geraniumsquote:Op woensdag 9 september 2026 21:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
met de twee voorgaande dames hadden er al plantjes in de cave kunnen staan
Ja dat kon je duidelijk zien.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:10 schreef Soury het volgende:
Ik zag de telleurstelling zo erg bij Tomothie dat Michael zei dat hij niet verliefd is. AhhIk vond Tim een eikel de eerste paar afleveringen maar dat ging best wel snel over.
En simpele Paul is onder de indruk dat het zo simpel kan gaan, dat een vrouw kan helpen.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Zo simplistisch zou ik mijn woonkamer ook inrichten als ik geen vriendin zou hebben
Hij probeerde dat voor de camera wat te verzachten dat het moet groeien. Maar zo werkt dat meestal niet, ik vind het best raar van Michael.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat kon je duidelijk zien.
Michael wil er helemaal voor gaan en wil ook die verliefdheid voelen tja.
Is wel veel in de gay scène toch. Veel lust, maar minder relaties.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij probeerde dat voor de camera wat te verzachten dat het moet groeien. Maar zo werkt dat meestal niet, ik vind het best raar van Michael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |