Hier werkt zelfs B&Bvl als ik laat inschakel..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.
Te lui om ze uit te laten en ze alleen maar volproppen met eten. Best wel zielig voor die honten. Neem dan kadden of zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..
Hondenmens![]()
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.
Enkeltje Bonaire voor haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.
https://www.instagram.com(...)MTN0MmdiazQ1Z24yOA==quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Nou Jiri is anders, Jiri moet niks van haar hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef De_Melkboer het volgende:
Geen Jiris? wat wordt hier nou voor probleem uit de hoge hoed getoverd?
Ja nog maar 200 maanden te gaan dan krijg je dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dus als je niet binnen 3 dagen aan Fred gaat freübelen dan is het over.
De snelheid waarmee hij dit wil maakt hem in mijn ogen een ouwe viezerik.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja nog maar 200 maanden te gaan dan krijg je dat.
Dat was toch wel al eerder duidelijk mag ik hopenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hij dit wil maakt hem in mijn ogen een ouwe viezerik.
Ja waarom de knoop doorhakken als je elkaar leuk vindt. Misschien wordt dat gevoel juist sterker als iemand even weggaat. Maar dat kan natuurlijk altijd nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Wat is nu opeens het probleem bij Iris? Hij kan toch gewoon terugkomen als ze elkaar nog verder willen leren kennen?
Absoluut maar hij blijft aan de gang en de dames haken af.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat was toch wel al eerder duidelijk mag ik hopen
Ik vind het een beetje prinsessen gedrag, oh jij gaat weg nou dan blijf je maar weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Iris zich nu al in de steek gelaten voelt.
Alleen al door het feit dat hij (ik vind zelf een beetje laat) aangeeft dat hij naar zijn kind moet maar wel terug wil komen als zij dat ook wil.
Ze heeft een sponsordeal met purina hoor ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:13 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTN0MmdiazQ1Z24yOA==
Ze staan op dieet!![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een vrouw is met een zo laag zelfbeeld dat ze aan hem blijft hangen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Absoluut maar hij blijft aan de gang en de dames haken af.
Jiri komt niet terug, het is hem gewoon tegen gevallen en heeft zijn kind(eren) gebruikt als excuus om weg te gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Iris zich nu al in de steek gelaten voelt.
Alleen al door het feit dat hij (ik vind zelf een beetje laat) aangeeft dat hij naar zijn kind moet maar wel terug wil komen als zij dat ook wil.
Kan dat met die inklikbare vlecht?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Eline nou met die pet gedaan? Een gat in geknipt en een drol haar op haar hoofdGooit het een keer los.
daar moet een gat inzitten, wel vreemd gezichtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Eline nou met die pet gedaan? Een gat in geknipt en een drol haar op haar hoofdGooit het een keer los.
Ja ze heeft ergens genoemd dat ze ze met gat koopt of anders een gat in knipt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
daar moet een gat inzitten, wel vreemd gezicht
meen je dat nu, dus die vraag om terug te komen was kulquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jiri komt niet terug, het is hem gewoon tegen gevallen en heeft zijn kind(eren) gebruikt als excuus om weg te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |