Ik kan hier niet naar luisteren. Ook gek op pods maar echt, zo druk en onleuk (vind ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
Die kan je ook op YT bekijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
En welke zijn leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Het barst nu van de podcasts over B&B, een beetje teveel wmb
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een pestbende in de keuken van Caroline, en wat doen die teenslippers op het aanrecht?
En in de "tuin" zitten kan ook niet, de hele buitenboel is vergeven van de hondenstrontquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.
Moet er niet aan denken om daar breakfast te nuttigen.
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach het overstemt de tinitus wanneer ik ga slapen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
Ja en die werken weer averechts.. dan zit ik mij al zo op te winden over die onzin..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:11 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Op YT zijn er zat als bovenstaande te vinden
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
Hier werkt zelfs B&Bvl als ik laat inschakel..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.
Te lui om ze uit te laten en ze alleen maar volproppen met eten. Best wel zielig voor die honten. Neem dan kadden of zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die haar honden op 1 zet vind ik Caroline wel héél slecht met haar eigen honden omgaan. Triest om te zien.
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hemeltergend zelfs, boterhammen smeren met leverpastei en dan denken dat ze haar hondjes lekker veel liefde geeft, wat brokjes in een afgesloten kooi gooien naar zwerfhonden en denken dat ze goed doet..
Hondenmens![]()
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw al zo slecht voor honden is dan is ze een monster voor mannen.
Enkeltje Bonaire voor haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of gewoon voor mensen in het algemeen. Begrijp niets van dit toegetakelde vergane gecremeerde kroketmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |