abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221275244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:19 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nee die moet je betalen, en ook betalen voor haar oppas, en de rode loper uitleggen, en een fotograaf sturen, anders komt ze niet.
Treurig ook, geen idee welke film ze naartoe zou gaan en met welke kinderen, maar dan ga je nu dus maar helemaal niet? Zeg je dan tegen je kinderen, die er waarschijnlijk zin in hadden, nou we gaan toch maar niet want jullie zure mamma heeft geen zin meer, want er valt niks te verdienen? Het is echt met de dag sneuer daar -O-
pi_221275263
AM: elke film die voor het eerst in de bioscoop vertoond wordt, gaat in première. Maar dat betekent niet dat er automatisch een rode loper ligt waar jij gratis overheen mag lopen. Het feit dat zij dat wel denkt, zegt al genoeg. Nooit betaald om ergens naartoe te gaan. En ze kent niet eens de gewone betekenis van 'première'.
pi_221275307
Kyra die beweert dat dat dolfijnen gebeuren op Curaçao geen dierenmishandeling 🤢😡

Zolang dieren worden geëxploiteerd voor toerisme is het dierenmishandeling. De dieren worden aangehaald en doen kunstjes in ruil voor iets lekker...

😡😡😡
pi_221275312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:35 schreef opwegnaar het volgende:
Kyra die beweert dat dat dolfijnen gebeuren op Curaçao geen dierenmishandeling 🤢😡

Zolang dieren worden geëxploiteerd voor toerisme is het dierenmishandeling. De dieren worden aangehaald en doen kunstjes in ruil voor iets lekker...

😡😡😡
Dom mens
pi_221275465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:26 schreef MonaB het volgende:
AM: elke film die voor het eerst in de bioscoop vertoond wordt, gaat in première. Maar dat betekent niet dat er automatisch een rode loper ligt waar jij gratis overheen mag lopen. Het feit dat zij dat wel denkt, zegt al genoeg. Nooit betaald om ergens naartoe te gaan. En ze kent niet eens de gewone betekenis van 'première'.
Maar juf Mirjam van IJsland ook niet, dus het is niet haar schuld.

Dat ze nog zo'n nette reactie terug kreeg trouwens, op haar ongetwijfeld onnozele vraag.
pi_221275497
Begrijp ik het nou goed? Mocht AM met de kinderen naar de premiere van ik neem even aan de nieuwe Disneyfilm, maar omdat zij dacht dat het een rode loper premiere was of een premiere voor alleen vips / fluflu's en dat nu niet zo blijkt te zijn, gaat ze gewoon niet??? Laat ze de bioscoopkaarten voor wat het is en gaat ze liever de snackbox promoten dan met haar kinderen naar de bioscoop?
pi_221275504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:17 schreef Lynnyl het volgende:
Begrijp ik het nou goed? Mocht AM met de kinderen naar de premiere van ik neem even aan de nieuwe Disneyfilm, maar omdat zij dacht dat het een rode loper premiere was of een premiere voor alleen vips / fluflu's en dat nu niet zo blijkt te zijn, gaat ze gewoon niet??? Laat ze de bioscoopkaarten voor wat het is en gaat ze liever de snackbox promoten dan met haar kinderen naar de bioscoop?
Jeppp!!
pi_221275536
quote:
En juffie van Ijsland gaat dan ook niet denk ik? Zij komt ook alleen maar opdraven als er wat geld te verdienen valt. Walgelijk die 2 samen. Gelukkig kunnen ze vanavond samen een avondje 'paardrijden'.
pi_221275565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
En juffie van Ijsland gaat dan ook niet denk ik? Zij komt ook alleen maar opdraven als er wat geld te verdienen valt. Walgelijk die 2 samen. Gelukkig kunnen ze vanavond samen een avondje 'paardrijden'.
jaaa ik verheug me op de dode man.
pi_221275587
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:30 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
jaaa ik verheug me op de dode man.
Bij een dodemansrit denk je normaal gesproken aan een totaal andere rit, maar sinds dat filmpje van vorige week heeft het een nieuwe betekenis gekregen _O-
pi_221275763
quote:
Echt?! Ik had alleen het idee dat ze dacht dat het een première was, maar zich had vergist in de dag. Maar het is dus niet hoe zij het wil dus gaat ze maar niet🤦‍♀️
pi_221275765
Miriam van Ijsland heeft wel veel tijd over met haar geborduur.....leuk voor de ouders, krijgen ze eens "troep" mee van de juf ipv dat de juf na een schooljaar allerlei rommel krijgt haha
pi_221275830
Zoals ik het lees krijgt AM gewoon een leuk promotiepakket toegestuurd en is er dus geen première voor de film.
pi_221275860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:49 schreef Lostit het volgende:
Zoals ik het lees krijgt AM gewoon een leuk promotiepakket toegestuurd en is er dus geen première voor de film.
Maar ik neem aan dat daar wel bioscoopkaartjes bij zitten. En zo niet, dan is het alsnog leuk om naar de nieuwste Disneyfilm te gaan op de 1e dag dat die draait en heb je juist wat extra's voor de kinderen in dat promotiepakket. Maar nee, de waterspeeltuin werd het. Zuurder en egoïstischer kan bijna niet meer...
pi_221275875
Sanneke die alles, met en zonder kind, zwaar vindt. Die Sanneke jankt omdat hij over 2,5 jaar naar school gaat? Wat is dit weer? Alles voor de aandacht? Nepper dan dit ga je de filmpjes niet zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 08-07-2026 16:05:45 ]
pi_221275894
Wat zijn dat zinloze berichten van Wiline. Wie mist haar als ze er niet is. Niemand. Alles vaag. Vaag iemand overleden, vaag traject, zeg dan niets. Niemand boeit het wat zulke berichten.
pi_221275903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:01 schreef Beppie12345 het volgende:
Wat zijn dat zinloze berichten van Wiline. Wie mist haar als ze er niet is. Niemand. Alles vaag. Vaag iemand overleden, vaag traject, zeg dan niets. Niemand boeit het wat zulke berichten.
Die kwam opeens in mijn tijdlijn. En ik volg haar niet eens. Rouw, een zwaar traject waar ze nog niets over wil delen. Blijf dan lekker offline vrouwke.
pi_221275904
Wat een super leuk idee, die tekeningen borduren.
pi_221275911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke die alles, met en zonder kind, zwaar vindt. Die Sanneke jankt omdat hij over 2,5 jaar school gaat? Wat is dit weer? Alles voor de aandacht? Nepper dan dit ga je de filmpjes niet zien.
Als zij ergens vooral niet mee bezig is, is dat hij over 2,5 jaar naar school gaat en ze hem gaat missen. Waarschijnlijk zat deze huil vast omdat ze besefte dat ze hem dan moet gaan halen en brengen en van de bank af moet.
pi_221275928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:36 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Bij een dodemansrit denk je normaal gesproken aan een totaal andere rit, maar sinds dat filmpje van vorige week heeft het een nieuwe betekenis gekregen _O-
Trojka hier, trojka daar, Oh wat zijn er veel dit jaar
pi_221275957
Wat laat AM zich kennen zeg, als ze dan ineens niet meer naar de film gaat ...
  Moderator / Colorchick woensdag 8 juli 2026 @ 16:16:37 #247
382129 crew  Donna
pi_221275972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Als zij ergens vooral niet mee bezig is, is dat hij over 2,5 jaar naar school gaat en ze hem gaat missen. Waarschijnlijk zat deze huil vast omdat ze besefte dat ze hem dan moet gaan halen en brengen en van de bank af moet.
_O-
pi_221275978
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 08-07-2026 17:00:49 ]
pi_221275995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:36 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
😂
pi_221276006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Poeh, dat wordt wel echt zwaar voor haar + de schooldynamiek (2 keer per dag op het schoolplein, serieuze gesprekken voeren met de juffen/meesters over je kind, gesprekken aangaan met andere ouders, speelafspraken). Sowieso verandert je wereld als je kind groot wordt natuurlijk (zwemles, sporten). Het is een en al interactie met mensen. Ik zie het haar niet doen (aanname).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')