abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221266075
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221266093
Goeie titel weer :-)
pi_221266112
Jeetje! AM is van haar geloof gevallen. Ze hebben Chinees gehaald
pi_221266349
Sanneke heeft ook een conditie van 3 x niets. Als ze elke dag gat wandelen en zo dr ronde groter maakt, gaat dr conditie erop vooruit en waarschijnlijk wordt het dan ook rustiger/ helderder in dr hoofd.
pi_221266398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Ja ik weet niet wat ik zie🫣
pi_221266404
Sanne is moe. Waarvan?
pi_221266455
Jeetje zoveel eten vd chinees. En als ze zelf kookt zijn de porties heel klein. Zijn Juul en Rens er niet?
pi_221266713
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
pi_221266977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
pi_221267053
quote:
Was Maarten er niet om het eten af te maken?
pi_221267126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:24 schreef Maretakje het volgende:
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
Ja en dan ook nog het verpesten voor dat kind door fronsend je afkeur te laten blijken voor hetgeen ze uitgekozen heeft. 'Ze weet donders goed wat ik van dat soort speelgoed vind' Echt, wat loop je uit je nek te lullen, hoe moet Jet dat weten als er een wekelijkse wegwerp roulette plaatsvindt met (overpriced!) drukke mama meuk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221267138
Am spreekt Engels tegen Jim’s vriendin, ben benieuwd waar ze vandaag komt? Ik zag haar naam laatst staan en vroeg me af of ze Turks was oid
pi_221267147
quote:
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
pi_221267537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
pi_221267651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van niks doen word je echt heel moe, dat is echt bewezen
pi_221267760
Ik eet ook liever Chinees. Is weer hot hoor 😉
pi_221267813
Ik ook! Wel een goeie Chinees
pi_221267840
Dbm haar kinderen kijken televisie en eten een snoepje.
Huh maar dat lusten ze toch helemaal niet? :Y Al het snoep van de traktaties bleven over.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221267866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
Zwanger?
pi_221267919
Lekker juist Chinees! Wij halen zelden iets af, maar als we iets halen dan is het Chinees.
pi_221267946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
Nah smaken verschillen he

Ben trouwens dol op Aziatisch eten maar daar reken ik de afhaalchinees niet toe. Hunzelf trouwens ook niet 🤣
pi_221267975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Past wel in het beeld van steeds janken, niet te genieten zijn, en inderdaad moe.
Maar denk toch van niet.
pi_221267976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Dat was mijn eerste gedachten ook..

DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
pi_221268270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Dat was mijn eerste gedachten ook..

DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
Dan heeft ze een rustige avond. Kan ze er zelf ook op tijd ik want ze ik denk niet dat ze uitslapen tot 9 uur
pi_221268347
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')