Je bent in de war met Annouk..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.
Majo was niet de Douglas verkoopster.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is zo'n type dat eerst een zacht handdoekje onder haar kont legt, haar favoriete geurtje op hem spuit, hem zachtjes en op zijn Limburgs influistert dat hij precies 9 minuten en 30 seconden zijn gang kan gaan omdat ze het streekjournaal nog wil kijken.
Ik heb wel bij de Lush gewerktquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo was niet de Douglas verkoopster.
Dat was die instabiele toch, met dat Droopy gezicht?quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo was niet de Douglas verkoopster.
Nou, die smoes had ze dan al vrij snel.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Majo drukte haar snor gewoon snel, die had geen trek in meer vrouwen en gedoe. Die kinderen waren een smoes.
Inderdaad en wat zag dat bed er raar uit met die te kleine topper.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Remco het volgende:
Ontzettend ongemakkelijk stuk ook waar Thomas even uit de doeken deed hoe de nacht was verlopen.
Dat je dat als deelnemer prima vind het op deze manier te vertellen vind ik echt heel raar.
Tja, we hoorden eerder al dat hij ergens een trucje op kan, verhalen dat hij zich moest inhouden oid, en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Remco het volgende:
Ontzettend ongemakkelijk stuk ook waar Thomas even uit de doeken deed hoe de nacht was verlopen.
Dat je dat als deelnemer prima vind het op deze manier te vertellen vind ik echt heel raar.
Gadverdammequote:
Oh je ruikt idd erg lekkerquote:
Smaken verschillen dus.quote:
Oh, dat geloof ik zo, bij die 'confessionals' zou ik zo graag de vragen willen horen..quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
Tja, we hoorden eerder al dat hij ergens een trucje op kan, verhalen dat hij zich moest inhouden oid, en wat al niet meer.
Ik denk dat ze soms veel te close zijn met de regie waardoor je op dag 5 met een leeftijdsgenoot echt te makkelijk praat.Zie je bij Mafs soms ook.
Ik snap het dat de geur van de winkel overheersend is maar je vindt heus niet alles vies daar hoorquote:
thanksquote:
Ik loop er soms alleen maar langsquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap het dat de geur van de winkel overheersend is maar je vindt heus niet alles vies daar hoor
[..]
thanks
Nou dan ruik ik het al CS Amsterdamquote:Op dinsdag 8 september 2026 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kun je er al helemaal niks over zeggen
Die ruik je pas bij de deur van de winkel. Toch?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ruik ik het al CS Amsterdam
Er zitten geen deuren in als ze open zijn, maar dit is een non discussie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Die ruik je pas bij de deur van de winkel. Toch?
Had ik op die leeftijd ook, maar dat wordt naarmate je ouder wordt allemaal wat minder.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:
Nee het is echt een vachtje.![]()
Verklaart ook waarom hij op z’n hoofd mooi dik haar heeft
Hou op zeg moet je eerst een vaste relatie hebben en dan pas seks. No way je moet wel weten waar je aan begint voor je een relatie aangaat en dat heet seksquote:Op dinsdag 8 september 2026 23:57 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Begrijp ik dat Thomas zegt dat hij nog geen vaste relatie met Mexx heeft.
Snap Mexx dan niet . Je kent iemand pas een paar weken en dan al in bed duiken zonder een vaste relatie. Moet het niet omgekeerd gebeuren ? Gelukkig is Doete wat slimmer en
Devon lijkt mij lief maar een volwassen vent die nieteens kan koken ? Iets mis met zijn opvoeding.
Je hebt gelijk, ik projecteer ook mijn eigen gevoel over Thomas op haar, ze kan prima weloverwogen die keus zelf maken als volwassen vrouw.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toelaat?
Laten we niet doen alsof Mexx zelf compleet verstandelijk beperkt is en geen keuzes kan maken.![]()
Wij vinden Thomas misschien een natte handdoek maar blijkbaar ziet ze er toch iets leuks in.
Wie weet is ze buiten de camera’s veel meer ontspannen en chill.
En dan nog. Volwassen vrouw die verder prima intelligent overkomt. Als die zin heeft in een vrijpartij met Thomas is dat vast niet onder druk gebeurd.
Jeee-zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |