abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221269059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
Misschien moet je het advies wat je altijd aan Debbie geeft ook zelf toe gaan passen. Je eigen leugens onthouden. ✌🏻.

Ik hou er verder over op.
pi_221269061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’? O+
Ik heb nu zin in chinees...
pi_221269068
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.

En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
pi_221269079
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
pi_221269159
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.

En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
I can't help it, if I'm lucky
pi_221269161
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
0 keer. Offcourse
I can't help it, if I'm lucky
pi_221269171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌

Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
pi_221269176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Inderdaad.. niet gewoon zeggen 'ik vind jou een knappe vrouw", nee, gelijk MCW maximaal hysterisch met een girlcrush.

MCW die Ollie weer laat opdraven om Ter Stalletjes te slijten maar ook MCW die bij haar 5 zomerfavorieten (op de insta van de podcast) een Hermes slipper a 800euro noemt. En een Tom Ford zonnebril a 250euro die ze droeg op Mallorca voor de fotoshoot (?) van zonnebrillenmerk Kapten & Son/Co (?). Alle foto's zijn van die shoot trouwens, was dat dan gewoon een snoepreisje met Timmie en Maudje voor 1 post met producten - die niet eens gelinkt zijn - zodat ze het zakelijk af kunnen boeken?
pi_221269188
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Niet.
pi_221269189
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:

Nouuuu werkelijk zeg. Kijk het net ook vol verbazing en irriteerde me flink aan werkelijk al die onnodige en nietszeggende nutteloze story's van d'r.
Wat is die vrouw VRESELIJK!

Ik moet even niet kijken denk ik.

En Sanneke weer met dat arrogante hoofd. Ze is moe. Het is maar goed dat ze mij geblokkeerd heeft want hoe durft ze het te zeggen. Weer een afleidingsmanoeuvre om niets met haar kind te hoeven doen. 21 graden vandaag, prachtig weer. Ze keek toch zo uit naar koeler weer.
pi_221269215
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
pi_221269223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
Zeker.
pi_221269231
Inderdaad Ter Stal en MCW, laat me niet lachen. Helaas ga ik haar deze zomer vast tegenkomen in Moraira maar vast niet in deze outfits. Zo jammer dat Mallorca niet meer haar favo home away from home is 🙈
pi_221269258
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van :s)
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
pi_221269318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
pi_221269371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
Gaat ze die dan ook opslaan in de woonkamer net als de tuinkussens 🤦‍♀️
pi_221269375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
pi_221269386
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
Ze zet ook echt een andere stem op. Wat een ongelofelijk enge mensen.

Die vriendin is geen blijvertje denk ik. Als ze slkm is tenminste......
pi_221269478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
Dat is nou precies hoe reclame werkt he.
pi_221269493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.

Maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_221269538
Oké misschien is het voor ons normaal wat DBM doet, maar Sanneke kan hier heel wat van leren.

Nu weer allemaal eten delen kant en klaar voor de hete dagen, je bent thuis! Kook ‘s morgens. Koop een rijstcooker heb je geen omkijk naar je rijst.
Echt luiheid ten top!
pi_221269577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
Ik kijk niet bij haar en door wat ik hier lees heb ik het idee dat zij 24/7 met haar kinderen is. Nu alleen op een andere plek. Lijkt mij een vermoeiend persoon.
pi_221269578
Voor een weeshuis aan chinees mee met Jim. Wanneer eet hij dat op? Hij eet vrijwel elke dag in zn ouderlijk huis.
En ook nog een vis van zondag. Die waren niet zo´n succes begrijp ik?

Oh en "alle kinderen zijn op kamp of met mij mee naar IJsland".
Wat een bijzondere manier van formuleren weer. Alsof er 5 kinderen op kamp gaan en 3 mee naar IJsland.
Daarbij is Lot wel thuis.
pi_221269601
Ik blijf me verbazen om AM. Dat mens leeft gewoon door een telefoon...
pi_221269608
Sanneke vindt de mental load van boodschappen, koken en lijstjes soms even teveel, maar welke load is niet teveel voor haar? Je hebt werkelijk niks omhanden, hoe kan dit dan nog teveel zijn? Die zit echt ver over haar toeren hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')