid" iets met het vertrek van Duuk heeft te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
ja,Duuk ja, sorry voor de vaagheid.
Ik denk ook vanalles, al weken lang. Ik vind echt dat ze het maar eens moeten vertellen gewoon. Die Natasja ombouw was echt de eerste die ernaar vroeg maar Duuk ging er niet op in.
Ik vind het echt onleuk dat we het niet mogen weten, of dat we er zo oneindig lang op moeten wachten.
Wat moet Niels dan uit zijn duim gaan zuigen? Zijn affaire met Claire is bekendgeraakt, zijn privéleven met Lieve ligt op straat. Wat zou er dan verder nog met hem gebeurd kunnen zijn? Misschien dat hij homo is ofzo, maar dat lijkt me gezien alle vrouwen die hij heeft gehad niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:30 schreef Wup het volgende:
nou dat vage verhaal over bindingsangst wat hij vandaag tegen Niels hield sloeg ook nergens op.
Het wordt tijd dat Niels de boel weer ouderwets bij elkaar gaat liegen nu.
tsss, nou hij verzint maar iets.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat moet Niels dan uit zijn duim gaan zuigen? Zijn affaire met Claire is bekendgeraakt, zijn privéleven met Lieve ligt op straat. Wat zou er dan verder nog met hem gebeurd kunnen zijn? Misschien dat hij homo is ofzo, maar dat lijkt me gezien alle vrouwen die hij heeft gehad niet waarschijnlijk.
Of zal blijken dat Dr. Stinkerd Knoeilap geen familie van Vic Kever is?
Dat van Renée en Joyce kan ik wel begrijpen. Ze zijn familie van 'm en inderdaad zijn ze toch een soort van "broer en zus" van elkaar, ook al is dat biologisch niet zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
tsss, nou hij verzint maar iets.
Dat laatste zou me trouwens niks verbazen. Hij doet ook al steeds net alsof Renee en Joyce halfzusjes van hem zijn, en iedereen vind dat een geloofwaardig verhaal.
Je hebt helemaal gelijk, Duuk!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik echt dat ik gewoon helemaal de weg kwijt ben...
Dat mensen gewoon zoveel topics en tekst kunnen produceren is natuurlijk al een prestatie, maar om dat dan ook nog aan een "soap" op te dragen...
De stukjes tekst worden veelal ook geschreven alsof het allemaal "het echte leven" is.
Ik moet toch maar eens hulp gaan zoeken, aangezien ik blijkbaar in een verkeerde wereld leef
Hij moet nog een tijdje blijven hoor, dus moordenaar kan niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat van Renée en Joyce kan ik wel begrijpen. Ze zijn familie van 'm en inderdaad zijn ze toch een soort van "broer en zus" van elkaar, ook al is dat biologisch niet zo.
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Niels, net als Serge, een gemene moordenaar is en dat we dat vlak voor de cliff net wel / net niet achter komen. Iets totaal onverwachts.
die vond het niet leuk hier, dit hele topic is nog ruzie-vrijquote:Waar is trouwens de psychiater, die vindt dat we doen alsof we over een echt leven praten, gebleven? (1e Pagina van dit topic, geloof ik)
Misschien gaat hij dan ook zakkenrollen? Volgens mij heeft Duuk die carpethapper gerold. Hoe komt ie anders aan die 50 euro. Vond ik vrij dubieus.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 01:48 schreef Wup het volgende:
Duuk is wel oke nu, misschien brengt hij Niels op het foute pad.....
Simpel gevalletje van pseudoďntelligentie.quote:die vond het niet leuk hier, dit hele topic is nog ruzie-vrij![]()
Zoals ik al zei heeft ze vrijdag (of donderdag?) de wouten aan de deur, i.v.m. de drugsaffaire rond Floor. Het belooft wat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:00 schreef Basic het volgende:
Ja mede onderweg kijkertjes..ik denk dat dit weer een leuke week zal worden sinds tijden weerik vond het vandaag in ieder geval niet saai...Ben erg benieuwd naar Tara deze week denk dat ze veel in de schijnwerpers zal staan. Wat denken jullie ?
ach dat valt allemaal reuze mee hoor in de muziek heb je je eigen werktijden zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup en Basic: hoeven wij straks niet te werken?
Ja, ik weet het. Als journalist kun je ook je eigen werktijden bepalen. Wup ligt volgens mij al op één oor, want zo stil is ze nog nooit geweest, hier.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:06 schreef Basic het volgende:
ach dat valt allemaal reuze mee hoor in de muziek heb je je eigen werktijden zal ik maar zeggen![]()
Hehe?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:48 schreef Basic het volgende:
hehe
Ik doe niet aan riooljournalistiek!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:12 schreef Basic het volgende:
ja net :-) heb je het al ontvangen beneden riool rat van me
Wist niet dat je die had...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan riooljournalistiek!
Privé, Weekend, Storyquote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:37 schreef Basic het volgende:
Wist niet dat je die had...
Droom maar van een lekker wijf (Floor) ... Doe ik ook.quote:weltrusten
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:12 schreef Basic het volgende:
ja net :-) heb je het al ontvangen beneden riool rat van me
Joycequote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:07 schreef Svensational het volgende:
Volgende week keer Joyce terug uit Amerika. Ze heeft speciale plannen met Duuk
Jp wordt arbeidsongeschikt verklaart en Aafke ligt buiten kennis in de keuken
hey, Joyce moest plannen hebben met Babette toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:07 schreef Svensational het volgende:
Volgende week keer Joyce terug uit Amerika. Ze heeft speciale plannen met Duuk
neergeslagen of onwel? Ik hoop het eerste.....quote:en Aafke ligt buiten kennis in de keuken
Dan hoop ik dat Carlo het heeft gedaan. Moet hij in de bak en dan zijn we die kwijlebabbel ook kwijt. Aafke zal onherstelbaar gehandicapt blijven en naar een verzorgingstehuis moeten. Is zij ook weg!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:52 schreef Wup het volgende:
neergeslagen of onwel? Ik hoop het eerste.....
Laat Duuk die vriend zijn, die ging toch ook de serie uit??!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels blijkt ondanks al zijn wijven een homo te zijn en vertrekt met zijn nog op de proppen te komen vriend naar Texel, alwaar zij op de schapenhouderij van Ariels ouders gaan wonen.
Nee, die verrekt samen met die tapijthapper aan AIDS.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:27 schreef soapie het volgende:
Laat Duuk die vriend zijn, die ging toch ook de serie uit??!!!![]()
![]()
In mijn cliff gaat hij ook nog de pijp uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:27 schreef soapie het volgende:
Laat Duuk die vriend zijn, die ging toch ook de serie uit??!!!![]()
![]()
Wees gerust. Babette komt op dinsdag 21 september terug.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:01 schreef Basic het volgende:
Joyce terug dat klinkt altijd goeden nu hopen dat babette ook maar terug komt !!
Die plannen gaan door.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:52 schreef Wup het volgende:
hey, Joyce moest plannen hebben met Babette toch?
Wie is in vredesnaam Babette?? Ik kijk ONM nu al wat jaartjes maar nooit gehoord van ene Babette?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wees gerust. Babette komt op dinsdag 21 september terug.
Babette: het product van een fikse neukpartij tussen Ed Couwenberg en Aafke Reitsema, die toen nog met Jan Reitsema was getrouwd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:53 schreef dunn0w het volgende:
Wie is in vredesnaam Babette?? Ik kijk ONM nu al wat jaartjes maar nooit gehoord van ene Babette?!
of ze is me niet bijgebleven.. dat kan natuurlijk ook..
thnxquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Babette: het product van een fikse neukpartij tussen Ed Couwenberg en Aafke Reitsema, die toen nog met Jan Reitsema was getrouwd.
Babette verdween in december 2000 (of 2001, dat weet ik niet meer) uit de serie. Ze kwam toen Joyce "dood" was nog even voor een paar afleveringen terug.
Zolang nogquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wees gerust. Babette komt op dinsdag 21 september terug.
Er zijn al heel wat scčnes met haar opgenomen, maar het duurt, ook vanwege de aanstaande zomerstop, nog tot 21 september eer wij Tamara weer krijgen te zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:06 schreef Basic het volgende:
Zolang nog
Is ze zo geweldig..??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:06 schreef Basic het volgende:
[..]
Zolang nog
Babette is girlpower, lekker, ze heeft een spannend karakter enne .... ze is gewoon lekker.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:13 schreef dunn0w het volgende:
Is ze zo geweldig..??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Babette: het product van een fikse neukpartij tussen Ed Couwenberg en Aafke Reitsema, die toen nog met Jan Reitsema was getrouwd.
Babette verdween in december 2000 (of 2001, dat weet ik niet meer) uit de serie. Ze kwam toen Joyce "dood" was nog even voor een paar afleveringen terug.
spannend karakter?? vertelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Babette is girlpower, lekker, ze heeft een spannend karakter enne .... ze is gewoon lekker.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je kalkveradering?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:20 schreef Petracev het volgende:
OOOOOOOOw wacht, Joyce is natuurlijk geen dochter van Aafke![]()
Carlo kan Willem Ruis perfect imiteren, zelfs jij kunt hem imiteren als je een beetje je best doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen nog ff wachten tot Kut & Carlo is afgelopen. Wat een kutshow met een vreselijke irritante nicht. Hij wil Willem Ruis imiteren, maar dat kan hij niet.
Pittig, opvliegend, neukt met iedereen (Ticho, Jasper, Olaf, the list goes on and on), rijp, ondernemend, verre van lui.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:23 schreef dunn0w het volgende:
spannend karakter?? vertelben benieuwd..
Een homo (Carlo) kan nooit een hetero (Willem) goed nadoen, hahahahahahaha!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo kan Willem Ruis perfect imiteren, zelfs jij kunt hem imiteren als je een beetje je best doet, maar evenaren is een illusie, want Ruis was uniek.
Heb jij dan niet sinds 3 januari 1994 gekeken?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:29 schreef dunn0w het volgende:
Sta ik hier te kloten?? nee hoor... maar ik heb nu een aardig idee van der..
Dat doet Lizzy anders ook hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch heeft Lizzy Lizzard gelijk. En Tara denkt dat ze het middelpunt van de wereld is.
toen was ik nog 5 joh!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb jij dan niet sinds 3 januari 1994 gekeken?
Not me! Het wordt tijd dat de van Walsumpjes eens weten naar wie ze moeten luisteren!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Ik sta volledig achter Tara en Arthurtje in deze zaak![]()
Ja, dat klopt, want ze woonde er al met Ja... ehhh ... huh?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke Reitsema: "Ik woon hier al 20 jaar."
En dat ben je geestelijk nog, hahahahahahaha?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
toen was ik nog 5 joh!
Het scheelde niet veel of hij was een ex-terminator .... Die Jean Paul toch.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:46 schreef Basic het volgende:
JP de terminator hahahahahaah geweldig
zoiets jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dat ben je geestelijk nog, hahahahahahaha?![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, je bent er nog? Break in GTST?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:15 schreef dunn0w het volgende:
zoiets ja![]()
Volgens de forumshrink van pagina 1 zijn we met z'n allen niet ouder dan 5. Uiteraard zijn de meeste shrinks zelf gek.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:15 schreef dunn0w het volgende:
zoiets ja![]()
Joost zit gewoon te jatten uit de (briljante) film '28 Days Later'.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat weet Joost toch weinig van zombies! Een zombie word je allen maar door een zwaar vergif, niet door een virus. Bovendien verrekt een zombie van de pijn, want hij voelt het verrottingsproces.
Slappe zooi. The Return Of The Living Dead is veel onsmakelijker.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost zit gewoon te jatten uit de (briljante) film '28 Days Later'.
Diepgang is kennelijk niet aan jou besteed. Parel voor een zwijn? (om Ludo Sanders maar eens te citeren)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Slappe zooi. The Return Of The Living Dead is veel onsmakelijker.....
Jij toch ook nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb jij dan niet sinds 3 januari 1994 gekeken?
Says who?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:37 schreef Svensational het volgende:
Jij toch ook niet
Dat zeg jij zelf altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Says who?
Ik testte alleen maar jouw geheugen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:40 schreef Svensational het volgende:
Dat zeg jij zelf altijd
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
Had er nou iemand caps van Babette??
Die is nog in orde hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik testte alleen maar jouw geheugen.
"Die"?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:42 schreef Svensational het volgende:
Die is nog in orde hoor
Tja, die reactie had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
"Die"?
Omfg, ben ik zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
Tja, die reactie had ik wel verwacht![]()
Ach ja, dat zijn we al van je gewend. Je penist wel vaker uit je wervelkolom.quote:Wist ff niet meer zo goed wat ik daar moest neerzetten
De scriptschrijvers hebben weer eens met cijfers zitten stunten en dat is vragen om problemen. Toen Aafke zei dat ze 'hier' al 20 jaar woonde zat ze in huize Couwenberg. Dus ik neem aan dat ze bedoelde dat ze al 20 jaar in huize Couwenberg woont. Dit is onjuist, want ze woont er hooguit een jaar of 6. Ze kan ook met 'hier' Amsterdam (Ulft) bedoelen, maar dat zou alleen logisch zijn als Koen niet in Amsterdam woont. En dan zou het aantal jaren nog niet kloppen, want zoals ZIV al opmerkte, Frank is in De Engel geboren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat klopt, want ze woonde er al met Ja... ehhh ... huh?
Ze woonde met Jan Reitsema toch boven de Engel, want Frank zei steeds dat hij "in het café is geboren"!?
Zeg gabber, ik weet dat je me niet mag, maar om me nou Zeikt_Immens_Veel te noemen gaat wat ver. Ik stap naar een mod.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
want zoals ZIV al opmerkte
HIV ging me net iets te ver en NIV ligt iets voor de hand.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg gabber, ik weet dat je me niet mag, maar om me nou Zeikt_Immens_Veel te noemen gaat wat ver. Ik stap naar een mod.
't Was lekker weer vandaag, hč?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
HIV ging me net iets te ver en NIV ligt iets voor de hand.
Ja, het was vandaag weer lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Was lekker weer vandaag, hč?
Yeah right! Alsof er een Lizzy, Floor of zelfs Ariel is die jou aanraakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, het was vandaag weer lekker.
Ik moet ze helaas alle drie (en vele anderen) teleurstellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! Alsof er een Lizzy, Floor of zelfs Ariel is die jou aanraakt.
Het eeuwigdurende geblaat van WIVquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
Waar gaat dit nu weer over?
Weten wij veel?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
Waar gaat dit nu weer over?
Die Wup mist, want met haar kan ik tenminste gezellig kletsen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Het eeuwigdurende geblaat van WIV![]()
![]()
Bemoei jij je met je eigen zaken. Je bent niet verplicht om hier te posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een kuttopic weer
Kan een modje die vreselijke weet_ik-veel niet gewoon een keer voorgoed verbannen uit de ONM topics.
Voorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een kuttopic weer
Kan een modje die vreselijke weet_ik-veel niet gewoon een keer voorgoed verbannen uit de ONM topics.
En jij bent niet verplicht om hier te baggeren, loserquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bemoei jij je met je eigen zaken. Je bent niet verplicht om hier te posten.
Het wordt hier pas bagger als jij er bij komt. Gisteren was het hier gezellig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
En jij bent niet verplicht om hier te baggeren, loser
[flauwe opmerking]BIV is ontsnapt uit de stal van Ariël.[/flauwe opmerking]quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Het eeuwigdurende geblaat van WIV![]()
![]()
Je bedoelt toen jij hier zo'n beetje in je eentje aan het posten was?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het wordt hier pas bagger als jij er bij komt. Gisteren was het hier gezellig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:12 schreef Svensational het volgende:
De shrink op page 1 had ongelijk. ONM is wel degelijk leerzaam. Ik heb er vandaag namelijk een nieuw woord bijgeleerd nl. scripist Zelfs Van Dale kent 't niet
Voor jou was het toen al bedtijd en als je denkt dat je me hier kunt wegpesten heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt toen jij hier zo'n beetje in je eentje aan het posten was?
Dat is zijn definitie van gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt toen jij hier zo'n beetje in je eentje aan het posten was?
Ik heb contacten met Danny dus een ban voor jou is zo geregeld. Ik vind het alleen zo sneu voor je. Wat moet je dan doen elke avond.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor jou was het toen al bedtijd en als je denkt dat je me hier kunt wegpesten heb ik slecht nieuws voor je.
Dat zou jammer zijn, want LIV's personage is van tijd tot tijd best wel amusant.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is het probleem? Op het einde krijg je toch ook posts ŕ la:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft het trouwens voor nut om het topic vol te posten met het bericht hoelang het nog duurt voor ONM begint
Dat is om te voorkomen dat jij weer een topic opent en weer eenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Op het einde krijg je toch ook posts ŕ la:
- dit
- topic
- is
- nu
- vol
gewoon om het vol te maken ... zijn die posts dan beter?
toegeven hij heeft altijd wel leuke titelsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat jij weer een topic opent en weer eenbaggeropeningspost
hebt
Dat doe jij met al dat geflame toch ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
En bovendien post je zoveel verschillende opmerkingen per aflevering kan toch ook in 1 post....
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:45 schreef dunn0w het volgende:
wat een gezeur..![]()
Lekker laat met je info. Dat had ik allang gepostquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke ligt vrijdag voor pampus in de keuken......
Het volgende mag jij openen. Promised!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Dat is om te voorkomen dat jij weer een topic opent en weer eenbaggeropeningspost
hebt
Je moet me wel beter quoten. Leer dat toch eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Lekker laat met je info. Dat had ik allang gepost![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door weet_ik_veel op 23-03-2004 22:59 ]quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je moet me wel beter quoten. Leer dat toch eens.
't Is toch wel handig dat ze tegenwoordig uitrekenen voor hoeveel % ik iets heb geëdit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door weet_ik_veel op 23-03-2004 22:59 ]
![]()
Jij en ik openen al genoeg topics. Laat nou een ander eens. Wup of Iwan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het volgende mag jij openen. Promised!
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het volgende topic niet open. Wie het wel doet maakt me dan niets uit, hoewel ik voor Wup ga, want die heeft leuke caps.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:05 schreef Svensational het volgende:
Jij en ik openen al genoeg topics. Laat nou een ander eens. Wup of Iwan bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het volgende topic niet open. Wie het wel doet maakt me dan niets uit.
't klopt geen eensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is toch wel handig dat ze tegenwoordig uitrekenen voor hoeveel % ik iets heb geëdit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het volgende mag jij openen. Promised!
Je bent echt dronken he?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het volgende topic niet open. Wie het wel doet maakt me dan niets uit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het volgende topic niet open. Wie het wel doet maakt me dan niets uit, hoewel ik voor Svensational ga, want die heeft leuke openingsplaatjes, linkjes en leuke verhaaltjes in de openingspost.
Geen druppel gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Je bent echt dronken he?
Mij maakt het ook niet uit wie een topic opent, zolang diegene maar een redelijke openingspost plaatst, hetgeen jij nog wel eens achterwege laat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geen druppel gehad.
Jij mag het openen, omdat ik dacht dat jij het wilt, maar als jij het niet wilt laat ik het aan een ander over.
Ik zal er eens diep over nadenken voor over twee topics....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
Mij maakt het ook niet uit wie een topic opent, zolang diegene maar een redelijke openingspost plaatst, hetgeen jij nog wel eens achterwege laat.
Mijn excuses doorvoor, Basic.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:53 schreef Basic het volgende:
wat een gejank zeg over wie een topic mag openen crow up(spel ik het goed ?) zo niet dan weet je wel wat ik bedoel!
Ja, die asshole was er nog.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
ik heb het niet gezien, was Levi er nog?
Je hebt gelijk, maar ik voelde me aangevallen.quote:er mag best wat meer ONM en wat minder persoonlijk gekat en gedoe hier, ik kan me wel voorstellen dat mensen zich storen aan al dat off-topic geklets.
Topic titels en openingen vind ik ook onbelangrijk.
Babette komt niet terug. Dat zoog ik uit mijn duim. Je weet toch dat ik een "leugenaartje" ben, jonge dame.quote:Waar is Babette gebleven?
Toch niet? he! heb ik me helemaal zitten inleven in haar personage .. komt ze nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 03:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[..]
Babette komt niet terug. Dat zoog ik uit mijn duim. Je weet toch dat ik een "leugenaartje" ben, jonge dame.
Hahahaha! Je moet toch wat meer naar de wijze woorden van Wup luisteren. Ze weet dat ik de duivel in disguise ben. Ik mix leugens met de waarheid. Of: je moet naar The Exorcist I kijken. Daarin wordt ook gewaarschuwd voor Mephisto die de onwaarheid met de waarheid mengt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:46 schreef dunn0w het volgende:
Toch niet? he! heb ik me helemaal zitten inleven in haar personage .. komt ze niet
Ik zeik net zo goed de naam in je rug!quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:07 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig maar dat niet iedereen daar intrapt
nieuwe uitdrukking?quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je krijgt hier van alle kanten de naam in de rug gezeken!
ik bedoelde babette21 die kwijt is hier op het forum.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:46 schreef dunn0w het volgende:
Toch niet? he! heb ik me helemaal zitten inleven in haar personage .. komt ze niet
nu je het zegt, ik was haar alweer vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Krijgen we die José Ligthart nog eens te zien of was zij alleen maar een paar minuten opvulling?
JP heeft het toegegeven aan Carlo, wat moet je anders als je zoon een bebloede slijptol vindt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:59 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb het gister gemist
Is het al uitgekomen dat JP stiekem wel de waterleiding heeft gesabboteerd?
Arthur had gewoon gelijk, JP en Carlo zijn apen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:17 schreef Iwan1976 het volgende:
JP heeft het toegegeven aan Carlo, wat moet je anders als je zoon een bebloede slijptol vindt.Carlo heeft het doorgeklept aan Tara. Aafke heeft een sterk vermoeden dat JP er achter zit, maar die ontkent in alle toonaarden.
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
er mag best wat meer ONM en wat minder persoonlijk gekat en gedoe hier, ik kan me wel voorstellen dat mensen zich storen aan al dat off-topic geklets.
Topic titels en openingen vind ik ook onbelangrijk.
Ja hier ben ik weer ff, eindelijk weer 's tijd om ff online te komen. Toch fijn dat mensen je gaan missen als je een paar daagjes kwijt bentquote:Waar is Babette gebleven?
Topquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
In aflevering 1483 (03-10-2001) werd er gezegd dat Lizzy's moeder Dunja heet.
In aflevering 1550 t/m 1553 (04-01-2001 t/m 09-01-2001) zien we haar eindelijk en heet ze Lena Valikova (gespeeld door actrice Ljubof Esmoerzieva).
Dat ga ik nog ff checken op de aftiteling van die aflevering.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
Laat ik dan maar uitgaan van de laatste, die heeft langer meegespeeld haha. Is 't trouwens wel Valikova... Staat me nl bij dat die Vladimir Valikov heette, dus zonder die laatste A![]()
Als in Rusland de man Valikov heet, dan heet de vrouw Valikova, met een "a" er achter. De vrouw van Gorbatsjov heette Gorbatsjova.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat ga ik nog ff checken op de aftiteling van die aflevering.
Dat had Ellen eerder moeten doen! Eruit met hem! Zouteloos uitdrukkingsloos figuur. Zaadloos was hij niet, want hij fabriekte samen met LN Doris in elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Hup naar je moeder zaadloze Bram
Volgens mij is Hugo ook bij de haarknipper geweest.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
* Wup dankt Hugo dat hij eindelijk, eindelijk, eindelijk een scheermes heeft weten te vinden........
Dan is er weer EEN AAP bij?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
misschien gaat Hugo nu Chris wel versieren?
lijkt mij reuze vermakelijk. De reactie van Arthur alleen al.......
Die ouwe ijzervreter krijgt niemand kapot. Tante Betje 4ever!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
het is ook Bettina-onwaardig dat ze zo doorzichtig bezig is......
Moet hij de nieuwe directeur worden als Tuur opkrast?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Willem moet een vaste rol krijgen
Bettina zei maar wat. Ze was het helemaal met Arthur eens dat Duuk weg moest toen ze zijn dossier doornamen......quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft de toestand met Tara er mee te maken? Duuk werd toen toch niet aangeklaagd, omdat Tara toegaf de aanranding te hebben verzonnen!?
Dat had niet meer in zijn dossier mogen staan. Dat is laster.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
Bettina zei maar wat. Ze was het helemaal met Arthur eens dat Duuk weg moest toen ze zijn dossier doornamen......
De vader heet JPquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
-De vader en moeder van Carlo Breidenbach heten Anneke Breidenbach en Jim.
misschien zei hij wel " voor Ellen" ipv "voor 11-en"?quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er zit een continuďteitsfout in de aflevering van gisteren.
Bram zegt tegen Renée: "En ik moet nu vliegen anders ben ik nooit voor 11'en thuis. Ey, fijne avond", terwijl het zonlicht nog door de ramen schijnt.
Kan zijn. Hij zei het erg onduidelijk. Ik heb de band 5 x teruggespoeld. Ik meende te horen dat hij zei "voor 11'en"....quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:16 schreef Wup het volgende:
misschien zei hij wel " voor Ellen" ipv "voor 11-en"?
ik roep maar wat want ik heb het niet gezien gisteren, maar het zou maar zo niet kunnen.......
ze praten zo vaak onduidelijk.
Huug ziet er inderdaad weer stukken beter uit zo!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:51 schreef babette21 het volgende:
En Wup: ik heb alleen maar de laatste 5 minuten gezien, maar dat was genoeg om te ontdekken dat Huug weer 'n kaal kinnetje heeft.... * Babette is ook blij
Volgens mij is hij ook naar de haarknipper geweest, want zijn kapsel zag er anders uit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:24 schreef soapie het volgende:
Huug ziet er inderdaad weer stukken beter uit zo!!!![]()
Dat wordt wel eens tijd ja......quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:51 schreef Wup het volgende:
't verbeterde Huugje
dat ie nou ook maar een leuker personage mag gaan worden ........
Valt wel mee toch???quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:46 schreef dunn0w het volgende:
Hij ziet er wel een stuk ouder uit op die foto.. ligt dat nou aan zijn nieuwe 'look' of aan de foto?
Nah dan zal het wel aan de foto .. (of aan mij) liggen..quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch???
Nee hoor, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nah dan zal het wel aan de foto .. (of aan mij) liggen..
om dit niet helemaal paraat te hebben, hoef je geen kalkveradering te hebben hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je kalkveradering?
Joyce's moeder is Judith, maar die kwam nooit in de serie voor, behalve in Vic Kevers flashbacks. Judith stierf voor de serie begon door een ongeluk.
Btw.: Judith is ook de moeder van Vic Kever, maar zij rampetampte met Oscar Couwenberg, de broer van Ed. Daardoor is Vic Kever een Couwenberg, maar geen zoon van Ed. Hij is dus de halfbroer van Joyce en Renée en een neef van Babette.
En 'vandaag maar ff niet pianospelen.' Briljant!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:00 schreef Basic het volgende:
hehehe JP ik heb nog een hand vrij dus kan je zo'n een klap verkopen haha
hahahaha die Carlo toch, volgens mij heeft WIV wel wat weg van carlo's karakterquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
nou wat een niks weer allemaal vandaag.
Ellen zag een verhaallijntje aan dr neus voorbij gaan en JP dat weten we nou wel.
Ik hoef die man voorlopig niet meer te zien.
verder was er niks. Ja politie voor Tara maar da's voor morgen.
Misschien gaat Carlo naar een vechtclubje en wordt ie binnenkort doodgeslagen.......
of slaat hij iemand dood, nog leuker....
echtwaar?quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM #27: Hugo's Hairdo from Hell
Het is wel een zeikerdje, zoals ie tegen Niels aan stond te zaniken.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:05 schreef soapie het volgende:
Die zelfverzekerde grijns van Chris bij dat voorstukje.... Gadver!!!!!!!
ik heb liever kyra dan een arrogantie rot kop van crisquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Het is wel een zeikerdje, zoals ie tegen Niels aan stond te zaniken.
Maar hij is nog altijd 1000 keer leuker dan Kyra.
Ik ben het helemaal met je eens Wup, ik vindt het ook niks al die gore stoppels...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
echtwaar?
neen, ik vind hem echt opgeknapt zo, maar ik heb nogal een behoorlijke hekel aan van die gore plukjes.....
Ik vind Chris op zich geen rotkop hebben, maar hij is me veel te arrogant. Zoals hij met mensen omgaat, kan echt niet!!!! Ik hoop dat hij snel op z'n bek gaat...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:20 schreef Basic het volgende:
ik heb liever kyra dan een arrogantie rot kop van cris
ja het is allemaal een beetje te....quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
Ik vind Chris op zich geen rotkop hebben, maar hij is me veel te arrogant. Zoals hij met mensen omgaat, kan echt niet!!!! Ik hoop dat hij snel op z'n bek gaat...
Maar volgende week maakt Kyra een grote fout doordat Chris weer bezig is tegen haar, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik hoop dat Huug zijn ogen eens open doet en Chris eruit gooit!!!!!!
haha, Chrisquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Na die 'dogfight' tussen Niels en Hugo van een tijdje geleden is het wel weer eens tijd voor een ouderwets goeie 'catfight', bij voorkeur in de buurt van een zwembad of vijver (of de kelder van café Nassau).
De vraag is alleen: wie doet het met wie? Lizzy & Tara? Of toch Kyra met Chris?
Ik heb niks tegen Kyra.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef dunn0w het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Kyra? ..
Ik ook niet ! heb haar liever dan die chrisquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef dunn0w het volgende:
Alle 4. Een massagevecht!quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
De vraag is alleen: wie doet het met wie? Lizzy & Tara? Of toch Kyra met Chris?
Chris loopt eerdaags tegen de ongeschonden voorpoot van JP op.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:54 schreef Basic het volgende:
Ik ook niet ! heb haar liever dan die chris![]()
pff, wat een slappe mik was dat, die scene. Fem speelde het zo onnatuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit de aflevering van vandaag nu pas te bekijken .... ik dacht dat Carlo zijn smikkel zou dichthouden?
Kyra = een Bramquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:20 schreef dunn0w het volgende:
Tja, er sierlijke en werkpaarden. Arie L. behoort tot de laatste cathegorie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
Fem speelde het zo onnatuurlijk.
Ehhh .... dan kijk ik toch liever naar Kyra!quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
Kyra = een Bram
mja flinke teleurstelling was dat. Weer zo een dood lijntje.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:Buwččččrrrrrck! Wat een slap gehannes weer tussen LN en Bram! Erst 'm d'ruit jagen en dan weer verzoenen! Opzouten met die hap!
Snoof Bram maar eens een lijntje. Is hij zo dood.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
mja flinke teleurstelling was dat. Weer zo een dood lijntje.
hij verdient een saaiere dood. Per ongeluk uit het raam vallen ofzo....quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Snoof Bram maar eens een lijntje. Is hij zo dood.
Arme Bram. Struikelt hij over Doris en dondert hij uit het raam. In zijn val neemt hij LN mee, dus die gaat er ook aan.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
hij verdient een saaiere dood. Per ongeluk uit het raam vallen ofzo....
En dan kan Bettina zich in haar a.s. vrije tijd over Doriesje gaan ontfermen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Arme Bram. Struikelt hij over Doris en dondert hij uit het raam. In zijn val neemt hij LN mee, dus die gaat er ook aan.
haha iedereen blij. Beetje lullig van Ellen, maar je kan niet alles hebben. Tenzij Bram gewoon Kyra meesleept in zijn val........quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
En dan kan Bettina zich in haar a.s. vrije tijd over Doriesje gaan ontfermen.
Huh? Bram? Kan ik me niet herinneren. Ik weet wel dat hij een tijd geleden naast de sofa kotste en dat Joost half dood omviel, toen hij bang was om weer zijn hals te breken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef Wup het volgende:
Een tijdje terug dacht ik nog dat hij zomaar ineens doodviel. Vond ik echt briljant gevonden, maar hij stond helaas weer op.
als je het woord kotsen gebruikt moet ik weer aan Ariel denken, niet meer doen dus......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Bram? Kan ik me niet herinneren. Ik weet wel dat hij een tijd geleden naast de sofa kotste en dat Joost half dood omviel, toen hij bang was om weer zijn hals te breken.
Als Kyra niet naar Daan was teruggegaan (iets meer dan een seizoen geleden, geloof ik) had Brammie gehermanbrood. Wat een twee dooie pieren. Als ik met een meid als Kyra moest samenwonen of trouwen, zat ik binnen drie dagen vast: moord.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:06 schreef Wup het volgende:
haha iedereen blij. Beetje lullig van Ellen, maar je kan niet alles hebben. Tenzij Bram gewoon Kyra meesleept in zijn val........
Buwččččrrrrrrrcccck!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
als je het woord kotsen gebruikt moet ik weer aan Ariel denken, niet meer doen dus......
nee Bram was overwerkt, toen viel ie flauw.
Gut ja, die coma toestand, daar is ze nu nog elke dag blij mee......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Kyra niet naar Daan was teruggegaan (iets meer dan een seizoen geleden, geloof ik) had Brammie gehermanbrood. Wat een twee dooie pieren. Als ik met een meid als Kyra moest samenwonen of trouwen, zat ik binnen drie dagen vast: moord.
Tja, ze is wat aan de lichte kant en toen Onze Lieve Heer de "contragewichten" uitdeelde stond ze achteraan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
of eens even flink uit dat vliegtuig gewaaid was
Kyra & Daan was beter. Die hadden constant heibel.quote:Bram en Kyra is inderdaad de ergste combinatie maar Kyra en Hugo is niet veel minder saai.....
en hij is toch al gewend aan een lunatic babequote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit ff te breinstormen (ja, Svensational en Markie-Mark, dat moet ik aan jullie overlaten -- weet ik al). Ik vind dat Niels moet blijven en dat hij, als Claire helaas weggaat, een relatie met Lisette Krol moet aanknopen. Lisette is er al zo lang, ze ziet er echt niet verkeerd uit en ze zorgt nogal eens voor wat consternatie.
Noem jij die twee zeurders "mensen"?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
ik denk dat we weer veel mensen aan het irriteren zijn met dit slap geblaat dus ik laat het hierbij vanavond.
Lunatic babes kunnen intelligent, doch zeer onberekenbaar zijn. Van Lisette weten we allen dat ze niet extreem snugger is. Da's toch ook leuk, toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
en hij is toch al gewend aan een lunatic babe
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Arme Bram. Struikelt hij over Doris en dondert hij uit het raam. In zijn val neemt hij LN mee, dus die gaat er ook aan.
Dat was een verstandshuwelijk. Gunstig vanwege de belasting ofzo...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:11 schreef babette21 het volgende:
Die Hugo is trouwens - behalve saai - behoorlijk hypocriet. Claire de deur uitschoppen omdat ze met 'n ander het nest induikt, terwijl hij destijds een relatie met haar begon terwijl hij zelf nog getrouwd was met 'n ander! (ene Alexandra huppeldepup volgens mij, Iwan help me out here?!)
Lamzak....![]()
haha Claire en koken alleen al is een joke.......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:07 schreef babette21 het volgende:
maar Ellen moet blijven. Die is oké (zonder Bram dus). Slaan we meteen twee vliegen in 1 klap: gaat ze 'ook weer aan de drank en krijgen we dus weer van die geweldig one-liners en droge opmerkingen. Kijk er nu al naar uit!!
Weten jullie nog dat Claire bij 'n bezopen Ellen langskwam (eind vorig seizoen) en zei: "ik kom voor je koken". Ellen heel droog: "Tof!".... Tja, 't is de eenvoud haha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |