quote:We zijn wel up-to-date, Mike.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:38 schreef Mike het volgende:[..]
Deze week bekend gemaakt dat het maar gespeeld was...
Heeft (of had) B&B Stephanie niet een relatie met de actrice die Caroline (en uiteraard haar tweelingzus) speelde?quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:22 schreef R_ON het volgende:
Claudia de Breij
Stephanie uit the booooooooooooooooooooooooooooooold & the beautiful -strax hier op 4-. (ik sta er zelf ook van te kijken). Je weet wel die ouwe tang.
Vreemd, want Danny wou juist niet meer meedoen aan de series van All stars omdat hij niet de stempel homo wou hebben....aansteller!!!quote:Op woensdag 14 januari 2004 14:14 schreef Remquito het volgende:
Danny de Munck (bi)<p>Danny heeft helemaal verlekkerd naar een vriend van mij zitten kijken in Sitges op het strand!
Absoluut, heeft al een jaar of 8 een vriendin.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:24 schreef purple_rose het volgende:
[..]
En Claudia de Breij??? wist ik niet...![]()
Jamai?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 02:46 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Oh en mijn ex vriendje bleek ook homo te zijn... Werkt ook in de showbiz. Volgens mij is het een virus ofzo...
Idd, als je je bedenkt hoe hij toen was, zou je het toch niet verwachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 02:46 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Juan Wells is inderdaad ook homo. Toen hij nog in ONM zat was het publiek geheim maar hij draagt het nu wel erg uit... Ontkennen heeft dus geen zin meer
Dat was ie toen ook al, in het uitgaansleven.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu is ie wel erg overdreven.
Haha nee gelukkig niet zeg! Nee, mijn ex is wel wat lekkerderquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Jamai?![]()
![]()
Jeroen Kijk In De Vegte is er eentje ...., Dennis Overeem, Albert Mol was er eentje .....quote:Op maandag 22 september 2003 20:58 schreef Blasted_Billy het volgende:
Bart Ettekhoven is er ook een (wist ik niet tot vandaag)<p>nog meer homo's die niet echt bekend staan dat ze homo zijn?
Ik dacht dat die alleen maar half mongool was?quote:Op maandag 22 september 2003 23:26 schreef static het volgende:
Max Westerman, is een cokesnuivende opperhomo.
Huh? Was Serge een flikker? Hij had toch iets met Margot?quote:Op dinsdag 23 september 2003 17:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Sander Foppele=onzin<p>ONM'ers die het wel zijn: Dennis Overeem (Bram) en Wim Bax (Serge)
Volgens mij haal je soap & realiteit door elkaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Was Serge een flikker? Hij had toch iets met Margot?
Die is getrouwd...met een vrouw!!quote:Op vrijdag 26 september 2003 19:23 schreef Koos Voos het volgende:Wouter Bos ook al ?
Echt waar?? Had het echt niet in de gaten...quote:ONM'ers die het wel zijn: Dennis Overeem (Bram)
Hij is er eentje. Daarom flikkert hij op uit ONM, hahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:58 schreef Dizer het volgende:
Echt waar?? Had het echt niet in de gaten...![]()
Die heeft inderdaad een vrouw en een stel kinderen. (Volgens mij heeft hij inmiddels 2 kinderen...)quote:En Danny de Munk is niet homo!! Ik ken hem, hij is de oom van een kennis van mij. Hij komt regelmatig eten bij mijn oom's restaurant samen met zijn vrouw en kind ...
Is het erg dat ik al deze mensen niet ken...of moet ik juist blij zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er zijn er wel meer van wie je het niet weet. Bijvoorbeeld: Wim Bax, Anthony Perkins, Alfed Biolek, Ivo Niehe
Ik heb ze niet uit de kast gejaagd. Ze mochten er in blijven ...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Is het erg dat ik al deze mensen niet ken...of moet ik juist blij zijn
Dat vind ik zooo'n schatje!!!! Ik dacht/hoopte al dat 'ie homo/bi was!quote:Op dinsdag 14 oktober 2003 21:45 schreef melonovy het volgende:
Sipke Jan van de museumbende (zo'n leuk prog.)<br>
Een hetero kom je in showbizzland zelden nog tegen, geloof ik.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:40 schreef static het volgende:
Ja ze is lesbisch.
Dat klopt! Ze doet het n.l. met Marga van Praag.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:40 schreef static het volgende:
Ja ze is lesbisch.
Die popte toch met Britney? Of is hij 2sexueeel?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:30 schreef Michaeltjuh het volgende:
Homo uit onverwachte hoek: Fred Durst van Limp Biskit. 100%, bevestigd door management.
Bron?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:30 schreef Michaeltjuh het volgende:
Homo uit onverwachte hoek: Fred Durst van Limp Biskit. 100%, bevestigd door management.
Die gaat nu met Kris (ex vj TMF) ...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bron?
Hoe zit het eigenlijk met Jeroen Post? Dat vind ik nou toch zo'n nicht-in-ontkenning!
Dat is er toch juist geen een?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef Tokay het volgende:
Cornald Maas (Volkskrant-journalist en juryvoorzitter van het Nationale Songfestival)
[afbeelding]
Is absoluut 100% gay, komt 'ie ook gewoon voor uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
Dat is er toch juist geen een?
Da's toch al alom bekend dat ie d'r een van de klets-klets is?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:55 schreef Tijgetje het volgende:
Jo de Poorter ziet er wel naar uit...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch al alom bekend dat ie d'r een van de klets-klets is?
Yup, hij is trouwens ook de ex van Carlo Boszhard.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:55 schreef Tijgetje het volgende:
Jo de Poorter ziet er wel naar uit...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de klets-klets?
Klinkt als Sjors en de Rebellenclub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |