Ja ik weet niet wat ik zie🫣quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Jeetje! AM is van haar geloof gevallen. Ze hebben Chinees gehaald
Was Maarten er niet om het eten af te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Ja en dan ook nog het verpesten voor dat kind door fronsend je afkeur te laten blijken voor hetgeen ze uitgekozen heeft. 'Ze weet donders goed wat ik van dat soort speelgoed vind' Echt, wat loop je uit je nek te lullen, hoe moet Jet dat weten als er een wekelijkse wegwerp roulette plaatsvindt met (overpriced!) drukke mama meuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:24 schreef Maretakje het volgende:
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.
Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.
Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Gore chinees? Hoezo datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
Zwanger?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
Nah smaken verschillen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
Past wel in het beeld van steeds janken, niet te genieten zijn, en inderdaad moe.quote:
Dan heeft ze een rustige avond. Kan ze er zelf ook op tijd ik want ze ik denk niet dat ze uitslapen tot 9 uurquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten ook..
DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
Onze kids zouden dan ook wel al kunnen slapen hoor. Zeker als ze de nacht ervoor hebben lopen spoken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten ook..
DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
Klopt! Ik vind veel van DBM maar ze doet het wel. Sanneke zou dat niet in haar hoofd halen.. hoe durft ze te zeggen dat ze moe is. Wat een doelloos bestaan heeft die meid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hendquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van![]()
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.
Sanneke kan niks zonder Dion.
Heb niet het idee dat galant zijn in de Geertsen opvoeding terugkomt 🙈quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Nou 2 dagen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌
Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
😂😂quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
Dag 1 wilde ze al naar huis! Dus knap dat ze bleef toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
Op naar een nieuwe poly😉quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Misschien moet je het advies wat je altijd aan Debbie geeft ook zelf toe gaan passen. Je eigen leugens onthouden. ✌🏻.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
Ik heb nu zin in chinees...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’?
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mamaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.
En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
0 keer. Offcoursequote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌
Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Inderdaad.. niet gewoon zeggen 'ik vind jou een knappe vrouw", nee, gelijk MCW maximaal hysterisch met een girlcrush.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
Nouuuu werkelijk zeg. Kijk het net ook vol verbazing en irriteerde me flink aan werkelijk al die onnodige en nietszeggende nutteloze story's van d'r.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.
En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
Zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
Gaat ze die dan ook opslaan in de woonkamer net als de tuinkussens 🤦♀️quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
Ze zet ook echt een andere stem op. Wat een ongelofelijk enge mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
Dat is nou precies hoe reclame werkt he.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
Ik kijk niet bij haar en door wat ik hier lees heb ik het idee dat zij 24/7 met haar kinderen is. Nu alleen op een andere plek. Lijkt mij een vermoeiend persoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Oké misschien is het voor ons normaal wat DBM doet, maar Sanneke kan hier heel wat van leren.
Nu weer allemaal eten delen kant en klaar voor de hete dagen, je bent thuis! Kook ‘s morgens. Koop een rijstcooker heb je geen omkijk naar je rijst.
Echt luiheid ten top!
Die rijst is er inderdaad al jaren. Misschien niet van AH merk?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
Nee ik eet het ook niet hoor, heb een rijstcooker gooi het erin, afspoelen en aanzetten 😂quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
Ja heel serieusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Vanwege heel veel redenen, waarvan privacy er één is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Altijd dat vingertje wijzen, dat betuttelen dit mag niet dat mag niet.
Leven en laten leven
Zij heeft klagen om het klagen tot kunst verheven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke die vindt dat ze weinig vlees eten...
En wat is er mis met 4 dagen avg eten, een dag rijst met groente en een dag pasta? Dag 7, 1 iets van patat of pizza. Je hoeft toch niet elke dag een spiksplinternieuw gerecht op je bord te hebben liggen? Waarvan je de helft van de ingrediënten niet in huis hebt en daarna nooit meer gebruikt etc. En dan om de seconde het recept lezen om het juist te bereiden. Dat idee heb ik bij haar namelijk. Wat ze vanavond at, witte bonen in tomatensaus, aardappel schijfjes en vlees is toch niets mis mee?
Er zijn genoeg mensen die elke week praktisch hetzelfde weekmenu hebben en er helemaal happy mee zijn.
In de vriezer zegt ze steeds 🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat ze weinig vlees eten. Ze koopt toch echt regelmatig vlees. Wat doet ze daar dan mee?
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pijnlijk filmpje weer over de korte broek bij Am.
Wat begrijpt fie vrouw toch weinig van kinderen/pubers.
🤣 die schijnt ook in poedervorm te koop te zijn (puree met grove structuur) 😵💫 ik sla over... maar toevallig zag ik hem een keer langs komenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt, mn man ook en om 17 was het rijst koken, kip bakken, een wokgroenten erbij doen, kroepoek komkommer en satésaus en om 17.30 zaten we aan tafel. Niets ingewikkelds wel voedzaam en smaakvol.
En aardappelpuree uit een zakje. Brrrr daar krijg ik de rillingen van🤣🤣. Ik mis dan een stukje structuur. Ik hou meer van wat grofe puree
Heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.
Dat is appels met peren vergelijken. Hier meeschrijven treffen we niemand mee, we willen niemand overhalen van iets. We sparren enkel over wat we zien en wat we vinden. Geen enkel commercieel gewin, privacy van kinderen of moreel belang wordt hier geraakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
En dan hier commentaar leveren op haar concurrenten/collega's.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.
Dat is toch ook niet ok, zij heeft echt hulp nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍
Ik ken het woord niet, maar vind hem wel leuk klinken!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]foxwild, heerlijk, het favoriete woord van één van m’n beste vriendinnen. Dank je voor het introduceren ervan in dit topic!
Ik heb het woord sneu hier niet gelezen. Maar het is natuurlijk wel de meest zwakke verbale vertoning die je kan doen: Zeggen dat iedereen zn ding moet doen en zn mening mag hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍
En zou hij zo’n grote koelkast hebben daar?quote:Op woensdag 8 juli 2026 03:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
En wat nam hij veel eten mee. Hij eet toch elke dag daar?
Mental load 🤣 hoe bedenkt ze het 🫣quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Heel triest. En het blijft bijzonder hoe deze kinderen dat toch accepteren ondanks dat ze het duidelijk ongemakkelijk vindt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.
Ben je nieuw? Het is namelijk niet de bedoeling om te blijven uitlokken op meeschrijvers.. we reageren op wat we ZIEN bij de flu's niet op elkaars mening of verhalen hier..quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:17 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik heb het woord sneu hier niet gelezen. Maar het is natuurlijk wel de meest zwakke verbale vertoning die je kan doen: Zeggen dat iedereen zn ding moet doen en zn mening mag hebben.
Dan poets je werkelijk alles recht. Zelfs de meest moreel foute situaties. Ik blijf dit vanuit psychologisch perspectief interessant vinden.
Influencers hebben vaste inhoudsloze en vooral moreel arme opmerkingen
1. Het is jaloezie
2. De lieve mensen zijn met meer
3. You do you
4 ieder z’n mening
Alles om maar te vluchten van de werkelijkheid en mogelijke terechte confrontatie. Diezelfde fluflu’s die volgers verwijten dat een schermpje veilig is om te reageren doen aan hun kant hetzelfde.
Het zegt veel over jet daadwerkelijke niveau van influencers
Ja ik trek dat dit ook heel slecht hè. Ik klaag ook wel eens dat ik de mental load zwaar vind maar ik heb daarnaast ook een baan met daadwerkelijk veel verantwoordelijkheid en 3 kinderen. Die vrouw heeft niets! Zij is niet de persoon om daarover te mogen klagen. Ze kan prima een digitale agenda oid bijhouden. Het is niet alsof een volle agenda haar zou overwhelmen. Welke mental load?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke vindt de mental load van boodschappen, koken en lijstjes soms even teveel, maar welke load is niet teveel voor haar? Je hebt werkelijk niks omhanden, hoe kan dit dan nog teveel zijn? Die zit echt ver over haar toeren hoor.
Ja, gewoon niet te begrijpen maar goed, dan heeft AM geen content meer he.Het lijkt mij stug dat de kinderen daar geen last van ondervinden met medeklasgenootjes, die zien dit toch ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 06:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Heel triest. En het blijft bijzonder hoe deze kinderen dat toch accepteren ondanks dat ze het duidelijk ongemakkelijk vindt.
Dat had ik bij mijn kinderen niet hoeven doen.
Daarmee zie je hoe kinderen, die opgroeien met gefilmd te worden, het normaal vinden om iets te accepteren dat niet normaal is en ergens ook niet prettig voelt. Grenzen. Iets dat zo belangrijk is om kinderen weerbaar in te maken. Dat ze leren dat als ze denken dat iets normaal is niet persé ook goed is. Dat als je een vervelend gevoel ergens bij krijgt dat je dat serieus neemt. Dat je mag zeggen dat je iets niet wil ook al wil een ander het wel.
Zeker ook met meiden in zo'n kwetsbare ontwikkelingsfase. Als je moeder het al normaal vindt om je korte broek en hoe zij vindt dat je je daarbij voelt en gedraagt, te bespreken voor tig volgers online. Hoe komt zij voor zichzelf op als ze een vriendje zou krijgen met niet de juiste intenties en die haar rondom dit soort zaken dus ook zo afzeikt en voor schut zet.
Maar dat snapt onze deskundige opvoedgoeroe niet.
En zo zie je dat bij meerdere flu flu's die hun kinderen al jaren en jaren filmen. Bij de Nagelkerken oa. Die kinderen hebben ook al jaren een camera op hun snuffert. En als je een naam googled vind je allerlei informatie over het kind, incl foto's en filmpjes.
Waarom zou je dat je kinderen aan willen doen.
Wat het niveau van de gemiddelde influencer is merken we hier. Wat was dit topuc zonder hen😊quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:17 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik heb het woord sneu hier niet gelezen. Maar het is natuurlijk wel de meest zwakke verbale vertoning die je kan doen: Zeggen dat iedereen zn ding moet doen en zn mening mag hebben.
Dan poets je werkelijk alles recht. Zelfs de meest moreel foute situaties. Ik blijf dit vanuit psychologisch perspectief interessant vinden.
Influencers hebben vaste inhoudsloze en vooral moreel arme opmerkingen
1. Het is jaloezie
2. De lieve mensen zijn met meer
3. You do you
4 ieder z’n mening
Alles om maar te vluchten van de werkelijkheid en mogelijke terechte confrontatie. Diezelfde fluflu’s die volgers verwijten dat een schermpje veilig is om te reageren doen aan hun kant hetzelfde.
Het zegt veel over jet daadwerkelijke niveau van influencers
Die vrouw raakt toch een keer uitgescheten. Hoelang is ze nu al bezig met ál die voorbereidingen voor die trip naar Ijsland. Het gezeik over een e-reader en dat tot in den treure uitkauwen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:54 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet te begrijpen maar goed, dan heeft AM geen content meer he.Het lijkt mij stug dat de kinderen daar geen last van ondervinden met medeklasgenootjes, die zien dit toch ook
Ik hoorde in dat stukje wel meer waarvan ik dacht: hoor ik dit goed? Ik hoor: is wel erg kort, draai je eens om. Je wil gewoon mijn kont zien. Antw: Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:08 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Heel triest. En het blijft bijzonder hoe deze kinderen dat toch accepteren ondanks dat ze het duidelijk ongemakkelijk vindt.
Dat had ik bij mijn kinderen niet hoeven doen.
Daarmee zie je hoe kinderen, die opgroeien met gefilmd te worden, het normaal vinden om iets te accepteren dat niet normaal is en ergens ook niet prettig voelt. Grenzen. Iets dat zo belangrijk is om kinderen weerbaar in te maken. Dat ze leren dat als ze denken dat iets normaal is niet persé ook goed is. Dat als je een vervelend gevoel ergens bij krijgt dat je dat serieus neemt. Dat je mag zeggen dat je iets niet wil ook al wil een ander het wel.
Zeker ook met meiden in zo'n kwetsbare ontwikkelingsfase. Als je moeder het al normaal vindt om je korte broek en hoe zij vindt dat je je daarbij voelt en gedraagt, te bespreken voor tig volgers online. Hoe komt zij voor zichzelf op als ze een vriendje zou krijgen met niet de juiste intenties en die haar rondom dit soort zaken dus ook zo afzeikt en voor schut zet.
Maar dat snapt onze deskundige opvoedgoeroe niet.
En zo zie je dat bij meerdere flu flu's die hun kinderen al jaren en jaren filmen. Bij de Nagelkerken oa. Die kinderen hebben ook al jaren een camera op hun snuffert. En als je een naam googled vind je allerlei informatie over het kind, incl foto's en filmpjes.
Waarom zou je dat je kinderen aan willen doen.
Misschien kan er nu gestopt worden met het door blijven zuigen op een eerdere post van Louca? Punt hebben jullie nu wel gemaakt en het begint irritant te worden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wat het niveau van de gemiddelde influencer is merken we hier. Wat was dit topuc zonder hen😊
Tenenkrommend inderdaad en tekenend dat ze dit zelf niet zo aanvoeltquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:40 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik hoorde in dat stukje wel meer waarvan ik dacht: hoor ik dit goed? Ik hoor: is wel erg kort, draai je eens om. Je wil gewoon mijn kont zien. Antw: Ja.
En dan dat, opnieuw met nep-lief stemmetje: "wat knap dat je t nou toch durft". Vrouw!!! Doe dit niet!!!
Wanneer je denkt dat dit normale content is heb je echt niets begrepen van al die boeken die je zegt gelezen te hebben.
Ik heb haar weer geblokkeerd, want ben het eens met wat iemand hier al zei. Dit gaat veel verder dan irritainment.
Wanneer ik hiernaar blijf kijken terwijl ik er zo veel van vind ben ik net zo goed verkeerd bezig . Ik spreek nu dus voor mezelf he.
Dat gunt iedereen haar maar ze wil geen hulp. Ze weet alles al. Ze is een alwetende op het gebied van autisme.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:06 schreef Utopica het volgende:
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5.. maar ergens dacht ik dat ze deze hulp ook nog kreeg voor haar diagnose). Want hoewel AUTISME groot op haar profiel staat, zie je nooit filmpjes over tips of goede informatie (vond ik ook over POLITIEK trouwens, maar dat staat er niet meer)
Maar met een autismecoach kan je al zo ver komen. Medicatie. En de ook andere hulp. Ik gun haar zoveel meer rust in haar hoofd.
Jij moet 180.000 keer vertellen dat je influencer bent, hoe jij het doet als influencer etc etc.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ben je nieuw? Het is namelijk niet de bedoeling om te blijven uitlokken op meeschrijvers.. we reageren op wat we ZIEN bij de flu's niet op elkaars mening of verhalen hier..
Straks is er een mod boos dus ik laat het er verder bij... maar lees over mij heen en vind van alles over mij 👍 maar laten we discussie niet in het topic voeren
Zo en door!
Je hoeft geen enkele influencer te volgen he? Niemand dwingt je ertoe om op het volgverzoek te klikken of om iets te kopen wat ze promoten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:19 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Hier meeschrijven treffen we niemand mee, we willen niemand overhalen van iets. We sparren enkel over wat we zien en wat we vinden. Geen enkel commercieel gewin, privacy van kinderen of moreel belang wordt hier geraakt.
Iemand die hier de mond vol heeft over anderen en hypocrisie zet andere moedwillig aan tot het kopen van iets waar ze zelf niet achter staat. Enkel voor het geld.
En dan de vergelijking met reclame en bedrijven: Het morele verschil is dat een bedrijf openlijk reclame maakt, waardoor de commerciële bedoeling duidelijk is. Een influencer doet vaak alsof een aanbeveling een persoonlijke, oprechte mening is, terwijl die betaald kan zijn. Daardoor wordt het vertrouwen van volgers gebruikt om hen te beïnvloeden, wat moreel problematischer is dan gewone reclame.
Daarnaast heeft die influencer haar volgers eerst verzamelt op basis van andere content.
Ze zegt dat ze hulp heeft gehad maar dat kan nooit lang en genoeg geweest zijn. Vlak na de diagnose was ze zwanger en dat was ook een groot drama en alle reden om op de bank te blijven plakken en nergens naartoe te gaan. Sindsdien is ze niet meer losgekomen van de bank.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:06 schreef Utopica het volgende:
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5.. maar ergens dacht ik dat ze deze hulp ook nog kreeg voor haar diagnose). Want hoewel AUTISME groot op haar profiel staat, zie je nooit filmpjes over tips of goede informatie (vond ik ook over POLITIEK trouwens, maar dat staat er niet meer)
Maar met een autismecoach kan je al zo ver komen. Medicatie. En de ook andere hulp. Ik gun haar zoveel meer rust in haar hoofd.
Wat is een pannetje 5?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:06 schreef Utopica het volgende:
Bij Sanneke vraag ik me altijd af in hoeverre ze na haar diagnose hulp gekregen heeft (naast d’r pannetje 5..
Is ook een soort van copingstrategie denk ik?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:26 schreef Rimboequeen het volgende:
Sanneke wil nergens hulp mee, niet met haar mentale struggles, niet met haar huid. Ze weet alles beter. Haar gezicht ziet eruit als een krentenbol, heel normaal volgens haar.
Yes!quote:
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.quote:
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.
Kennelijk heel veel. Ik kom normaal alleen op dinsdagochtend in de supermarkt, ik vind dat genoeg en heb in het weekend er geen tijd voor en geen zin in qua drukte. Dan eten we dus op maandag vaak het simpelst van de week, met een pot groenten of zak diepvriesgroenten, aardappel en vlees. Een zak wortels met aardappeltjes en vis/ vlees hebben we soms ook wel elke week een keer, ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷
Is toch ook totaal niet logisch als je maar een midweek weg gaat?
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
Oh ja als man mag je dat en als vrouw is het raar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
Ik vind het maar een raar gezin met rare regels.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:17 schreef poohenzo het volgende:
[..]
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?
26!?? 😲😲quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
Ik snap ook niet dat AM dat gezwabber kan aanzien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.
Maar ze kan inderdaad best wel iets doen, ze zit hele dagen op de bank te scrollen, er zijn sites zat met makkelijke recepten te vinden waarvoor je geen eeuw in de keuken hoeft te staan. Maar zij kan thuiskomen uit de supermarkt met avondeten en dan alsnog pizza of iets bestellen omdat ze nergens zin in heeft.
Maar ik heb al een paar weken het gevoel dat ze zwanger is.
Ik heb het ook al gedacht. Een week geleden ofzo zei iemand hier dat ze zo'n gek gezicht trok aan het begin van een filmpje... leek alsof ze een boer aan het inhouden was. Voor mij leek het een beetje op opkomend maagzuur, kan je toch ook last van hebben als je zwanger bent geloof ik? (Natuurlijk, met wat ze eet aan troep kan je ook wel last krijgen van maagzuur...)quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:
Maar ik heb al een paar weken het gevoel dat ze zwanger is.
Naaaaah ik dacht hetzelfde! En morgen zijn ze ziek, door het zweten en hun pakken uit doen. Kou op hun longen rondje HAP! Snap sowieso niet dat we haar prikzooi moeten zien, wat een aandachtstrekker is het ook!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
ja en dan wonen er nog maar 2 mensen in haar huis.....quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)
Nog nooit rare opmerkingen gehad 🤔🤷
Haha ja die fleecepakken!! Het is 18 graden! geen -18.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
als #assmom #sterkevrouw enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
Dan heeft ze wat ze wil toch?quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
als #assmom #sterkevrouw enzo.
Dat was haar eigen hesjtek volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dat was haar eigen hesjtek volgens mij
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Dan heeft ze wat ze wil toch?
Behalve het geld dan...
Dit is het vooral, mijn zoon is 22 woont ook samen, koophuis en zelfs een kindje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doen
Klopt... uiteindelijk is er maar 1 verliezer... (wie weet 2)quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.
Ik verbaas mezelf soms over types zoals haar zoon, zo verre van zelfstandig.😅
Om even een inschatting te geven: nu zijn wij beide begin 30.
En ik snap dat een huis in deze markt wel echt klote is hoor, koop of huur maar een beetje zelfstandigheid voor de rest is echt niks geks.
Ik had mijn man denk ik zeer vreemd aangekeken als hij met zijn moeder dit soort vakanties zou doen. Hij komt bij mij meer over als een onvolwassen jongen van nog geen 20 die vreselijk hangt aan zijn moeder.
Maar ik bedoel maar, nog 4 jaar en dan is hij 30. Zal hij dan nog steeds zo hangen op de manier zoals hij nu doet aan zijn moeder? Als je er over nadenkt is het namelijk echt heel raar.
Kan hij vast een dag naar zijn moeder. Daar komen ze verder ook nooit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.
Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Ik denk niet dat ze zwanger is. Maar we gaan het vanzelf merken!quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:04 schreef MonaB het volgende:
[..]
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...
Zo kan het lopen natuurlijk, maar als je echt op zoek gaat/moet nadat je relatie net uit is (of het lijkt net voor de buitenwereld, dat kan ook) dan denk ik wel dat je iets probeert te onderdrukken of je geluk/welzijn bij een ander zoekt ipv eerst in jezelf. Ik vind het heel gezond om eerst de relatiebreuk te verwerken en daarna vooruit te kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.
Dat de relaties van Jim elkaar bijna overlappen vind ik dan weer niet gek zo loopt dat toch gewoon
Ik heb dan een ADHD-coach en dat duurde ook even voordat ik de juiste klik had. Ben zelfs van organisatie geswitchtquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat gunt iedereen haar maar ze wil geen hulp. Ze weet alles al. Ze is een alwetende op het gebied van autisme.
Ik dacht dat ze ooit een gesprek had met een coach oid maar dat klikte niet, was onzin en nog meet excuses om er mee te kappen.
En daar zit je dan op je bank te zitten en te hangen en te klagen...
Nee het het gaat top met haar🤪
Is gegaarde zalm.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
Moet lachen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
Ik lach hardop. Wat vreselijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
is een andere bezorgdienst dan de appie vermoed ik hahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
Ik begrijp dat dit voor vele mensen jong is hoor. Wij woonde ver uit elkaar en hadden al +/-8 jaar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.
Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Ik denk dat mijn kind een heel ander leven heeft dan de meeste van 22, maar weet je hij is financieel stabiel, heeft heel goed werk en ja.. hij is gelukkig meer hoef ik niet als moeder hoor! Hij is stabiel en mentaal sterk, was zelf ook 21.. en ben er niet slechter van geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Het is ook allemaal onzin en zeker niet onderbouwd...quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelen
Dat zou nog eens content zijn waarvoor ik zou willen betalen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
Dat heb ik ook bij maikekd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel kleding zou MCW inmiddels hebben.. hoeveel kleding heeft een mens nodig ook
Zou Maarten ook lekkere prostitutie mogen 🫣quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
En het lag niet aan haar hoor, ook juf Mirjam las het niet goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik moet gniffelen. Er is geen premiere voor AM vandaag helaas, verkeerd gelezen door AM.
Denk het ook hoor! Maar zijn haar woorden uit haar boek..quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.
Oh my... dat je die story dan niet even weghaalt en vervangt door een juiste versie. Erg slordig. Wat voor indruk geef je zo eigenlijk? Ik begrijp niet goed dat bedrijven met haar in zee gaan als influencer. Haar berichten zijn allesbehalve netjes afgewerkt. Allemaal haastwerk, kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:18 schreef Juulia het volgende:
Zo zo: prostitutie bij de lunch bij de Geertsen.
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
Ik had net nog meer tranen in m'n ogen bij het snijden van de uien😅🤣quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
Ik heb het idee dat ze nu Tienvanwil een beetje als voorbeeld neemt. Maar die jankt dan ook wat af.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
Hij kan bij zijn ouders moeder komen eten, hij krijgt restjes mee, door een betaald partnerschap wordt zijn motor gerepareerd als hij weer eens een schuiver maakt, kan hij klussen op de oprit, zijn was wordt gedaan en zijn motorspullen kunnen daar opgeslagen worden in plaats van in zijn studentenkamer met 3 koffiemachines en 5 terraria.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?
Haha volgens mij wel ja. Op dr teentjes getrapt...quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.
Gaat ze nu naar de waterspeeltuin? Omdat je beledigd bent dat je niet naar de première mag? Omdat JIJ het niet goed begreep met Mirjam? Triest vrouwtje is het toch!
Ja die las ik ook al, Maarten gaat vooral met Lot 'ergens eten'. De horror!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.
Gewoon een film zien is voor gewone stervelingen, niet voor demammavan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
Ze is gepikeerd! Hahahahahahaha 😂!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
Op Molly niet te zien dan? (DBM)quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat mandje zie ik nu pas op het loopfietsje van de zoon van DBM NEEEEEE!!!
Ja AM is echt beledigd, nu maar iets van de drukke mama’s promoten!
Zuur mens
En dan te bedenken dat ze het dr vriendje noemt die bijna 2 meter lang is😅quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat mandje zie ik nu pas op het loopfietsje van de zoon van DBM NEEEEEE!!!
Hij staat op een foto in een post van vanmorgen. Niet in de stories.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Op Molly niet te zien dan? (DBM)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |