Dat doet ie om mij voor te zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
Zo, jij bent wel heel snel
Ja, ik drukte op invoeren ipv previewquote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef BVO het volgende:
Zo, jij bent wel heel snel
Denk maar niet dat ik oprot!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou hopen dat het ONM topic weer op het oude niveau komt van het begin
Dat zei ik laatst ook al jaquote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Da's nou een topic titel waar ik me in kan vinden. En een mooie openingspost. Nou hopen dat het ONM topic weer op het oude niveau komt van het begin
Daar heb ik alle moeite voor gedaan, maar ja ... als jullie niet volgen en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....quote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef Svensational het volgende:
Dat zei ik laatst ook al ja![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....
Wie?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Hoe kom jij aan zon mooi avatar?![]()
Wat bazel je nou?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar heb ik alle moeite voor gedaan, maar ja ... als jullie niet volgen en uit de ruggewervel gaan penissen, kan ik er ook niets aan doen....
Uit de nek lullen ...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
Jij natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie?
Dat ik er alles aan heb gedaan om de topics op niveau te houden, maar dat anderen uit de nek begonnen te lullen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef Svensational het volgende:
Wat bazel je nou?
Die term komt me bekender voorquote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uit de nek lullen ...
Jij moet ook blijven...anders hebben we niks meer om ons aan te ergerenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik oprot!![]()
Ik zal je op je wenken bedienen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij moet ook blijven...anders hebben we niks meer om ons aan te ergeren![]()
Ik zou je bijna gelovenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Interview met Jop Joris: Staat volgende week pas in Veronica Magazine, maar ik heb 't al.
Het is zo! Volgende week staat het interview met Jop Joris in VM.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Svensational het volgende:
Ik zou je bijna geloven
JDie heb ik zelf gemaaktquote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij natuurlijkGezien mijn ondertitel wil ik een bijpassend avatar hebben
.
Niet zo raar dat je het al hebt.. het staat gwoon op de site van Onderweg naar morgen !! slimmerdquote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Interview met Jop Joris: Staat volgende week pas in Veronica Magazine, maar ik heb 't al.
Jop
1 Welke ex-collega mag van jou terug komen?
Manouk van der Meulen.
2 Wie is je favoriete tegenspeler?
Dat was Vivienne van den Assem.
3 Wiens rol in ONM zou jij weleens willen spelen?
De rol van Arthur van Walsum. Arthur is echt een smeerlap met een glimlach, het lijkt me erg leuk om dat eens te spelen.
enz.
Dit interview staat gewoon op de yorin-site.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is zo! Volgende week staat het interview met Jop Joris in VM.
heb je het over mij?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
zij is zo dom en vervelend!
Wie?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
zij is zo dom en vervelend!
Ik denk Nick.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:47 schreef Svensational het volgende:
In dat interview geeft Jop antwoord op de vraag: Als jij in GTST zou spelen, welk personage zou je dan willen spelen en waarom? Wat denken jullie? Ik denk Milan
Nee niks.. ik vat het nu al het ging over Zuster Lissette, maar ik voelde me aangesprokenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie?
Ben jij dan net zo blond?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:51 schreef dunn0w het volgende:
Nee niks.. ik vat het nu al het ging over Zuster Lissette, maar ik voelde me aangesproken![]()
![]()
Ja, die had ikquote:Op zondag 14 maart 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
JDie heb ik zelf gemaaktJij had toch laatst zo'n mooie avatar? Met Elisaar en dan BVO op haar shirt. Of had je die niet zelf gemaakt?
Aan haar avatar te zien wel.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij dan net zo blond?
Ja ik ben donkerblond... dus niet zo blond als op het plaatje.. maargoedquote:Op zondag 14 maart 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan haar avatar te zien wel.
Moet ik er eentje voor je maken?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, die had ik. Maar had die niet zelf gemaakt, ben ik niet zo goed in
. Maar aangezien Elisaar ons vroegtijdig verlaten heeft
, moest ik dus maar een nieuwe favoriet zoeken. En aangezien Maud wel erg leuk is, wil ik natuurlijk wel een bijpassend avatar
.
Dat zou wel erg fijn zijn jaquote:Op zondag 14 maart 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je maken?
Hier zit vast wel een mooie tussenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn ja.
Dank jequote:Op zondag 14 maart 2004 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier zit vast wel een mooie tussen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat zeker goedquote:Op zondag 14 maart 2004 20:31 schreef BVO het volgende:
Hij staat goed toch..?
Ben er druk mee bezigquote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ter ere van de voortreffelijke openingspost:
[afbeelding]
Onderweg naar FOK! (Laden van de pagina kan even duren!)
Downloaden is ook mogelijk na installatie van eMule Plus. [afbeelding]
Zoek vervolgens op: "FOK_ONM_01.exe"
Flash voorstelling met ruim 30 personages uit OnM.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef Svensational het volgende:
Maar wat is 't eigenlijk? Een filmpje?
Jaja hij is goed!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Flash voorstelling met ruim 30 personages uit OnM.
Het kind heeft progeria.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:45 schreef babette21 het volgende:
Top, dank je wel!!!!!
Trouwens, nu ik die foto van Doris (heet ze trouwens De Boei of Evenhuis?!?!) weer zie schiet me weer wat te binnen. Ellen zei afgelopen week (donderdag ofzo?) dat Doris al 4 maanden is... maar 't kind is in januari geboren!!!! Klassieke fout, foei....![]()
Ligt het aan mij of heeft Tuur een kop als een peer?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:46 schreef Luuksor het volgende:
Wat een kerel die Tuur! 3 geweldige opmerkingen in 1 functioneringsgesprek!
Tuur denkt zeker aan zijn eigen "Joke"?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Arthur van Walsum: "Een lekkere dikke Duitse, zou dat niks voor Doris zijn?" (tegen Bram)
Hij is dol op fastfood. Zeker als JP kroketten moet gaan bakken .... hahahahaha!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
LOL @ Arthur's pareloogjes bij het einde.
JP
Tara lijkt qua karakter op Tuurke. Het levensmotto is een oude plaat van Wim Sonneveld: Poen Poen Poen Poen .....quote:Op maandag 15 maart 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Wat is die Tara toch een bitch. Heeft ze dan helemaal geen gevoel.....
Ze heeft wel gelijk.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Wat is die Tara toch een bitch. Heeft ze dan helemaal geen gevoel.....
Een organisator moet alles aan veiligheid doen, ook checken op drugs.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
- Drugs slikken is een eigen verantwoordelijkheid en niet de schuld van een organisator, drugs dealen gebeurd op elke party.
Ik ken genoeg volwassenen die ook geen kind kunnen opvoeden.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
Ze heeft wel gelijk.
-Floor is zelf een kind en zal het kind niet goed op kunnen voeden.
Dan verkopen ze het wel buiten de deur. En en komt altijd wel wat binnen. Drugsvrije parties is een utopia.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een organisator moet alles aan veiligheid doen, ook checken op drugs.
Floor is dus door het nemen van drugs onwel geworden en ze heeft haar kind verloren. Ze ligt nu in het ziekenhuis, alwaar haar ouders contact met haar probeerden te zoeken. Floor joeg ze weg. Ook Ellen is op haar kamer niet welkom. In de Engel heerst er onenigheid. Wie is er voor verantwoordelijk? Floor (minderjarig) zelf of moet Tara de verantwoording dragen, omdat zij het feest heeft georganiseerd? Had zij voor een betere controle moeten zorgen?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:02 schreef Leonoor het volgende:
Kan iemand even een samenvattinkje geven?
Klassieke fout? Jij als soapfan zou toch moeten weten dat is soapland alles veel sneller gaat. Kijk maar naar Gymanquote:Op maandag 15 maart 2004 15:45 schreef babette21 het volgende:
Top, dank je wel!!!!!
Trouwens, nu ik die foto van Doris (heet ze trouwens De Boei of Evenhuis?!?!) weer zie schiet me weer wat te binnen. Ellen zei afgelopen week (donderdag ofzo?) dat Doris al 4 maanden is... maar 't kind is in januari geboren!!!! Klassieke fout, foei....![]()
You're welcome.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:53 schreef Basic het volgende:
Thnxx weet ik veel ik ben er weer bij vandaag helaas moeten missen en volgens mij heb ik een leuke aflevering moeten missen![]()
Jij wammes die lui is!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:02 schreef Basic het volgende:
ben bang dat ik dan nog slaap maar zal het onthouden
thnxx
En niet z'n beetje ook hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij wammes die lui is!
Ik ben nog aan het werk. Veronica Magazine werkt dag en nacht door. Btw.: vandaag heb ik een snipperdag....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:52 schreef Basic het volgende:
En niet z'n beetje ook hoorjij slaapt ook nooig he hehe
Nou laat is effe een foto van jouw zienquote:Op dinsdag 16 maart 2004 04:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. Veronica Magazine werkt dag en nacht door. Btw.: vandaag heb ik een snipperdag....
En als ik lig te pitten staat de pc vaak gewoon aan ...
Van mijn wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 04:18 schreef Basic het volgende:
Nou laat is effe een foto van jouw zien
Yep van jouwquote:Op dinsdag 16 maart 2004 05:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van mijn wat?
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Floor is dus door het nemen van drugs onwel geworden en ze heeft haar kind verloren. Ze ligt nu in het ziekenhuis, alwaar haar ouders contact met haar probeerden te zoeken. Floor joeg ze weg. Ook Ellen is op haar kamer niet welkom. In de Engel heerst er onenigheid. Wie is er voor verantwoordelijk? Floor (minderjarig) zelf of moet Tara de verantwoording dragen, omdat zij het feest heeft georganiseerd? Had zij voor een betere controle moeten zorgen?
In de Engel was er een borrel van het ziekenhuis. JP bediende Arthur en Bettina niet. Na een zeer gemene opmerking van Tuur (als de Engel weg is kan JP "nog kroketten in het Beatrix bakken", o.i.d.) is JP naar Tuur keel gevlogen.
Wat hij nou precies met Tuur gaat doen zien we morgen.
Oh ... voor zover ik het kan begrijpen blijft Bram bij de OR.
Jezus....jij zit echt trillend te wachten voor je tv nu zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
... nog 7 minuten ...
Ik ben niet Jezus, ik ben God!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Jezus....jij zit echt trillend te wachten voor je tv nu zeker![]()
Ondertitel jouw eigen wartaal eens, want die kan ik niet volgen. De Nederlandse Taal- en Letterkunde kent interpunctie (leestekens).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:44 schreef Basic het volgende:
Ik versta die Lieve dus voor geen een meter ze praat ook een beetje binnensmonds erg vervelend. Verder vind ik die Aafke echt een ouwe tang ze mag blij zij dat JP wel een hart voor de Engel heeft een Aafke alleen maar denkt aan een nieuwe beging met die freak van een ex wethouder egoistich wijf !! altijd al een hekel aan haar gehad. zo nu effe wachten op de 2e deel
ps Floor heeft weer nieuwe ouders...
Een aap? Een nicht zal hij bedoelen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Arhtur: "Een aap!!!" (over Carlo)
Ga eens naar Aafke. Die heeft het Carlo ook kunnen bijbrengen ...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:08 schreef Basic het volgende:
Beginin 2 delen getikt dus vandaar zonder punten en comma's maar dat doe ik bijna nooit slechte eigenschap
Ga een naar aafke ??quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga een naar Aafke. Die heeft het Carlo ook kunnen bijbrengen ...
Je bent nog te stom om te quoten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:27 schreef Basic het volgende:
Ga een naar aafke ??
volgens mij moeten we samen maar is gaan hahaha
Yeah sure en jij zit bij de redactiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bent nog te stom om te quoten.
Niet bij die van FOK!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:38 schreef Basic het volgende:
Yeah sure en jij zit bij de redactie![]()
Ariël is de nicht... en Carlo is de neef. Je haalt de dingen weer eens door elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een aap? Een nicht zal hij bedoelen!
Ja, maar Carlo is geen aap. Wel een nicht.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
Maar die opmerking was over 'die aap' was echt wel hilarisch!!
Ligt het aan mij of hoor ik hier nu ook al diezelfde echo als in de bezoekersruimte van de Meerdijkse politie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar Carlo is geen aap. Wel een nicht.
Weet ik niet. Jij bent hier blijkbaar degene die met de politie in aanraking komt. Ik kom nooit op een woutenbureau.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik hier nu ook al diezelfde echo als in de bezoekersruimte van de Meerdijkse politie?
Een goeie boer weet waar z'n dieren uithangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Dash 3-In-1 is momenteel op vakantie in Roggel:
Ontsnapte koe zaait paniek in Roggel
JP weet dat ze met vakantie is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Een goeie boer weet waar z'n dieren uithangen.
Toch jammer dat Isis Cabolet niet op de voorkant van VM stond vandaagquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vooralsnog legt niemand het verband tussen JP's verwondingen en de sabotage in de Engel"
Dan kan Tuurke misschien achter een aanslag op de Engel zitten.
Volgende week wil Tuur Duuk ontslaan.
Tara wordt door de politie verhoord en de strijd tussen Tuur en Tante Betje loopt hoog op als ze merkt dat Tuur haar uit het ziekenhuis wil wegwerken.
Ja, dat is een fout van de redactie. Jennifer Aniston zou er over 4 weken op staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Toch jammer dat Isis Cabolet niet op de voorkant van VM stond vandaag![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dat is een fout van de redactie. Jennifer Aniston zou er over 4 weken op staan.
Isis komt volgende keer op de cover.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Tuurlijk![]()
Ik mis haar ook verschrikkelijk. :'(quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Er was een tijd dat deze topics heel wat sneller gingenEn is Wup gaan skieën ofzo
![]()
Dit blijf je zeker elke week herhalen tot ze wel op de cover staat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Isis komt volgende keer op de cover.
Ja, idd dat ligt aan jou. Eerst jaag je Markie-Mark weg en nou Wupquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: het feit dat hier niemand meer komt ligt toch aan mij!?
Ooit heb ik gelijk! One day!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:12 schreef Svensational het volgende:
Dit blijf je zeker elke week herhalen tot ze wel op de cover staat?![]()
Markie-Mark zevert teveel en Wup heeft gewoon iets beters te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, idd dat ligt aan jou. Eerst jaag je Markie-Mark weg en nou Wup![]()
Ik heb ook wat beters te doen nuquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Markie-Mark zevert teveel en Wup heeft gewoon iets beters te doen.
Ik ook! Ik ga een pintje pakken (en mijn vriendin).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook wat beters te doen nu
WATTE??????? De droom van heel heterosexueel Nederland uit de serie halen? NO WAY!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:01 schreef Basic het volgende:
Floor ook uit de serie met paps en mans mee.......... ik hoop het
Okay! Dat is dan weer een puntje voor jou! Lizzy heeft een hoog lekkerheidsgehalte. Ik moet wel zeggen dat ze er in andere series of op foto's mooier uitziet. Haar make up bij ONM vind ik niet altijd mooi.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:15 schreef Basic het volgende:
We hebben altijd Lizzard nog voor mensen met smaak !!!
En de "platte hoer" Tara hebben we nog.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:15 schreef Basic het volgende:
We hebben altijd Lizzard nog voor mensen met smaak !!!
dat weet ik niet, ik kijk alleen Onderweg voorderest alleen Nova als het boeiend is en 2 vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Okay! Dat is dan weer een puntje voor jou! Lizzy heeft een hoog lekkerheidsgehalte. Ik moet wel zeggen dat ze er in andere series of op foto's mooier uitziet. Haar make up bij ONM vind ik niet altijd mooi.
Tara is wel een sweety lijkt me een leuke meid ook in real lifequote:Op woensdag 17 maart 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En de "platte hoer" Tara hebben we nog.
Tara is een leuke onderlegger, maar ze heeft 't karakter van een blok beton.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:44 schreef Basic het volgende:
Tara is wel een sweety lijkt me een leuke meid ook in real life
Moesten meer vrouwen is hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2004 01:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara is een leuke onderlegger, maar ze heeft 't karakter van een blok beton.
You're right! Niet zeiken, maar neuken!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:35 schreef Basic het volgende:
Moesten meer vrouwen is hebben![]()
*..zucht..quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
You're right! Niet zeiken, maar neuken!![]()
![]()
![]()
zucht = kreun?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:45 schreef dunn0w het volgende:
*..zucht..
Je avatar doet het niet bij mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:03 schreef dunn0w het volgende:
Wat zijn we toch weer vrouw-onvriendelijk![]()
Ik ben doorgaans heel vriendelijk tegen vrouwen. Nou ja ... voor een nacht, dan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:03 schreef dunn0w het volgende:
Wat zijn we toch weer vrouw-onvriendelijk![]()
Wacht maar tot Floor Doris gaat ontvoeren..... en de Engel in de hens vliegt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:06 schreef babette21 het volgende:
Arthur was gisteren weer geweldig (over Carlo en JP)!!!
Verder vind ik 't een beetje een duffe bedoeling op het moment....
Dan kom je hier op het forum aan je trekken ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:24 schreef babette21 het volgende:
Willen ze daar dan aub een beetje mee opschieten.....?
Ik wil spanning en sensatie, moord en doodslag, affaires, haat en nijt.....
Huilende Belgen zijn:quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Er zit een haar in de boter in de relatie van Niels en Lieve.
Ik hoop van niet. Leuke meid.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Wordt dit exit Lieve????
Van Chris krijgt iedereen een verlepte kop.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:47 schreef babette21 het volgende:
Wat kan die Kyra lelijk kijken zeggen.....
dat onderhandelen sloeg nergens op (maar dat komt deels omdat die bedrijfsleider zo'n kneus is...) maar die actie tegen Arthur was TOP... Ow, 't gaat weer verder....quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:48 schreef BVO het volgende:
Tara is wel leuk ja
Zou heel jammer zijn als ze terug naar Brussel gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop van niet. Leuke meid.
Hey! Iemand die het met me eens is...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou heel jammer zijn als ze terug naar Brussel gaat.
LOLquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur: "Duidelijk weer zo'n puberale oprisping van haar"
Huug: "Het is toch geen onaardige jongen"
Tuur: "Een aap is het!"
Tuur: "Wat is er aan de hand met de vrouw van Dr. Knoeier?"
Dank je. Ik doe mijn best om 'm bij te houden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
Wat moet het toch heerlijk zijn om de teksten van Arthur te mogen schrijven.
Ik bedoelde eigenlijk de scriptschrijversquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dank je. Ik doe mijn best om 'm bij te houden.
Kinderachtig kind die Lizzy. Een beetje het feest van drugsgebruik beschuldigen. Dit is nog kinderachtiger dan hoe kinderachtig Floor is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tara: "Boemmmmm!!!!"
Morgen vindt hij haar een toffe gozer. Duuk turns into a mietje...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
Arthur was vandaag idd Tha Man!!
BTW: hoe is 't maandag met Duuk afgelopen, nadat ie hoorde dat Natasja eigenlijk Nathan was....
Ik vind het een strakke actie. Had ik ook gedaan. Moet Tara maar op dope checken. Het is haar feest en zij is er voor verantwoordelijk. Tara wil alleen maar aan de feesten verdienen en ze onttrekt zich aan alle verantwoording. Zij heeft de poen en een ander sopt het maar op!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
Kinderachtig kind die Lizzy. Een beetje het feest van drugsgebruik beschuldigen. Dit is nog kinderachtiger dan hoe kinderachtig Floor is.
Dat had ik al lang gehoord.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Is niemand de stem van Joris de Winter (die man die Lizzy aan de telefoon had) opgevallen? Dat was niemand minder dan regisseur en acteur Pim Vosmaer (Bob Simons).
Het was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat had ik al lang gehoord.
Mij ook niet....quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:09 schreef soapie het volgende:
Het was me niet opgevallen.![]()
Die uitdrukking heb je inmiddels ook al 10x gebruikt... lekker origineel ben jij...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Chris: op hem zou ik kunnen slaan zonder moe te worden.
Artuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat had ik al lang gehoord.
't Is woensdag ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:15 schreef babette21 het volgende:
Maar eh, 't is maandag dus helemaal niet over Dukie gegaan?!?!![]()
Vanwege die opmerking krijg jij een kusje van Chris.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:16 schreef babette21 het volgende:
Die uitdrukking heb je inmiddels ook al 10x gebruikt... lekker origineel ben jij...![]()
De eerste verantwoordelijkheid ligt nog altijd bij de drugsgebruiker zelf. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind het een strakke actie. Had ik ook gedaan. Moet Tara maar op dope checken. Het is haar feest en zij is er voor verantwoordelijk. Tara wil alleen maar aan de feesten verdienen en ze onttrekt zich aan alle verantwoording. Zij heeft de poen en een ander sopt het maar op!
De eerste verantwoordelijkheid ligt bij de Staat, want als die à la China "opruiming" zou houden, waren er niet zoveel drugsslachtoffers. Daarna is de organisator de eerstverantwoordelijke.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
De eerste verantwoordelijkheid ligt nog altijd bij de drugsgebruiker zelf. Niets meer en niets minder.
Zoals de VS doet dus.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De eerste verantwoordelijkheid ligt bij de Staat, want als die à la China "opruiming" zou houden, waren er niet zoveel drugsslachtoffers. Daarna is de organisator de eerstverantwoordelijke.
VS veel repressie op drugs en NL weinig repressie en toch ligt het drugsgebruik vele malen hoger dan in Nederland. Dus jouw standpunt is grote onzin.quote:Lifetime prevalence of heroin use (ages 12+) VS: 1.4% NL: 0.4%
Ontopic please?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef pberends het volgende:
Blablabla
dat was inderdaad geen fraai gezicht....quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Huilende Belgen zijn:![]()
![]()
Zeg Wup, nou lijk je me doorgaans een aardige meid, maar als je aan mijn Lieve komt, trek ik eens aan je oren!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
en die afschuwelijke Lieve weg, geweldig, ik heb me niet meer zo aan iemand geirriteerd sinds Suzy, ik hoop echt dat Lieve niet meer terug komt.
JP is kewl en Anouck Klomp ook.quote:En geen gepuber van JP vandaag, leuke uitzending dus.
Ik vind Tara echt een hele leuke rol, maar ik heb nog steeds moeite met Anouck Klomp....
Terwijl poesjke eigenlijk heel lief is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
dat was inderdaad geen fraai gezicht....
Met zo'n lul naast me zou ik ook niet blij kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef BVO het volgende:
Wat kijkt die Kyra chagerijnig zeg...
kvind 't wel jammer, vond Lieve wel TOF!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
en die afschuwelijke Lieve weg, geweldig, ik heb me niet meer zo aan iemand geirriteerd sinds Suzy, ik hoop echt dat Lieve niet meer terug komt.
Helemaal mee eens: karakter is leuk, maar acteerprestaties van Anouck vallen helaas nogal eens tegen. Beetje jammer....quote:Ik vind Tara echt een hele leuke rol, maar ik heb nog steeds moeite met Anouck Klomp....
Ja duh.... maar heb 't maandag moeten missen en bedacht me nu pas (door preview voor morgen) dat ik daardoor de reactie van Dukieboy heb moeten missen....quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is woensdag ...
*PROESSST!!!!!! verslikt zich in bakje yoghurt*quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
kvind 't wel jammer, vond Lieve wel TOF!!!!
ze mag het in een Belgische soap gaan proberen, misschien kunnen ze daar tegen die smile op dat smoel van dat mens......quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, nou lijk je me doorgaans een aardige meid, maar als je aan mijn Lieve komt, trek ik eens aan je oren!
JP vind ik behoorlijk vervelend nu, ik heb normaal geen moeite met hem, maar dit verhaallijntje hadden ze beter achterwege kunnen laten.quote:[JP is kewl en Anouck Klomp ook.
Ik vind dat er een Belgische komedie in Nederland moet komen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
ze mag het in een Belgische soap gaan proberen, misschien kunnen ze daar tegen die smile op dat smoel van dat mens......
prima, als ze maar weg blijft uit ONMquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat er een Belgische komedie in Nederland moet komen.
Sjoef Sjoef Belgique, met Ann Hendrickx in de hoofdrol.
Liever Lieve + Aafke, dan Claire. Claire heeft totaal geen besef van normen en waarden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
prima, als ze maar weg blijft uit ONM
hahaha het is toch niet te geloven dat ze hem eruit willen. Hoe ie tekeer ging over die aap.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur: "Duidelijk weer zo'n puberale oprisping van haar"
Huug: "Het is toch geen onaardige jongen"
Tuur: "Een aap is het!"
Tuur: "Wat is er aan de hand met de vrouw van Dr. Knoeier?"
Duuk staat nog in dubio. Gaat hij wel of niet zijn potlood in die "meid" spitsen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
Ja duh.... maar heb 't maandag moeten missen en bedacht me nu pas (door preview voor morgen) dat ik daardoor de reactie van Dukieboy heb moeten missen....
Nah, ze gaan alledrie. Ik ben toch blij dat Lieve de eerste is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Liever Lieve + Aafke, dan Claire. Claire heeft totaal geen besef van normen en waarden.
Ehhh ... Claire is de eerste. Ze is al met de stille trom vertrokken. Lieve en Aafke moeten blijven en Floor moet een belangrijke verhaallijn krijgen. Een soort van Tara, maar dan wat lekkerderder.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
Nah, ze gaan alledrie. Ik ben toch blij dat Lieve de eerste is.
en of we Floor nog terugzien weet ik niet, van mij mag het, ik gun haar een leuk verhaallijntje.
Stil?nou ja, laat ook maar.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhh ... Claire is de eerste. Ze is al met de stille trom vertrokken. Lieve en Aafke moeten blijven en Floor moet een belangrijke verhaallijn krijgen. Een soort van Tara, maar dan wat lekkerderder.
Okay, dan niet stil. Ik vind dat Floor moet blijven, want ze heeft een hoog lekkerheidsgehalte.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
Stil?nou ja, laat ook maar.
Floor heeft voorlopig wel haar verhaallijn gehad lijkt me.
Floor komt denk ik wel weer terug, voor dat tiener-project. Maar Isis is toch nog minderjarig, dus mag ze maar een aantal uren per maand werken.......quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
Floor heeft voorlopig wel haar verhaallijn gehad lijkt me.
Ja, maar over een paar maanden wordt ze 18quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Floor komt denk ik wel weer terug, voor dat tiener-project. Maar Isis is toch nog minderjarig, dus mag ze maar een aantal uren per maand werken.......
Ze zijn daar altijd heel streng in. Dus ik denk dat ze daarom nu ff naar d'r ouders is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar over een paar maanden wordt ze 18
ik vind het prima als ze blijft, ik vond haar goed spelen, die scene met haar ouders was weer wat zonde maar dat lag niet aan haar maar aan de schrijvers.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay, dan niet stil. Ik vind dat Floor moet blijven, want ........
Ja, maar dat zal moeilijk gaan als hij de serie verlaat. Misschien doet hij dat samen met Claire?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:58 schreef Wup het volgende:
En Niels kan nu gelukkig ook weer leuk worden.
Ik vind Floor veel mooier. Die heeft zo'n lekker exotisch uiterlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat Floor maar weer met d'r barbiepoppen gaan spelen. Ik heb veel liever dat Frida terugkomt. Die kan tenminste acteren en ziet er ook nog eens goed uit.
Jaaaaaa Frida moet terug!! Kirsten Mulder isquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Laat Floor maar weer met d'r barbiepoppen gaan spelen. Ik heb veel liever dat Frida terugkomt. Die kan tenminste acteren en ziet er ook nog eens goed uit.
Frida isquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
Jaaaaaa Frida moet terug!! Kirsten Mulder is
Je loopt je krulstaartje teveel achterna.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Floor is![]()
![]()
![]()
Gaat Niels ook al?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar dat zal moeilijk gaan als hij de serie verlaat. Misschien doet hij dat samen met Claire?
Nee ik vond Floor zeker niet slecht acteren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, dat ding bezorgt me erg veel plezierquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Je loopt je krulstaartje teveel achterna.![]()
|En aangezien er ook genoeg zijn die de serie uitmoeten kan er ook best eentje het gevang in voor moord.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat dit seizoen eindigt met een 'Who shot A.W.?', maar Arthur moet het wel overleven, desnoods in coma raken. Er zijn verdachten genoeg. Het is geloof ik makkelijker om de mensen op te noemen die geen hekel aan hem hebben.
Ik vond Frida te plakkerig, slijmerig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
Nee ik vond Floor zeker niet slecht acteren.
Frida speelde trouwens ook niet de sterren van de hemel maar dat kwam omdat ze zo een rare nutteloze rol had gekregen. Laar Frida terugkomen voor een vaste rol en niet dat halfslachtige .
Bram is er te lullig voor. Ik denk dat Niels 'm aanschiet. Of Renée, want die heeft het al eerder gedaan. Zij pafte een jaar of 4 geleden Serge omver.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:07 schreef Wup het volgende:
|En aangezien er ook genoeg zijn die de serie uitmoeten kan er ook best eentje het gevang in voor moord.
[Baantjer mode] Bram heeft het gedaan [/Baantjermode]
Nee hoor, Niels blijft nog ff!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:03 schreef Wup het volgende:
Gaat Niels ook al?
dat wist ik niet....
oef......ik schrok al, anders blijft er niemand leuks over....quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, Niels blijft nog ff!!
Excuses! Ik dacht dat jouw grote liefde er uit ging.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
oef......ik schrok al, anders blijft er niemand leuks over....
Maar hij kan net zo goed iemand kapotschieten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, Niels blijft nog ff!!
Laat 'm eerst Claire maar opsporen en terughalen... dan kan ie daarna altijd nog iemand neerschieten!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar hij kan net zo goed iemand kapotschieten.
OYEAH....quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Laat 'm eerst Claire maar opsporen en terughalen... dan kan ie daarna altijd nog iemand neerschieten!![]()
mijn grote liefde is er al uit.... dat was Victor.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Excuses! Ik dacht dat jouw grote liefde er uit ging.
Owh ... ik dacht Claire?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
mijn grote liefde is er al uit.... dat was Victor.....
George Orwell, Animal Farm?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
All pricks are equal, but some pricks are more equal than others.
Tja het is behelpen hequote:Op woensdag 17 maart 2004 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Owh ... ik dacht Claire?
Het is bij jou toch Claire voor en Claire na .....
Wat een zelfkennis vandaag.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
dan hoor je me daarover ook weer wekenlang jammeren.......
Yep, maar Arthur heeft er een eigen draai aan gegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
George Orwell, Animal Farm?
Hij heeft een kop als een suikerbiet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dit ook een kneus trouwens![]()
Hij heeft in elk geval geen glansrol, hij mag alleen komen opdraven om zich door Tara te laten aftroeven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:51 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit ook een kneus trouwens![]()
Hij had zich liever door Tara laten af^&^^%^ --- laat maar.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Hij heeft in elk geval geen glansrol, hij mag alleen komen opdraven om zich door Tara te laten aftroeven.
Dankzij!quote:Op donderdag 18 maart 2004 02:28 schreef Basic het volgende:
Ben dr weer bij dakzei jullie !!
Begin er dan zelf ook niet een discussie over. Typisch een bord voor je kop hebben en het simpel wegwuiven van relavante argumenten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ontopic please?
Dat kan je wel zeggen ja was weer een leuke nachtquote:Op donderdag 18 maart 2004 03:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dankzij!
(Teveel gezuipt?)
"Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet"? Zoiets?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:46 schreef Basic het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja was weer een leuke nacht
Nee gelukkig niet nog leukere nachten nog net geen STUDIO 54quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
"Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet"? Zoiets?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:06 schreef Basic het volgende:
nog net geen STUDIO 54
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:08 schreef pberends het volgende:
Begin er dan zelf ook niet een discussie over. Typisch een bord voor je kop hebben en het simpel wegwuiven van relavante argumenten.
Ligt er aan hoe lang jij nog doorzanikt....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:18 schreef dunn0w het volgende:
Moet weet_ik_veel niet ff zeggen hoeveel minuten het nog duurt??
'ik nog doorzanik?'quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang jij nog doorzanikt....
Van nu tot ONM = 7 minuten.
Je vraagt hoeveel minuten dat gezanik van jou nog duurt ....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:28 schreef dunn0w het volgende:
'ik nog doorzanik?'
maar thnx
Blijkbaar beschikt Tara toch nog over enig menselijk gevoel.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef Basic het volgende:
Tara for president geweldig !!
Tja, als jullie niks zeggen ......quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:59 schreef Intronic het volgende:
Wow, een 5 dubbele post.
Was een mooie scene voor Joost z'n horror film.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij ript de gasleiding!
Auw! Volgens mij deed dat pijn!
Ik zal 'm een kopie van mijn tape toesturen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Was een mooie scene voor Joost z'n horror film.
Met de slijpschijf heeft hij de gasleiding van de Engel geript. Blijkbaar is de schijf uit zijn voorpoten gevallen en daardoor heeft hij zich verwond.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb het niet helemaal gezien.. kan iemand me uitleggen waar dat gedoe van JP op sloeg?
okeequote:Op donderdag 18 maart 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met de slijpschijf heeft hij de gasleiding van de Engel geript. Blijkbaar is de schijf uit zijn voorpoten gevallen en daardoor heeft hij zich verwond.
Op Crapforum hebben ze voor Chris een betere smiley. Eentje die met twee pistolen schiet. Waarom sturen ze die "man" niet naar een kliniek in het oerwoud?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:49 schreef pberends het volgende:
Chris:
Tara:
Hugo: [afbeelding]
JP's actie:![]()
Chrisquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op Crapforum hebben ze voor Chris een betere smiley. Eentje die met twee pistolen schiet. Waarom sturen ze die "man" niet naar een kliniek in het oerwoud?
Topgozerd.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:44 schreef Leonoor het volgende:
Duuk tegen zn omgebouwde neukslet: "Ik vind je een top kerel!"
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:49 schreef pberends het volgende:
Chris:
Tara:
Hugo: [afbeelding]
JP's actie:
Wat valt er nog te zeggen... JP is vandaag niet echt van de slimme.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het valt hier wel wat tegen...
Nou is er eens wat spannends en dan zegt vrijwel niemand iets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |