Ik dacht wel aan heiligschennis. Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Lieske scheurt gewoon een bladzijde uit een boek, maar ik heb even gekeken en dat is "Full body thinking" van Wouter de Jong. Dus als de rest in de open haard verdwijnt is het niet zo'n erge doodszonde.
Ja daar kreeg ik ook een error van in m'n hoofdquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!?
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.quote:
Snap dan ook niet waarom zij had gereageerd op de oproep, maar goed, dat snap ik van geen enkele kandidaat. Paul leek haar als favoriet te hebben gedacht, kan ie schudden, Marjo ziet hem niet zitten. Op beeld hooguit een vriendelijk hoofd, er zit alleen niks in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Doe Caroline nog even een keeshond cadeau, wordt ze nog lang aan je herinnerd.
Dat stomme luie mens had beter katten kunnen houden, die redden zichzelf en laten zichzelf uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.
Nee, bij Iris zat het zogenaamd bomvol. Niemand gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Iemand ooit al een B&B gast gespot bij een andere B&B dan die van Paul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers weer super grappig..![]()
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen, maar zal ook wel een rustige tijd zijn voor de meeste.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Iemand ooit al een B&B gast gespot bij een andere B&B dan die van Paul?
Uiteraard opgenomen in voor- of naseizoen en geen vakanties met kinderen, maar dat telt toch niet voor de de ABC-eilanden of Spanje?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen, maar zal ook wel een rustige tijd zijn voor de meeste.
Geen idee, hang er ook vanaf waar je zit. Misschien zit de b&b van Paul handig naast een doorgangsroute. Maar ik heb wel het idee dat er een hoop zelden gasten hebben. Caroline wil je toch ook niet zijn met hondenstront overal en Nisha heeft een plan voor een b&b. Timothy ach, die heeft wat kamers voor gasten maar of dat betalende gasten zijn is de vraag.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard opgenomen in voor- of naseizoen en geen vakanties met kinderen, maar dat telt toch niet voor de de ABC-eilanden of Spanje?
quote:
Met haar stopwoordje : Gewoonquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin mij er ook aardig aan te ergeren.
Spuuglelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
Oh ik kwam wat kunst tegen met "prijsjes" erbij. Ik zou ook gaan giechelen.
[ link | afbeelding ]
'Kees! Even stoppen! Een van de honden is omgevallen!'quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Caroline noemt zichzelf een hondenmens omdat ze haar honden als mensen be(mis)handeld, dat ze een graag geziene gast is in dat asiel is omdat ze daar klusjes doet voor niks. Als je je honden brood met paté en gebraden kip voert ben je imo niet goed voor ze. Die beesten zijn vet en hebben geen sprankje energie. Dat wandelen was om tv te maken die honden komen die tuin nooit uit.
Dat was natuurlijk een grapje he. Daar kon ik nog best om lachen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
Ik ben geen Picasso ik ben een echte kunstenaar???
Hij kan best leuk en aardig zijn. Maar die enorme buik, daar knap je toch meteen op af. Of mag je dat niet meer zeggen tegenwoordig? #fatshaming #ofgeldtdatalleenbijvrouwenquote:
Het was een kutboek.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht wel aan heiligschennis. Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!?
Uiteraard mag je alles zeggen en vinden, maar waarom zou iemand reageren die een buik een afknapper vindt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij kan best leuk en aardig zijn. Maar die enorme buik, daar knap je toch meteen op af. Of mag je dat niet meer zeggen tegenwoordig? #fatshaming #ofgeldtdatalleenbijvrouwen
Tussen kunst en kitsch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
Oh ik kwam wat kunst tegen met "prijsjes" erbij. Ik zou ook gaan giechelen.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |