abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221761986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft hij laten barsten en met andere meiden lopen appen, dat ge ja knikken ook van Anna. Wat een droeftoeter die Thomas. En dat filmpje met Anna ook. Koekoek
Was dat ja knikken niet Lynn?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221761989
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dat geilen op Anna was toen zo overduidelijk. Kon er een kunstje op.
Dus dat zal hij wel gedaan hebben nadat het niks met Mexxie Lexxie werd. :')
(Denk dat de eenmalige sex erg tegenviel met Mexx en toen was het voor hem duidelijk dat het op alle fronten te saai voor hem was.)

Ach Mexx, zoveel leukere mannen op de wereld. :)

Anna had wel gelijk met haar voorspelling :D
Dat is zelf promotie en ook nog even een hak zetten om het gezellig te filmen. Ik heb echt niks met dat soort vrouwen. Aan de andere kant heeft zij Thomas gebruikt en dat is dan wel weer lekker, het is niks geworden hahahaha wat denk je wel niet Tommy en hond.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221761994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:

[..]
Was dat ja knikken niet Lynn?
Alle twee waarschijnlijk, mij viel Anna op.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221761997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is zelf promotie en ook nog even een hak zetten om het gezellig te filmen. Ik heb echt niks met dat soort vrouwen. Aan de andere kant heeft zij Thomas gebruikt en dat is dan wel weer lekker, het is nik geworden hahahaha
Ik denk niet dat Anna werkelijk een toekomst wilde met Thomas :D
pi_221762010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:38 schreef Pisces het volgende:

[..]
Wie wel? :D
pi_221762025
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:38 schreef Pisces het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet dat was haar insteek vanaf het begin al niet, maar die laat zich niet afwijzen natuurlijk. Die gaat gewoon terug om te laten zien dat zij met hem was nadat Mexx was vertrokken. Thomas is waarschijnlijk als een geile beer gelijk op haar site gaan koekeloeren. En dat kwam haar goed uit.
pi_221762030
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie wel? :D
Mexx overduidelijk
pi_221762045
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:42 schreef Pisces het volgende:

[..]
Mexx overduidelijk
Nee, geloof ik ook niet.
pi_221762048
In heel veel landen krijg je de vader, de ooms en de broers van Mexx aan de deur na zo'n Thomas actie.
Laat maar waaien
pi_221762058
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:44 schreef UitStraling het volgende:
In heel veel landen krijg je de vader, de ooms en de broers van Mexx aan de deur na zo'n Thomas actie.
Ga je nou je frustratie zelfs in dit topic botvieren? Halve gare.
pi_221762083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ga je nou je frustratie zelfs in dit topic botvieren? Halve gare.
:?
Laat maar waaien
pi_221762088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, geloof ik ook niet.
Ze zag zeker wel wat in hem, ze vroeg ook of ze een stelletje waren en daar deed hij al vaag over. Die is gelijk online gegaan toen Mexx uit zicht was de sukkel.
pi_221762091
Fred: Eerst neuken, dan praten.
pi_221762096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zag zeker wel wat in hem, ze vroeg ook of ze een stelletje waren en daar deed hij al vaag over. Die is gelijk online gegaan toen Mexx uit zicht was de sukkel.
Ja want was paar weken na opnames zei hij toch. En had ook nog tijdje appcontact met Mexx. En ja was met de anderen ook aan het appen.
pi_221762121
Mexx heeft er iig voor gezorgd dat zij op beeld de meest sympathieke is rond dat hele stel bij die slapjanus en dat is gewoon slim.
pi_221762166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Devon is echt wel een schatje.. O+
Nee hij is gewoon slappe poep, met een blije bek .......wollig ge-ouwehoer uit een blote billen gezicht.
pi_221762237
quote:
Dat was hem dan. We zagen 31 afleveringen vol met hondjes, champagne, tatoeages, handgebaren, stopwoordjes, airfryers, zenuwen en Fred. Nog een laatste ‘gewone’ samenvatting (zonder reünie) en dan gaan we elkaar ontzettend missen. Het is niet anders.

Fred is teleurgesteld wakker geworden. Gisteren heeft hij de eerste zonsondergang met Fred en Doete meegemaakt en dat had een feest moeten worden. Hij rekende op slingers en champagne. Op skinny dipping in de zee en dan met hun blote handen tonijnen vangen om er samen overheen te plassen. Daarna zouden ze op zoek gaan naar kippen met schaamlippen om daar vervolgens sensueel omheen te dansen onder het oneindige van het maanlicht.

Nou ja, hij zei het niet in die bewoordingen, maar ik ken Fred wel langer dan vandaag. Dit was precies wat hij bedoelde.

Het kwam er allemaal niet van. De handrem eraf halen betekent bij Doete een kusje op de mond. Daar doet Fred het niet voor en daarom stopt het proces. De hoogste tijd dus om Doete dat haarfijn uit te leggen:

‘Zeg Doete, ik moet je wat vertellen. Je bent een van de leukste vrouwen op aarde, maar ik ben ook een beetje Fred en Doete-moe. Laten we even tijd apart nemen. Dus dat jij nu naar huis gaat en dan gaan we later voor deel twee. Ik wil dan later graag samen in een parachute springen in een blauw pak, want dat is mijn lievelingskleur. Verder hou ik van kunst, van ezels en vooral van honden.’

Een paar minuten later bedacht Fred dat zijn verhaal misschien toch niet helemaal goed overkwam, dus moest het opnieuw.

‘Zeg Doete, ik moet je weer wat vertellen. Ik ben een van de leukste mannen op aarde, maar ik ben ook een beetje Doete-moe. Het gaat hem niet worden. Ik wil dus dat jij nu naar huis gaat en er komt zeker geen deel twee. Ik wil graag in mijn eentje in een wagonnetje zitten en dat jij de andere kant op gaat. Ik trek dan een rode jas aan, want dat is mijn lievelingskleur. Verder hou ik van Fred, van tonijn en ik haat honden.’

De manier waarop Doete reageerde, verdient diep en diep respect. Ze bleef rustig, weigerde zijn cadeau en nam ijskoud afscheid. Wat. Een. Topvrouw. Uiteraard maakte ze nog wel even een selfie voor haar vreemde-snuiterverzameling op de wc. De arm van Fred was daar natuurlijk niet voor nodig.

2026 had het jaar moeten worden van Fred en zijn nieuwe liefde. Het is niet gelukt en dat doet best een beetje pijn. Gelukkig gelooft hij nog in de liefde. Misschien is er ergens op de wereld iemand die nooit naar B&B Vol Liefde heeft gekeken. Iemand die geen idee heeft wie Fred Ros is. Iemand die op Bonaire ineens een man met artistiek haar, een kekke blouse en een druppel aan zijn neus bij een kippenkraam ziet staan en denkt: ‘Goh, wat een leuke vent.’

Blijven hopen, Fred. Ondanks alle gekkigheid is natuurlijk ook jou de liefde gegund. Sprookjes bestaan.

Kijk maar naar Timothy en Michael. Een sprookjespaar. Nou ja, Michael lijkt nog een beetje te twijfelen, maar Timothy gelooft daar geen flikker van. Dus als ik het goed begrijp gelooft de ene flikker geen flikker van wat de andere flikker vertelt. Ik vind het allemaal wat ingewikkeld worden zo.

Waar Fred met de weken die verstreken steeds vreemder gedrag begon te vertonen, knapte Timothy duidelijk op van een cameraploeg om zich heen. We zagen een aartsluie, pedante, irritante kaviaarlikker langzaam veranderen in een knuffelend, complimenteus en sociaal mensenmens. Wie de echte Timothy is, laat zich nog even raden. Misschien is dat ook de reden dat Michael toch nog een beetje twijfelt.

Tot slot Paul en Marjo. Prachtig om te zien hoe ze op het vliegveld langzaam naar elkaar toeliepen. All You Need Is Love-achtige praktijken, maar dan in slow motion. In de auto biechtten ze op dat ze eigenlijk alleen maar non-stop aan elkaar gedacht hadden. Marjo liep als een zombie door haar huis en Paul had nog twee andere dames op bezoek van wie hij de namen eigenlijk niet meer kon herinneren.

Pauls liefde voor Marjo is zo serieus dat hij zelfs zijn huis liet zien. Volgens Marjo is het mannenhok vrij eenvoudig gezellig te maken. Gewoon alles eruit halen, nieuwe vloer erin, andere kleur op de muren, meer licht naar binnen, dubbele deuren plaatsen, nieuwe stopcontacten, plafonds sauzen, moderne keuken erin, warme verlichting plaatsen, beetje kunst aan de muur, nieuwe meubels, bloemetje op tafel en klaar is Kees.

Tot slot keek Paul op het bankje van Liesbeth terug op zijn mooie, bizarre en leerzame avontuur. Voor het eerst sinds de dood van zijn geliefde is er misschien heel voorzichtig weer ruimte voor nieuwe vlinders. Het is goed zo, jongen. Je kunt verder. ❤️

Via deze weg wil ik alle deelnemers bedanken voor hun deelname aan dit fantastische programma. Ga er maar aan staan. In al je kwetsbaarheid voor heel Nederland op zoek gaan naar de liefde en dan ook nog allerlei idioten over je heen krijgen die online de gekste dingen schrijven. Timothy, Nisha Tara, Paul, Caroline, Eline, Fred, Iris, Mireille en Thomas, jullie waren stuk voor stuk echte smaakmakers en ik gun jullie het allerbeste.

Tegen alle lieve mensen die elke dag weer de moeite namen om te reageren, wil ik ook zeggen: bedankt. Zonder jullie is er ook geen samenvatting. Ik ga vanavond nog 1 keer genieten.

Tot ooit!

Rick Evers.

Maar eh..morgenavond de rest vd ruïne dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 10-09-2026 00:06:28 ]
pi_221762332
Aan de ene kant zielig voor Mexx maar waarom duik je ook het bed in met iemand die zegt dat jullie geen setje zijn en die nog niet gezegd heeft dat die echt van je houdt en je pas een paar weken kent ? Goed nadenken voordat je zo n stap zet. Dat is niet zo slim . Doete is echt wat slimmer wat dat betreft.
Zoiets doe je pas als je zeker bent van een serieuze relatie en niet na een paar weken .
Snap niet dat Leonie Dick nog proberen te koppelen aan Mireille nadat ze hem zo behandeld had en sprak over zijn tafelmanieren. Als ik Dick was zou ik met zo iemand niets meer te maken willen hebben. Hij kan wat beters vinden.
Ik zou zo ver wegblijven van dat vieze oude kasteel.
  donderdag 10 september 2026 @ 08:07:01 #229
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_221762562
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Rick Evers.

Hij schrijft nooit over de reünies. Daar heeft hij gister ook niet over geschreven, alleen over de reguliere uitzending.
pi_221762605
quote:

[..]
Rick Evers.

Eindelijk!
pi_221762613
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 01:26 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Aan de ene kant zielig voor Mexx maar waarom duik je ook het bed in met iemand die zegt dat jullie geen setje zijn en die nog niet gezegd heeft dat die echt van je houdt en je pas een paar weken kent ? Goed nadenken voordat je zo n stap zet. Dat is niet zo slim . Doete is echt wat slimmer wat dat betreft.
Zoiets doe je pas als je zeker bent van een serieuze relatie en niet na een paar weken .
Snap niet dat Leonie Dick nog proberen te koppelen aan Mireille nadat ze hem zo behandeld had en sprak over zijn tafelmanieren. Als ik Dick was zou ik met zo iemand niets meer te maken willen hebben. Hij kan wat beters vinden.
Jij neukt pas met iemand als die van je houdt? Loser!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_221762732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 01:26 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dat was toch allang uitgepraat. En waarschijnlijk flink uitvergroot voor tv. Ze hadden al lang weer contact. En dat gaat blijkbaar heel vriendschappelijk.
pi_221762743
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet dat was haar insteek vanaf het begin al niet, maar die laat zich niet afwijzen natuurlijk. Die gaat gewoon terug om te laten zien dat zij met hem was nadat Mexx was vertrokken. Thomas is waarschijnlijk als een geile beer gelijk op haar site gaan koekeloeren. En dat kwam haar goed uit.
+ nog een hoop televisiekijkers. Kaching!
pi_221762756
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2026 08:07 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Hij schrijft nooit over de reünies. Daar heeft hij gister ook niet over geschreven, alleen over de reguliere uitzending.
Jawel hij schrijft er wel over, maar komt niet op facebook. Staat alleen in zijn betaalde e-book.
pi_221762760
quote:

[..]
Rick Evers.

ruïne _O-

grappiger dan het stukje van Evers
pi_221762863
Hoe hebben jullie de eerste helft van de Reünie bekeken? Ik kijk de afleveringen via de videoland app, maar daar staat de volledige Reünie achter de betaalmuur en in mijn opnamens+tv-gids staat enkel aflevering 31.
pi_221762878
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:03 schreef camilero het volgende:

[..]
+ nog een hoop televisiekijkers. Kaching!
Wel stoer hoe ze rijdt met die Panigale. Denk dat ze het best goed voor elkaar heeft.
pi_221762881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:36 schreef KapiteinChris het volgende:
Hoe hebben jullie de eerste helft van de Reünie bekeken? Ik kijk de afleveringen via de videoland app, maar daar staat de volledige Reünie achter de betaalmuur en in mijn opnamens+tv-gids staat enkel aflevering 31.
Kwam gewoon op NLZiet aansluitend op de laatste reguliere aflevering gisteren. En vanavond het tweede deel.
  donderdag 10 september 2026 @ 11:21:51 #239
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221763321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:36 schreef KapiteinChris het volgende:
tv, ik heb geen Videoland.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221763325
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel stoer hoe ze rijdt met die Panigale. Denk dat ze het best goed voor elkaar heeft.
Het verbaast me altijd dat er blijkbaar zoveel mensen bereid zijn flink te betalen voor het soort "content" wat er gecreëerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')