Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Oké misschien is het voor ons normaal wat DBM doet, maar Sanneke kan hier heel wat van leren.
Nu weer allemaal eten delen kant en klaar voor de hete dagen, je bent thuis! Kook ‘s morgens. Koop een rijstcooker heb je geen omkijk naar je rijst.
Echt luiheid ten top!
Die rijst is er inderdaad al jaren. Misschien niet van AH merk?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
Nee ik eet het ook niet hoor, heb een rijstcooker gooi het erin, afspoelen en aanzetten 😂quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal 🤔 die kant en klare rijst ligt toch al jaren in de supermarkt? (Niet mijn ding.. maar weet dat het bestaat) "nieuw in de supermarkt" zegt ze 🤔🤷
En lekker boeiend als je een keer een potje open trekt uit de voorraad... komt die ook eens leeg
Ja heel serieusquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het altijd heel sneu juist. Blij dat ik wel meer in mijn mars heb dan anderen aanzetten tot consumeren ten koste van mn privacy.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Vanwege heel veel redenen, waarvan privacy er één is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:41 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja heel serieus
En het interesseert me niet of iemand wel of niet iets in haar mars heeft,zolang je je eigen geld verdiend .
Deze manier van geld verdienen komt steeds meer in opmars, als het je past waarom niet?
Altijd dat vingertje wijzen, dat betuttelen dit mag niet dat mag niet.
Leven en laten leven
Zij heeft klagen om het klagen tot kunst verheven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke die vindt dat ze weinig vlees eten...
En wat is er mis met 4 dagen avg eten, een dag rijst met groente en een dag pasta? Dag 7, 1 iets van patat of pizza. Je hoeft toch niet elke dag een spiksplinternieuw gerecht op je bord te hebben liggen? Waarvan je de helft van de ingrediënten niet in huis hebt en daarna nooit meer gebruikt etc. En dan om de seconde het recept lezen om het juist te bereiden. Dat idee heb ik bij haar namelijk. Wat ze vanavond at, witte bonen in tomatensaus, aardappel schijfjes en vlees is toch niets mis mee?
Er zijn genoeg mensen die elke week praktisch hetzelfde weekmenu hebben en er helemaal happy mee zijn.
In de vriezer zegt ze steeds 🤷quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat ze weinig vlees eten. Ze koopt toch echt regelmatig vlees. Wat doet ze daar dan mee?
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pijnlijk filmpje weer over de korte broek bij Am.
Wat begrijpt fie vrouw toch weinig van kinderen/pubers.
🤣 die schijnt ook in poedervorm te koop te zijn (puree met grove structuur) 😵💫 ik sla over... maar toevallig zag ik hem een keer langs komenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt, mn man ook en om 17 was het rijst koken, kip bakken, een wokgroenten erbij doen, kroepoek komkommer en satésaus en om 17.30 zaten we aan tafel. Niets ingewikkelds wel voedzaam en smaakvol.
En aardappelpuree uit een zakje. Brrrr daar krijg ik de rillingen van🤣🤣. Ik mis dan een stukje structuur. Ik hou meer van wat grofe puree
Heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:56 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Ach en zij maar aan die broek trekken en je ma dat lekker online gooien voor de hele wereld. Zo dieptriest.
Dat is appels met peren vergelijken. Hier meeschrijven treffen we niemand mee, we willen niemand overhalen van iets. We sparren enkel over wat we zien en wat we vinden. Geen enkel commercieel gewin, privacy van kinderen of moreel belang wordt hier geraakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal wel beetje hypocriet zijn toch, we hebben allemaal een fake naam,niemand weet iets van elkaar.
Ik vond het wel grappig dat ze het gewoon eerlijk zegt,ze doet er niemand kwaad mee toch?
Beetje naïef ook om te geloven dat alles wat de fluflus aanprijzen in werkelijkheid geweldig is.
En dan hier commentaar leveren op haar concurrenten/collega's.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:54 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het de laatste tijd hommeles is in dat huis. Stel je voor dat je daar de kost verdiend door (fysiek) hard te werken. In het weekend word je ingezet voor allerlei klusjes. Vervolgens staat je partner voor haar volgersschare te verkondigen dat de 'mental load' haar teveel is. Ik zou foxwild worden.
Dat is toch ook niet ok, zij heeft echt hulp nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:43 schreef Earring het volgende:
Recepten bedenken, lijstjes maken voor de boodschappen. Het is allemaal teveel voor Sanneke.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach en als iemand het sneu vind is het ook goed toch 🤷 ieder zijn mening ieder zijn ding 👍
Ik ken het woord niet, maar vind hem wel leuk klinken!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:31 schreef Danielle_ het volgende:
[..]foxwild, heerlijk, het favoriete woord van één van m’n beste vriendinnen. Dank je voor het introduceren ervan in dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |