Ja sorry, dacht er moet zo snel mogelijk een nieuwe komen. Had jij iets leukers bedacht? Had zelf niet eens door dat ik de laatste was.quote:
Als je driehonderd Pauls in een zaaltje zet heb je ook nog geen leuk feestje.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:42 schreef Remco het volgende:
Het zal aan mij liggen maar minimaal 6 van de 8 vrouwen van Paul zijn in mijn hoofd volledig inwisselbaar.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je driehonderd Pauls in een zaaltje zet heb je ook nog geen leuk feestje.
Wat moet het daar meuren in huis..quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen weet gewoon dat al die honden bij haar in bed slapen.
Hij gaat al dood als ie naar Friesland moet komen. Gotsamme, wat een lullo is ie ook. Doete zat ook lekker gesloten aan dat tafeltje..quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of Fret op deel 2 wil wachten hoor Doete.
Nou dat snapt ze toch wel neem ik aan, dat ze er over na moet denken is meer zorgenlijk . Oh ze komtquote:Op dinsdag 8 september 2026 21:54 schreef De_Melkboer het volgende:
Zeg dan tegen Marjo dat je haar enorm hebt gemist
Maakt Arie allemaal niks uit ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:56 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen weet gewoon dat al die honden bij haar in bed slapen.
Hoor je dat Arie, je bent saai. Caroliene hoeft ook ineens niet meer te rennen en te vliegen. Phoeh zeg die druk om elke keer je voor te doen dat je altijd aan het werk bent. Valt een last van haar schouders.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Heerlijk dat alle mannen weg zijn.
Waarom doe je mee.
Dat zei hij niet helemaal zo, maar vond het ook wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Michael krabbelt terug, onsympathieke kerel ook, eerst super jaloers en dominant doen en nu die als enige over is, is ie ineens niet meer verliefd.
Kweenie, misschien verkeerd begrepen dan, maar over alle afleveringen vond ik hem vaak best hooghartig en snobbig overkomen. En Timotee lijkt mij een grappige klaploper.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei hij niet helemaal zo, maar vond het ook wat twijfelachtig.
Snap niet wat Timothy in hem ziet. Hij kan toch wel wat gezelligers krijgen. Een beetje meer ontspannen iemand.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Michael krabbelt terug, onsympathieke kerel ook, eerst super jaloers en dominant doen en nu die als enige over is, is ie ineens niet meer verliefd.
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
“Het is niet aan ofzo”
Mexx wil heel graag. Thomas lijkt totaal niet enthousiast.
Nou aardige gozer hoor maar dat was voor hem al vanaf dag één duidelijk. Ze hebben wel een leuke tijd gehad met drie man maar meer zat er ook niet in.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:15 schreef Pisces het volgende:
Ik ben wat laat, ben pas halverwege.
Maar die Devon. Kiest voor zichzelf.![]()
Dat ie maar veel uitnodigingen krijgt om ergens te gaan zingen..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Bever_NL het volgende:
Het is nu officeel: Devon is nu de grootste gekroonde blije eikel van dit seizoen.
Krijgt hij nu alquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ie maar veel uitnodigingen krijgt om ergens te gaan zingen..
Ze gaat toch naar hem toe? Dan is er wel wat qua gevoelens.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:27 schreef Pisces het volgende:
Straks blijken Paul en Marjo een setje te zijn en is de uitkomst van de poll helemaal verkeerd
Nee Marjo doe het niet![]()
Ja gevoelens maar echt een relatie?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat toch naar hem toe? Dan is er wel wat qua gevoelens.
Ik denk juist dat er helemaal niets te trekken viel voor hem.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?
Rare insinuerende opmerkingen van dat kwastje, ja.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er helemaal niets te trekken viel voor hem.
Ja dat weet ik ook niet iig was Paul onder de indruk en Majo wilde graag terugkomen. Dat is een begin van een evt. relatie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja gevoelens maar echt een relatie?
Thomas voelt ook wat maar noemt het geen setje.
Hij is ook blond en gebruind dan valt dat ook meer op.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:
Ik zag trouwens die behaarde benen en armen van Thomas.
Daar krijg ik dus de rillingen van. Wat een haar joh.
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet iig was Paul onder de indruk en Majo wilde graag terugkomen. Dat is een begin van een evt. relatie.
Nee het is echt een vachtje.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is ook blond en gebruind dan valt dat ook meer op.
Ja dat vond ik ook wat raar overkomen ook dat hij iets zei van dat het soms niet helemaal goed ging. Huh? Maar hij had het over de hele B&B periode niet over die nacht, het kwartje viel wat later wat slordige montage ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?
En de opmerking dat hij zijn kinderen daar heeft maar zij wil haar kinderen ook. Die opmerking komt straks ook weer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.
We gaan het zien, ik denk dat Paul heel anders is (hoop ik) dan voor een camera ploeg met dames waar hij niks mee heeft. Ik vond het zelfs aandoenlijk dat hij echt zo Pfffffffffffff van opluchting was dat Majo terug komt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Majo drukte haar snor gewoon snel, die had geen trek in meer vrouwen en gedoe. Die kinderen waren een smoes.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:44 schreef Pisces het volgende:
[..]
En de opmerking dat hij zijn kinderen daar heeft maar zij wil haar kinderen ook. Die opmerking komt straks ook weer.
Je bent in de war met Annouk..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.
Majo was niet de Douglas verkoopster.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.
Ik heb wel bij de Lush gewerktquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo was niet de Douglas verkoopster.
Dat was die instabiele toch, met dat Droopy gezicht?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo was niet de Douglas verkoopster.
Nou, die smoes had ze dan al vrij snel.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo drukte haar snor gewoon snel, die had geen trek in meer vrouwen en gedoe. Die kinderen waren een smoes.
Inderdaad en wat zag dat bed er raar uit met die te kleine topper.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Remco het volgende:
Ontzettend ongemakkelijk stuk ook waar Thomas even uit de doeken deed hoe de nacht was verlopen.
Dat je dat als deelnemer prima vind het op deze manier te vertellen vind ik echt heel raar.
Tja, we hoorden eerder al dat hij ergens een trucje op kan, verhalen dat hij zich moest inhouden oid, en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Remco het volgende:
Ontzettend ongemakkelijk stuk ook waar Thomas even uit de doeken deed hoe de nacht was verlopen.
Dat je dat als deelnemer prima vind het op deze manier te vertellen vind ik echt heel raar.
Gadverdammequote:
Oh je ruikt idd erg lekkerquote:
Smaken verschillen dus.quote:
Oh, dat geloof ik zo, bij die 'confessionals' zou ik zo graag de vragen willen horen..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
Tja, we hoorden eerder al dat hij ergens een trucje op kan, verhalen dat hij zich moest inhouden oid, en wat al niet meer.
Ik denk dat ze soms veel te close zijn met de regie waardoor je op dag 5 met een leeftijdsgenoot echt te makkelijk praat.Zie je bij Mafs soms ook.
Ik snap het dat de geur van de winkel overheersend is maar je vindt heus niet alles vies daar hoorquote:
thanksquote:
Ik loop er soms alleen maar langsquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap het dat de geur van de winkel overheersend is maar je vindt heus niet alles vies daar hoor
[..]
thanks
Nou dan ruik ik het al CS Amsterdamquote:Op dinsdag 8 september 2026 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kun je er al helemaal niks over zeggen
Die ruik je pas bij de deur van de winkel. Toch?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ruik ik het al CS Amsterdam
Er zitten geen deuren in als ze open zijn, maar dit is een non discussie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Die ruik je pas bij de deur van de winkel. Toch?
Had ik op die leeftijd ook, maar dat wordt naarmate je ouder wordt allemaal wat minder.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:
Nee het is echt een vachtje.![]()
Verklaart ook waarom hij op z’n hoofd mooi dik haar heeft
Hou op zeg moet je eerst een vaste relatie hebben en dan pas seks. No way je moet wel weten waar je aan begint voor je een relatie aangaat en dat heet seksquote:Op dinsdag 8 september 2026 23:57 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Begrijp ik dat Thomas zegt dat hij nog geen vaste relatie met Mexx heeft.
Snap Mexx dan niet . Je kent iemand pas een paar weken en dan al in bed duiken zonder een vaste relatie. Moet het niet omgekeerd gebeuren ? Gelukkig is Doete wat slimmer en
Devon lijkt mij lief maar een volwassen vent die nieteens kan koken ? Iets mis met zijn opvoeding.
Je hebt gelijk, ik projecteer ook mijn eigen gevoel over Thomas op haar, ze kan prima weloverwogen die keus zelf maken als volwassen vrouw.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toelaat?
Laten we niet doen alsof Mexx zelf compleet verstandelijk beperkt is en geen keuzes kan maken.![]()
Wij vinden Thomas misschien een natte handdoek maar blijkbaar ziet ze er toch iets leuks in.
Wie weet is ze buiten de camera’s veel meer ontspannen en chill.
En dan nog. Volwassen vrouw die verder prima intelligent overkomt. Als die zin heeft in een vrijpartij met Thomas is dat vast niet onder druk gebeurd.
Jeee-zus.
quote:Fred heeft nog 200 maanden te gaan en wil geen tijd meer verliezen. Gelukkig hoeven wij nog maar 2 dagen tegen Fred aan te kijken. We hebben er dan 2 maanden Fred opzitten. Lieve Doete, als je voor Fred kiest, moet je dus nog 100 keer zo lang. Laat dat even op je inwerken. Dus de tijd die je nu met Fred hebt gehad KEER 100 (!!). Ik zou zeggen: kies wijs.
Aan werkelijk alles is te merken dat Fred zo snel mogelijk een kippetje op zijn verwaarloosde stok wil zetten. Het is werkelijk tenenkrommend wat die man allemaal uitkraamt. En het is dat Doete tot het einde is gebleven, maar wat Fred betreft had dat ook Yvonne of Sabina mogen zijn. Als de tonijn maar kan zwemmen. Gelukkig hebben zij de geile zweetbeer op tijd doorgehad.
Dan blijft alleen de vraag hangen wat Doete daar in hemelsnaam nog doet. Fred vroeg haar wat ze van hem nodig heeft om haar ‘remmetjes nog wat verder los te gooien’. Ze zei: ‘Jij moet gewoon Fred zijn.’ Hoe kan het dat die vrouw niet zegt: ‘Wat ik nodig heb, Fred, is dat jij met je knuffeleiwitten en je leguanensoep op dat gekke vlot van jou gaat zitten en dan zo ver mogelijk rechtdoor vaart totdat je bij Venezuela uitkomt. Daar ga je aan land en pak je de bus tot onderin Chili. Dat geeft mij tijd genoeg om hier mijn remmetjes los te gooien.’
Dat zou ik zeggen. Maar ja. Ik doe niet mee.
Wat zal Fred trouwens jaloers zijn op Thomas, want die heeft wel geneukt. Het was alles wat hij ervan verwachtte en een beetje meer. Ik vroeg me vooral af of Thomas tijdens de sexx met Mexx ook steeds met zijn handen aan onzichtbare knoppen zit te draaien. Komen we nooit achter. Er zijn er maar twee die het weten en dat zijn Fox en Mexx.
Ach, onze lieve Mexxie. Normaal slaapt ze niet zo snel met een man in één bed, maar omdat het programma bijna afgelopen was, moest het toch maar gebeuren. Gelukkig voelt ze zich helemaal bij Thomas op zijn gemak. Ze vindt hem lief, knap en gastvrij. Ik ga dat ook een keer tegen mijn vrouw zeggen. ‘Schat, ik vind je lief, knap en gastvrij.’ Wedden dat ze dan vraagt of ik gedronken heb.
Op de vraag van Mexx of het nu ‘aan’ was, maakte Thomas maar een grapje. Hij wil natuurlijk zijn opties open houden. Of het ‘Fox en ik’ wordt of ‘Fox, Mexx en ik’ wist Thomas nog niet precies. Zijn voorkeur gaat uit naar Fox, Mexx, Anna, Joëlle, Naomi, Kate, Sharon, Laura, Demi, Romy, Manon, Denise, Kelly, Melissa, Mandy en ik. Maar het is natuurlijk maar de vraag of Mexx daar ook zo over denkt.
Waar Thomas continu met zijn handen praat, bezit Paul de gave om te kunnen praten zonder ook maar één lichaamsdeel te bewegen. Ik ken wassen beelden die meer bewegen dan een pratende Paul. Onvoorstelbaar. Karina zat er niet zo mee. Die vond het erger dat Paul geen enkele interesse in haar toonde. Maar toen de aap uit de korte mouw kwam, viel bij haar het kwartje. Het kwam alleen wel een beetje uit een heldere hemel.
En zo versleet Paul acht vrouwen in acht weken. Dat zijn aantallen waar zelfs Humberto Tan nog een puntje aan kan zuigen. Gelukkig voor Paulus zat er nog eentje op de reservebank. De Limburgse huizenverkoopster Marjo, beter bekend als ‘Maillot’, moest zo gauw mogelijk terugkomen. Zoals een echte makelaar betaamt, vroeg ze drie dagen wettelijke bedenktijd, maar dat vond Paul veel te lang duren. Het moest snel. Hij werd gek. Dus kwam na drie rondjes ijsberen het verlossende appje. Ze komt. Superleuk!
Bij Donatella stond alles in het teken van het vertrek van Arie. Het einde van een tijdperk. En ook het einde van wakker worden zonder blaadjes op het terras. En een schoon zwembad. En een poepvrij kunstgrasveld. Ja, die Arie gaat nog flink gemist worden. Om hem te bedanken voor twee maanden noeste arbeid, kreeg hij een croissantje van Donatella.
Het hoge woord moest er natuurlijk ook nog uit. De tandjes. Het ging vooral om de kleur. En omdat Arie alles over heeft voor een leven met Donatella in Spanje, zit ie straks bij de reünie glimlachend voor de bank met spiksplinternieuwe Thomas-tandjes. Vóór de bank? Ja, want óp de bank naast Donatella zitten haar geliefdes Beer, Bella, Luna, Poepie en Piepie.
Tot slot de man die aan het begin van het seizoen door weinig mensen gepruimd werd, maar inmiddels is uitgegroeid tot een van de populairste deelnemers van het programma. Wel zo handig ook als je een eigen kaviaarlijn én zangcarrière van de grond probeert te krijgen. En het is hem van harte gegund natuurlijk.
Timothy gaat alleen de publieksprijs net niet winnen, want hij heeft iemand op bezoek die een nog grotere gunfactor heeft. Man man man, wát een gouden vent, die Devon. Ik begreep dat Timothy hem graag wil adopteren, maar Tim, ouwe kaviaarlikker, ik weet dat je meeleest: als dat proces bij jou niet lukt, mail me dan effe, dan doen mijn vrouw en ik ook een poging tot adoptie.
Je zou bijna vergeten dat Michaël er ook nog is. Die stond een paar afleveringen geleden nog snotterend van geluk te strijken, maar ergens is bij hem de twijfel toegeslagen. Of is hier soms sprake van een knap staaltje montage om de reünie donderdag een nog groter hoogtepunt te laten zijn? We gaan het zien.
Nog 1 gewone aflevering.
Tot morgen!
Misschien is dat wel niet alleen bij de vrouwen van Paul het gevalquote:Op dinsdag 8 september 2026 21:42 schreef Remco het volgende:
Het zal aan mij liggen maar minimaal 6 van de 8 vrouwen van Paul zijn in mijn hoofd volledig inwisselbaar.
Ja op zich eens, al vond ik die Annnnnnouk wel echt one of a kind.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:42 schreef Remco het volgende:
Is allemaal inteelt daar dus dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
Die hond ook die Bella die klopt gewoon niet alsof een kind van 5 een hond heeft getekend. Groot rond lijf en een ininmienie spits klein koppie. Ach dat arme beest
Meer roodharig lijkt mij, vandaar dat hij niet veel kleur gaat krijgen in de zon.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is ook blond en gebruind dan valt dat ook meer op.
Nee te veel en verkeerd vreten dan krijg je dat.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is allemaal inteelt daar dus dan krijg je dat.
Jij begrijpt Thomas niet, die vindt het een hele prestatie van zichzelf om een icequeen te ontdooien. Hij heeft zijn zin gekregen en haar bij hem in bed gelokt, terwijl zij daar helemaal niet moeilijk over deed. Hij vertelde toch ook met regelmaat over al zijn veroveringen en hoe wild hij geleefd heeft?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Remco het volgende:
O wauw, wat een verschil. Begrijp sowieso niet dat ze over zijn tanden klaagt, die zie je niet eens!quote:
Het is ook niet zo dat hij vaak breeduit lachtquote:Op woensdag 9 september 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O wauw, wat een verschil. Begrijp sowieso niet dat ze over zijn tanden klaagt, die zie je niet eens!
Ook dat natuurlijk want ondanks dat ze zich deze keer inhield met de witte boterham met pindakaas vreten die honden daar niet al te gezond.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee te veel en verkeerd vreten dan krijg je dat.
Laat die arme jongen nu één teken van testosteron hebben..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:
Ik zag trouwens die behaarde benen en armen van Thomas.
Daar krijg ik dus de rillingen van. Wat een haar joh.
Mij stoorde die behaarde benen ook niet, behaarde borst vind ik wat minder, laat staan een behaarde rug. Of een kerel vol met inkt, zo niet aantrekkelijk. Een kaalgeschoren kruis vind ik bij een man ook niet sexy, maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur. Dat stijf door lak gespoten kapsel van Thomas, nee, ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:01 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Laat die arme jongen nu één teken van testosteron hebben..
Is dat vandaag al? Ik dacht dat de reunie morgen wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
Straks de eerste helft van de reunie te zien..
Was vorig jaar ook al het geval, wel een beetje bijblijven, golfer..quote:Op woensdag 9 september 2026 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat vandaag al? Ik dacht dat de reunie morgen wordt uitgezonden.
Jaja, ok, maar ik heb het over rechtstreeks kijken.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:26 schreef golfer het volgende:
Het wordt hier altijd opgenomen en wij kijken nooit bij de aankondigingen van komende afleveringen.
Doen wij dus nooit.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
Jaja, ok, maar ik heb het over rechtstreeks kijken.
Ik klaag over spoilers als iemand zegt dat we vooral over 3 afleveringen dat of dat moeten bekijken omdat hij/zij via Videoland vooruit heeft gekeken.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
Nooit is nooit en wel jammeren over spoilers, ok dan.
Ja meneer.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik klaag over spoilers als iemand zegt dat we vooral over 3 afleveringen dat of dat moeten bekijken omdat hij/zij via Videoland vooruit heeft gekeken.
Verder vermijden we dit topic altijd tijdens de uitzendingen totdat we zelf later een aflevering van dezelfde dag terugkijken.
Nou mijn bek viel open, hij liep Doete compleet voorbij (hand in hand) met die Sabina, waarvan Doete denkt dat hij haar weg heeft gestuurd.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft één van jullie gezien dat Fret er de hele maand van alles aan gedaan heeft????
Hele maand nog wel! Volgens mij blijven de gasten er maximaal drie weken.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft één van jullie gezien dat Fret er de hele maand van alles aan gedaan heeft????
Zo doe ik het ook, lekker reclame doorspoelen en de 'mini-spoilers' wat er het komende kwartier volgt skip ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik klaag over spoilers als iemand zegt dat we vooral over 3 afleveringen dat of dat moeten bekijken omdat hij/zij via Videoland vooruit heeft gekeken.
Verder vermijden we dit topic altijd tijdens de uitzendingen totdat we zelf later een aflevering van dezelfde dag terugkijken met doorspoelen van de reclames.
Intro ook als je die (vooral in het begin) ziet dan zitten daar ook al spoilers in.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, lekker reclame doorspoelen en de 'mini-spoilers' wat er het komende kwartier volgt skip ik ook.
Happy Paulquote:
En ze heeft groot gelijk!quote:Op woensdag 9 september 2026 20:49 schreef Pisces het volgende:
Ik dacht het eerder al. Provinciale Doete bleef gewoon hangen om eens buiten Europa gratis op reis te zijn.
Oh, vind ze wel leuk samen.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha maakte ik er Hans van ojeeee foei Hans afblijven!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijke vent idd!!quote:Op woensdag 9 september 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
Gatferdamme wat vind ik Michael een zeikstraal.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik 20x klikken maar gaat niet openquote:Op woensdag 9 september 2026 21:00 schreef Puzzie het volgende:
Fuck wat doet die spoiler daar nou weer![]()
Foutje
Sollyquote:Op woensdag 9 september 2026 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik 20x klikken maar gaat niet open
geraniumsquote:Op woensdag 9 september 2026 21:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
met de twee voorgaande dames hadden er al plantjes in de cave kunnen staan
Ja dat kon je duidelijk zien.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:10 schreef Soury het volgende:
Ik zag de telleurstelling zo erg bij Tomothie dat Michael zei dat hij niet verliefd is. AhhIk vond Tim een eikel de eerste paar afleveringen maar dat ging best wel snel over.
En simpele Paul is onder de indruk dat het zo simpel kan gaan, dat een vrouw kan helpen.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Zo simplistisch zou ik mijn woonkamer ook inrichten als ik geen vriendin zou hebben
Hij probeerde dat voor de camera wat te verzachten dat het moet groeien. Maar zo werkt dat meestal niet, ik vind het best raar van Michael.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat kon je duidelijk zien.
Michael wil er helemaal voor gaan en wil ook die verliefdheid voelen tja.
Is wel veel in de gay scène toch. Veel lust, maar minder relaties.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij probeerde dat voor de camera wat te verzachten dat het moet groeien. Maar zo werkt dat meestal niet, ik vind het best raar van Michael.
Ja maar gay's willen op een gegeven moment dat snelle seks en de volgende ook niet meer.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Is wel veel in de gay scène toch. Veel lust, maar minder relaties.
Maar ik gok voor nu nog dat het weer zo dramatisch geknipt is en dat ze een koppel zijn.
Maar verliefd worden moet dan wel lukken.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar gay's willen op een gegeven moment dat snelle seks en de volgende ook niet meer.
Had ik in mijn puberteit ook wel eens last van, en ja dat heeft mij destijds ook niets opgeleverdquote:Op woensdag 9 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Fred: verlangen
Ja Fred we weten dat je sex bedoelt
Ik vind het wel een stunt dat is voor deel twee.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:20 schreef Pisces het volgende:
Doete is ook goed in spelletjes spelen
Nu is het gescheiden van elkaar, morgen nietquote:
Loop jij zoveel minuten voor? Ik zit nog in de reclame.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
"Hebben jullie het na de opnames echt een kans gegeven?"
Lege Thomas:
"nee"
Gelukkig maar voor Mexx.
Zijn er geen hoeren daar? Als de druk er af is gaat hij misschien anders met de dames om.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Fred: verlangen
Ja Fred we weten dat je sex bedoelt
quote:Op woensdag 9 september 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Fuck off Iris, jij bent de laatste die mag zeiken over onze Fred.
Hmmm, kennelijk wel via NLZIET zonder reclame, sorry.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:40 schreef Pisces het volgende:
[..]
Loop jij zoveel minuten voor? Ik zit nog in de reclame.
Goh.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
“Het is niet aan ofzo”
Mexx wil heel graag. Thomas lijkt totaal niet enthousiast.
quote:
Heerlijk dat we hiermee openenquote:
Huh, is mij niet opgevallen, ben je in de war met Eline? Die had iig ineens een enorm bos haar..quote:Op woensdag 9 september 2026 21:54 schreef Soury het volgende:
Ohchh.......Sabina had nog een beetje het voordeel van de twijfel qua uiterlijk dat ze geen nep haar had.![]()
Nu heeft ze ook zo'n porno pruik. Wat vreselijk.
Nee van die lange plastic slierten tot haar middel het was even zoeken of zij het was of Carolinenequote:Op woensdag 9 september 2026 21:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh, is mij niet opgevallen, ben je in de war met Eline? Die had iig ineens een enorm bos haar..![]()
Ik denk dat het voor hem echt bijna liefde wasquote:Op woensdag 9 september 2026 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
Dick neemt zichzelf echt bijzonder serieus
Moet ik even terugkijken dan..quote:Op woensdag 9 september 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee van die lange plastic slierten tot haar middel het was even zoeken of zij het was of Carolinene
Die ging gelijk inloggen bij Anna.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
"Hebben jullie het na de opnames echt een kans gegeven?"
Lege Thomas:
"nee"
Gelukkig maar voor Mexx.
Morgen letten we er allemaal extra op.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:54 schreef Soury het volgende:
Ohchh.......Sabina had nog een beetje het voordeel van de twijfel qua uiterlijk dat ze geen nep haar had.![]()
Nu heeft ze ook zo'n porno pruik. Wat vreselijk.
Die heeft hij laten barsten en met andere meiden lopen appen, dat ge ja knikken ook van Anna. Wat een droeftoeter die Thomas. En dat filmpje met Anna ook. Koekoekquote:Op woensdag 9 september 2026 21:55 schreef Pisces het volgende:
Geloof Mexx niet zo met “je mist toch een spark”.
Dan rol je niet met je ogen diverse keren.
Je had ook vanavond al op kunnen letten maar waarschijnlijk dacht je ook dat het Caroliene wasquote:Op woensdag 9 september 2026 22:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Morgen letten we er allemaal extra op.
Dat geilen op Anna was toen zo overduidelijk. Kon er een kunstje op.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft hij laten barsten en met andere meiden lopen appen, dat ge ja knikken ook van Anna. Wat een droeftoeter die Thomas. En dat filmpje met Anna ook. Koekoek
Hij heeft Mexx nooit een kans gegeven, genoeg keus denkt hij. Hij had niet met haar het bed in moeten duiken die lamlul.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat geilen op die moeder (naam even kwijt) was toen zo overduidelijk. Kon er een kunstje op.
Dus dat zal hij wel gedaan hebben nadat het niks met Mexxie Lexxie werd.![]()
(Denk dat de eenmalige sex erg tegenviel met Mexx en toen was het voor hem duidelijk dat het op alle fronten te saai voor hem was.)
Ach Mexx, zoveel leukere mannen op de wereld.
Ik vermoed eerder omgekeerd, seks met Thomas viel vies tegen voor Mexx en Anne is er niet eens aan begonnen..(hoop ik).quote:Op woensdag 9 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat geilen op Anna was toen zo overduidelijk. Kon er een kunstje op.
(Denk dat de eenmalige sex erg tegenviel met Mexx en toen was het voor hem duidelijk dat het op alle fronten te saai voor hem was.)
Anna had wel gelijk met haar voorspelling![]()
Ik had niet de indruk dat Mexx op de hoogte was van zijn appjes met de andere dames en Anna terug in Spanje.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder omgekeerd, seks met Thomas viel vies tegen voor Mexx en Anne is er niet eens aan begonnen..(hoop ik).
Mexx is te vangen voor een broodje goulashkroket, bij Anna werkt een Koenigsegg Jesko Absolut wellicht.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder omgekeerd, seks met Thomas viel vies tegen voor Mexx en Anne is er niet eens aan begonnen..(hoop ik).
Dan zou ze niet met haar ogen rollen. Zij was duidelijk degene die het boeide en voor hem was het prima dat het niks is geworden.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was dat ja knikken niet Lynn?quote:Op woensdag 9 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft hij laten barsten en met andere meiden lopen appen, dat ge ja knikken ook van Anna. Wat een droeftoeter die Thomas. En dat filmpje met Anna ook. Koekoek
Dat is zelf promotie en ook nog even een hak zetten om het gezellig te filmen. Ik heb echt niks met dat soort vrouwen. Aan de andere kant heeft zij Thomas gebruikt en dat is dan wel weer lekker, het is niks geworden hahahaha wat denk je wel niet Tommy en hond.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat geilen op Anna was toen zo overduidelijk. Kon er een kunstje op.
Anna had wel gelijk met haar voorspelling![]()
Alle twee waarschijnlijk, mij viel Anna op.quote:
Ik denk niet dat Anna werkelijk een toekomst wilde met Thomasquote:Op woensdag 9 september 2026 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zelf promotie en ook nog even een hak zetten om het gezellig te filmen. Ik heb echt niks met dat soort vrouwen. Aan de andere kant heeft zij Thomas gebruikt en dat is dan wel weer lekker, het is nik geworden hahahaha
Wie wel?quote:Op woensdag 9 september 2026 22:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Anna werkelijk een toekomst wilde met Thomas
Nee natuurlijk niet dat was haar insteek vanaf het begin al niet, maar die laat zich niet afwijzen natuurlijk. Die gaat gewoon terug om te laten zien dat zij met hem was nadat Mexx was vertrokken. Thomas is waarschijnlijk als een geile beer gelijk op haar site gaan koekeloeren. En dat kwam haar goed uit.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Anna werkelijk een toekomst wilde met Thomas
Mexx overduidelijkquote:
Ga je nou je frustratie zelfs in dit topic botvieren? Halve gare.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:44 schreef UitStraling het volgende:
In heel veel landen krijg je de vader, de ooms en de broers van Mexx aan de deur na zo'n Thomas actie.
quote:Op woensdag 9 september 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ga je nou je frustratie zelfs in dit topic botvieren? Halve gare.
Ze zag zeker wel wat in hem, ze vroeg ook of ze een stelletje waren en daar deed hij al vaag over. Die is gelijk online gegaan toen Mexx uit zicht was de sukkel.quote:
Ja want was paar weken na opnames zei hij toch. En had ook nog tijdje appcontact met Mexx. En ja was met de anderen ook aan het appen.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zag zeker wel wat in hem, ze vroeg ook of ze een stelletje waren en daar deed hij al vaag over. Die is gelijk online gegaan toen Mexx uit zicht was de sukkel.
Nee hij is gewoon slappe poep, met een blije bek .......wollig ge-ouwehoer uit een blote billen gezicht.quote:
Rick Evers.quote:Dat was hem dan. We zagen 31 afleveringen vol met hondjes, champagne, tatoeages, handgebaren, stopwoordjes, airfryers, zenuwen en Fred. Nog een laatste ‘gewone’ samenvatting (zonder reünie) en dan gaan we elkaar ontzettend missen. Het is niet anders.
Fred is teleurgesteld wakker geworden. Gisteren heeft hij de eerste zonsondergang met Fred en Doete meegemaakt en dat had een feest moeten worden. Hij rekende op slingers en champagne. Op skinny dipping in de zee en dan met hun blote handen tonijnen vangen om er samen overheen te plassen. Daarna zouden ze op zoek gaan naar kippen met schaamlippen om daar vervolgens sensueel omheen te dansen onder het oneindige van het maanlicht.
Nou ja, hij zei het niet in die bewoordingen, maar ik ken Fred wel langer dan vandaag. Dit was precies wat hij bedoelde.
Het kwam er allemaal niet van. De handrem eraf halen betekent bij Doete een kusje op de mond. Daar doet Fred het niet voor en daarom stopt het proces. De hoogste tijd dus om Doete dat haarfijn uit te leggen:
‘Zeg Doete, ik moet je wat vertellen. Je bent een van de leukste vrouwen op aarde, maar ik ben ook een beetje Fred en Doete-moe. Laten we even tijd apart nemen. Dus dat jij nu naar huis gaat en dan gaan we later voor deel twee. Ik wil dan later graag samen in een parachute springen in een blauw pak, want dat is mijn lievelingskleur. Verder hou ik van kunst, van ezels en vooral van honden.’
Een paar minuten later bedacht Fred dat zijn verhaal misschien toch niet helemaal goed overkwam, dus moest het opnieuw.
‘Zeg Doete, ik moet je weer wat vertellen. Ik ben een van de leukste mannen op aarde, maar ik ben ook een beetje Doete-moe. Het gaat hem niet worden. Ik wil dus dat jij nu naar huis gaat en er komt zeker geen deel twee. Ik wil graag in mijn eentje in een wagonnetje zitten en dat jij de andere kant op gaat. Ik trek dan een rode jas aan, want dat is mijn lievelingskleur. Verder hou ik van Fred, van tonijn en ik haat honden.’
De manier waarop Doete reageerde, verdient diep en diep respect. Ze bleef rustig, weigerde zijn cadeau en nam ijskoud afscheid. Wat. Een. Topvrouw. Uiteraard maakte ze nog wel even een selfie voor haar vreemde-snuiterverzameling op de wc. De arm van Fred was daar natuurlijk niet voor nodig.
2026 had het jaar moeten worden van Fred en zijn nieuwe liefde. Het is niet gelukt en dat doet best een beetje pijn. Gelukkig gelooft hij nog in de liefde. Misschien is er ergens op de wereld iemand die nooit naar B&B Vol Liefde heeft gekeken. Iemand die geen idee heeft wie Fred Ros is. Iemand die op Bonaire ineens een man met artistiek haar, een kekke blouse en een druppel aan zijn neus bij een kippenkraam ziet staan en denkt: ‘Goh, wat een leuke vent.’
Blijven hopen, Fred. Ondanks alle gekkigheid is natuurlijk ook jou de liefde gegund. Sprookjes bestaan.
Kijk maar naar Timothy en Michael. Een sprookjespaar. Nou ja, Michael lijkt nog een beetje te twijfelen, maar Timothy gelooft daar geen flikker van. Dus als ik het goed begrijp gelooft de ene flikker geen flikker van wat de andere flikker vertelt. Ik vind het allemaal wat ingewikkeld worden zo.
Waar Fred met de weken die verstreken steeds vreemder gedrag begon te vertonen, knapte Timothy duidelijk op van een cameraploeg om zich heen. We zagen een aartsluie, pedante, irritante kaviaarlikker langzaam veranderen in een knuffelend, complimenteus en sociaal mensenmens. Wie de echte Timothy is, laat zich nog even raden. Misschien is dat ook de reden dat Michael toch nog een beetje twijfelt.
Tot slot Paul en Marjo. Prachtig om te zien hoe ze op het vliegveld langzaam naar elkaar toeliepen. All You Need Is Love-achtige praktijken, maar dan in slow motion. In de auto biechtten ze op dat ze eigenlijk alleen maar non-stop aan elkaar gedacht hadden. Marjo liep als een zombie door haar huis en Paul had nog twee andere dames op bezoek van wie hij de namen eigenlijk niet meer kon herinneren.
Pauls liefde voor Marjo is zo serieus dat hij zelfs zijn huis liet zien. Volgens Marjo is het mannenhok vrij eenvoudig gezellig te maken. Gewoon alles eruit halen, nieuwe vloer erin, andere kleur op de muren, meer licht naar binnen, dubbele deuren plaatsen, nieuwe stopcontacten, plafonds sauzen, moderne keuken erin, warme verlichting plaatsen, beetje kunst aan de muur, nieuwe meubels, bloemetje op tafel en klaar is Kees.
Tot slot keek Paul op het bankje van Liesbeth terug op zijn mooie, bizarre en leerzame avontuur. Voor het eerst sinds de dood van zijn geliefde is er misschien heel voorzichtig weer ruimte voor nieuwe vlinders. Het is goed zo, jongen. Je kunt verder. ❤️
Via deze weg wil ik alle deelnemers bedanken voor hun deelname aan dit fantastische programma. Ga er maar aan staan. In al je kwetsbaarheid voor heel Nederland op zoek gaan naar de liefde en dan ook nog allerlei idioten over je heen krijgen die online de gekste dingen schrijven. Timothy, Nisha Tara, Paul, Caroline, Eline, Fred, Iris, Mireille en Thomas, jullie waren stuk voor stuk echte smaakmakers en ik gun jullie het allerbeste.
Tegen alle lieve mensen die elke dag weer de moeite namen om te reageren, wil ik ook zeggen: bedankt. Zonder jullie is er ook geen samenvatting. Ik ga vanavond nog 1 keer genieten.
Tot ooit!
Hij schrijft nooit over de reünies. Daar heeft hij gister ook niet over geschreven, alleen over de reguliere uitzending.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rick Evers.
Maar eh..morgenavond de rest vd ruïne dan?
Eindelijk!quote:Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rick Evers.
Jij neukt pas met iemand als die van je houdt? Loser!quote:Op donderdag 10 september 2026 01:26 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Aan de ene kant zielig voor Mexx maar waarom duik je ook het bed in met iemand die zegt dat jullie geen setje zijn en die nog niet gezegd heeft dat die echt van je houdt en je pas een paar weken kent ? Goed nadenken voordat je zo n stap zet. Dat is niet zo slim . Doete is echt wat slimmer wat dat betreft.
Zoiets doe je pas als je zeker bent van een serieuze relatie en niet na een paar weken .
Snap niet dat Leonie Dick nog proberen te koppelen aan Mireille nadat ze hem zo behandeld had en sprak over zijn tafelmanieren. Als ik Dick was zou ik met zo iemand niets meer te maken willen hebben. Hij kan wat beters vinden.
Ik zou zo ver wegblijven van dat vieze oude kasteel.
Dat was toch allang uitgepraat. En waarschijnlijk flink uitvergroot voor tv. Ze hadden al lang weer contact. En dat gaat blijkbaar heel vriendschappelijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 01:26 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Snap niet dat Leonie Dick nog proberen te koppelen aan Mireille nadat ze hem zo behandeld had en sprak over zijn tafelmanieren. Als ik Dick was zou ik met zo iemand niets meer te maken willen hebben. Hij kan wat beters vinden.
Ik zou zo ver wegblijven van dat vieze oude kasteel.
+ nog een hoop televisiekijkers. Kaching!quote:Op woensdag 9 september 2026 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet dat was haar insteek vanaf het begin al niet, maar die laat zich niet afwijzen natuurlijk. Die gaat gewoon terug om te laten zien dat zij met hem was nadat Mexx was vertrokken. Thomas is waarschijnlijk als een geile beer gelijk op haar site gaan koekeloeren. En dat kwam haar goed uit.
Jawel hij schrijft er wel over, maar komt niet op facebook. Staat alleen in zijn betaalde e-book.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij schrijft nooit over de reünies. Daar heeft hij gister ook niet over geschreven, alleen over de reguliere uitzending.
ruïnequote:Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rick Evers.
Wel stoer hoe ze rijdt met die Panigale. Denk dat ze het best goed voor elkaar heeft.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:03 schreef camilero het volgende:
[..]
+ nog een hoop televisiekijkers. Kaching!
Kwam gewoon op NLZiet aansluitend op de laatste reguliere aflevering gisteren. En vanavond het tweede deel.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:36 schreef KapiteinChris het volgende:
Hoe hebben jullie de eerste helft van de Reünie bekeken? Ik kijk de afleveringen via de videoland app, maar daar staat de volledige Reünie achter de betaalmuur en in mijn opnamens+tv-gids staat enkel aflevering 31.
tv, ik heb geen Videoland.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:36 schreef KapiteinChris het volgende:
Hoe hebben jullie de eerste helft van de Reünie bekeken? Ik kijk de afleveringen via de videoland app, maar daar staat de volledige Reünie achter de betaalmuur en in mijn opnamens+tv-gids staat enkel aflevering 31.
Het verbaast me altijd dat er blijkbaar zoveel mensen bereid zijn flink te betalen voor het soort "content" wat er gecreëerd wordt.quote:Op donderdag 10 september 2026 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel stoer hoe ze rijdt met die Panigale. Denk dat ze het best goed voor elkaar heeft.
Ik loop nog een week achter, dus de reünie moet nog even wachten, maar ik kan het niet laten hier af en toe even te loerenquote:Op donderdag 10 september 2026 09:36 schreef KapiteinChris het volgende:
Deze vent heeft een betaalde e-book om zijn samenvattingen van wat men hier zegt te verkopen? 🤣quote:Op donderdag 10 september 2026 09:07 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Jawel hij schrijft er wel over, maar komt niet op facebook. Staat alleen in zijn betaalde e-book.
Moet je daarvoor betalen? Deze dingen staan gewoon op haar insta. Maar ze heeft zeker een OnlyFans account of zo waar je op doelt? Tja, dat is de porno van de huidige tijd denk ik. Vroeger kochten mensen de Rosie of de Tuk.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:22 schreef camilero het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat er blijkbaar zoveel mensen bereid zijn flink te betalen voor het soort "content" wat er gecreëerd wordt.
Ja, volgens mij is dat waar zij haar geld mee verdient als "Kont-ent creator"quote:Op donderdag 10 september 2026 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen? Deze dingen staan gewoon op haar insta. Maar ze heeft zeker een OnlyFans account of zo waar je op doelt? Tja, dat is de porno van de huidige tijd denk ik. Vroeger kochten mensen de Rosie of de Tuk.
Daar heb je zelfreflectie voor nodigquote:Op donderdag 10 september 2026 12:09 schreef Blues het volgende:
Hoe zou Fred naar zichzelf gekeken hebben vraag ik me wel eens af.
Kwartiertje, stelde niet veel voor.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh is er gisteren al een deel van de reünie uitgezonden?
Ja aan de ene kant eens, aan de andere kant zit ook niet echt op een week lang reünie-afleveringen te wachten geloof ik. Of ze zouden het echt anders moeten monteren. Misschien gewoon tussen de laatste stukken gewone aflevering door ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2026 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kwartiertje, stelde niet veel voor.
Sowieso vind ik dat de reünie een afgeraffeld ding is met weinig ruimte voor de mensen die voor de B&B kandidaten kwamen .
Heel erg jammer.
Twee afleveringen met meer ruimte voor de kandidaten die zich hebben opgegeven voor de B&B houders had ik wel wat eerlijker gevonden.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant eens, aan de andere kant zit ook niet echt op een week lang reünie-afleveringen te wachten geloof ik. Of ze zouden het echt anders moeten monteren. Misschien gewoon tussen de laatste stukken gewone aflevering door ofzo?
Dank voor de grappige verslagen. Las ze altijd met erg veel plezier.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rick Evers.
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh is er gisteren al een deel van de reünie uitgezonden?
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoeltquote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
mooie motormuis-piloot van die giechelmeid
Iris en Jiry. Die vrouw die de kandidaten in tenten liet slapen. En die stoere boy waar ze voor viel maar die al snel zelf vertrok omdat hij bij zijn zoon wilde zijn. Schijnt dat Jiry tóch aanwezig is op de reünie las ik net.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoelt
Dank je welquote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.
In de uitzending Fred mooi op zijn nummer gezet door de nuchtere Friezin Doete, geweldig vond ik dat!![]()
Dat Thomas het zou verpesten zat er dik in. Op de een of andere manier moet die jongen zich bewijzen tegenover zichzelf. Kom gewoon die kast uit suffert!
Is gisteren al in de uitzending geweest hoor.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel, misschien kan je beter in dat andere topic posten. Dit is allemaal in de uitzending van vanavond.
Dat was idd erg vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.
In de uitzending Fred mooi op zijn nummer gezet door de nuchtere Friezin Doete, geweldig vond ik dat!![]()
Dat Thomas het zou verpesten zat er dik in. Op de een of andere manier moet die jongen zich bewijzen tegenover zichzelf. Kom gewoon die kast uit suffert!
Dit was in de uitzending van gisterenquote:Op donderdag 10 september 2026 14:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel, misschien kan je beter in dat andere topic posten. Dit is allemaal in de uitzending van vanavond.
Geen Fred en Iris.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is gisteren al in de uitzending geweest hoor.
Wél Fred in de voorgaande normale aflevering en dat van Iris was bedoeld omdat ik dacht dat Jiry niet aanwezig zou zijn op de reünie die daarop volgde en waar je alle kandidaten te zien kreeg.quote:
Oh ja ik was in de war omdat ik inderdaad al had gezien dat Jiry aanwezig was, en bij giechelmeid had ook Eline bedoeld kunnen wordenquote:Op donderdag 10 september 2026 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iris en Jiry. Die vrouw die de kandidaten in tenten liet slapen. En die stoere boy waar ze voor viel maar die al snel zelf vertrok omdat hij bij zijn zoon wilde zijn. Schijnt dat Jiry tóch aanwezig is op de reünie las ik net.
Ja, ik zie nu dat er één blok van 1,5 uur op tv is voor B&B en afl. 31 op Videoland 39 minuten is.quote:
Programma niet gezien blijkbaar?quote:Op donderdag 10 september 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoelt
Zeker wel, maar:quote:Op donderdag 10 september 2026 15:43 schreef Killerjas het volgende:
[..]
Programma niet gezien blijkbaar?
quote:Op donderdag 10 september 2026 15:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja ik was in de war omdat ik inderdaad al had gezien dat Jiry aanwezig was, en bij giechelmeid had ook Eline bedoeld kunnen worden
Nee, daar kun je maar 1 iemand mee bedoelenquote:
Ja.quote:
Eensquote:Op donderdag 10 september 2026 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Wel mooi dat fred gewoon eerlijk is en zegt dat dit precies fred is, heb ik ook wel weer respect voor
Ja maar bij Fret ging niks lekker voor de vuist weg dus dat kan kloppen.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
dit kijkt niet lekker voor de vuist weg
Kan ik me voorstellen, het was bij hem eenrichtingverkeer en eigen snelheid, totaal niet rekening houden met de ander.quote:
Ik twijfelde ook alquote:Op donderdag 10 september 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Wat kijkt Eline scheel, is mij nooit eerder opgevallen.
Je zag bijna altijd alleen wimpers, omdat ze zonder zonnebril verblind tegen de zon in keek.quote:
Menno en Eline waren stront vervelend op dat vis/boot tochtje toen hebben ze kees kaak redelijk genegeerd.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:05 schreef Pisces het volgende:
Two faced Kees-Jan
Eline is boosen dan zit ultra zen Menno ernaast
Dat was misschien een beetje lullig en niet leuk maar ik geloof wel dat deze man 2 gezichten heeft.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Menno en Eline waren stront vervelend op dat vis/boot tochtje toen hebben ze kees kaak redelijk genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |