Oh my... dat je die story dan niet even weghaalt en vervangt door een juiste versie. Erg slordig. Wat voor indruk geef je zo eigenlijk? Ik begrijp niet goed dat bedrijven met haar in zee gaan als influencer. Haar berichten zijn allesbehalve netjes afgewerkt. Allemaal haastwerk, kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:18 schreef Juulia het volgende:
Zo zo: prostitutie bij de lunch bij de Geertsen.
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zie Lot nog in het water fietsen.. die meid fietst alles behalve goed! Bakken met geld maar te gierig voor een fiets en haar moeder maar filmen! Goed voorbeeld
Ik had net nog meer tranen in m'n ogen bij het snijden van de uien😅🤣quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:55 schreef MwKomkommer het volgende:
Sanneke heeft andere fluflu's zien janken op Insta dus doet ook een poging. Zo cringe. Laat ik hier mijn telefoon neerzetten en net doen alsof ik emotioneel ben.
Ik heb het idee dat ze nu Tienvanwil een beetje als voorbeeld neemt. Maar die jankt dan ook wat af.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:13 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Welke fluflu, Teske misschien? Ze had er een handje van om Vera Camilla na te doen met posts. Haha postte Vera bv een foto in bikini, ik zeg maar wat, dan verscheen er een paar dagen later dezelfde soort foto op de insta van Sanne. Verzin zelf iets.
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe duur is nu een kinderfiets op marktplaats? Kom op, ze werkt er hard genoeg voor. Verkoop dit kleine ding, leg geks bij en tadaa. Ik denk dat Lot dan erg blij is.
Hij kan bij zijn ouders moeder komen eten, hij krijgt restjes mee, door een betaald partnerschap wordt zijn motor gerepareerd als hij weer eens een schuiver maakt, kan hij klussen op de oprit, zijn was wordt gedaan en zijn motorspullen kunnen daar opgeslagen worden in plaats van in zijn studentenkamer met 3 koffiemachines en 5 terraria.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
mbt Jim: niet alle kinderen zijn even snel volwassen en kunnen zich allemaal zelfstandig redden op dezelfde leeftijd. En dat hoeft ook niet m.i. Maar hij krijgt de kans ook niet echt, want zijn moeder zit hem de hele tijd op zijn nek.
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze niet nog een passende fiets op de schroothoop/in de garage hebben staan. Volgens mij staan er ook een paar op de klapkar op de oprit?
Haha volgens mij wel ja. Op dr teentjes getrapt...quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:15 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kan prima op de oude fiets van Jet, maar ja AM is gewoon een controlfreak alles moet op haar manier.
Gaat ze nu naar de waterspeeltuin? Omdat je beledigd bent dat je niet naar de première mag? Omdat JIJ het niet goed begreep met Mirjam? Triest vrouwtje is het toch!
Ja die las ik ook al, Maarten gaat vooral met Lot 'ergens eten'. De horror!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:19 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Staat daar niet een groen/roze fiets? Ik hoop toch zo dat Maarten volgende week de hele week met Lot gaat fietsen op een maatje groter fiets. Hij gaat ook al niet thuis eten, hij en Lot eten 'ergens'. Allemaal errors voor AM omdat ze er geen controle over heeft.
Gewoon een film zien is voor gewone stervelingen, niet voor demammavan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
Ze is gepikeerd! Hahahahahahaha 😂!quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:47 schreef brilduiker1973 het volgende:
Er was toch geen premiere, je kon toch wel naar de film of heb ik het niet goed begrepen. Waarom gaat ze dan niet naar de film? En ja idd, als er geen tijd en locatie worden vernoemd dan zal er wel geen premiere zijn toch? Apart dat er dan gedacht werd aan premiere met rode loper.
Op Molly niet te zien dan? (DBM)quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat mandje zie ik nu pas op het loopfietsje van de zoon van DBM NEEEEEE!!!
Ja AM is echt beledigd, nu maar iets van de drukke mama’s promoten!
Zuur mens
En dan te bedenken dat ze het dr vriendje noemt die bijna 2 meter lang is😅quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat mandje zie ik nu pas op het loopfietsje van de zoon van DBM NEEEEEE!!!
Hij staat op een foto in een post van vanmorgen. Niet in de stories.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Op Molly niet te zien dan? (DBM)
Nee die moet je betalen, en ook betalen voor haar oppas, en de rode loper uitleggen, en een fotograaf sturen, anders komt ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:50 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Gewoon een film zien is voor gewone stervelingen, niet voor demammavan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |