abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221552432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Hahaha, ja. En ik hoor bij Doete Plien en Bianca. :D
pi_221552434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren. :D

-edit
Oh dat bedoelde je misschien ook precies.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221552460
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:31 schreef Pisces het volgende:

[..]
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren. :D

-edit
Oh dat bedoelde je misschien ook precies.
Nee het nasale denk ik, ik hoor ook niet echt een accent.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221552462
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is. :)
Ja. Weet waar je aan toe bent, kan je bellen als er iets is. Leuke vrouw. :Y Eerlijk maar toch rekening houden met…
pi_221552536
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is. :)
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221552540
Caroline heeft zelf echt nog 0.0 moeite gedaan / interesse getoond in haar gasten. Arie wordt enkel gebruikt als hulpje.
pi_221552555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Droogmolen op de kop zetten, wat een goed idee slimpie.
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientje :{w
pi_221552567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.
Ja en ik hoofdpijn van het kijken naar dat strakke haar. Ze komt wel heel oprecht over.
pi_221552578
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:39 schreef Soury het volgende:

[..]
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientje :{w
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:46:39 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_221552602
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Ik ben volledig gefascineerd door die outfit van die nieuwe vrouw bij Paul :D Laagje over laagje, lijkt mega synthetisch, beetje paardrijbroek achtig, en dan die ring. _O-
Ze kan zo bij de star strek crew :D
pi_221552609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo }:|
pi_221552632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo }:|
Gatferr, ze denkt dat ze de honden goed verzorgd, is inderdaad dierenmishandeling. Maar die Kees kon er ook wat van met zijn boterham sambal.
pi_221552638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja, in zo’n asiel daar hebben ze het niet beter maar qua voer is het wel jammer.
Maar ze doet toch ook zelf niet aan avondeten. :') En lekker alles uit die gore pan.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:51:44 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_221552645
Ik vind Caroline heel erg onbechoft. ' Met mijn man' en dan zo opstaan en weglopen. Je kan toch op z'n minst normale omgangsvormen aanhouden? Misschien is ze dat ontwend doordat ze zich opsluit met die honden. Ze is sowieso een beetje losgezongen van de realiteit met die vieze volgepiste en -gepoepte huis en tuin. Het is voor mij totale antireclame. Wie wil daar nou tussen liggen en ervoor betalen?
pi_221552649
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach arme ;( Sorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
pi_221552653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Caroline heel erg onbechoft. ' Met mijn man' en dan zo opstaan en weglopen. Je kan toch op z'n minst normale omgangsvormen aanhouden? Misschien is ze dat ontwend doordat ze zich opsluit met die honden. Ze is sowieso een beetje losgezongen van de realiteit met die vieze volgepiste en -gepoepte huis en tuin. Het is voor mij totale antireclame. Wie wil daar nou tussen liggen en ervoor betalen?
Volgens mij boeit dat haar geen ene bal, die hele zogenaamde B&B van haar.
pi_221552666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach arme ;( Sorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
Ja die zit zo hoog in de emoties. Die stopt niet meer. ;(
pi_221552671
quote:
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.
pi_221552689
quote:
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?

Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
pi_221552690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.
Misschien valt er achteraf nog wat te ritselen als ze deze beelden ziet. O-) Afgezien van het feit dat hij het ook niet zo zag zitten.
pi_221552699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?

Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
Ja prima maar laat je slechte jeugd en gepest (wie niet) er gewoon even buiten, wat een gejank zeg. En zo klein is hij toch niet? :P
pi_221552701
quote:

[..]

Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?
pi_221552711
quote:

[..]

Ja daar heb je wel een punt :)
pi_221552722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline is :P
pi_221552727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline is :P
Dat was dus dom.
pi_221552730
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was dus dom.
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima. :)
Volgens mij had Eline alleen wel leuker meegedaan.
pi_221552745
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:06 schreef Pisces het volgende:

[..]
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima. :)
Volgens mij had Eline alleen wel leuker meegedaan.
Oh, dat denk ik ook, hoor. Uit beleefdheid dan, als ze interesse had in die sport dan was ze er allang een keer geweest. Vond dat armbandje wat hij haar nog gaf wel heel lief.
pi_221552824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen :P
Excuus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221552831
Ik vond het ergste nog bij Fred dat ie totaal verrast werd door Yvonne om dan tegen Doete keihard te liegen dat ie het wel zag aankomen _O-
pi_221552864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Excuus :D
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van. :D
pi_221552895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van. :D
Ik niet, hij had toch al geen interesse (zowel lichamelijk als geestelijk) meer in haar, hooguit als vriendin. En dat wees ze ook af.. :D
pi_221552901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblik :P
pi_221552914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblik :P
Maar dat komt bij die man helemaal niet binnen, joh. Dan deed Doete het beter om hem die dansvloer op te sleuren, toen zat ie ineens compleet vast.
pi_221552921
.

[ Bericht 95% gewijzigd door Snaky op 11-08-2026 23:42:52 ]
pi_221552934
Kees: Met wie ben je getrouwd geweest? Caroline: Met mijn man _O- Kees pak je koffer gast. Je bent best een goeie kerel dat ziet ze niet
pi_221552936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
Kees: Met wie ben je getrouwd geweest? Yvonne: Met mijn man _O- Kees pak je koffer gast. Je bent best een goeie kerel dat ziet ze niet
Je bedoelt Caroline.. :D
pi_221552945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je bedoelt Caroline.. :D
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor. :@
pi_221552956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor. :@
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden.. _O-
pi_221552972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden.. _O-
Ja het is vaak even naar de op scrollen voor namen en anders is het die tweede dame of die gozer met piercings of zoiets :D
pi_221552975
Rick Evers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_221552982
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Rick Evers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Die bewaar ik even
pi_221553015
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben. :r
pi_221553024
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Ik wil zijn tonijn dus nee :{w
pi_221553286
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat Fred zijn tonijn niet zo heel veel van Fred zijn schedel en gezicht afwijkt.
graag verwijderen
pi_221553720
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:

[..]
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?
Nee, en ze komt uit Limburg. Daar ook niet.
pi_221553836
Gisteren benoemde iemand Jiskefet bij die drie in Huize Caro. Dat was gisteren toch ook weer echt een prachtige scene met die droogmolen. Hoe verzin je het.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 09:40:36 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221553843
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221553878
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
pi_221553904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.
graag verwijderen
pi_221553907
Het zou me niet verbazen als Mexx ervandoor gaat wegens te weinig binding met de tanden, haarlijn en sixpack van Thomas de barman met voor iedereen die het wilt weten:'wilde verleden'.

Dan blijft Thomas alleen over met de praat graage / zieke dame, die bij hem, nog hooguit kan gaan voor de troostprijs bokaal. Eerder had hij al aangeven dat uit het lijstje candidaten, Mexx z'n absolute favoriet was maar, It needs 2 to tango.

Overigens vind ik die Mexx wel leuk, het is echter de vraag of ze zich (los van Thomas) kan ontdoen van haar ijskonijn (Bridget Maasland) imago.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')