Omdat het bij het voorstelfilmpje misschien niet zo zichtbaar was als nu?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Uiteraard mag je alles zeggen en vinden, maar waarom zou iemand reageren die een buik een afknapper vindt?
Je zou in dat benb van die kasteeldame zitten, nergens normale verlichting en voor je het weet heb je een mand wasgoed op je hoofd.
Ik heb een zus die mij zielig vindt omdat ik al - tig jaren alleen leef. Maar als ze bij mij logeerde genoot ze van de vrijheid die ze bij mij had en was ze jaloers! Ze kreeg altijd wat zakgeld mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat, mijn zus kan dat ook zo zeggen over mensen die alleenstaand zijn, maar een heel mooi leven hebben waar menig koppel jaloers op kan zijn. Dan zegt ze zo "alleen is maar alleen".
Piest hij er eerst overheen voordat hij ze aan het spit rijgt?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
ja idd, wtf?![]()
"In het radio-interview maakt Yvonne nog een cryptische opmerking over de kippetjes van Fred, die hij verkoopt op Bonaire. De B&B-houder zou deze bewerken ‘op een hele aparte manier’. Hoe of waarmee blijft volstrekt onduidelijk. Yvonne adviseert om een researchteam op hem af te sturen."
Ik vraag me ook af of die Marjo werkelijk enkel haar kinderen mist. Is het niet meer het hele pakket. Paul komt wat gezapig over, heeft een kolos van een figuur, je zit daar maar ver van de bewoonde wereld en dan mis je ook je kinderen. What’s to love? Weinig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat het bij het voorstelfilmpje misschien niet zo zichtbaar was als nu?
Jammer, man heeft een heel lief gezicht en als ik dan die grote pens zie vind ik dat tóch zonde.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Die buik van Paul. Dat is gewoon 4 x een normale man
Dat vond ik wel het summum, dat je het lef hebt jezelf met Picasso te vergelijken en dan met een gieter wat verf over een parasol en stoel te gieten en dat kunst te noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
Ik ben geen Picasso ik ben een echte kunstenaar???
en dan niet weten hoe het werkt met laagjes verf die eert drogen....
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Piest hij er eerst overheen voordat hij ze aan het spit rijgt?
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of die Marjo werkelijk enkel haar kinderen mist. Is het niet meer het hele pakket. Paul komt wat gezapig over, heeft een kolos van een figuur, je zit daar maar ver van de bewoonde wereld en dan mis je ook je kinderen. What’s to love? Weinig.
Ja en dan ook nog beweren dat het zwart gaat worden in het midden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het summum, dat je het lef hebt jezelf met Picasso te vergelijken en dan met een gieter wat verf over een parasol en stoel te gieten en dat kunst te noemen.
Dat idd ook. Simpele man.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.
Ik erger mij ook dood aan hoe ze met die honden bezig is. De asielhonden krijgen betere voeding dan haar eigen honden. Vind haar sowieso overdreven want als je je opgeeft voor een datingprogramma en je blijft jouw huisdieren de 1ste plaats gunnen dan ben je niet helemaal goed bezig. Alsof je anders je dieren zou verwaarlozen of hoe ziet dat mens dat toch? Geef die dieren elke dag een fijne wandeling als het nog niet zo warm is en laat ze hun eigen speelruimte niet steeds bevuilen!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.
ja, hij vindt alles maar zo moeilijk, en bij elke vrouw is dat hetzelfde. Ik denk dat hij helemaal niet klaar is hiervoor. Zijn vrouw is ook pas 2 jaar dood.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ze voelde het al niet bij de ontmoeting en Paul is ook wel moeilijk volgens mij. Hij vindt iedereen leuk en alles een moeilijke keuze. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.
Verder blijf ik me ook altijd wel een beetje verbazen over het feit dat de benb eigenaren reageren op een manier vanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja, hij vindt alles maar zo moeilijk, en bij elke vrouw is dat hetzelfde. Ik denk dat hij helemaal niet klaar is hiervoor. Zijn vrouw is ook pas 2 jaar dood.
Runt zij niet, samen met haar ex-man, een soulfarm waar ook diverse cursussen worden gegeven? Misschien dat haar man dat nu grotendeels en tijdelijk alleen runt. Ander gebouw verderop ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, bij Iris zat het zogenaamd bomvol. Niemand gezien.
Misschien laat hij ze wel uren in de zon liggen marineren of zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.
Maar wat dan wel?
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
https://dagennacht.nl/podcast/reality-check/
Caroline, verschuil je niet achter je honden.
Hij vindt zijn eigen pies misschien de moeite waard om op te offeren aan zijn koninklijke schaamlipzachte kippenboutjes?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen dat je dat bij de koninklijke kipjes zou doen.
Maar wat dan wel?
Een hele lieve en zorgzame man maar misschien nog iets te vroeg na het overlijden van zijn vrouw?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me sowieso lastig om na een overleden partner een nieuwe liefde te vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hele lieve en zorgzame man maar misschien nog iets te vroeg na het overlijden van zijn vrouw?
Dat dacht ik ook, maar toch stuurt ie best wat vrouwen weg?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me sowieso lastig om na een overleden partner een nieuwe liefde te vinden.
Maar hij komt op mij meer over als "to eager". Ik denk wanneer een vrouw interesse toont hij er snel aan blijft hangen.
Dat is waar, maar hij heeft ook een bus vol uitgekozen om te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toch stuurt ie best wat vrouwen weg?
Bij zijn naamvergissing; margo ipv majjo, pakte hij haar ook zo onhandig vast. Ik weet niet wat ik van hem moet denken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar luisteren. Ook gek op pods maar echt, zo druk en onleuk (vind ik)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
Die kan je ook op YT bekijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga ik beluisteren, ben gek op podcasts.
En welke zijn leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Het barst nu van de podcasts over B&B, een beetje teveel wmb
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een pestbende in de keuken van Caroline, en wat doen die teenslippers op het aanrecht?
En in de "tuin" zitten kan ook niet, de hele buitenboel is vergeven van de hondenstrontquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou dat, je zou er moeten verblijven. Echt niet normaal hoe goor die bende daar is.
Moet er niet aan denken om daar breakfast te nuttigen.
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach het overstemt de tinitus wanneer ik ga slapen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
Ja en die werken weer averechts.. dan zit ik mij al zo op te winden over die onzin..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:11 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Op YT zijn er zat als bovenstaande te vinden
Oh ik zet van alles op hoor, en slaap dan meestal binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De juiste podcast kiezen, dit is er inderdaad eentje waarbij je niet weg sukkelt. Ken het probleem (geen tinnitus, maar wel inslaap gezeik). Ken je geen enkel boring programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |