Kwartiertje, stelde niet veel voor.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh is er gisteren al een deel van de reünie uitgezonden?
Ja aan de ene kant eens, aan de andere kant zit ook niet echt op een week lang reünie-afleveringen te wachten geloof ik. Of ze zouden het echt anders moeten monteren. Misschien gewoon tussen de laatste stukken gewone aflevering door ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2026 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kwartiertje, stelde niet veel voor.
Sowieso vind ik dat de reünie een afgeraffeld ding is met weinig ruimte voor de mensen die voor de B&B kandidaten kwamen .
Heel erg jammer.
Twee afleveringen met meer ruimte voor de kandidaten die zich hebben opgegeven voor de B&B houders had ik wel wat eerlijker gevonden.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant eens, aan de andere kant zit ook niet echt op een week lang reünie-afleveringen te wachten geloof ik. Of ze zouden het echt anders moeten monteren. Misschien gewoon tussen de laatste stukken gewone aflevering door ofzo?
Dank voor de grappige verslagen. Las ze altijd met erg veel plezier.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rick Evers.
Maar eh..morgenavond de rest vd ruïne dan?
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh is er gisteren al een deel van de reünie uitgezonden?
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoeltquote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
mooie motormuis-piloot van die giechelmeid
Iris en Jiry. Die vrouw die de kandidaten in tenten liet slapen. En die stoere boy waar ze voor viel maar die al snel zelf vertrok omdat hij bij zijn zoon wilde zijn. Schijnt dat Jiry tóch aanwezig is op de reünie las ik net.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoelt
Dank je welquote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.
In de uitzending Fred mooi op zijn nummer gezet door de nuchtere Friezin Doete, geweldig vond ik dat!![]()
Dat Thomas het zou verpesten zat er dik in. Op de een of andere manier moet die jongen zich bewijzen tegenover zichzelf. Kom gewoon die kast uit suffert!
Is gisteren al in de uitzending geweest hoor.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel, misschien kan je beter in dat andere topic posten. Dit is allemaal in de uitzending van vanavond.
Dat was idd erg vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen achter de normale uitzending aan. Vanavond weer. Iedereen is al aanwezig, B&B-ers en hun kandidaten. Alleen die mooie motormuis-piloot van die giechelmeid was er niet bij.
In de uitzending Fred mooi op zijn nummer gezet door de nuchtere Friezin Doete, geweldig vond ik dat!![]()
Dat Thomas het zou verpesten zat er dik in. Op de een of andere manier moet die jongen zich bewijzen tegenover zichzelf. Kom gewoon die kast uit suffert!
Dit was in de uitzending van gisterenquote:Op donderdag 10 september 2026 14:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je wel, misschien kan je beter in dat andere topic posten. Dit is allemaal in de uitzending van vanavond.
Geen Fred en Iris.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is gisteren al in de uitzending geweest hoor.
Wél Fred in de voorgaande normale aflevering en dat van Iris was bedoeld omdat ik dacht dat Jiry niet aanwezig zou zijn op de reünie die daarop volgde en waar je alle kandidaten te zien kreeg.quote:
Oh ja ik was in de war omdat ik inderdaad al had gezien dat Jiry aanwezig was, en bij giechelmeid had ook Eline bedoeld kunnen wordenquote:Op donderdag 10 september 2026 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iris en Jiry. Die vrouw die de kandidaten in tenten liet slapen. En die stoere boy waar ze voor viel maar die al snel zelf vertrok omdat hij bij zijn zoon wilde zijn. Schijnt dat Jiry tóch aanwezig is op de reünie las ik net.
Ja, ik zie nu dat er één blok van 1,5 uur op tv is voor B&B en afl. 31 op Videoland 39 minuten is.quote:
Programma niet gezien blijkbaar?quote:Op donderdag 10 september 2026 13:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie je hier nou mee bedoelt
Zeker wel, maar:quote:Op donderdag 10 september 2026 15:43 schreef Killerjas het volgende:
[..]
Programma niet gezien blijkbaar?
quote:Op donderdag 10 september 2026 15:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja ik was in de war omdat ik inderdaad al had gezien dat Jiry aanwezig was, en bij giechelmeid had ook Eline bedoeld kunnen worden
Nee, daar kun je maar 1 iemand mee bedoelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |