Ja het is wel een vermoeiende act om elke keer terug te komen op zijn vroegere "wilde leven" en ik krijg nou niet bepaald het idee dat er heel veel diepgang voor in de plaats is gekomenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
Precies dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
En als ze hem verdedigen omdat hij helemaal niet zo is in het echt, dan moet je als RTL zijnde misschien hand in eigen boezem steken en wat doen aan je montagewerk. Maar lijkt me sterk dat je met een beetje knippen, plakken en coachen iemand die niet zo is, zo neer kunt zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Precies dit.
En hem verdedigen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben we niet eerder een kandidaat gehad die zo onvriendelijk was. De kritiek is imo wel terecht.
Dit. Ik zie hem alleen maar overcompenseren. Het enige waar hij m.i. op uit is is zo snel mogelijk een zo knap mogelijke dame in bed krijgen. Liefst aan hem binden (met kind?), voordat ie "lelijk" wordt - of hoe noemde hij het. Maar zo knap is ie niet to begin with..quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:05 schreef Killerjas het volgende:
Thomas heeft 0 game maar doet alsof hij vroeger de shit was.
Daar zat ik ook aan te denken. Ze zijn zich bij RTL waarschijnlijk bewust van, dat ze deze misschien niet zo toffe Fred, verder het graf in geholpen hebben met hun contrasterende montage kunsten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:22 schreef kwiwi het volgende:
En als ze hem verdedigen omdat hij helemaal niet zo is in het echt, dan moet je als RTL zijnde misschien hand in eigen boezem steken en wat doen aan je montagewerk.
Thomas lijkt me echt zo'n figuur die wat PUA trainingen heeft gevolgd en daardoor denkt dat ie nu een éckt alpha mannetje isquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind die Thomas wel zo'n neppe. Wil ontzettend laten zien dat zijn wilde haren en jaren achter hem liggen. Maar stiekem heeft hij nog steeds de diepgang van een 18 jarig jochie op zuip vakantie. Ik gok dat hij binnen 2 afleveringen Paula het net niet vind hebben(met andere woorden weer niet knap genoeg), en ik hoop dat Mexx inziet dat Thomas niets voor hem is.
Montage zit hem in timing, weghalen, weglaten,toevoegen en benadrukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:17 schreef aquawoman het volgende:
De dingen die fred zegt, heeft ie ook echt gezegd. Dat kun je niet verzinnen in de montage. En dat zegt genoeg over hoe Fred denkt
Over uitstraling gesproken jaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krachteloze piepstem en ik vind hem lelijk, grote neus, grote kin, Hitlerkapsel, varkensoogjes, de motoriek van een hyena, oren veel te laag op de schedel, zijn hele "vroeger was ik echt wild hoor" pose.
Ze is erg introvert en small talk is dan niet aan je besteed. Ze zit vaak met de situatie in de knoop nu die andere erbij is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:52 schreef Bever_NL het volgende:
Het zou me niet verbazen als Mexx ervandoor gaat wegens te weinig binding met de tanden, haarlijn en sixpack van Thomas de barman met voor iedereen die het wilt weten:'wilde verleden'.
Dan blijft Thomas alleen over met de praat graage / zieke dame, die bij hem, nog hooguit kan gaan voor de troostprijs bokaal. Eerder had hij al aangeven dat uit het lijstje candidaten, Mexx z'n absolute favoriet was maar, It needs 2 to tango.
Overigens vind ik die Mexx wel leuk, het is echter de vraag of ze zich (los van Thomas) kan ontdoen van haar ijskonijn (Bridget Maasland) imago.
Ik werk in de televisie industrie, dus ik heb deze uitleg niet nodig. Normaal gesproken maak je keuzes om een verhaal simpeler uit te leggen zodat het minder chaotisch is als de werkelijkheid. Ook vergroot je soms iets uit. Daarbij gaat de nuance soms wat verloren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:44 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Montage zit hem in timing, weghalen, weglaten,toevoegen en benadrukken
Geloof me, ik kan een aardig interview met jou maken en na montage kom je er een stuk minder goed of beter vanaf dan jezelf verwacht had.
Het is niet zo simpel, dat alleen wat je wel of niet gezegd hebt, de uitkomst (na montage) bepaalt.
Het was hem natuurlijk de eer te na om ervan te schrikken. Eerst heel verbaasd zijn en dan even later tegen Doete zeggen dat hij het de avond ervóór al had aangevoeld. Nu aanbid hij opeens alles wat Doete anders doet dan een gemiddeld mens, maar toen Yvonne eerlijk haar mening verkondigde snapte hij haar van geen meter en beweerde dat ZIJ hem niet begreep. Warrige man die buiten het kader valt van wat andere mensen als ´normaal´ beschouwen. Kunstenaars leven nu eenmaal in hun eigen wereldje en als je dat niet begrijpt dan heb je gewoon pech gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond Fred rustiger reageren op het vertrek dan verwacht dus die popcorn van @:thevulture viel ietsje tegen
Die man staat alleen maar in de weg en Arie is er nu ook al flauw van. Eerst staat hij in de keuken Caroline zuur te krijgen en nu met die droogmolen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Droogmolen op de kop zetten, wat een goed idee slimpie.
Ik vind Caroline ook niet echt een sociaal mens en heb haar nog niet blij gezien. Alleen maar commentaar leveren op anderen en enkel lief tegen haar honden. Nee, ik vind haar geen aardig mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Breekfast het volgende:
Caroline heeft zelf echt nog 0.0 moeite gedaan / interesse getoond in haar gasten. Arie wordt enkel gebruikt als hulpje.
Fred is een botte, onvriendelijke hork die er nogal vreemde benaderingen op nahoudt. Maar dat wil niet zeggen dat vrouwen echt onveilig zouden zijn of moeten vrezen voor ongewenste intimiteiten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Precies dit.
En hem verdedigen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben we niet eerder een kandidaat gehad die zo onvriendelijk was. De kritiek is imo wel terecht.
Wordt er ergens op internet geschreven dat er ongewenste intimiteiten zouden kunnen plaatsvinden?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fred is een botte, onvriendelijke hork die er nogal vreemde benaderingen op nahoudt. Maar dat wil niet zeggen dat vrouwen echt onveilig zouden zijn of moeten vrezen voor ongewenste intimiteiten.
Tuurlijk, zijn uiterlijk helpt niet in sympathie.
Excusez moi, je zit in de industie / branche ;-) .......je klonk namelijk vrij naïef, met dat wat je zegt, bepaalt hoe je gepresenteerd wordt op beeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:58 schreef aquawoman het volgende:
Ik werk in de televisie industrie, dus ik heb deze uitleg niet nodig
Nee, zeker niet. Er werd door iemand hier wel gezegd hem een creep te vinden en er als enige vrouw daar niet prettig te verblijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wordt er ergens op internet geschreven dat er ongewenste intimiteiten zouden kunnen plaatsvinden?
Hier doelde ik op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is dat er een cameraploeg bij is, maar als enige vrouwelijke gast in Fred's B&B zou ik geen oog dichtdoen. Wát een creep. En RTL ging 'm nog verdedigen ook van de week zag ik.
Caroline: Ze zijn daar allemaal makelaar. Het is een vrij beroep en een te verkopen woning heeft er meerdere makkelaars. Ze vissen allemaal in dezelfde vijver en de verkopende krijgt de fee. Het is daar een bijbeun beroep om die onrendablele b&b meuk enigzins te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:
Caroline leeft niet alleen van haar B&Btje, maar schijnt ook als makelaar te werken. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Paul al weer helemaal onder de indruk van de degelijke vrouw in kunststof pak en nu maar weer wachten tot hij ook haar naar huis zal sturen omdat hij niet weet hoe om te gaan met haar. Ze had al e.e.a. op te merken over de woning. Beetje Hans en Grietje keuken en badkamer met erg drukke tegeltjes. Niet echt complimenteus als je net ergens binnenkomt.
Tommy vindt zichzelf wel een lekkere boy, nu alleen nog verder de kast uitkomen want kandidate met de pukkel ziet het volgens mij al minder zitten met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |