Ja maar gay's willen op een gegeven moment dat snelle seks en de volgende ook niet meer.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Is wel veel in de gay scène toch. Veel lust, maar minder relaties.
Maar ik gok voor nu nog dat het weer zo dramatisch geknipt is en dat ze een koppel zijn.
Maar verliefd worden moet dan wel lukken.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar gay's willen op een gegeven moment dat snelle seks en de volgende ook niet meer.
Had ik in mijn puberteit ook wel eens last van, en ja dat heeft mij destijds ook niets opgeleverdquote:Op woensdag 9 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Fred: verlangen
Ja Fred we weten dat je sex bedoelt
Ik vind het wel een stunt dat is voor deel twee.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:20 schreef Pisces het volgende:
Doete is ook goed in spelletjes spelen
Nu is het gescheiden van elkaar, morgen nietquote:
Loop jij zoveel minuten voor? Ik zit nog in de reclame.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
"Hebben jullie het na de opnames echt een kans gegeven?"
Lege Thomas:
"nee"
Gelukkig maar voor Mexx.
Zijn er geen hoeren daar? Als de druk er af is gaat hij misschien anders met de dames om.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Fred: verlangen
Ja Fred we weten dat je sex bedoelt
quote:Op woensdag 9 september 2026 21:42 schreef NoCigar het volgende:
Fuck off Iris, jij bent de laatste die mag zeiken over onze Fred.
Hmmm, kennelijk wel via NLZIET zonder reclame, sorry.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:40 schreef Pisces het volgende:
[..]
Loop jij zoveel minuten voor? Ik zit nog in de reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |