abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221272880
Offtopic blijkbaar

[ Bericht 97% gewijzigd door Snaky op 08-07-2026 10:20:12 ]
pi_221272984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)
Nog nooit rare opmerkingen gehad 🤔🤷
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!
pi_221272985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
Haha ja die fleecepakken!! Het is 18 graden! geen -18.
pi_221272987
Am is zo'n taalwonder.

Vanaf volgende week wonen hier nog maar twee mensen.

De rest gaat de verhuizen, maak ik uit haar woorden op.
pi_221272990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het überhaupt gevraagd wordt, ze wilt gewoon even interessant doen!
als #assmom #sterkevrouw enzo.
pi_221273049
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.

Ik verbaas mezelf soms over types zoals haar zoon, zo verre van zelfstandig.😅

Om even een inschatting te geven: nu zijn wij beide begin 30.

En ik snap dat een huis in deze markt wel echt klote is hoor, koop of huur maar een beetje zelfstandigheid voor de rest is echt niks geks.
Ik had mijn man denk ik zeer vreemd aangekeken als hij met zijn moeder dit soort vakanties zou doen. Hij komt bij mij meer over als een onvolwassen jongen van nog geen 20 die vreselijk hangt aan zijn moeder.

Maar ik bedoel maar, nog 4 jaar en dan is hij 30. Zal hij dan nog steeds zo hangen op de manier zoals hij nu doet aan zijn moeder? Als je er over nadenkt is het namelijk echt heel raar.
pi_221273050
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.
Dan heeft ze wat ze wil toch?
Behalve het geld dan...
pi_221273064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
als #assmom #sterkevrouw enzo.
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌
pi_221273073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moest even lachen om assmom 🤣 bips moeder 🤣👌
Dat was haar eigen hesjtek volgens mij 8)7
pi_221273100
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
pi_221273128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat was haar eigen hesjtek volgens mij 8)7
Moet zeggen dat ik haar hashtags niet lees 🤣 vaak is het onzin... maar nu hij zo hier stond moest ik even puberaal giebelen
pi_221273170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dan heeft ze wat ze wil toch?
Behalve het geld dan...
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.
pi_221273210
Ik denk trouwens dat het Julia zo goed doet, dat ze het huis uit is.

Bizar om te bedenken dat ze nu pas zonder camera leeft, zonder dat haar halve leven op insta komt. Dat ze niet steeds belachelijke dansjes hoeft te doen, dr middelvinger op hoeft te steken of met dr kont hoeft te schudden.

Hopelijk geeft het haar ook inzicht in hoe ongezond de situatie eigelijk is.
pi_221273216
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
Dit is het vooral, mijn zoon is 22 woont ook samen, koophuis en zelfs een kindje.
We spreken elkaar vaak dagelijks wel via de app, maar zien? Nee hij heeft het ook gewoon druk. Dagelijks elkaar zien hoeft niet, hoef me eigen moeder ook niet elke dag te zien 😂
pi_221273221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan gaan de toeslagen omhoog. Zal misschien niet alles compenseren, wel een deel.
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doen
pi_221273244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat dion thuis vooral haar mental load compenseert.. hoeft ze nog minder te doen
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.
pi_221273302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind ze beiden niet sterk. Samen thuis gaat het er niet beter op maken.
Klopt... uiteindelijk is er maar 1 verliezer... (wie weet 2)
pi_221273373
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind dat ook wel vrij bizar. Toen ik 26 was, hadden mijn man en ik al 3,5 jaar een (koop)huis en eigenlijk alles op orde. Allebei een normale baan en gewoon een volwassen leven. Nog nét het geluk dat je van 1 normaal salaris een normaal rijtjeshuis kon kopen.

Ik verbaas mezelf soms over types zoals haar zoon, zo verre van zelfstandig.😅

Om even een inschatting te geven: nu zijn wij beide begin 30.

En ik snap dat een huis in deze markt wel echt klote is hoor, koop of huur maar een beetje zelfstandigheid voor de rest is echt niks geks.
Ik had mijn man denk ik zeer vreemd aangekeken als hij met zijn moeder dit soort vakanties zou doen. Hij komt bij mij meer over als een onvolwassen jongen van nog geen 20 die vreselijk hangt aan zijn moeder.

Maar ik bedoel maar, nog 4 jaar en dan is hij 30. Zal hij dan nog steeds zo hangen op de manier zoals hij nu doet aan zijn moeder? Als je er over nadenkt is het namelijk echt heel raar.
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.

Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
pi_221273439
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
pi_221273452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
Kan hij vast een dag naar zijn moeder. Daar komen ze verder ook nooit.
Samen het kabouterpad lopen en een pannenkoek eten. Wie weet, ik gun het zijn moeder zo
pi_221273460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Domme en speculerende vraag: als je zwanger bent mag je dan wel die onigri hebben met zalm? Is dat rauwe of door gebakken zalm?
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...
pi_221273466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Zoals je zelf ook al zegt vind ik dit ook bizar vroeg voor een koophuis. En 22 en een kindje ook (iemand anders). Maar ieder z’n ding en zn leven en zn tijd.

Het is volgens mij helemaal prima om wat rond te dwalen in deze jaren (ben zelf ook eind 20), maar zelfstandigheid (opbouwen) is ook belangrijk. AM zei laatst iets van ‘Jim is weer aan het daten want z’n relatie is uit’ oid. Kwam in ieder geval zoiets naar voren alsof hij een vriendin ‘moest’ hebben. Wat is er mis met even (of langere tijd) alleen zijn? Volgens mij zit er helemaal geen lange periode tussen z’n verschillende vriendinnen…
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.

Dat de relaties van Jim elkaar bijna overlappen vind ik dan weer niet gek zo loopt dat toch gewoon
I can't help it, if I'm lucky
pi_221273475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:04 schreef MonaB het volgende:

[..]
Niet dom. Dat zal niet met gebakken zalm zijn. En ondanks alles denk ik dat Sanneke bij zwangerschap geen rauwe zalm zal eten...
Ik denk niet dat ze zwanger is. Maar we gaan het vanzelf merken!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221273585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Joh ik ben 42 en heb nog steeds geen koophuis 🤣 maar echt wel mijn leven op orde al jaren.

Dat de relaties van Jim elkaar bijna overlappen vind ik dan weer niet gek zo loopt dat toch gewoon
Zo kan het lopen natuurlijk, maar als je echt op zoek gaat/moet nadat je relatie net uit is (of het lijkt net voor de buitenwereld, dat kan ook) dan denk ik wel dat je iets probeert te onderdrukken of je geluk/welzijn bij een ander zoekt ipv eerst in jezelf. Ik vind het heel gezond om eerst de relatiebreuk te verwerken en daarna vooruit te kijken.
pi_221273768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat gunt iedereen haar maar ze wil geen hulp. Ze weet alles al. Ze is een alwetende op het gebied van autisme.
Ik dacht dat ze ooit een gesprek had met een coach oid maar dat klikte niet, was onzin en nog meet excuses om er mee te kappen.
En daar zit je dan op je bank te zitten en te hangen en te klagen...
Nee het het gaat top met haar🤪
Ik heb dan een ADHD-coach en dat duurde ook even voordat ik de juiste klik had. Ben zelfs van organisatie geswitcht :') en hoewel ik ook wel inmiddels veel (maar heus niet alles!) van ADHD weet, is het juist zo waardevol om met iemand anders te kunnen praten erover. Er zijn altijd dingetjes die je niet wist! Maar juist de dingen die ze opnoemt zijn zaken die je met een coach kunt bespreken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')