Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.quote:
Oh, dat denk ik ook, hoor. Uit beleefdheid dan, als ze interesse had in die sport dan was ze er allang een keer geweest. Vond dat armbandje wat hij haar nog gaf wel heel lief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:06 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar dan laat je wel zien wie je bent en als het dan daardoor stopt is het prima.
Volgens mij had Eline alleen wel leuker meegedaan.
Excuusquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.quote:
Ik niet, hij had toch al geen interesse (zowel lichamelijk als geestelijk) meer in haar, hooguit als vriendin. En dat wees ze ook af..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblikquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij door het lint ging. Maar hij bleef kalm. Snap er niks van.
Maar dat komt bij die man helemaal niet binnen, joh. Dan deed Doete het beter om hem die dansvloer op te sleuren, toen zat ie ineens compleet vast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van de roast van Yvonne, maar die werd wel al een tikkeltje weggegeven in de vooruitblik
Je bedoelt Caroline..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
Kees: Met wie ben je getrouwd geweest? Yvonne: Met mijn manKees pak je koffer gast. Je bent best een goeie kerel dat ziet ze niet
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.quote:
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps aangepast, het is ook best lastig hoor.
Ja het is vaak even naar de op scrollen voor namen en anders is het die tweede dame of die gozer met piercings of zoietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels ook een aardige geheugentraining om al die namen uit elkaar te houden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Rick EversDie bewaar ik evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik wil zijn tonijn dus neequote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Ik denk dat Fred zijn tonijn niet zo heel veel van Fred zijn schedel en gezicht afwijkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:10 schreef vencodark het volgende:
Kunnen we het a.u.b. nooit meer over Fred en z’n ‘tonijn’ hebben.![]()
Nee, en ze komt uit Limburg. Daar ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zou het trending voor 65+ in Broabant zijn?
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |