Nou dat was het eerste wat me opviel, dat stijve en die stof, ik kreeg er jeuk van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Ik ben volledig gefascineerd door die outfit van die nieuwe vrouw bij PaulLaagje over laagje, lijkt mega synthetisch, beetje paardrijbroek achtig, en dan die ring.
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was het eerste wat me opviel, dat stijve en die stof, ik kreeg er jeuk van.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
Oh dus Paul moet extra zijn best doen omdat hij een paar cm. kleiner is. Nou lekker dan Paul succes met Sidonia.
Denk ook niet dat ze echt een partner zoekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Caroline is ook zo’n droogkloot hé.Vertel zelf eens wat. Of onderneem eens iets.
Ja, zonde wel. Daar zit van binnen toch wel een kwetsbaar jongetje nog. Sad really.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:25 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Het kapsel van Eline...
Op die boot, daar voelde KeesJan zich denk ik ook behoorlijk buitengesloten en ik snap nu wel dat hij daar allergisch voor is.
Eline is wel leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ze doet zoiets idd netjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond Eline heel netjes KeesJan de deur wijzen.
Wie weet wat voor flirt ze dan is! Dat geloof ik namelijk wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:27 schreef Pisces het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze echt een partner zoekt.of ze doet alleen haar best als iemand echt meteen een 10/10 (in haar ogen) is.
Ik vind haar ook leuk. Geen bullshit en denk dat ze een toffe vriendin, buurvrouw, collega is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Eline is wel leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ze doet zoiets idd netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |