Yes!quote:
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.quote:
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jaja, ze heeft zelfs een bericht gepost hoe geweldig de eerste 2 dagen waren. Vandaag gaan ze naar een dierentuin. En ze moet nog een keer benoemen dat ze niet gaat scheiden, want daar krijgt ze kennelijk veel vragen over (zelfbedachte vragen waarschijnlijk). Flip staat er alweer prachtig op, op zijn loopfiets met mandje voorop.
Kennelijk heel veel. Ik kom normaal alleen op dinsdagochtend in de supermarkt, ik vind dat genoeg en heb in het weekend er geen tijd voor en geen zin in qua drukte. Dan eten we dus op maandag vaak het simpelst van de week, met een pot groenten of zak diepvriesgroenten, aardappel en vlees. Een zak wortels met aardappeltjes en vis/ vlees hebben we soms ook wel elke week een keer, ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:50 schreef IlseMarije het volgende:
Wat is er mis met witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en worstjes? Ik vraag dit voor een vriend 👋🤪 Die vriend 😉 zet al jaren lang wekelijks potjes groente op tafel met aardappeltjes en een stukje vlees en snapt niet wat daar mis mee is.
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder als ze vragen krijgt over scheiding 🤷 echt nog nooit bij iemand gedacht dat iemand in scheiding lag omdat ze apart op vakantie gingen 🤷
Is toch ook totaal niet logisch als je maar een midweek weg gaat?
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
Oh ja als man mag je dat en als vrouw is het raar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
Ik vind het maar een raar gezin met rare regels.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:17 schreef poohenzo het volgende:
[..]
zo doen de Geertsen dat. Je moet balanceren tot je een ons weegt op een veel te kleine fiets zodat je met 8 a 9 jaar wel naar school mag fietsen....
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik witte bonen in tomatensaus zie ga ik over m’n nek. Worstjes eet ik ook niet. Verder niks mis met avg. Wel wanneer ik dat tijdens een warme periode dagelijks moet eten. Ze kan toch wel IETS doen voor de man die fulltime werkt, thuis de boel overeind moet houden en er tijdens een hittegolf op uit gestuurd wordt om het huis van haar moeder leeg te trekken?
26!?? 😲😲quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:54 schreef AnnArt het volgende:
AM doet overdreven gemaakt zorgzaam naar haar oudste pannekoek, maar die zakt zelf ook onmiddellijk met een aantal levensjaren naar een afhankelijk 'niet weten'-niveau. Kom op man, je bent 26.
Ik snap ook niet dat AM dat gezwabber kan aanzien.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die fiets van Lot is echt veeeeeel te klein. Er bestaan ook kinderfietsen met een lager frame maar wel grotere wielen. Doe dat dan...
Hopelijk is dit niet het geval. Zo wel, dan durf ik te wedden dat Dion binnenkort uitvalt en dat ze over niet al te lange tijd in de bijstand zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Witte bonen moet je mij ook niet geven, maar vriend wil het soms wel, dus we eten het eens per kwartaal ofzo, dan eet ik het maar op, zonde om weg te gooien.
Maar ze kan inderdaad best wel iets doen, ze zit hele dagen op de bank te scrollen, er zijn sites zat met makkelijke recepten te vinden waarvoor je geen eeuw in de keuken hoeft te staan. Maar zij kan thuiskomen uit de supermarkt met avondeten en dan alsnog pizza of iets bestellen omdat ze nergens zin in heeft.
Maar ik heb al een paar weken het gevoel dat ze zwanger is.
Ik heb het ook al gedacht. Een week geleden ofzo zei iemand hier dat ze zo'n gek gezicht trok aan het begin van een filmpje... leek alsof ze een boer aan het inhouden was. Voor mij leek het een beetje op opkomend maagzuur, kan je toch ook last van hebben als je zwanger bent geloof ik? (Natuurlijk, met wat ze eet aan troep kan je ook wel last krijgen van maagzuur...)quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:20 schreef papierentas het volgende:
Maar ik heb al een paar weken het gevoel dat ze zwanger is.
Naaaaah ik dacht hetzelfde! En morgen zijn ze ziek, door het zweten en hun pakken uit doen. Kou op hun longen rondje HAP! Snap sowieso niet dat we haar prikzooi moeten zien, wat een aandachtstrekker is het ook!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:28 schreef papierentas het volgende:
DBM; Lijkt erop dat ze buiten aan tafel B12 heeft zitten prikken, wat een interessant doenerij weer.
En het is 'maar' 18 graden, dus daar horen dikke fleecepakken bij voor de 2 sneeuwvlokjes. Echt 3 meter rennen en je zit onder het zweet.
ja en dan wonen er nog maar 2 mensen in haar huis.....quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:42 schreef Shuri het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag hebben Maarten en L. lekker vakantie. Geen camera, lekker doen wat ze willen. Top!
Echt? Ik en man gaan ook jaarlijks apart weg (vinden beide iets leuk om te doen wat de ander niets vind... dus lekker apart 👌)quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij gaan jaarlijks apart van elkaar op vakantie. Hij krijgt nooit vragen, aan mij wordt dan regelmatig gevraagd of het wel goed gaat tussen ons. Bekrompen vind ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |