Hontenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Die Basset Hound vind ik wel geweldig.
Iets heel erg ranzigs dat zijn kippetjes zo zacht waren als schaamlippen. Misschien steekt ie als test er eerst zijn tampeloeris in, gatferdegatfer.quote:
ja dat heb je al 10 keer gezegd, is ook leuk en die Nysha Tara vind ik een eng mensquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het is ook mij iets te klef.![]()
Die Basset Hound vind ik wel geweldig.
Hij is even kort als breed.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Die buik van Paul. Dat is gewoon 4 x een normale man
quote:
Vreselijk dat gegiechel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Idd wat een naïeve muts. Dat gaat hoe dan ook niets worden met haar.
Juist niet naief, lijkt eerder een pose.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Idd wat een naïeve muts. Dat gaat hoe dan ook niets worden met haar.
Je moet een kunstenaar niet verwarren met een huisschilder.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:51 schreef Da hopman het volgende:
....
en dan niet weten hoe het werkt met laagjes verf die eert drogen....
😂quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets heel erg ranzigs dat zijn kippetjes zo zacht waren als schaamlippen. Misschien steekt ie als test er eerst zijn tampeloeris in, gatferdegatfer.
Ik dacht wel aan heiligschennis. Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Lieske scheurt gewoon een bladzijde uit een boek, maar ik heb even gekeken en dat is "Full body thinking" van Wouter de Jong. Dus als de rest in de open haard verdwijnt is het niet zo'n erge doodszonde.
Ja daar kreeg ik ook een error van in m'n hoofdquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie scheurt nou een bladzijde uit een boek!?
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.quote:
Snap dan ook niet waarom zij had gereageerd op de oproep, maar goed, dat snap ik van geen enkele kandidaat. Paul leek haar als favoriet te hebben gedacht, kan ie schudden, Marjo ziet hem niet zitten. Op beeld hooguit een vriendelijk hoofd, er zit alleen niks in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gelul over afstand met je kinderen, dat zijn ook volwassen mensen neem ik aan. Ja boehoe jou dochters hier maar die van mij niet. Als je wat voor Paul zou voelen was gen geen enkel probleem natuurlijk. Soms handig om kinderen te hebben die kan je altijd op één of andere manier gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |