Misschien moet je het advies wat je altijd aan Debbie geeft ook zelf toe gaan passen. Je eigen leugens onthouden. ✌🏻.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
Ik heb nu zin in chinees...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’?
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mamaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.
En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
0 keer. Offcoursequote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌
Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Inderdaad.. niet gewoon zeggen 'ik vind jou een knappe vrouw", nee, gelijk MCW maximaal hysterisch met een girlcrush.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW en haar Ter Stal reclame. Hoe vaak gaan we die outfits in RL zien?
Nouuuu werkelijk zeg. Kijk het net ook vol verbazing en irriteerde me flink aan werkelijk al die onnodige en nietszeggende nutteloze story's van d'r.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:50 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zit echt met bevreemding naar de beelden met Jim te kijken. Is dit echt? Niet gespeeld? Zijn ouders die hem benaderen als een 15-jarige? Heel raar, ik kan bijna niet geloven dat het echt is.
En Jim blijft maar bezig, terwijl zijn vriendin staat te wachten op de fiets. En dan inderdaad op een onhandige herenfiets? Wat is dit?
Zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van![]()
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
Gaat ze die dan ook opslaan in de woonkamer net als de tuinkussens 🤦♀️quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat speelhuisje dat sanneke nu promoot, zal die al besteld zijn voor Mijan?
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met je kinderen op vakantie gaan vind ik niet knap. Voor niemand.
Ze zet ook echt een andere stem op. Wat een ongelofelijk enge mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Echt ze betuttelt hem alsof ie een debiel is. Is blijkbaar niet in staat om een tasje mee te nemen op de fiets zonder instructies van mama
Dat is nou precies hoe reclame werkt he.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:10 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het knap, wou dat ik het kon en zo mijn geld kon verdienen😉je zet niemand een mes op de keel toch? Hun eigen keus of ze wel of niet iets kopen, zo werkt dat met reclame. Ik zie het probleem niet hoor.
Ik kijk niet bij haar en door wat ik hier lees heb ik het idee dat zij 24/7 met haar kinderen is. Nu alleen op een andere plek. Lijkt mij een vermoeiend persoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ik persoonlijk ook niet! Maar voor dbm is het schijnbaar heel heftig 🤷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |