abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221266075
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221266093
Goeie titel weer :-)
pi_221266112
Jeetje! AM is van haar geloof gevallen. Ze hebben Chinees gehaald
pi_221266349
Sanneke heeft ook een conditie van 3 x niets. Als ze elke dag gat wandelen en zo dr ronde groter maakt, gaat dr conditie erop vooruit en waarschijnlijk wordt het dan ook rustiger/ helderder in dr hoofd.
pi_221266398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Ja ik weet niet wat ik zie🫣
pi_221266404
Sanne is moe. Waarvan?
pi_221266455
Jeetje zoveel eten vd chinees. En als ze zelf kookt zijn de porties heel klein. Zijn Juul en Rens er niet?
pi_221266713
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
pi_221266977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
pi_221267053
quote:
Was Maarten er niet om het eten af te maken?
pi_221267126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:24 schreef Maretakje het volgende:
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
Ja en dan ook nog het verpesten voor dat kind door fronsend je afkeur te laten blijken voor hetgeen ze uitgekozen heeft. 'Ze weet donders goed wat ik van dat soort speelgoed vind' Echt, wat loop je uit je nek te lullen, hoe moet Jet dat weten als er een wekelijkse wegwerp roulette plaatsvindt met (overpriced!) drukke mama meuk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221267138
Am spreekt Engels tegen Jim’s vriendin, ben benieuwd waar ze vandaag komt? Ik zag haar naam laatst staan en vroeg me af of ze Turks was oid
pi_221267147
quote:
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
pi_221267537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
pi_221267651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van niks doen word je echt heel moe, dat is echt bewezen
pi_221267760
Ik eet ook liever Chinees. Is weer hot hoor 😉
pi_221267813
Ik ook! Wel een goeie Chinees
pi_221267840
Dbm haar kinderen kijken televisie en eten een snoepje.
Huh maar dat lusten ze toch helemaal niet? :Y Al het snoep van de traktaties bleven over.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221267866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
Zwanger?
pi_221267919
Lekker juist Chinees! Wij halen zelden iets af, maar als we iets halen dan is het Chinees.
pi_221267946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Nah smaken verschillen he

Ben trouwens dol op Aziatisch eten maar daar reken ik de afhaalchinees niet toe. Hunzelf trouwens ook niet 🤣
pi_221267975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Past wel in het beeld van steeds janken, niet te genieten zijn, en inderdaad moe.
Maar denk toch van niet.
pi_221267976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Dat was mijn eerste gedachten ook..

DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
pi_221268270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]

Dan heeft ze een rustige avond. Kan ze er zelf ook op tijd ik want ze ik denk niet dat ze uitslapen tot 9 uur
pi_221268347
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
pi_221268349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]

Onze kids zouden dan ook wel al kunnen slapen hoor. Zeker als ze de nacht ervoor hebben lopen spoken.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:46:20 #27
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221268400
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
pi_221268533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
pi_221268551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van :s)
pi_221268632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Klopt! Ik vind veel van DBM maar ze doet het wel. Sanneke zou dat niet in haar hoofd halen.. hoe durft ze te zeggen dat ze moe is. Wat een doelloos bestaan heeft die meid.
pi_221268673
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.

Sanneke kan niks zonder Dion.
pi_221268715
Zeker waar! Erg knap van DBM.

En over bedtijden, mijn dochter ja autistisch ligt er elke dag standaard 20:00 in 😂 poets haar tanden, skincare om 19:30.. dan eet ze niet meer ook.
Om 18:30 doet ze elke dag ook nog 200 oefeningen.

Gaat ze later dan is ze echt chagrijnig, ze is 14.

Ze slaapt niet nu in de vakantie om 20:00 maar gaat wel rusten. Ze heeft het nodig en tuurlijk we zijn ook avonden weg etc maar dat moet ik wel van te voren aankondigen 😂 dus ja.. ik snap de kids van DBM wel op dat opzicht
pi_221268723
Zeker knap van DBM. ze doet het wel gewoon.
pi_221268767
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
pi_221268889
quote:

[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
pi_221268902
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
pi_221268919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.

Sanneke kan niks zonder Dion.
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌

Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
pi_221268957
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
pi_221268974
Ik snap het niet helemaal. Die vriendin van J. is blijkbaar van haar fiets gemieterd, loopt met twee verbanden om haar knieën en stapt vervolgens doodleuk op een herenfiets, terwijl J. op een damesfiets rondrijdt?

Een soort omgekeerd ANWB-stel: zij gewond op de stang, hij comfortabel op de instapfiets. Praktisch is anders, maar punten voor de chaotische uitvoering.
pi_221268984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Heb niet het idee dat galant zijn in de Geertsen opvoeding terugkomt 🙈
pi_221268992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
pi_221269005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
pi_221269008
AM; alle kinderen zijn op kamp of met mij mee naar IJsland.
Je gaat met Jim naar IJsland, 1 kind gaat er mee AM.
pi_221269010
Die vissies van MG zijn waarschijnlijk niet te haggelen. Hij blijft leuren met die dingen. Had er dan ook geen 40 gevangen, sukkel. Maarja, gratis waarschijnlijk.
AM kàn het wel: vriendelijk zijn tegen haar kinderen. Moeten ze wel boven de 20 zijn. Daaronder kunnen ze een sneer of negeer krijgen.
pi_221269012
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
pi_221269018
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’? O+
pi_221269020
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
😂😂
pi_221269027
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
Dag 1 wilde ze al naar huis! Dus knap dat ze bleef toch?
pi_221269039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Op naar een nieuwe poly😉
pi_221269055
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
pi_221269059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
Misschien moet je het advies wat je altijd aan Debbie geeft ook zelf toe gaan passen. Je eigen leugens onthouden. ✌🏻.

Ik hou er verder over op.
pi_221269061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’? O+
Ik heb nu zin in chinees...
pi_221269068
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.

En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
pi_221269079
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
pi_221269159
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.

En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
pi_221269161
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
0 keer. Offcourse
pi_221269171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
pi_221269176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Inderdaad.. niet gewoon zeggen 'ik vind jou een knappe vrouw", nee, gelijk MCW maximaal hysterisch met een girlcrush.

MCW die Ollie weer laat opdraven om Ter Stalletjes te slijten maar ook MCW die bij haar 5 zomerfavorieten (op de insta van de podcast) een Hermes slipper a 800euro noemt. En een Tom Ford zonnebril a 250euro die ze droeg op Mallorca voor de fotoshoot (?) van zonnebrillenmerk Kapten & Son/Co (?). Alle foto's zijn van die shoot trouwens, was dat dan gewoon een snoepreisje met Timmie en Maudje voor 1 post met producten - die niet eens gelinkt zijn - zodat ze het zakelijk af kunnen boeken?
pi_221269188
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Niet.
pi_221269189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:

Nouuuu werkelijk zeg. Kijk het net ook vol verbazing en irriteerde me flink aan werkelijk al die onnodige en nietszeggende nutteloze story's van d'r.
Wat is die vrouw VRESELIJK!

Ik moet even niet kijken denk ik.

En Sanneke weer met dat arrogante hoofd. Ze is moe. Het is maar goed dat ze mij geblokkeerd heeft want hoe durft ze het te zeggen. Weer een afleidingsmanoeuvre om niets met haar kind te hoeven doen. 21 graden vandaag, prachtig weer. Ze keek toch zo uit naar koeler weer.
pi_221269215
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
pi_221269223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
Zeker.
pi_221269231
Inderdaad Ter Stal en MCW, laat me niet lachen. Helaas ga ik haar deze zomer vast tegenkomen in Moraira maar vast niet in deze outfits. Zo jammer dat Mallorca niet meer haar favo home away from home is 🙈
pi_221269258
quote:

[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
pi_221269318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
pi_221269371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
Gaat ze die dan ook opslaan in de woonkamer net als de tuinkussens 🤦‍♀️
pi_221269375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
pi_221269386
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
Ze zet ook echt een andere stem op. Wat een ongelofelijk enge mensen.

Die vriendin is geen blijvertje denk ik. Als ze slkm is tenminste......
pi_221269478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
Dat is nou precies hoe reclame werkt he.
pi_221269493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.

Maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_221269538
Oké misschien is het voor ons normaal wat DBM doet, maar Sanneke kan hier heel wat van leren.

Nu weer allemaal eten delen kant en klaar voor de hete dagen, je bent thuis! Kook ‘s morgens. Koop een rijstcooker heb je geen omkijk naar je rijst.
Echt luiheid ten top!
pi_221269577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
Ik kijk niet bij haar en door wat ik hier lees heb ik het idee dat zij 24/7 met haar kinderen is. Nu alleen op een andere plek. Lijkt mij een vermoeiend persoon.
pi_221269578
Voor een weeshuis aan chinees mee met Jim. Wanneer eet hij dat op? Hij eet vrijwel elke dag in zn ouderlijk huis.
En ook nog een vis van zondag. Die waren niet zo´n succes begrijp ik?

Oh en "alle kinderen zijn op kamp of met mij mee naar IJsland".
Wat een bijzondere manier van formuleren weer. Alsof er 5 kinderen op kamp gaan en 3 mee naar IJsland.
Daarbij is Lot wel thuis.
pi_221269601
Ik blijf me verbazen om AM. Dat mens leeft gewoon door een telefoon...
pi_221269608
Sanneke vindt de mental load van boodschappen, koken en lijstjes soms even teveel, maar welke load is niet teveel voor haar? Je hebt werkelijk niks omhanden, hoe kan dit dan nog teveel zijn? Die zit echt ver over haar toeren hoor.
pi_221269620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Oké misschien is het voor ons normaal wat DBM doet, maar Sanneke kan hier heel wat van leren.

Nu weer allemaal eten delen kant en klaar voor de hete dagen, je bent thuis! Kook ‘s morgens. Koop een rijstcooker heb je geen omkijk naar je rijst.
Echt luiheid ten top!
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
pi_221269713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
Die rijst is er inderdaad al jaren. Misschien niet van AH merk?
Ze noemt boodschappen doen en eten maken mental load. Het onvermogen neemt per dag toe. Gelukkig is er aardappelpuree uit een zakje🤢
pi_221269747
Sanneke die vindt dat ze weinig vlees eten...
En wat is er mis met 4 dagen avg eten, een dag rijst met groente en een dag pasta? Dag 7, 1 iets van patat of pizza. Je hoeft toch niet elke dag een spiksplinternieuw gerecht op je bord te hebben liggen? Waarvan je de helft van de ingrediënten niet in huis hebt en daarna nooit meer gebruikt etc. En dan om de seconde het recept lezen om het juist te bereiden. Dat idee heb ik bij haar namelijk. Wat ze vanavond at, witte bonen in tomatensaus, aardappel schijfjes en vlees is toch niets mis mee?
Er zijn genoeg mensen die elke week praktisch hetzelfde weekmenu hebben en er helemaal happy mee zijn.
pi_221269787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ik eet het ook niet hoor, heb een rijstcooker gooi het erin, afspoelen en aanzetten 😂

Daarbij heb je zoveel makkelijke maaltijden die je zo op tafel hebt, lekker goeie noodles, paksoi, eitje koken, taugé en evt wat vlees of garnalen. Heerlijk!!
pi_221269807
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.

Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Altijd dat vingertje wijzen, dat betuttelen dit mag niet dat mag niet.
Leven en laten leven
pi_221269822
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
pi_221269831
Ik word echt plaatsvervangend moe van Sanneke. Ben wel eens benieuwd hoe ze erbij zit of ligt als ze een nagenoeg fulltime baan buitenshuis zou combineren met de zorg voor een gezin, huishouden, mantelzorg en nog wat stress ten aanzien van een ding in de privésfeer. Zij zou weken moeten bijkomen van zo'n dag denk ik.
pi_221269839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Vanwege heel veel redenen, waarvan privacy er één is.

Dat het steeds meer in opmars komt vind ik dan weer totaal irrelevant.
pi_221269851
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja heel serieus
Altijd dat vingertje wijzen, dat betuttelen dit mag niet dat mag niet.
Leven en laten leven
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍
pi_221269854
Pijnlijk filmpje weer over de korte broek bij Am.
Wat begrijpt fie vrouw toch weinig van kinderen/pubers.
pi_221269857
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke die vindt dat ze weinig vlees eten...
En wat is er mis met 4 dagen avg eten, een dag rijst met groente en een dag pasta? Dag 7, 1 iets van patat of pizza. Je hoeft toch niet elke dag een spiksplinternieuw gerecht op je bord te hebben liggen? Waarvan je de helft van de ingrediënten niet in huis hebt en daarna nooit meer gebruikt etc. En dan om de seconde het recept lezen om het juist te bereiden. Dat idee heb ik bij haar namelijk. Wat ze vanavond at, witte bonen in tomatensaus, aardappel schijfjes en vlees is toch niets mis mee?
Er zijn genoeg mensen die elke week praktisch hetzelfde weekmenu hebben en er helemaal happy mee zijn.
Zij heeft klagen om het klagen tot kunst verheven.
Tijd in overvloed maar echt óveral te weinig energie voor hebben. En eerlijk? Als ik na een dag werken thuiskom en ik krijg het eten voorgeschoteld wat zij nu als tips geeft dan maak ik zelf wel wat. Een keer is niet erg (die aardappelpuree komt hier het huis trouwens niet in) maar zij doet echt niks. Iets fatsoenlijks op tafel zetten is wel het minste wat ze kan doen. En dat hoeft geen uren te kosten.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 08-07-2026 07:58:02 ]
pi_221269860
Ik ben echt geschokt hoe Am tegen Jim praat, doe ff normaal! Het is een volwassen man die een paar bakjes chinees mee neemt op de fiets.

Ik ben minstens zo geschokt dat Am Chinees heeft gehaald! Was dat gepland? Spontaan? Niet gesponsord?
pi_221269944
Sanneke zegt dat ze weinig vlees eten. Ze koopt toch echt regelmatig vlees. Wat doet ze daar dan mee?
pi_221269974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat ze weinig vlees eten. Ze koopt toch echt regelmatig vlees. Wat doet ze daar dan mee?
In de vriezer zegt ze steeds 🤷
pi_221269978
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.
pi_221269988
Ik heb vandaag gewerkt, mn man ook en om 17 was het rijst koken, kip bakken, een wokgroenten erbij doen, kroepoek komkommer en satésaus en om 17.30 zaten we aan tafel. Niets ingewikkelds wel voedzaam en smaakvol.
En aardappelpuree uit een zakje. Brrrr daar krijg ik de rillingen van🤣🤣. Ik mis dan een stukje structuur. Ik hou meer van wat grofe puree
pi_221270004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pijnlijk filmpje weer over de korte broek bij Am.
Wat begrijpt fie vrouw toch weinig van kinderen/pubers.
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.
pi_221270044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt, mn man ook en om 17 was het rijst koken, kip bakken, een wokgroenten erbij doen, kroepoek komkommer en satésaus en om 17.30 zaten we aan tafel. Niets ingewikkelds wel voedzaam en smaakvol.
En aardappelpuree uit een zakje. Brrrr daar krijg ik de rillingen van🤣🤣. Ik mis dan een stukje structuur. Ik hou meer van wat grofe puree
🤣 die schijnt ook in poedervorm te koop te zijn (puree met grove structuur) 😵‍💫 ik sla over... maar toevallig zag ik hem een keer langs komen
pi_221270108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.
Heel erg.
pi_221270304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Hier meeschrijven treffen we niemand mee, we willen niemand overhalen van iets. We sparren enkel over wat we zien en wat we vinden. Geen enkel commercieel gewin, privacy van kinderen of moreel belang wordt hier geraakt.

Iemand die hier de mond vol heeft over anderen en hypocrisie zet andere moedwillig aan tot het kopen van iets waar ze zelf niet achter staat. Enkel voor het geld.
En dan de vergelijking met reclame en bedrijven: Het morele verschil is dat een bedrijf openlijk reclame maakt, waardoor de commerciële bedoeling duidelijk is. Een influencer doet vaak alsof een aanbeveling een persoonlijke, oprechte mening is, terwijl die betaald kan zijn. Daardoor wordt het vertrouwen van volgers gebruikt om hen te beïnvloeden, wat moreel problematischer is dan gewone reclame.

Daarnaast heeft die influencer haar volgers eerst verzamelt op basis van andere content.
pi_221270320
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
En dan hier commentaar leveren op haar concurrenten/collega's.
Bijzonder. Ben benieuwd welke hoogbegaafde fluflu Hello Fresh promoot. Herkenbaar aan de puntjes, taalfouten en overvloed aan emoticons.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 07-07-2026 23:32:01 ]
pi_221270488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.
:') foxwild, heerlijk, het favoriete woord van één van m’n beste vriendinnen. Dank je voor het introduceren ervan in dit topic! *)
pi_221270889
quote:
Dat is toch ook niet ok, zij heeft echt hulp nodig
pi_221270895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍
Precies
pi_221271144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
:') foxwild, heerlijk, het favoriete woord van één van m’n beste vriendinnen. Dank je voor het introduceren ervan in dit topic! *)
Ik ken het woord niet, maar vind hem wel leuk klinken!
pi_221271674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb het woord sneu hier niet gelezen. Maar het is natuurlijk wel de meest zwakke verbale vertoning die je kan doen: Zeggen dat iedereen zn ding moet doen en zn mening mag hebben.

Dan poets je werkelijk alles recht. Zelfs de meest moreel foute situaties. Ik blijf dit vanuit psychologisch perspectief interessant vinden.
Influencers hebben vaste inhoudsloze en vooral moreel arme opmerkingen

1. Het is jaloezie
2. De lieve mensen zijn met meer
3. You do you
4 ieder z’n mening

Alles om maar te vluchten van de werkelijkheid en mogelijke terechte confrontatie. Diezelfde fluflu’s die volgers verwijten dat een schermpje veilig is om te reageren doen aan hun kant hetzelfde.

Het zegt veel over jet daadwerkelijke niveau van influencers
pi_221271793
En wat nam hij veel eten mee. Hij eet toch elke dag daar?
pi_221271898
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 03:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
En wat nam hij veel eten mee. Hij eet toch elke dag daar?
En zou hij zo’n grote koelkast hebben daar?
Of geeft hij het na etenstijd nog aan zijn matties in de studentenflat?

Vragen, vragen.. 😄
pi_221271903
quote:
Mental load 🤣 hoe bedenkt ze het 🫣
pi_221271920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Heel triest. En het blijft bijzonder hoe deze kinderen dat toch accepteren ondanks dat ze het duidelijk ongemakkelijk vindt.
Dat had ik bij mijn kinderen niet hoeven doen.

Daarmee zie je hoe kinderen, die opgroeien met gefilmd te worden, het normaal vinden om iets te accepteren dat niet normaal is en ergens ook niet prettig voelt. Grenzen. Iets dat zo belangrijk is om kinderen weerbaar in te maken. Dat ze leren dat als ze denken dat iets normaal is niet persé ook goed is. Dat als je een vervelend gevoel ergens bij krijgt dat je dat serieus neemt. Dat je mag zeggen dat je iets niet wil ook al wil een ander het wel.

Zeker ook met meiden in zo'n kwetsbare ontwikkelingsfase. Als je moeder het al normaal vindt om je korte broek en hoe zij vindt dat je je daarbij voelt en gedraagt, te bespreken voor tig volgers online. Hoe komt zij voor zichzelf op als ze een vriendje zou krijgen met niet de juiste intenties en die haar rondom dit soort zaken dus ook zo afzeikt en voor schut zet.

Maar dat snapt onze deskundige opvoedgoeroe niet.

En zo zie je dat bij meerdere flu flu's die hun kinderen al jaren en jaren filmen. Bij de Nagelkerken oa. Die kinderen hebben ook al jaren een camera op hun snuffert. En als je een naam googled vind je allerlei informatie over het kind, incl foto's en filmpjes.
Waarom zou je dat je kinderen aan willen doen.
pi_221271936
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 01:17 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik heb het woord sneu hier niet gelezen. Maar het is natuurlijk wel de meest zwakke verbale vertoning die je kan doen: Zeggen dat iedereen zn ding moet doen en zn mening mag hebben.

Dan poets je werkelijk alles recht. Zelfs de meest moreel foute situaties. Ik blijf dit vanuit psychologisch perspectief interessant vinden.

1. Het is jaloezie
3. You do you
4 ieder z’n mening

Alles om maar te vluchten van de werkelijkheid en mogelijke terechte confrontatie. Diezelfde fluflu’s die volgers verwijten dat een schermpje veilig is om te reageren doen aan hun kant hetzelfde.

Ben je nieuw? Het is namelijk niet de bedoeling om te blijven uitlokken op meeschrijvers.. we reageren op wat we ZIEN bij de flu's niet op elkaars mening of verhalen hier..
Straks is er een mod boos dus ik laat het er verder bij... maar lees over mij heen en vind van alles over mij 👍 maar laten we discussie niet in het topic voeren

Zo en door!
pi_221271962
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke vindt de mental load van boodschappen, koken en lijstjes soms even teveel, maar welke load is niet teveel voor haar? Je hebt werkelijk niks omhanden, hoe kan dit dan nog teveel zijn? Die zit echt ver over haar toeren hoor.
Ja ik trek dat dit ook heel slecht hè. Ik klaag ook wel eens dat ik de mental load zwaar vind maar ik heb daarnaast ook een baan met daadwerkelijk veel verantwoordelijkheid en 3 kinderen. Die vrouw heeft niets! Zij is niet de persoon om daarover te mogen klagen. Ze kan prima een digitale agenda oid bijhouden. Het is niet alsof een volle agenda haar zou overwhelmen. Welke mental load? :')
pi_221271971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 06:08 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Heel triest. En het blijft bijzonder hoe deze kinderen dat toch accepteren ondanks dat ze het duidelijk ongemakkelijk vindt.

Daarmee zie je hoe kinderen, die opgroeien met gefilmd te worden, het normaal vinden om iets te accepteren dat niet normaal is en ergens ook niet prettig voelt. Grenzen. Iets dat zo belangrijk is om kinderen weerbaar in te maken. Dat ze leren dat als ze denken dat iets normaal is niet persé ook goed is. Dat als je een vervelend gevoel ergens bij krijgt dat je dat serieus neemt. Dat je mag zeggen dat je iets niet wil ook al wil een ander het wel.

Zeker ook met meiden in zo'n kwetsbare ontwikkelingsfase. Als je moeder het al normaal vindt om je korte broek en hoe zij vindt dat je je daarbij voelt en gedraagt, te bespreken voor tig volgers online. Hoe komt zij voor zichzelf op als ze een vriendje zou krijgen met niet de juiste intenties en die haar rondom dit soort zaken dus ook zo afzeikt en voor schut zet.

En zo zie je dat bij meerdere flu flu's die hun kinderen al jaren en jaren filmen. Bij de Nagelkerken oa. Die kinderen hebben ook al jaren een camera op hun snuffert. En als je een naam googled vind je allerlei informatie over het kind, incl foto's en filmpjes.
Ja, gewoon niet te begrijpen maar goed, dan heeft AM geen content meer he.Het lijkt mij stug dat de kinderen daar geen last van ondervinden met medeklasgenootjes, die zien dit toch ook
pi_221272019
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 01:17 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

1. Het is jaloezie
3. You do you
4 ieder z’n mening

Wat het niveau van de gemiddelde influencer is merken we hier. Wat was dit topuc zonder hen😊
pi_221272035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 06:54 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ja, gewoon niet te begrijpen maar goed, dan heeft AM geen content meer he.Het lijkt mij stug dat de kinderen daar geen last van ondervinden met medeklasgenootjes, die zien dit toch ook
Die vrouw raakt toch een keer uitgescheten. Hoelang is ze nu al bezig met ál die voorbereidingen voor die trip naar Ijsland. Het gezeik over een e-reader en dat tot in den treure uitkauwen.

En wat doet ze überhaupt nog met die bakfiets. Al je kinderen zijn er inmiddels al lang en breed te groot voor.
Zet Jim er in met een motorhelm op!

Tig story's over de motor van Jim. Ze mag mee en het online zetten omdat het gesponsord is. Anders is ze daar van geen enkele toegevoegde waarde.

Het wordt tijd dat ze eens gaat beginnen met afkicken van het dwangmatig en verplicht minstens 100 story's op een dag te moeten plaatsen. Zou een mooie start zijn.
pi_221272040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 06:08 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Ik hoorde in dat stukje wel meer waarvan ik dacht: hoor ik dit goed? Ik hoor: is wel erg kort, draai je eens om. Je wil gewoon mijn kont zien. Antw: Ja.
En dan dat, opnieuw met nep-lief stemmetje: "wat knap dat je t nou toch durft". Vrouw!!! Doe dit niet!!!

Wanneer je denkt dat dit normale content is heb je echt niets begrepen van al die boeken die je zegt gelezen te hebben.

Ik heb haar weer geblokkeerd, want ben het eens met wat iemand hier al zei. Dit gaat veel verder dan irritainment.

Wanneer ik hiernaar blijf kijken terwijl ik er zo veel van vind ben ik net zo goed verkeerd bezig . Ik spreek nu dus voor mezelf he.

[ Bericht 1% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 08-07-2026 07:49:02 ]
pi_221272060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 07:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wat het niveau van de gemiddelde influencer is merken we hier. Wat was dit topuc zonder hen😊
Misschien kan er nu gestopt worden met het door blijven zuigen op een eerdere post van Louca? Punt hebben jullie nu wel gemaakt en het begint irritant te worden.
pi_221272061
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 07:40 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik hoorde in dat stukje wel meer waarvan ik dacht: hoor ik dit goed? Ik hoor: is wel erg kort, draai je eens om. Je wil gewoon mijn kont zien. Antw: Ja.
En dan dat, opnieuw met nep-lief stemmetje: "wat knap dat je t nou toch durft". Vrouw!!! Doe dit niet!!!

Wanneer je denkt dat dit normale content is heb je echt niets begrepen van al die boeken die je zegt gelezen te hebben.

Ik heb haar weer geblokkeerd, want ben het eens met wat iemand hier al zei. Dit gaat veel verder dan irritainment.

Wanneer ik hiernaar blijf kijken terwijl ik er zo veel van vind ben ik net zo goed verkeerd bezig . Ik spreek nu dus voor mezelf he.
Tenenkrommend inderdaad en tekenend dat ze dit zelf niet zo aanvoelt
pi_221272090
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5.. maar ergens dacht ik dat ze deze hulp ook nog kreeg voor haar diagnose). Want hoewel AUTISME groot op haar profiel staat, zie je nooit filmpjes over tips of goede informatie (vond ik ook over POLITIEK trouwens, maar dat staat er niet meer)

Maar met een autismecoach kan je al zo ver komen. Medicatie. En de ook andere hulp. Ik gun haar zoveel meer rust in haar hoofd.
pi_221272104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:06 schreef Utopica het volgende:
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5.. maar ergens dacht ik dat ze deze hulp ook nog kreeg voor haar diagnose). Want hoewel AUTISME groot op haar profiel staat, zie je nooit filmpjes over tips of goede informatie (vond ik ook over POLITIEK trouwens, maar dat staat er niet meer)

Maar met een autismecoach kan je al zo ver komen. Medicatie. En de ook andere hulp. Ik gun haar zoveel meer rust in haar hoofd.
Dat gunt iedereen haar maar ze wil geen hulp. Ze weet alles al. Ze is een alwetende op het gebied van autisme.
Ik dacht dat ze ooit een gesprek had met een coach oid maar dat klikte niet, was onzin en nog meet excuses om er mee te kappen.
En daar zit je dan op je bank te zitten en te hangen en te klagen...
Nee het het gaat top met haar🤪
pi_221272132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 06:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ben je nieuw? Het is namelijk niet de bedoeling om te blijven uitlokken op meeschrijvers.. we reageren op wat we ZIEN bij de flu's niet op elkaars mening of verhalen hier..
Straks is er een mod boos dus ik laat het er verder bij... maar lees over mij heen en vind van alles over mij 👍 maar laten we discussie niet in het topic voeren

Zo en door!
Jij moet 180.000 keer vertellen dat je influencer bent, hoe jij het doet als influencer etc etc.

Maar nu is er een keer kritiek op jou als influencer, niet op jou als forummer en nu is het ineens 'oei oei dat mag niet straks worden de mods boos'

Houd dan ook gewoon je mond over dat trieste influencerbestaan van je en blijf hier gewoon een forummer. En haal het gewoon hier ook niet meer aan.

Nu zint het je niet meer en geef je anderen de schuld en zeg je 'oh je bent hier nieuw hè...' Doe gewoon niet joh.
  woensdag 8 juli 2026 @ 08:26:28 #117
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221272137
Sanneke wil nergens hulp mee, niet met haar mentale struggles, niet met haar huid. Ze weet alles beter. Haar gezicht ziet eruit als een krentenbol, heel normaal volgens haar.
pi_221272161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 06:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Zo en door!
_O- _O- _O-
pi_221272166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Hier meeschrijven treffen we niemand mee, we willen niemand overhalen van iets. We sparren enkel over wat we zien en wat we vinden. Geen enkel commercieel gewin, privacy van kinderen of moreel belang wordt hier geraakt.

Iemand die hier de mond vol heeft over anderen en hypocrisie zet andere moedwillig aan tot het kopen van iets waar ze zelf niet achter staat. Enkel voor het geld.
En dan de vergelijking met reclame en bedrijven: Het morele verschil is dat een bedrijf openlijk reclame maakt, waardoor de commerciële bedoeling duidelijk is. Een influencer doet vaak alsof een aanbeveling een persoonlijke, oprechte mening is, terwijl die betaald kan zijn. Daardoor wordt het vertrouwen van volgers gebruikt om hen te beïnvloeden, wat moreel problematischer is dan gewone reclame.

Daarnaast heeft die influencer haar volgers eerst verzamelt op basis van andere content.
Je hoeft geen enkele influencer te volgen he? Niemand dwingt je ertoe om op het volgverzoek te klikken of om iets te kopen wat ze promoten.
pi_221272167
quote:

Ze zegt dat ze hulp heeft gehad maar dat kan nooit lang en genoeg geweest zijn. Vlak na de diagnose was ze zwanger en dat was ook een groot drama en alle reden om op de bank te blijven plakken en nergens naartoe te gaan. Sindsdien is ze niet meer losgekomen van de bank.
pi_221272182
quote:
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5..
Wat is een pannetje 5?
pi_221272183
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:26 schreef Rimboequeen het volgende:
Sanneke wil nergens hulp mee, niet met haar mentale struggles, niet met haar huid. Ze weet alles beter. Haar gezicht ziet eruit als een krentenbol, heel normaal volgens haar.
Is ook een soort van copingstrategie denk ik?
Niet een gezonde...
pi_221272187
Zit Dbm nog op het park?
pi_221272195
Is de poly niet ook begonnen met een girlcrush😂

Wij hebben toevallig sinds kort een terstal in de buurt, uit nieuwsgierigheid even binnen gewandeld maar nu geloof ik zeker niet dat hier fluflus in rond lopen, kreeg er een wibra/beverwijkse bazaar vibe van, allemaal wat goedkope stofjes..
maar zal indd geld opleveren
pi_221272201
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:40 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat is een pannetje 5?
Google maar op pannetjes model.
pi_221272220
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
pi_221272230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:43 schreef Lipisu het volgende:
Zit Dbm nog op het park?
Yes!
Ze "haalden een nacht door" (why??) de kinderen spelen met andere kinderen en dat vindt ze bijzonder want dat doen ze anders nooit, en ze gaat niet scheiden want dit was een last minute beslissing van haar en haar derde kind cq man is ook blij met de rust thuis.
pi_221272231
Ik heb bij dbm zwaar het idee dat ze geen of weinig vriendinnen heeft waar ze echt terecht kan. Dat ze het daarom zo deelt op insta. Tot in details soms.

Sanneke...zou me niet verbazen dat ze zwanger is. Nu weer dat moe. Vorige zwangerschap wakkerde haar huid blijkbaar enorm aan.. dat kussen.

Ik vind koken/boodschappen bedenken ook mental load. Maar dan werk ik 36 uur. En 4x avg eten is het niet. Daarom 80 procent HelloFresh. Doei mental load. Hebben we het niet. Trekt en zuigt me dat echt leeg. 🥲
pi_221272233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:43 schreef Lipisu het volgende:
Zit Dbm nog op het park?
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.
pi_221272234
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
  Moderator / Colorchick woensdag 8 juli 2026 @ 08:56:34 #131
382129 crew  Donna
pi_221272243
Graag weer even OT allemaal. :Y
pi_221272314
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷
Is toch ook totaal niet logisch als je maar een midweek weg gaat?
pi_221272315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
Kennelijk heel veel. Ik kom normaal alleen op dinsdagochtend in de supermarkt, ik vind dat genoeg en heb in het weekend er geen tijd voor en geen zin in qua drukte. Dan eten we dus op maandag vaak het simpelst van de week, met een pot groenten of zak diepvriesgroenten, aardappel en vlees. Een zak wortels met aardappeltjes en vis/ vlees hebben we soms ook wel elke week een keer, ik kan me daar echt niet druk om maken.

Ik ga maar 1x in de week, dus ik vind het soms wel lastig om dan voor elke dag inspiratie te hebben, maar je hebt op een gegeven moment bepaalde recepten die om de zoveel weken terugkomen, en er zijn websites genoeg. Bij haar zou het geen probleem moeten zijn, ze gaat elke dag en kan ter plekke bedenken wat ze kan eten, misschien zit daar ook het probleem, teveel keuze hebben en teveel in een supermarkt komen.
pi_221272317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?
pi_221272322
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
pi_221272337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷
Is toch ook totaal niet logisch als je maar een midweek weg gaat?
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
pi_221272342
Is Sanneke nu ineens kant-en-klaar influencer geworden?
pi_221272343
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....
pi_221272344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
Oh ja als man mag je dat en als vrouw is het raar.
pi_221272347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:17 schreef poohenzo het volgende:

[..]
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....
Ik vind het maar een raar gezin met rare regels.

Moeten jullie ook vandaag de badkamer schoonmaken? Maar eerst de Appie he.
pi_221272373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.

Maar ze kan inderdaad best wel iets doen, ze zit hele dagen op de bank te scrollen, er zijn sites zat met makkelijke recepten te vinden waarvoor je geen eeuw in de keuken hoeft te staan. Maar zij kan thuiskomen uit de supermarkt met avondeten en dan alsnog pizza of iets bestellen omdat ze nergens zin in heeft.

Maar ik heb al een paar weken het gevoel dat ze zwanger is.
pi_221272456
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
pi_221272690
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
pi_221272696
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
26!?? 😲😲
pi_221272724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik snap ook niet dat AM dat gezwabber kan aanzien.
pi_221272784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.

Maar ze kan inderdaad best wel iets doen, ze zit hele dagen op de bank te scrollen, er zijn sites zat met makkelijke recepten te vinden waarvoor je geen eeuw in de keuken hoeft te staan. Maar zij kan thuiskomen uit de supermarkt met avondeten en dan alsnog pizza of iets bestellen omdat ze nergens zin in heeft.

Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.
pi_221272795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:

Ik heb het ook al gedacht. Een week geleden ofzo zei iemand hier dat ze zo'n gek gezicht trok aan het begin van een filmpje... leek alsof ze een boer aan het inhouden was. Voor mij leek het een beetje op opkomend maagzuur, kan je toch ook last van hebben als je zwanger bent geloof ik? (Natuurlijk, met wat ze eet aan troep kan je ook wel last krijgen van maagzuur...)
pi_221272819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
Naaaaah ik dacht hetzelfde! En morgen zijn ze ziek, door het zweten en hun pakken uit doen. Kou op hun longen rondje HAP! Snap sowieso niet dat we haar prikzooi moeten zien, wat een aandachtstrekker is het ook!
pi_221272826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
ja en dan wonen er nog maar 2 mensen in haar huis.....

leuk voor L dat ze een weekje niet continu in de camera hoeft te staren, te slapen en ijsjes likken.
pi_221272830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)
Nog nooit rare opmerkingen gehad 🤔🤷
pi_221272880
Offtopic blijkbaar

[ Bericht 97% gewijzigd door Snaky op 08-07-2026 10:20:12 ]
pi_221272984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)
Nog nooit rare opmerkingen gehad 🤔🤷
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!
pi_221272985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
Haha ja die fleecepakken!! Het is 18 graden! geen -18.
pi_221272987
Am is zo'n taalwonder.

Vanaf volgende week wonen hier nog maar twee mensen.

De rest gaat de verhuizen, maak ik uit haar woorden op.
pi_221272990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!
als #assmom #sterkevrouw enzo.
pi_221273049
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.

Ik verbaas mezelf soms over types zoals haar zoon, zo verre van zelfstandig.😅

Om even een inschatting te geven: nu zijn wij beide begin 30.

En ik snap dat een huis in deze markt wel echt klote is hoor, koop of huur maar een beetje zelfstandigheid voor de rest is echt niks geks.
Ik had mijn man denk ik zeer vreemd aangekeken als hij met zijn moeder dit soort vakanties zou doen. Hij komt bij mij meer over als een onvolwassen jongen van nog geen 20 die vreselijk hangt aan zijn moeder.

Maar ik bedoel maar, nog 4 jaar en dan is hij 30. Zal hij dan nog steeds zo hangen op de manier zoals hij nu doet aan zijn moeder? Als je er over nadenkt is het namelijk echt heel raar.
pi_221273050
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.
Dan heeft ze wat ze wil toch?
Behalve het geld dan...
pi_221273064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
als #assmom #sterkevrouw enzo.
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌
pi_221273073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌
Dat was haar eigen hesjtek volgens mij 8)7
pi_221273100
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
pi_221273128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat was haar eigen hesjtek volgens mij 8)7
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelen
pi_221273170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dan heeft ze wat ze wil toch?
Behalve het geld dan...
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.
pi_221273210
Ik denk trouwens dat het Julia zo goed doet, dat ze het huis uit is.

Bizar om te bedenken dat ze nu pas zonder camera leeft, zonder dat haar halve leven op insta komt. Dat ze niet steeds belachelijke dansjes hoeft te doen, dr middelvinger op hoeft te steken of met dr kont hoeft te schudden.

Hopelijk geeft het haar ook inzicht in hoe ongezond de situatie eigelijk is.
pi_221273216
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
Dit is het vooral, mijn zoon is 22 woont ook samen, koophuis en zelfs een kindje.
We spreken elkaar vaak dagelijks wel via de app, maar zien? Nee hij heeft het ook gewoon druk. Dagelijks elkaar zien hoeft niet, hoef me eigen moeder ook niet elke dag te zien 😂
pi_221273221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doen
pi_221273244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doen
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.
pi_221273302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.
Klopt... uiteindelijk is er maar 1 verliezer... (wie weet 2)
pi_221273373
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.

Ik verbaas mezelf soms over types zoals haar zoon, zo verre van zelfstandig.😅

Om even een inschatting te geven: nu zijn wij beide begin 30.

En ik snap dat een huis in deze markt wel echt klote is hoor, koop of huur maar een beetje zelfstandigheid voor de rest is echt niks geks.
Ik had mijn man denk ik zeer vreemd aangekeken als hij met zijn moeder dit soort vakanties zou doen. Hij komt bij mij meer over als een onvolwassen jongen van nog geen 20 die vreselijk hangt aan zijn moeder.

Maar ik bedoel maar, nog 4 jaar en dan is hij 30. Zal hij dan nog steeds zo hangen op de manier zoals hij nu doet aan zijn moeder? Als je er over nadenkt is het namelijk echt heel raar.
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.

Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
pi_221273439
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
pi_221273452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Kan hij vast een dag naar zijn moeder. Daar komen ze verder ook nooit.
Samen het kabouterpad lopen en een pannenkoek eten. Wie weet, ik gun het zijn moeder zo
pi_221273460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...
pi_221273466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.

Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.

Dat de relaties van Jim elkaar bijna overlappen vind ik dan weer niet gek zo loopt dat toch gewoon
pi_221273475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:04 schreef MonaB het volgende:

[..]
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...
Ik denk niet dat ze zwanger is. Maar we gaan het vanzelf merken!
pi_221273585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.

Dat de relaties van Jim elkaar bijna overlappen vind ik dan weer niet gek zo loopt dat toch gewoon
Zo kan het lopen natuurlijk, maar als je echt op zoek gaat/moet nadat je relatie net uit is (of het lijkt net voor de buitenwereld, dat kan ook) dan denk ik wel dat je iets probeert te onderdrukken of je geluk/welzijn bij een ander zoekt ipv eerst in jezelf. Ik vind het heel gezond om eerst de relatiebreuk te verwerken en daarna vooruit te kijken.
pi_221273768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat gunt iedereen haar maar ze wil geen hulp. Ze weet alles al. Ze is een alwetende op het gebied van autisme.
Ik dacht dat ze ooit een gesprek had met een coach oid maar dat klikte niet, was onzin en nog meet excuses om er mee te kappen.
En daar zit je dan op je bank te zitten en te hangen en te klagen...
Nee het het gaat top met haar🤪
Ik heb dan een ADHD-coach en dat duurde ook even voordat ik de juiste klik had. Ben zelfs van organisatie geswitcht :') en hoewel ik ook wel inmiddels veel (maar heus niet alles!) van ADHD weet, is het juist zo waardevol om met iemand anders te kunnen praten erover. Er zijn altijd dingetjes die je niet wist! Maar juist de dingen die ze opnoemt zijn zaken die je met een coach kunt bespreken!
pi_221273798
Open ik de actieve topics, eerste wat ik zie is: "[NWS] Langdurig zitten: hoger risico op overlijden door kanker" :X
pi_221273802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Is gegaarde zalm.
pi_221273877
Fleecepakken bij dbm. Moet niet gekker worden daar.

Mijn kinderem dragen een korte broek en een kort shirt en sandalen en speelden ook in de speeltuin vanaf vanochtend. Het was wel wat fris maar ik hoorde ze niet klagen.

Die denkt echt dat ze tot Siberië is doorgereden.
pi_221273919
Ik moet ineens zo aan Marilyn de bedrieger denken, ik weet ook niet hoe het komt :)
pi_221273932
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
pi_221273960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
Moet lachen!
pi_221273964
quote:
Ik lach hardop. Wat vreselijk.
pi_221273965
quote:
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
pi_221273973
Als ik de voorspellingen voor deze week zag had ik die dingen niet eens ingepakt. Zo krijg ik m'n auto ook vol. Als je kampeer en de kinderen douche en ze in hun onesie mee terug neem baar de caravan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar nu? Nee
pi_221273978
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
is een andere bezorgdienst dan de appie vermoed ik hahahaha
pi_221273984
Hoeveel kleding zou MCW inmiddels hebben.. hoeveel kleding heeft een mens nodig ook
pi_221274012
quote:

[..]

Ik begrijp dat dit voor vele mensen jong is hoor. Wij woonde ver uit elkaar en hadden al +/-8 jaar een serieuze relatie.
Wij waren gewoon toe aan de volgende stap. En ik snap dat dit niet voor iedereen zo is. Wij waren overigens toendertijd echt nog niet toe aan een kind.
En nu is het ons maar de vraag of dat ooit nog gaat lukken.

Ben overigens dankbaar dat wij toen een woning hebben kunnen kopen, want als dit enkele jaren later was geweest waren wij er op geen enkele mogelijkheid doorheen gekomen. Teveel voor sociale huur, en op dit moment te weinig voor een koopwoning. Onze woning is meer waard op dit als wat we zouden kunnen lenen, bizar genoeg.

Hoe dan ook, ik begrijp dat iedereen op een andere manier leeft en doet maar op je 26e jezelf zo nog gedragen vind ik persoonlijk raar.

En dan niet persé in de vorm van vriendinnen, vrijgezel zijn of geen eigen huur of koopwoning hoor. Meer het hangen aan je ouder(s) op deze manier op deze leeftijd vind ik heftig. En meer kleine dingen. Dat moet ergens vandaan komen, denk ik.

Aan een relatie kan je zelf niet altijd iets doen, idem met een woning. En helemaal nu is dat natuurlijk iets wat niet te plannen valt of te willen. Al zou AM makkelijk al haar kinderen wat toe kunnen schuiven als de tijd daar is en zij iets willen kopen. Het zijn natuurlijk wel 8 kinderen, maar ze leeft zo gierig met sommige dingen dat dit makkelijk moet kunnen. En daarbij verdient ze over de rug van hun, dus waarom je kinderen niet hun eerlijke aandeel geven?
pi_221274023
quote:

[..]

Ik denk dat mijn kind een heel ander leven heeft dan de meeste van 22, maar weet je hij is financieel stabiel, heeft heel goed werk en ja.. hij is gelukkig meer hoef ik niet als moeder hoor! Hij is stabiel en mentaal sterk, was zelf ook 21.. en ben er niet slechter van geworden.
pi_221274121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelen
Het is ook allemaal onzin en zeker niet onderbouwd...
pi_221274138
quote:

[..]
Dat zou nog eens content zijn waarvoor ik zou willen betalen!
pi_221274189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel kleding zou MCW inmiddels hebben.. hoeveel kleding heeft een mens nodig ook
Dat heb ik ook bij maikekd.
pi_221274195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En Bo!
pi_221274199
Zo zo: prostitutie bij de lunch bij de Geertsen.
pi_221274238
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
pi_221274276
quote:

[..]
Zou Maarten ook lekkere prostitutie mogen 🫣
pi_221274291
Ik moet gniffelen. Er is geen premiere voor AM vandaag helaas, verkeerd gelezen door AM.
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:34:31 #197
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221274336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.
pi_221274389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik moet gniffelen. Er is geen premiere voor AM vandaag helaas, verkeerd gelezen door AM.
En het lag niet aan haar hoor, ook juf Mirjam las het niet goed.
Moet dat juf er nu bij omdat van IJsland niet zo geloofwaardig zou zijn?
pi_221274459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.
Denk het ook hoor! Maar zijn haar woorden uit haar boek..

Maar ja gierig staat nog net niet op haar hoofd gedrukt..

AM zegt we hebben geen première dus vandaag, die had je sowieso niet.. je ging gewoon naar de film. En dan ook nog met een van de juffen. Je kan alsnog lekker naar de film gaan met de meiden toch! Moet je perse gefotografeerd worden door Edwin Smulders? Omdat je denkt dat je een BN’er bent?
pi_221274478
En zelfs JUF Mirjam las het zo! Dus dit is echt heeeele slechte communicatie geweest!

Als er in een mail niet iets over ‘aanvang en locatie première’ staat, dan weet je toch genoeg?
pi_221274526
Ook AM: normaal gebruiken WE de kampweek voor de grote schoonmaak, maar die hebben WE verschoven. Maarten kan nu echt vakantie houden. We als in: zien we AM wel eens iets anders doen dan een emmer water door de badkamer gooien of iets poetsen als het geen promotie is? Fijn dat Maarten een weekje vakantie krijgt van zijn thuisbaas.
pi_221274538
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
pi_221274622
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:18 schreef Juulia het volgende:
Zo zo: prostitutie bij de lunch bij de Geertsen.
Oh my... dat je die story dan niet even weghaalt en vervangt door een juiste versie. Erg slordig. Wat voor indruk geef je zo eigenlijk? Ik begrijp niet goed dat bedrijven met haar in zee gaan als influencer. Haar berichten zijn allesbehalve netjes afgewerkt. Allemaal haastwerk, kwantiteit boven kwaliteit.
pi_221274650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
pi_221274671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
Ik had net nog meer tranen in m'n ogen bij het snijden van de uien😅🤣
pi_221274677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?
pi_221274691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.
pi_221274709
Sanneke had beter een filmpje kunnen maken dat ze met M aan het spelen was en dan opeens spontaan moest huilen 😂 wat een clown is ze ook! Lekker op je luie donder zitten en janken HOPPA
pi_221274713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:13 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.
Ik heb het idee dat ze nu Tienvanwil een beetje als voorbeeld neemt. Maar die jankt dan ook wat af.
pi_221274733
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ik vergeet Rijnerkerrebel. Die koopt ook aan 1 stuk door. Vooral aan zwemkleding
pi_221274734
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.

Gaat ze nu naar de waterspeeltuin? Omdat je beledigd bent dat je niet naar de première mag? Omdat JIJ het niet goed begreep met Mirjam? Triest vrouwtje is het toch!
pi_221274750
Er heeft iemand aan DBM gevraagd waarom ze nog loopfietsen hebben maar daar word geen antwoord op gegeven.
pi_221274751
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hij kan bij zijn ouders moeder komen eten, hij krijgt restjes mee, door een betaald partnerschap wordt zijn motor gerepareerd als hij weer eens een schuiver maakt, kan hij klussen op de oprit, zijn was wordt gedaan en zijn motorspullen kunnen daar opgeslagen worden in plaats van in zijn studentenkamer met 3 koffiemachines en 5 terraria.

En in ruil daarvoor moet hij op de film, ook op de door zijn moeder betaalde reis naar IJsland.
.
Ik snap Jim wel.
pi_221274767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.
pi_221274798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.

Gaat ze nu naar de waterspeeltuin? Omdat je beledigd bent dat je niet naar de première mag? Omdat JIJ het niet goed begreep met Mirjam? Triest vrouwtje is het toch!
Haha volgens mij wel ja. Op dr teentjes getrapt...
pi_221274930
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
pi_221274931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.
Ja die las ik ook al, Maarten gaat vooral met Lot 'ergens eten'. De horror!
pi_221274939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
Gewoon een film zien is voor gewone stervelingen, niet voor demammavan. :+
pi_221274960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ze is gepikeerd! Hahahahahahaha 😂!
pi_221274979
Dat mandje zie ik nu pas op het loopfietsje van de zoon van DBM NEEEEEE!!!

Ja AM is echt beledigd, nu maar iets van de drukke mama’s promoten!
Zuur mens
pi_221275034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:

Ja AM is echt beledigd, nu maar iets van de drukke mama’s promoten!
Zuur mens
Op Molly niet te zien dan? (DBM)
pi_221275071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:

En dan te bedenken dat ze het dr vriendje noemt die bijna 2 meter lang is😅
pi_221275075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Op Molly niet te zien dan? (DBM)
Hij staat op een foto in een post van vanmorgen. Niet in de stories.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')