Nog even doorsparen.quote:
Subtiel?humor? Daar moet ik hem nog op betrappen, platvloers wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik mag Timottie best wel eigenlijk. Hij is lekker onverstoorbaar. Zeker geen drama queen. En heeft een heel subtiele humor.
Zeker, dat ook. Maar ondertussen... Let er maar eens op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Subtiel?humor? Daar moet ik hem nog op betrappen, platvloers wel ja.
Die blikken van hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik mag Timottie best wel eigenlijk. Hij is lekker onverstoorbaar. Zeker geen drama queen. En heeft een heel subtiele humor.
Dat is niet de kaviaar die Timothy op zijn eitje smeerde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even doorsparen.
https://doyycaviar.nl/pro(...)HqhBSZwaArVLEALw_wcB
Joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
Dat is niet de kaviaar die Timothy op zijn eitje smeerde.
Nou ik let al een tijdje op, vind hem één grote toneelspeler die voor de spiegel zijn Gordon act heeft geoefend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker, dat ook. Maar ondertussen... Let er maar eens op.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:33 schreef golfer het volgende:
Kijken straks pas, maar kwam deze tegen op De Speld:
[ link | afbeelding ]
Dit is dequote:
Wij zien Fred met camera en crew. Moet je nagaan als die in de avond vertrekken en ze alleen zijn met Fred.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is de![]()
aflevering. Hoop dat Yvonne nog eens uit de school klapt, er is wel degelijk meer aan de hand geweest dan wat wij zien.
Ws al een paar keer uitelkaar getrokken door Fred.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is de![]()
aflevering. Hoop dat Yvonne nog eens uit de school klapt, er is wel degelijk meer aan de hand geweest dan wat wij zien.
Zou me niks verbazen, Yvonne was al maanden verliefdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Ws al een paar keer uitelkaar getrokken door Fred.
Nou dat was het eerste wat me opviel, dat stijve en die stof, ik kreeg er jeuk van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Ik ben volledig gefascineerd door die outfit van die nieuwe vrouw bij PaulLaagje over laagje, lijkt mega synthetisch, beetje paardrijbroek achtig, en dan die ring.
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was het eerste wat me opviel, dat stijve en die stof, ik kreeg er jeuk van.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
Oh dus Paul moet extra zijn best doen omdat hij een paar cm. kleiner is. Nou lekker dan Paul succes met Sidonia.
Denk ook niet dat ze echt een partner zoekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Caroline is ook zo’n droogkloot hé.Vertel zelf eens wat. Of onderneem eens iets.
Ja, zonde wel. Daar zit van binnen toch wel een kwetsbaar jongetje nog. Sad really.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:25 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Het kapsel van Eline...
Op die boot, daar voelde KeesJan zich denk ik ook behoorlijk buitengesloten en ik snap nu wel dat hij daar allergisch voor is.
Eline is wel leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ze doet zoiets idd netjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Eline heel netjes KeesJan de deur wijzen.
Wie weet wat voor flirt ze dan is! Dat geloof ik namelijk wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:27 schreef Pisces het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze echt een partner zoekt.of ze doet alleen haar best als iemand echt meteen een 10/10 (in haar ogen) is.
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Eline is wel leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ze doet zoiets idd netjes.
Hahaha, ja. En ik hoor bij Doete Plien en Bianca.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Nee het nasale denk ik, ik hoor ook niet echt een accent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:31 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren.
-edit
Oh dat bedoelde je misschien ook precies.
Ja. Weet waar je aan toe bent, kan je bellen als er iets is. Leuke vrouw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.![]()
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.![]()
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientjequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Droogmolen op de kop zetten, wat een goed idee slimpie.
Ja en ik hoofdpijn van het kijken naar dat strakke haar. Ze komt wel heel oprecht over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientje
Ze kan zo bij de star strek crewquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Ik ben volledig gefascineerd door die outfit van die nieuwe vrouw bij PaulLaagje over laagje, lijkt mega synthetisch, beetje paardrijbroek achtig, en dan die ring.
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?
Gatferr, ze denkt dat ze de honden goed verzorgd, is inderdaad dierenmishandeling. Maar die Kees kon er ook wat van met zijn boterham sambal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo
Nou ja, in zo’n asiel daar hebben ze het niet beter maar qua voer is het wel jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo
Volgens mij boeit dat haar geen ene bal, die hele zogenaamde B&B van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Caroline heel erg onbechoft. ' Met mijn man' en dan zo opstaan en weglopen. Je kan toch op z'n minst normale omgangsvormen aanhouden? Misschien is ze dat ontwend doordat ze zich opsluit met die honden. Ze is sowieso een beetje losgezongen van de realiteit met die vieze volgepiste en -gepoepte huis en tuin. Het is voor mij totale antireclame. Wie wil daar nou tussen liggen en ervoor betalen?
Ja die zit zo hoog in de emoties. Die stopt niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach armeSorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach armeSorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Misschien valt er achteraf nog wat te ritselen als ze deze beelden ziet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.
Ja prima maar laat je slechte jeugd en gepest (wie niet) er gewoon even buiten, wat een gejank zeg. En zo klein is hij toch niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?
Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?
Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
Ja daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?
Dat was dus dom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline is
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.quote:
Oh, dat denk ik ook, hoor. Uit beleefdheid dan, als ze interesse had in die sport dan was ze er allang een keer geweest. Vond dat armbandje wat hij haar nog gaf wel heel lief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:06 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.
Volgens mij had Eline alleen wel leuker meegedaan.
Excuusquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.quote:
Ik niet, hij had toch al geen interesse (zowel lichamelijk als geestelijk) meer in haar, hooguit als vriendin. En dat wees ze ook af..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblikquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Maar dat komt bij die man helemaal niet binnen, joh. Dan deed Doete het beter om hem die dansvloer op te sleuren, toen zat ie ineens compleet vast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblik
Je bedoelt Caroline..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
Kees: Met wie ben je getrouwd geweest? Yvonne: Met mijn manKees pak je koffer gast. Je bent best een goeie kerel dat ziet ze niet
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.quote:
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.
Ja het is vaak even naar de op scrollen voor namen en anders is het die tweede dame of die gozer met piercings of zoietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Rick EversDie bewaar ik evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik wil zijn tonijn dus neequote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Ik denk dat Fred zijn tonijn niet zo heel veel van Fred zijn schedel en gezicht afwijkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Nee, en ze komt uit Limburg. Daar ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
Ja het is wel een vermoeiende act om elke keer terug te komen op zijn vroegere "wilde leven" en ik krijg nou niet bepaald het idee dat er heel veel diepgang voor in de plaats is gekomenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
Precies dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
En als ze hem verdedigen omdat hij helemaal niet zo is in het echt, dan moet je als RTL zijnde misschien hand in eigen boezem steken en wat doen aan je montagewerk. Maar lijkt me sterk dat je met een beetje knippen, plakken en coachen iemand die niet zo is, zo neer kunt zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Precies dit.
En hem verdedigen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben we niet eerder een kandidaat gehad die zo onvriendelijk was. De kritiek is imo wel terecht.
Dit. Ik zie hem alleen maar overcompenseren. Het enige waar hij m.i. op uit is is zo snel mogelijk een zo knap mogelijke dame in bed krijgen. Liefst aan hem binden (met kind?), voordat ie "lelijk" wordt - of hoe noemde hij het. Maar zo knap is ie niet to begin with..quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:05 schreef Killerjas het volgende:
Thomas heeft 0 game maar doet alsof hij vroeger de shit was.
Daar zat ik ook aan te denken. Ze zijn zich bij RTL waarschijnlijk bewust van, dat ze deze misschien niet zo toffe Fred, verder het graf in geholpen hebben met hun contrasterende montage kunsten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:22 schreef kwiwi het volgende:
En als ze hem verdedigen omdat hij helemaal niet zo is in het echt, dan moet je als RTL zijnde misschien hand in eigen boezem steken en wat doen aan je montagewerk.
Thomas lijkt me echt zo'n figuur die wat PUA trainingen heeft gevolgd en daardoor denkt dat ie nu een éckt alpha mannetje isquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Montage zit hem in timing, weghalen, weglaten,toevoegen en benadrukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:17 schreef aquawoman het volgende:
De dingen die fred zegt, heeft ie ook echt gezegd. Dat kun je niet verzinnen in de montage. En dat zegt genoeg over hoe Fred denkt
Over uitstraling gesproken jaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.
Ze is erg introvert en small talk is dan niet aan je besteed. Ze zit vaak met de situatie in de knoop nu die andere erbij is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:52 schreef Bever_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Mexx ervandoor gaat wegens te weinig binding met de tanden, haarlijn en sixpack van Thomas de barman met voor iedereen die het wilt weten:'wilde verleden'.
Dan blijft Thomas alleen over met de praat graage / zieke dame, die bij hem, nog hooguit kan gaan voor de troostprijs bokaal. Eerder had hij al aangeven dat uit het lijstje candidaten, Mexx z'n absolute favoriet was maar, It needs 2 to tango.
Overigens vind ik die Mexx wel leuk, het is echter de vraag of ze zich (los van Thomas) kan ontdoen van haar ijskonijn (Bridget Maasland) imago.
Ik werk in de televisie industrie, dus ik heb deze uitleg niet nodig. Normaal gesproken maak je keuzes om een verhaal simpeler uit te leggen zodat het minder chaotisch is als de werkelijkheid. Ook vergroot je soms iets uit. Daarbij gaat de nuance soms wat verloren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:44 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Montage zit hem in timing, weghalen, weglaten,toevoegen en benadrukken
Geloof me, ik kan een aardig interview met jou maken en na montage kom je er een stuk minder goed of beter vanaf dan jezelf verwacht had.
Het is niet zo simpel, dat alleen wat je wel of niet gezegd hebt, de uitkomst (na montage) bepaalt.
Het was hem natuurlijk de eer te na om ervan te schrikken. Eerst heel verbaasd zijn en dan even later tegen Doete zeggen dat hij het de avond ervóór al had aangevoeld. Nu aanbid hij opeens alles wat Doete anders doet dan een gemiddeld mens, maar toen Yvonne eerlijk haar mening verkondigde snapte hij haar van geen meter en beweerde dat ZIJ hem niet begreep. Warrige man die buiten het kader valt van wat andere mensen als ´normaal´ beschouwen. Kunstenaars leven nu eenmaal in hun eigen wereldje en als je dat niet begrijpt dan heb je gewoon pech gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen
Die man staat alleen maar in de weg en Arie is er nu ook al flauw van. Eerst staat hij in de keuken Caroline zuur te krijgen en nu met die droogmolen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Droogmolen op de kop zetten, wat een goed idee slimpie.
Ik vind Caroline ook niet echt een sociaal mens en heb haar nog niet blij gezien. Alleen maar commentaar leveren op anderen en enkel lief tegen haar honden. Nee, ik vind haar geen aardig mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Breekfast het volgende:
Caroline heeft zelf echt nog 0.0 moeite gedaan / interesse getoond in haar gasten. Arie wordt enkel gebruikt als hulpje.
Fred is een botte, onvriendelijke hork die er nogal vreemde benaderingen op nahoudt. Maar dat wil niet zeggen dat vrouwen echt onveilig zouden zijn of moeten vrezen voor ongewenste intimiteiten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Precies dit.
En hem verdedigen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben we niet eerder een kandidaat gehad die zo onvriendelijk was. De kritiek is imo wel terecht.
Wordt er ergens op internet geschreven dat er ongewenste intimiteiten zouden kunnen plaatsvinden?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fred is een botte, onvriendelijke hork die er nogal vreemde benaderingen op nahoudt. Maar dat wil niet zeggen dat vrouwen echt onveilig zouden zijn of moeten vrezen voor ongewenste intimiteiten.
Tuurlijk, zijn uiterlijk helpt niet in sympathie.
Excusez moi, je zit in de industie / branche ;-) .......je klonk namelijk vrij naïef, met dat wat je zegt, bepaalt hoe je gepresenteerd wordt op beeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:58 schreef aquawoman het volgende:
Ik werk in de televisie industrie, dus ik heb deze uitleg niet nodig
Nee, zeker niet. Er werd door iemand hier wel gezegd hem een creep te vinden en er als enige vrouw daar niet prettig te verblijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wordt er ergens op internet geschreven dat er ongewenste intimiteiten zouden kunnen plaatsvinden?
Hier doelde ik op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
Caroline: Ze zijn daar allemaal makelaar. Het is een vrij beroep en een te verkopen woning heeft er meerdere makkelaars. Ze vissen allemaal in dezelfde vijver en de verkopende krijgt de fee. Het is daar een bijbeun beroep om die onrendablele b&b meuk enigzins te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:
Caroline leeft niet alleen van haar B&Btje, maar schijnt ook als makelaar te werken. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Paul al weer helemaal onder de indruk van de degelijke vrouw in kunststof pak en nu maar weer wachten tot hij ook haar naar huis zal sturen omdat hij niet weet hoe om te gaan met haar. Ze had al e.e.a. op te merken over de woning. Beetje Hans en Grietje keuken en badkamer met erg drukke tegeltjes. Niet echt complimenteus als je net ergens binnenkomt.
Tommy vindt zichzelf wel een lekkere boy, nu alleen nog verder de kast uitkomen want kandidate met de pukkel ziet het volgens mij al minder zitten met hem.
Grappig, ik vind het netever om te denken dat alles aan de montage ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:02 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Excusez moi, je zit in de industie / branche ;-) .......je klonk namelijk vrij naïef, met dat wat je zegt, bepaalt hoe je gepresenteerd wordt op beeld.
Ik blijf erbij dat veel wordt gestuurd met montage. Daarnaast ook andere factoren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het netever om te denken dat alles aan de montage ligt.
Niet alles is te sturen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:42 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat veel wordt gestuurd met montage. Daarnaast ook andere factoren. Zo was er eens een Hans uit Italie <2022> die inzicht had gekregen welke andere dames zich voor hem hadden aangemeldt. Daaruit bleek er best wel veel leukere en beter passende dames tussen zaten dan het aantal gekkies (niet allemaal) die ze op hem afstuurden of beter gezegd waaruit hij mocht kiezen.
Het gaat om goede TV en kijkcijfers. Dat de kandiaat met een liefde achterblijft is aardige bijvangst maar niet noodzakelijk.
Sommige mensen worden gepresenteerd alsof ze er volledig wonen (Ingrid 2025 Lesbos) terwijl ze er alleen vertoeft tijdens het verhuurseizoen in de zomer maanden (April - October). Gedurende de winter is ze gewoon in NL. Om er vervolgens nog een 'Hoe is nu met ...... ' uitzending overheen te gooien, waarin ze met tranen en tuiten vertelt dat ze het eiland gaat verlaten.
Een goed verhaal, een heerlijke rel of ongemakkelijkheden zijn zoveel beter dan de enigzins saaie realiteit.
Filmen, monteren en sturen zijn de tools.
Nisha Tara – Frankrijk is een van de weinige voorbeelden waar ze nauwelijks invloed hebben gehad op de uitzendingen. Het resultaat is er: Niet genoeg content en er wordt uit nood een afgevallen reserve kandidaat van de plank getrokken.quote:
Als ik naar veel stellen kijk, vraag ik me dat soms af hoor wat je daar zegt. En dan niet eens dat uiterlijk speciaal meetelt. Lijkt wel of het gewoon gaat om maar iemand te hebben. Wie dan ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:18 schreef Gutso het volgende:
Het zijn bijna altijd de mannen die geen emotionele diepgang hebben, zie je in dit soort programma’s ook vaak terug. Of ze nou 37 of 60 zijn. Uiterlijk doet er het meest toe voor ze. Ik snap dat niet. Je wil toch ook gewoon een fijne emotionele connectie met iemand hebben op een gegeven moment?
Nog liever een halve dan alleen is het motto van veel mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ik naar veel stellen kijk, vraag ik me dat soms af hoor wat je daar zegt. En dan niet eens dat uiterlijk speciaal meetelt. Lijkt wel of het gewoon gaat om maar iemand te hebben. Wie dan ook.
Nou dat, mijn zus kan dat ook zo zeggen over mensen die alleenstaand zijn, maar een heel mooi leven hebben waar menig koppel jaloers op kan zijn. Dan zegt ze zo "alleen is maar alleen".quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog liever een halve dan alleen is het motto van veel mensen.
Er komen genoeg gekkies op af .........en Fred wilt een jonge dame ...want hij is zelf ook nog jong tussen de oren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de kans vrij klein is dat Fred nog een partner naast zich heeft de komende 150 maanden
Weet niet of ik het hele artikel mag plaatsen (want AD), maar het is (nog) geen premium artikel.quote:Yvonne doet boekje open over Fred uit B&B vol liefde: ‘Ik wil met die man niks te maken hebben’
Yvonne heeft na haar vertrek in B&B vol liefde een paar stevige opmerkingen gemaakt over eigenaar Fred. De brunette wil absoluut niks meer met de veelbesproken B&B-houder op Bonaire te maken hebben, vertelt ze woensdag in de Coen & Sander Show op Joe. „Hij maakte nog meer schunnige opmerkingen.”
https://www.ad.nl/show/yv(...)ken-hebben~a8ca17a2/
https://www.telegraaf.nl/(...)ellen/159915120.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:31 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Weet niet of ik het hele artikel mag plaatsen (want AD), maar het is (nog) geen premium artikel.
Ze liep er nochtans danig achteraan te naaktslakken voordat de concurrentie (die halve met dat agrarische stemmetje) meer aandacht kreeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ellen/159915120.html
Hier nog eentje.
Nah, je zag al dat ze voordat Doete verscheen zich aan hem begon te ergeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze liep er nochtans danig achteraan te naaktslakken voordat de concurrentie (die halve met dat agrarische stemmetje) meer aandacht kreeg.
Ja, is gewoon mijn mening na het zien van Fred op tv.quote:
Ja, ze begon zelf over afgunst in dat radio-interview (terwijl ze afkeer bedoelde), zal wel een freudiaanse verspreking zijn geweest.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:02 schreef Aventura het volgende:
ik denk toch wel dat er ook wat jaloezie meespeelde bij Yvonne.
ja idd, wtf?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker smullen! Ben wel benieuwd hoe hij die kippetjes dan klaar maakt. (De echte om te eten bedoel ik he, waar ze het op het laatst over heeft).
Researchteam?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
"In het radio-interview maakt Yvonne nog een cryptische opmerking over de kippetjes van Fred, die hij verkoopt op Bonaire. De B&B-houder zou deze bewerken ‘op een hele aparte manier’. Hoe of waarmee blijft volstrekt onduidelijk. Yvonne adviseert om een researchteam op hem af te sturen."
Misschien pist hij erover.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
"In het radio-interview maakt Yvonne nog een cryptische opmerking over de kippetjes van Fred, die hij verkoopt op Bonaire. De B&B-houder zou deze bewerken ‘op een hele aparte manier’. Hoe of waarmee blijft volstrekt onduidelijk. Yvonne adviseert om een researchteam op hem af te sturen."
Fred heeft hier blijkbaar ook een accountquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef kibo het volgende:
Die Fred bashing hier![]()
Hij lacht zichzelf intussen helemaal rot. Het is een setup, snap dat toch eens.
Al die vuurspuwende wijven in de media![]()
Het hele gebeuren is zijn Ultieme Kunstwerk.
Het is ook mij iets te klef.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:02 schreef Breekfast het volgende:
Nisha hoeft wat mij betreft niet meer gevolgd te worden. Mijn god wat saai
Hontenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Die Basset Hound vind ik wel geweldig.
Iets heel erg ranzigs dat zijn kippetjes zo zacht waren als schaamlippen. Misschien steekt ie als test er eerst zijn tampeloeris in, gatferdegatfer.quote:
ja dat heb je al 10 keer gezegd, is ook leuk en die Nysha Tara vind ik een eng mensquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het is ook mij iets te klef.![]()
Die Basset Hound vind ik wel geweldig.
Hij is even kort als breed.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Die buik van Paul. Dat is gewoon 4 x een normale man
quote:
Vreselijk dat gegiechel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Idd wat een naïeve muts. Dat gaat hoe dan ook niets worden met haar.
Juist niet naief, lijkt eerder een pose.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Idd wat een naïeve muts. Dat gaat hoe dan ook niets worden met haar.
Je moet een kunstenaar niet verwarren met een huisschilder.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
....
en dan niet weten hoe het werkt met laagjes verf die eert drogen....
😂quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets heel erg ranzigs dat zijn kippetjes zo zacht waren als schaamlippen. Misschien steekt ie als test er eerst zijn tampeloeris in, gatferdegatfer.
Ik dacht wel aan heiligschennis. Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Lieske scheurt gewoon een bladzijde uit een boek, maar ik heb even gekeken en dat is "Full body thinking" van Wouter de Jong. Dus als de rest in de open haard verdwijnt is het niet zo'n erge doodszonde.
Ja daar kreeg ik ook een error van in m'n hoofdquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!?
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.quote:
Snap dan ook niet waarom zij had gereageerd op de oproep, maar goed, dat snap ik van geen enkele kandidaat. Paul leek haar als favoriet te hebben gedacht, kan ie schudden, Marjo ziet hem niet zitten. Op beeld hooguit een vriendelijk hoofd, er zit alleen niks in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Doe Caroline nog even een keeshond cadeau, wordt ze nog lang aan je herinnerd.
Dat stomme luie mens had beter katten kunnen houden, die redden zichzelf en laten zichzelf uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.
Nee, bij Iris zat het zogenaamd bomvol. Niemand gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Iemand ooit al een B&B gast gespot bij een andere B&B dan die van Paul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers weer super grappig..![]()
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen, maar zal ook wel een rustige tijd zijn voor de meeste.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Iemand ooit al een B&B gast gespot bij een andere B&B dan die van Paul?
Uiteraard opgenomen in voor- of naseizoen en geen vakanties met kinderen, maar dat telt toch niet voor de de ABC-eilanden of Spanje?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen, maar zal ook wel een rustige tijd zijn voor de meeste.
Geen idee, hang er ook vanaf waar je zit. Misschien zit de b&b van Paul handig naast een doorgangsroute. Maar ik heb wel het idee dat er een hoop zelden gasten hebben. Caroline wil je toch ook niet zijn met hondenstront overal en Nisha heeft een plan voor een b&b. Timothy ach, die heeft wat kamers voor gasten maar of dat betalende gasten zijn is de vraag.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard opgenomen in voor- of naseizoen en geen vakanties met kinderen, maar dat telt toch niet voor de de ABC-eilanden of Spanje?
quote:
Met haar stopwoordje : Gewoonquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin mij er ook aardig aan te ergeren.
Spuuglelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
Oh ik kwam wat kunst tegen met "prijsjes" erbij. Ik zou ook gaan giechelen.
[ link | afbeelding ]
'Kees! Even stoppen! Een van de honden is omgevallen!'quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.
Dat was natuurlijk een grapje he. Daar kon ik nog best om lachen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
Ik ben geen Picasso ik ben een echte kunstenaar???
Hij kan best leuk en aardig zijn. Maar die enorme buik, daar knap je toch meteen op af. Of mag je dat niet meer zeggen tegenwoordig? #fatshaming #ofgeldtdatalleenbijvrouwenquote:
Het was een kutboek.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht wel aan heiligschennis. Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!?
Uiteraard mag je alles zeggen en vinden, maar waarom zou iemand reageren die een buik een afknapper vindt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij kan best leuk en aardig zijn. Maar die enorme buik, daar knap je toch meteen op af. Of mag je dat niet meer zeggen tegenwoordig? #fatshaming #ofgeldtdatalleenbijvrouwen
Tussen kunst en kitsch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
Oh ik kwam wat kunst tegen met "prijsjes" erbij. Ik zou ook gaan giechelen.
[ link | afbeelding ]
Omdat het bij het voorstelfilmpje misschien niet zo zichtbaar was als nu?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Uiteraard mag je alles zeggen en vinden, maar waarom zou iemand reageren die een buik een afknapper vindt?
Je zou in dat benb van die kasteeldame zitten, nergens normale verlichting en voor je het weet heb je een mand wasgoed op je hoofd.
Ik heb een zus die mij zielig vindt omdat ik al - tig jaren alleen leef. Maar als ze bij mij logeerde genoot ze van de vrijheid die ze bij mij had en was ze jaloers! Ze kreeg altijd wat zakgeld mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat, mijn zus kan dat ook zo zeggen over mensen die alleenstaand zijn, maar een heel mooi leven hebben waar menig koppel jaloers op kan zijn. Dan zegt ze zo "alleen is maar alleen".
Piest hij er eerst overheen voordat hij ze aan het spit rijgt?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
Ik vraag me ook af of die Marjo werkelijk enkel haar kinderen mist. Is het niet meer het hele pakket. Paul komt wat gezapig over, heeft een kolos van een figuur, je zit daar maar ver van de bewoonde wereld en dan mis je ook je kinderen. What’s to love? Weinig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat het bij het voorstelfilmpje misschien niet zo zichtbaar was als nu?
Jammer, man heeft een heel lief gezicht en als ik dan die grote pens zie vind ik dat tóch zonde.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Die buik van Paul. Dat is gewoon 4 x een normale man
Dat vond ik wel het summum, dat je het lef hebt jezelf met Picasso te vergelijken en dan met een gieter wat verf over een parasol en stoel te gieten en dat kunst te noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
Ik ben geen Picasso ik ben een echte kunstenaar???
en dan niet weten hoe het werkt met laagjes verf die eert drogen....
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Piest hij er eerst overheen voordat hij ze aan het spit rijgt?
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of die Marjo werkelijk enkel haar kinderen mist. Is het niet meer het hele pakket. Paul komt wat gezapig over, heeft een kolos van een figuur, je zit daar maar ver van de bewoonde wereld en dan mis je ook je kinderen. What’s to love? Weinig.
Ja en dan ook nog beweren dat het zwart gaat worden in het midden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het summum, dat je het lef hebt jezelf met Picasso te vergelijken en dan met een gieter wat verf over een parasol en stoel te gieten en dat kunst te noemen.
Dat idd ook. Simpele man.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.
Ik erger mij ook dood aan hoe ze met die honden bezig is. De asielhonden krijgen betere voeding dan haar eigen honden. Vind haar sowieso overdreven want als je je opgeeft voor een datingprogramma en je blijft jouw huisdieren de 1ste plaats gunnen dan ben je niet helemaal goed bezig. Alsof je anders je dieren zou verwaarlozen of hoe ziet dat mens dat toch? Geef die dieren elke dag een fijne wandeling als het nog niet zo warm is en laat ze hun eigen speelruimte niet steeds bevuilen!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
ja, hij vindt alles maar zo moeilijk, en bij elke vrouw is dat hetzelfde. Ik denk dat hij helemaal niet klaar is hiervoor. Zijn vrouw is ook pas 2 jaar dood.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.
Verder blijf ik me ook altijd wel een beetje verbazen over het feit dat de benb eigenaren reageren op een manier vanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja, hij vindt alles maar zo moeilijk, en bij elke vrouw is dat hetzelfde. Ik denk dat hij helemaal niet klaar is hiervoor. Zijn vrouw is ook pas 2 jaar dood.
Runt zij niet, samen met haar ex-man, een soulfarm waar ook diverse cursussen worden gegeven? Misschien dat haar man dat nu grotendeels en tijdelijk alleen runt. Ander gebouw verderop ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, bij Iris zat het zogenaamd bomvol. Niemand gezien.
Misschien laat hij ze wel uren in de zon liggen marineren of zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.
Maar wat dan wel?
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
https://dagennacht.nl/podcast/reality-check/
Caroline, verschuil je niet achter je honden.
Hij vindt zijn eigen pies misschien de moeite waard om op te offeren aan zijn koninklijke schaamlipzachte kippenboutjes?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.
Maar wat dan wel?
Een hele lieve en zorgzame man maar misschien nog iets te vroeg na het overlijden van zijn vrouw?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me sowieso lastig om na een overleden partner een nieuwe liefde te vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hele lieve en zorgzame man maar misschien nog iets te vroeg na het overlijden van zijn vrouw?
Dat dacht ik ook, maar toch stuurt ie best wat vrouwen weg?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me sowieso lastig om na een overleden partner een nieuwe liefde te vinden.
Maar hij komt op mij meer over als "to eager". Ik denk wanneer een vrouw interesse toont hij er snel aan blijft hangen.
Dat is waar, maar hij heeft ook een bus vol uitgekozen om te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toch stuurt ie best wat vrouwen weg?
Bij zijn naamvergissing; margo ipv majjo, pakte hij haar ook zo onhandig vast. Ik weet niet wat ik van hem moet denken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar luisteren. Ook gek op pods maar echt, zo druk en onleuk (vind ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
Die kan je ook op YT bekijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
En welke zijn leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Het barst nu van de podcasts over B&B, een beetje teveel wmb
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een pestbende in de keuken van Caroline, en wat doen die teenslippers op het aanrecht?
En in de "tuin" zitten kan ook niet, de hele buitenboel is vergeven van de hondenstrontquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.
Moet er niet aan denken om daar breakfast te nuttigen.
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach het overstemt de tinitus wanneer ik ga slapen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
Ja en die werken weer averechts.. dan zit ik mij al zo op te winden over die onzin..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:11 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Op YT zijn er zat als bovenstaande te vinden
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
Hier werkt zelfs B&Bvl als ik laat inschakel..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.
Te lui om ze uit te laten en ze alleen maar volproppen met eten. Best wel zielig voor die honten. Neem dan kadden of zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..
Hondenmens![]()
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.
Enkeltje Bonaire voor haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.
https://www.instagram.com(...)MTN0MmdiazQ1Z24yOA==quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Nou Jiri is anders, Jiri moet niks van haar hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef De_Melkboer het volgende:
Geen Jiris? wat wordt hier nou voor probleem uit de hoge hoed getoverd?
Ja nog maar 200 maanden te gaan dan krijg je dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dus als je niet binnen 3 dagen aan Fred gaat freübelen dan is het over.
De snelheid waarmee hij dit wil maakt hem in mijn ogen een ouwe viezerik.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja nog maar 200 maanden te gaan dan krijg je dat.
Dat was toch wel al eerder duidelijk mag ik hopenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hij dit wil maakt hem in mijn ogen een ouwe viezerik.
Ja waarom de knoop doorhakken als je elkaar leuk vindt. Misschien wordt dat gevoel juist sterker als iemand even weggaat. Maar dat kan natuurlijk altijd nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Wat is nu opeens het probleem bij Iris? Hij kan toch gewoon terugkomen als ze elkaar nog verder willen leren kennen?
Absoluut maar hij blijft aan de gang en de dames haken af.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat was toch wel al eerder duidelijk mag ik hopen
Ik vind het een beetje prinsessen gedrag, oh jij gaat weg nou dan blijf je maar weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Iris zich nu al in de steek gelaten voelt.
Alleen al door het feit dat hij (ik vind zelf een beetje laat) aangeeft dat hij naar zijn kind moet maar wel terug wil komen als zij dat ook wil.
Ze heeft een sponsordeal met purina hoor ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:13 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTN0MmdiazQ1Z24yOA==
Ze staan op dieet!![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een vrouw is met een zo laag zelfbeeld dat ze aan hem blijft hangen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Absoluut maar hij blijft aan de gang en de dames haken af.
Jiri komt niet terug, het is hem gewoon tegen gevallen en heeft zijn kind(eren) gebruikt als excuus om weg te gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Iris zich nu al in de steek gelaten voelt.
Alleen al door het feit dat hij (ik vind zelf een beetje laat) aangeeft dat hij naar zijn kind moet maar wel terug wil komen als zij dat ook wil.
Kan dat met die inklikbare vlecht?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Eline nou met die pet gedaan? Een gat in geknipt en een drol haar op haar hoofdGooit het een keer los.
daar moet een gat inzitten, wel vreemd gezichtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Eline nou met die pet gedaan? Een gat in geknipt en een drol haar op haar hoofdGooit het een keer los.
Ja ze heeft ergens genoemd dat ze ze met gat koopt of anders een gat in knipt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
daar moet een gat inzitten, wel vreemd gezicht
meen je dat nu, dus die vraag om terug te komen was kulquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jiri komt niet terug, het is hem gewoon tegen gevallen en heeft zijn kind(eren) gebruikt als excuus om weg te gaan.
Ik weet dat niet zeker, maar gezien zijn achtergrond zou me dat niets verbazen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
meen je dat nu, dus die vraag om terug te komen was kul
Met die extensions lukt dat niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan dat met die inklikbare vlecht?
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt (kale man hiero) maar mijn dochter zei dat het duidelijk nep was.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Met die extensions lukt dat niet.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet dat niet zeker, maar gezien zijn achtergrond zou me dat niets verbazen.
Ze heeft een hele, lange, dunne vlecht en die draait ze op tot een knot.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt (kale man hiero) maar mijn dochter zei dat het duidelijk nep was.
Ja maar die lange dunne vlecht is dus nep volgens mijn dochter, en dat is een tiener dus die heeft gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze heeft een hele, lange, dunne vlecht en die draait ze op tot een knot.
ehhhh okeeeequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar die lange dunne vlecht is dus nep volgens mijn dochter, en dat is een tiener dus die heeft gelijk
Denk ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jiri komt niet terug, het is hem gewoon tegen gevallen en heeft zijn kind(eren) gebruikt als excuus om weg te gaan.
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
Lieske moet nog telefoonnummers uitwisselen, tuurlijk Lies
Dat zou best kunnen, ze hebben alleen ge-dm-tquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
Lieske moet nog telefoonnummers uitwisselen, tuurlijk Lies
Beetje laat voor die ouwe sloeber die is al helemaal vertieft.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:13 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTN0MmdiazQ1Z24yOA==
Ze staan op dieet!![]()
Was dat geklef ook wel zat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:10 schreef Breekfast het volgende:
De regie heeft Nisha nog even gevraagd om op de trampoline te gaan springen om toch nog wat beeldmateriaal te hebben voor de opvulling.
Ik vind haar leuk om te zien, niet een oma type.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ellen is een oma, heeft hij het toch goed gezien.
Fred heeft vroeger zelf ook honden gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Pisces het volgende:
Ellen heeft honden en kinderen. Hoe denkt ze daar dan die “draai aan te geven”
Lekker Latten?
Echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:23 schreef kibo het volgende:
[..]
Fred heeft vroeger zelf ook honden gehad.
Hij wil gelijk al van haar af, oma type (ja inderdaad het is een oma) honden heeft een allergie. Ze sport niet, hij wel zit met zijn reet op een zeilboot. Die is morgen weg.quote:
Ik vond dat op zich echt een goed gesprek, ook Marjo deed gewoon normaal tegen de nieuwe vrouw. Iedereen was respectvol, rustig. Wat een verademing, gewoon een paar volwassen mensen die een goed gesprek hebben. Alleen jammer dat Paul er wat oncomfortabel bij was ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik vind het raar dat Paul het raar vind dat Marlies verteld over haar reisverleden en haar man. Lijkt wel alsof Paul dat uit de weg wil gaan en koetjes en kalfjes wil. Ik vond niet gek, dan weet je gelijk hoe het zit. Ik vind Maries zo op het eerste gezicht een tof mens.
Je zag hem gewoon terugdeinzen en griezelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:48 schreef Breekfast het volgende:
Fred was er al klaar mee toen ze uit de taxi stapte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |