Excusez moi, je zit in de industie / branche ;-) .......je klonk namelijk vrij naïef, met dat wat je zegt, bepaalt hoe je gepresenteerd wordt op beeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:58 schreef aquawoman het volgende:
Ik werk in de televisie industrie, dus ik heb deze uitleg niet nodig
Nee, zeker niet. Er werd door iemand hier wel gezegd hem een creep te vinden en er als enige vrouw daar niet prettig te verblijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wordt er ergens op internet geschreven dat er ongewenste intimiteiten zouden kunnen plaatsvinden?
Hier doelde ik op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
Caroline: Ze zijn daar allemaal makelaar. Het is een vrij beroep en een te verkopen woning heeft er meerdere makkelaars. Ze vissen allemaal in dezelfde vijver en de verkopende krijgt de fee. Het is daar een bijbeun beroep om die onrendablele b&b meuk enigzins te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:
Caroline leeft niet alleen van haar B&Btje, maar schijnt ook als makelaar te werken. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Paul al weer helemaal onder de indruk van de degelijke vrouw in kunststof pak en nu maar weer wachten tot hij ook haar naar huis zal sturen omdat hij niet weet hoe om te gaan met haar. Ze had al e.e.a. op te merken over de woning. Beetje Hans en Grietje keuken en badkamer met erg drukke tegeltjes. Niet echt complimenteus als je net ergens binnenkomt.
Tommy vindt zichzelf wel een lekkere boy, nu alleen nog verder de kast uitkomen want kandidate met de pukkel ziet het volgens mij al minder zitten met hem.
Grappig, ik vind het netever om te denken dat alles aan de montage ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:02 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Excusez moi, je zit in de industie / branche ;-) .......je klonk namelijk vrij naïef, met dat wat je zegt, bepaalt hoe je gepresenteerd wordt op beeld.
Ik blijf erbij dat veel wordt gestuurd met montage. Daarnaast ook andere factoren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het netever om te denken dat alles aan de montage ligt.
Niet alles is te sturen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:42 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat veel wordt gestuurd met montage. Daarnaast ook andere factoren. Zo was er eens een Hans uit Italie <2022> die inzicht had gekregen welke andere dames zich voor hem hadden aangemeldt. Daaruit bleek er best wel veel leukere en beter passende dames tussen zaten dan het aantal gekkies (niet allemaal) die ze op hem afstuurden of beter gezegd waaruit hij mocht kiezen.
Het gaat om goede TV en kijkcijfers. Dat de kandiaat met een liefde achterblijft is aardige bijvangst maar niet noodzakelijk.
Sommige mensen worden gepresenteerd alsof ze er volledig wonen (Ingrid 2025 Lesbos) terwijl ze er alleen vertoeft tijdens het verhuurseizoen in de zomer maanden (April - October). Gedurende de winter is ze gewoon in NL. Om er vervolgens nog een 'Hoe is nu met ...... ' uitzending overheen te gooien, waarin ze met tranen en tuiten vertelt dat ze het eiland gaat verlaten.
Een goed verhaal, een heerlijke rel of ongemakkelijkheden zijn zoveel beter dan de enigzins saaie realiteit.
Filmen, monteren en sturen zijn de tools.
Nisha Tara – Frankrijk is een van de weinige voorbeelden waar ze nauwelijks invloed hebben gehad op de uitzendingen. Het resultaat is er: Niet genoeg content en er wordt uit nood een afgevallen reserve kandidaat van de plank getrokken.quote:
Als ik naar veel stellen kijk, vraag ik me dat soms af hoor wat je daar zegt. En dan niet eens dat uiterlijk speciaal meetelt. Lijkt wel of het gewoon gaat om maar iemand te hebben. Wie dan ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:18 schreef Gutso het volgende:
Het zijn bijna altijd de mannen die geen emotionele diepgang hebben, zie je in dit soort programma’s ook vaak terug. Of ze nou 37 of 60 zijn. Uiterlijk doet er het meest toe voor ze. Ik snap dat niet. Je wil toch ook gewoon een fijne emotionele connectie met iemand hebben op een gegeven moment?
Nog liever een halve dan alleen is het motto van veel mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ik naar veel stellen kijk, vraag ik me dat soms af hoor wat je daar zegt. En dan niet eens dat uiterlijk speciaal meetelt. Lijkt wel of het gewoon gaat om maar iemand te hebben. Wie dan ook.
Nou dat, mijn zus kan dat ook zo zeggen over mensen die alleenstaand zijn, maar een heel mooi leven hebben waar menig koppel jaloers op kan zijn. Dan zegt ze zo "alleen is maar alleen".quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog liever een halve dan alleen is het motto van veel mensen.
Er komen genoeg gekkies op af .........en Fred wilt een jonge dame ...want hij is zelf ook nog jong tussen de oren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de kans vrij klein is dat Fred nog een partner naast zich heeft de komende 150 maanden
Weet niet of ik het hele artikel mag plaatsen (want AD), maar het is (nog) geen premium artikel.quote:Yvonne doet boekje open over Fred uit B&B vol liefde: ‘Ik wil met die man niks te maken hebben’
Yvonne heeft na haar vertrek in B&B vol liefde een paar stevige opmerkingen gemaakt over eigenaar Fred. De brunette wil absoluut niks meer met de veelbesproken B&B-houder op Bonaire te maken hebben, vertelt ze woensdag in de Coen & Sander Show op Joe. „Hij maakte nog meer schunnige opmerkingen.”
https://www.ad.nl/show/yv(...)ken-hebben~a8ca17a2/
https://www.telegraaf.nl/(...)ellen/159915120.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:31 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Weet niet of ik het hele artikel mag plaatsen (want AD), maar het is (nog) geen premium artikel.
Ze liep er nochtans danig achteraan te naaktslakken voordat de concurrentie (die halve met dat agrarische stemmetje) meer aandacht kreeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ellen/159915120.html
Hier nog eentje.
Nah, je zag al dat ze voordat Doete verscheen zich aan hem begon te ergeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze liep er nochtans danig achteraan te naaktslakken voordat de concurrentie (die halve met dat agrarische stemmetje) meer aandacht kreeg.
Ja, is gewoon mijn mening na het zien van Fred op tv.quote:
Ja, ze begon zelf over afgunst in dat radio-interview (terwijl ze afkeer bedoelde), zal wel een freudiaanse verspreking zijn geweest.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:02 schreef Aventura het volgende:
ik denk toch wel dat er ook wat jaloezie meespeelde bij Yvonne.
ja idd, wtf?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker smullen! Ben wel benieuwd hoe hij die kippetjes dan klaar maakt. (De echte om te eten bedoel ik he, waar ze het op het laatst over heeft).
Researchteam?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
"In het radio-interview maakt Yvonne nog een cryptische opmerking over de kippetjes van Fred, die hij verkoopt op Bonaire. De B&B-houder zou deze bewerken ‘op een hele aparte manier’. Hoe of waarmee blijft volstrekt onduidelijk. Yvonne adviseert om een researchteam op hem af te sturen."
Misschien pist hij erover.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
"In het radio-interview maakt Yvonne nog een cryptische opmerking over de kippetjes van Fred, die hij verkoopt op Bonaire. De B&B-houder zou deze bewerken ‘op een hele aparte manier’. Hoe of waarmee blijft volstrekt onduidelijk. Yvonne adviseert om een researchteam op hem af te sturen."
Fred heeft hier blijkbaar ook een accountquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef kibo het volgende:
Die Fred bashing hier![]()
Hij lacht zichzelf intussen helemaal rot. Het is een setup, snap dat toch eens.
Al die vuurspuwende wijven in de media![]()
Het hele gebeuren is zijn Ultieme Kunstwerk.
Het is ook mij iets te klef.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:02 schreef Breekfast het volgende:
Nisha hoeft wat mij betreft niet meer gevolgd te worden. Mijn god wat saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |