Kweenie, misschien verkeerd begrepen dan, maar over alle afleveringen vond ik hem vaak best hooghartig en snobbig overkomen. En Timotee lijkt mij een grappige klaploper.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei hij niet helemaal zo, maar vond het ook wat twijfelachtig.
Snap niet wat Timothy in hem ziet. Hij kan toch wel wat gezelligers krijgen. Een beetje meer ontspannen iemand.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Michael krabbelt terug, onsympathieke kerel ook, eerst super jaloers en dominant doen en nu die als enige over is, is ie ineens niet meer verliefd.
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
“Het is niet aan ofzo”
Mexx wil heel graag. Thomas lijkt totaal niet enthousiast.
Nou aardige gozer hoor maar dat was voor hem al vanaf dag één duidelijk. Ze hebben wel een leuke tijd gehad met drie man maar meer zat er ook niet in.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:15 schreef Pisces het volgende:
Ik ben wat laat, ben pas halverwege.
Maar die Devon. Kiest voor zichzelf.![]()
Dat ie maar veel uitnodigingen krijgt om ergens te gaan zingen..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Bever_NL het volgende:
Het is nu officeel: Devon is nu de grootste gekroonde blije eikel van dit seizoen.
Krijgt hij nu alquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ie maar veel uitnodigingen krijgt om ergens te gaan zingen..
Ze gaat toch naar hem toe? Dan is er wel wat qua gevoelens.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:27 schreef Pisces het volgende:
Straks blijken Paul en Marjo een setje te zijn en is de uitkomst van de poll helemaal verkeerd
Nee Marjo doe het niet![]()
Ja gevoelens maar echt een relatie?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat toch naar hem toe? Dan is er wel wat qua gevoelens.
Ik denk juist dat er helemaal niets te trekken viel voor hem.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?
Rare insinuerende opmerkingen van dat kwastje, ja.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er helemaal niets te trekken viel voor hem.
Ja dat weet ik ook niet iig was Paul onder de indruk en Majo wilde graag terugkomen. Dat is een begin van een evt. relatie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja gevoelens maar echt een relatie?
Thomas voelt ook wat maar noemt het geen setje.
Hij is ook blond en gebruind dan valt dat ook meer op.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:
Ik zag trouwens die behaarde benen en armen van Thomas.
Daar krijg ik dus de rillingen van. Wat een haar joh.
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet iig was Paul onder de indruk en Majo wilde graag terugkomen. Dat is een begin van een evt. relatie.
Nee het is echt een vachtje.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is ook blond en gebruind dan valt dat ook meer op.
Ja dat vond ik ook wat raar overkomen ook dat hij iets zei van dat het soms niet helemaal goed ging. Huh? Maar hij had het over de hele B&B periode niet over die nacht, het kwartje viel wat later wat slordige montage ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, wat had die nu weer voor een of ander vaag verhaal wat die nacht met Mexx was gebeurd? Hij moest er hard aan trekken?
En de opmerking dat hij zijn kinderen daar heeft maar zij wil haar kinderen ook. Die opmerking komt straks ook weer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.
We gaan het zien, ik denk dat Paul heel anders is (hoop ik) dan voor een camera ploeg met dames waar hij niks mee heeft. Ik vond het zelfs aandoenlijk dat hij echt zo Pfffffffffffff van opluchting was dat Majo terug komt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maillot gaat zich uiteindelijk dood ergeren aan dat initiatiefloze, die dikke pens en dat ze langer is dan hem, haha. En ze moet hem maar een keer saggerijnig meemaken dan is ze ook weg.
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Majo drukte haar snor gewoon snel, die had geen trek in meer vrouwen en gedoe. Die kinderen waren een smoes.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:44 schreef Pisces het volgende:
[..]
En de opmerking dat hij zijn kinderen daar heeft maar zij wil haar kinderen ook. Die opmerking komt straks ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |