Hahaha, ja. En ik hoor bij Doete Plien en Bianca.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken waar Yvonne haar manier van spreken me aan deed denken en ineens hoorde ik het "De luizenmoeder". Ze zou die rol zo over kunnen nemen.
Nee het nasale denk ik, ik hoor ook niet echt een accent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:31 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar die luizenmoeder heeft geen Amsterdams accent. Misschien alleen het harde articuleren.
-edit
Oh dat bedoelde je misschien ook precies.
Ja. Weet waar je aan toe bent, kan je bellen als er iets is. Leuke vrouw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.![]()
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.![]()
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientjequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Droogmolen op de kop zetten, wat een goed idee slimpie.
Ja en ik hoofdpijn van het kijken naar dat strakke haar. Ze komt wel heel oprecht over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt wel punt oren van dat strakke haar en gluurogen.
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dertig jaar oud ding willen repareren, Kees heeft gelijk koop een nieuwe voor een tientje
Ze kan zo bij de star strek crewquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Ik ben volledig gefascineerd door die outfit van die nieuwe vrouw bij PaulLaagje over laagje, lijkt mega synthetisch, beetje paardrijbroek achtig, en dan die ring.
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Raar soort zuinigheid inderdaad. Zat ze nou boterhammen te smeren voor de honden in het begin van de aflevering?
Gatferr, ze denkt dat ze de honden goed verzorgd, is inderdaad dierenmishandeling. Maar die Kees kon er ook wat van met zijn boterham sambal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo
Nou ja, in zo’n asiel daar hebben ze het niet beter maar qua voer is het wel jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat die beesten zo vet en lusteloos zijn. Eigenlijk een soort van dieren mishandeling. Je bent niet lief voor je hond zo
Volgens mij boeit dat haar geen ene bal, die hele zogenaamde B&B van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Caroline heel erg onbechoft. ' Met mijn man' en dan zo opstaan en weglopen. Je kan toch op z'n minst normale omgangsvormen aanhouden? Misschien is ze dat ontwend doordat ze zich opsluit met die honden. Ze is sowieso een beetje losgezongen van de realiteit met die vieze volgepiste en -gepoepte huis en tuin. Het is voor mij totale antireclame. Wie wil daar nou tussen liggen en ervoor betalen?
Ja die zit zo hoog in de emoties. Die stopt niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach armeSorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
OMG Kees kaaklijn wat een drama. Ik kom van ver ja MS (das kut) maar ik ben gepest ik was te klein de jongste en een slechte jeugd. Ach armeSorry hoor dit had je niet hoeven doen voor de camera
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Misschien valt er achteraf nog wat te ritselen als ze deze beelden ziet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was ineens wel erg dramatisch, ja, Eline had hem geraakt met haar afwijzing en duidelijk op pijnpunten gedrukt, want meneertje was echt niet arrogant, hoor, volgens hem zelf.
Ja prima maar laat je slechte jeugd en gepest (wie niet) er gewoon even buiten, wat een gejank zeg. En zo klein is hij toch niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?
Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nou nou. Op zich toch prima dat hij wat zelfinzicht toont wat er daadwerkelijk achter die 'arrogantie' zit die mensen bij hem ervaren?
Als hij het gevoel heeft buitengesloten te worden, of dat er over hem wordt gelachen (zoals ze het golfen een beetje jolig aanvlogen, wat hij blijkbaar vrij serieus als sport heeft beoefend), dan kan hij daardoor scherp uit de hoek komen. Zo begreep ik het in ieder geval.
Ja daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, je kunt ook afvragen waarom hij uberhaupt dat golfuitje had bedacht. Zijn skills even showen?
Dat was dus dom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elkaar meenemen in ieders interesses. Maar het was inderdaad wel te verwachten dat dit niks voor iemand als Eline is
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.quote:
Oh, dat denk ik ook, hoor. Uit beleefdheid dan, als ze interesse had in die sport dan was ze er allang een keer geweest. Vond dat armbandje wat hij haar nog gaf wel heel lief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:06 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.
Volgens mij had Eline alleen wel leuker meegedaan.
Excuusquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.quote:
Ik niet, hij had toch al geen interesse (zowel lichamelijk als geestelijk) meer in haar, hooguit als vriendin. En dat wees ze ook af..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblikquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Maar dat komt bij die man helemaal niet binnen, joh. Dan deed Doete het beter om hem die dansvloer op te sleuren, toen zat ie ineens compleet vast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblik
Je bedoelt Caroline..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
Kees: Met wie ben je getrouwd geweest? Yvonne: Met mijn manKees pak je koffer gast. Je bent best een goeie kerel dat ziet ze niet
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.quote:
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.
Ja het is vaak even naar de op scrollen voor namen en anders is het die tweede dame of die gozer met piercings of zoietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Rick EversDie bewaar ik evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik wil zijn tonijn dus neequote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Ik denk dat Fred zijn tonijn niet zo heel veel van Fred zijn schedel en gezicht afwijkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Nee, en ze komt uit Limburg. Daar ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |