Is gegaarde zalm.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
Moet lachen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
Ik lach hardop. Wat vreselijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
AM eet voor lunch pinsa met prostitutie ........kijkt ze nou echt nooit eens een bericht na?
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef poohenzo het volgende:
is een andere bezorgdienst dan de appie vermoed ik hahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
Ik begrijp dat dit voor vele mensen jong is hoor. Wij woonde ver uit elkaar en hadden al +/-8 jaar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.
Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Ik denk dat mijn kind een heel ander leven heeft dan de meeste van 22, maar weet je hij is financieel stabiel, heeft heel goed werk en ja.. hij is gelukkig meer hoef ik niet als moeder hoor! Hij is stabiel en mentaal sterk, was zelf ook 21.. en ben er niet slechter van geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.
Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Het is ook allemaal onzin en zeker niet onderbouwd...quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelen
Dat zou nog eens content zijn waarvoor ik zou willen betalen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik lekkere prostitutie had voor de lunch. Ben helemaal geïnspireerd nu, zou dat ook een Allerhande recept zijn?
Dat heb ik ook bij maikekd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoeveel kleding zou MCW inmiddels hebben.. hoeveel kleding heeft een mens nodig ook
Zou Maarten ook lekkere prostitutie mogen 🫣quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
En het lag niet aan haar hoor, ook juf Mirjam las het niet goed.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:30 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik moet gniffelen. Er is geen premiere voor AM vandaag helaas, verkeerd gelezen door AM.
Denk het ook hoor! Maar zijn haar woorden uit haar boek..quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat die bakken met geld best meevallen, ooit een uitschieter gehad ivm boek ofzo maar de meeste samenwerkingen die behoorlijk wat opbrachten zijn gestopt en ze moet nu zelf op zoek naar klanten. Haar roem is al even flink tanende, die boxen lopen ook niet hard meer. Ik denk dat na dat event het helemaal met een sisser gaat aflopen. Ze heeft totaal geen interessante content en overal is ze weleens voor geïnterviewd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |