Bijzonder inderdaad. Ik vind het overigens best grappig, zo'n borduurseltje ( hoewel ik het ook nogal overdreven vind) maar was het niet juist Mirjam die aangaf dat juffen niet op cadeautjes zitten te wachten?quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:46 schreef poohenzo het volgende:
Miriam van Ijsland heeft wel veel tijd over met haar geborduur.....leuk voor de ouders, krijgen ze eens "troep" mee van de juf ipv dat de juf na een schooljaar allerlei rommel krijgt haha
Dat zei Am he... Die neemt de waarheid niet zo serieusquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Ik vind het overigens best grappig, zo'n borduurseltje ( hoewel ik het ook nogal overdreven vind) maar was het niet juist Mirjam die aangaf dat juffen niet op cadeautjes zitten te wachten?
Waarom gaat ze er dan van uit dat ouders wel op een cadeautje zitten te wachten?
Daar heb je gelijk in. Wellicht heeft AM dat zelf bedacht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:39 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat zei Am he... Die neemt de waarheid niet zo serieus
Ik denk dat ze heel blij is dat er tegenwoordig continu rooster is, anders moest 4x heen en weer 😆quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is vooral verdrietig omdat ze over 2,5jaar 2x per dag van haar gat af moet komen om Mijan te brengen/te halen.
Dan moet ze daar wel de school op uitzoeken, bij ons is dat nog niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel blij is dat er tegenwoordig continu rooster is, anders moest 4x heen en weer 😆
En flip had ze dag weer niet, gelukkig waren daar de stokstaartjes, raar hè zoveel Duitsers in Duitsland 😆😆quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:06 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Wel veel Duitsers in de dierentuin. Maar dat is ook niet gek in Duitsland aldus DBM 🫠
Maar Flip kan kennelijk prima zwemmen met zijn al maanden durende oorontsteking, waarvoor hij volgens zijn moeder zsm. geopereerd moet wordenquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En flip had ze dag weer niet, gelukkig waren daar de stokstaartjes, raar hè zoveel Duitsers in Duitsland 😆😆
Nu heeft DBM oorpijn kan je beter niet zwemmen, nee meid idd
O ja, die was ik weer even vergeten! Hoe kan dat jochie nu zwemmen met z'n fikse oorontsteking??quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar Flip kan kennelijk prima zwemmen met zijn al maanden durende oorontsteking, waarvoor hij volgens zijn moeder zsm. geopereerd moet worden
Door alle afleidingsmanoeuvres van zijn moeder was ik het ook al vergeten, maar het is dat ze nu zelf begint over oorpijn. Zo zie je maar hoeveel onzin zij dagelijks praat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
O ja, die was ik weer even vergeten! Hoe kan dat jochie nu zwemmen met z'n fikse oorontsteking??
O mijn god, ze was in dierentuin Nordhorn, het komt nu we heel dichtbij🫣is 20 min bij mij vandaanquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.
Sowieso zal Dion de zwemles moeten doenquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:25 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Poeh, dat wordt wel echt zwaar voor haar + de schooldynamiek (2 keer per dag op het schoolplein, serieuze gesprekken voeren met de juffen/meesters over je kind, gesprekken aangaan met andere ouders, speelafspraken). Sowieso verandert je wereld als je kind groot wordt natuurlijk (zwemles, sporten). Het is een en al interactie met mensen. Ik zie het haar niet doen (aanname).
Het was hier vandaag stuk benauwd, ben nog aan het denken welk park ze zit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
Hij had een loopoor toch? Heb ik zelf ook gehad mocht echt niet zwemmen, me moeder moest me haren zelfs wassen want mocht echt geen water in mijn oren komen! Was 12, en eerlijk ik heb weer een gaatje in me trommelvlies en als de kapper mijn haar wast, of ik zwem heb ik echt pijn!! Maar ze kunnen er niets meer aan doen, wax wat erop zat blijft niet zitten!quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:22 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar Flip kan kennelijk prima zwemmen met zijn al maanden durende oorontsteking, waarvoor hij volgens zijn moeder zsm. geopereerd moet worden
Morgen de laatste dag, ik ben benieuwd of ze morgenochtend al gaat inpakken en naar huis gaat dan ipv vrijdag.
Wat of wie doet je aan haar denken dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:43 schreef Snaky het volgende:
Ik moet ineens zo aan Marilyn de bedrieger denken, ik weet ook niet hoe het komt
Ongetwijfeld niet, ze deelt alleen de aankondiging van het event.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Gaat Sanneke demonstreren? Ik hou me lekker ver weg van alles met politiek en demonstraties ze doen maar wat! Maar wil haar wel zien staan met haar bordje 😆😆
Wss krijgt ze Dion zo ver dat hij M brengt en haalt van de opvang voor en na school. Kan zij lekker uitslapen en heeft ze me-time.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is vooral verdrietig omdat ze over 2,5jaar 2x per dag van haar gat af moet komen om Mijan te brengen/te halen.
Alleen als er een zitplaats is voor haar denk ik. Misschien kan ze Debbies bolide lenen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Gaat Sanneke demonstreren? Ik hou me lekker ver weg van alles met politiek en demonstraties ze doen maar wat! Maar wil haar wel zien staan met haar bordje 😆😆
Oh geen idee. Denk dat ze het dan zelf moeten betalen in dat geval en dan zal ze daarover wel hebben geklaagd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:48 schreef WinnieWana het volgende:
Was Sanneke niet degene die enorm aan het klagen was dat kinderen van niet werkenden niet naar de opvang konden. Staat me iets van bij.
Overigens kunnen kinderen dat wel maar dan vanaf 2 of 2.5 jaar.
Vandaag een foto in haar nieuwe sportkleding 'die ook voor gewoon kan' van bovenaf zodat haar decolleté goed in beeld is. Zou ze een operatietje gehad hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:25 schreef Lynnyl het volgende:
Arme Madelief, de controle in het ziekenhuis ging niet zoals verwacht. Zo sneu om in de laatste week van groep 8 niet alles mee te kunnen doen. Ik hoop daarnaast voor haar dat ze de vakantieplannen van Sofie, de vrouw die zo vol van zichzelf is dat ze elke dag minstens 1 selfie plaatst, niet in de war gaat sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |