abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221276778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Het was hier vandaag stuk benauwd, ben nog aan het denken welk park ze zit.
Had eigenlijk wel naar de dierentuin gewild vandaag, als ik het had geweten, om Dbm te spotten had ik wel keer leuk gevonden.
Ze zit tussen Winterswijk en Haaksbergen in. Nordhorn was even rijden nog dan.
pi_221276789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Vandaag een foto in haar nieuwe sportkleding 'die ook voor gewoon kan' van bovenaf zodat haar decolleté goed in beeld is. Zou ze een operatietje gehad hebben?
Ze heeft idd behoorlijk meer hout op de plank😅. Of ze draagt een enorm goede voorgevormde push-up bh. Maar of die zoveel doet? Kan ook fotoshop zijn.

Hopelijk hoeft madelief niet opnieuw geopereerd te worden. Denk zelf dat ze misschien ipv naar Spanje een paar weken bij opa en oma kan logeren. In die hitte met gips. Dat gaat heerlijk broeien en jeuken
pi_221276794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Vandaag een foto in haar nieuwe sportkleding 'die ook voor gewoon kan' van bovenaf zodat haar decolleté goed in beeld is. Zou ze een operatietje gehad hebben?
Vandaag zijn ze weer verdwenen 🤣

Sneu voor Madelief. Het kind heeft geen moment rust gehad. Ze voelde de pin bewegen en dat deed pijn. Dan bel je even naar het ziekenhuis om te checken lijkt me.
Maar volgens deze moeder ging alles hartstikke goed en verder waren de ouders weer druk met zichzelf.
pi_221276798
Ik doe zomaar een gokje dat DBM morgenmiddag al naar huis gaat...
pi_221276807
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:01 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Vandaag zijn ze weer verdwenen 🤣

Sneu voor Madelief. Het kind heeft geen moment rust gehad. Ze voelde de pin bewegen en dat deed pijn. Dan bel je even naar het ziekenhuis om te checken lijkt me.
Maar volgens deze moeder ging alles hartstikke goed en verder waren de ouders weer druk met zichzelf.
Sofietje laat zich geen vakantiedag door haar neus boren
pi_221276808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Ik doe zomaar een gokje dat DBM morgenmiddag al naar huis gaat...
Want oorpijn?
pi_221276815
Sanneke vindt stoommaaltijden te duur maar bijna 4 euro voor een onigiri is helemaal oké. En geld uitgeven aan boodschappen die ze niet nodig heeft maar koopt omdat het in de aanbieding is is ook geen probleem.
Haar manier van denken is gewoon een groot probleem.
pi_221276816
Nu moet Sanneke huilen omdat M over 2,5 jaar naar school moet. En daarna? Huilen als hij naar over een jaar naar een volgende klas gaat? Over maanden het eerste schoolreisje? Op 6-jarige leeftijd naar Zwemles? Over 8,5 jaar naar de middelbare school?

Wanneer hij uit zijn te lange broek is gegroeid? Zijn eerste stuk pizza eet? Nee tegen haar zegt? Meer naar D trekt?
pi_221276817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:58 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zit tussen Winterswijk en Haaksbergen in. Nordhorn was even rijden nog dan.
Er zitten hier meerdere cap fun parken
Rheeze, Stoetenslagh, allemaal tot 50 km van Nordhorn
pi_221276831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt stoommaaltijden te duur maar bijna 4 euro voor een onigiri is helemaal oké. En geld uitgeven aan boodschappen die ze niet nodig heeft maar koopt omdat het in de aanbieding is is ook geen probleem.
Haar manier van denken is gewoon een groot probleem.
Denk ook niet dat ze het makkelijk hebben met maar 1 inkomen.
pi_221276853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:30 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
jaaa ik verheug me op de dode man.
Ze gaat niet paardrijden want te risicovol voor de IJsland reis.
pi_221276874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Cyan het volgende:
In de nieuwe vlog benadrukt Michelle nog een keer dat Tim zijn kinderen er altijd zijn als haar kinderen er ook zijn. En dat is heel gezellig! Verder mag ze er niks over zeggen. Heeft de ex van Tim goed geregeld! Haar kinderen hoeven niet mee te doen aan die vertoning daar.
Heel goed van die ex van Tim!
Lijkt me trouwens als kinderen van Michelle helemaal niet zo leuk en gezellig. Meteen altijd die 2 stiefzusjes erbij en Tim natuurlijk, nooit met hun moeder even alleen.
En dan hebben ze bij hun vader volgens mij ook vaak weer die andere stiefbroertjes van Jaq. Wat lijkt het me toch allemaal enorm heftig en een stormachtig leventje voor die 4 kinderen.
pi_221276905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:07 schreef Gutso het volgende:

[..]
Een inkomen + toeslagen. Ik denk niet dat je medelijden hoeft te hebben met Sanneke en Dion.
pi_221276910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:07 schreef Gutso het volgende:

[..]
Des te vreemder zijn haar keuzes!
pi_221276916
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:48 schreef WinnieWana het volgende:
Was Sanneke niet degene die enorm aan het klagen was dat kinderen van niet werkenden niet naar de opvang konden. Staat me iets van bij.

Overigens kunnen kinderen dat wel maar dan vanaf 2 of 2.5 jaar.
Maar dan krijgt ze geen kot. Of geeft ze dan opeens wel haar inkomsten op?
pi_221276919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een inkomen + toeslagen. Ik denk niet dat je medelijden hoeft te hebben met Sanneke en Dion.
Denk je? Lijkt me geen vetpot eigenlijk maar 1 inkomen en wat toeslagen, vind het wel sneu voor ze iig
pi_221276928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef Cyan het volgende:
In de nieuwe vlog benadrukt Michelle nog een keer dat Tim zijn kinderen er altijd zijn als haar kinderen er ook zijn. En dat is heel gezellig! Verder mag ze er niks over zeggen. Heeft de ex van Tim goed geregeld! Haar kinderen hoeven niet mee te doen aan die vertoning daar.
Altijd? Dan zijn zijn kinderen dus vaker bij hem dan bij hun moeder? Daar geloof ik helemaal niks van.
pi_221276931
M van Sanneke gaat niet naar de peuterspeelzaal/peuteropvang als hij 2 wordt?
pi_221276937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Denk het ook hoor! Maar zijn haar woorden uit haar boek..

Maar ja gierig staat nog net niet op haar hoofd gedrukt..

AM zegt we hebben geen premičre dus vandaag, die had je sowieso niet.. je ging gewoon naar de film. En dan ook nog met een van de juffen. Je kan alsnog lekker naar de film gaan met de meiden toch! Moet je perse gefotografeerd worden door Edwin Smulders? Omdat je denkt dat je een BN’er bent?
Ja en ook nu zie je weer dat alles alleen voor de centen is. Ze noemt de film ook niet en gaat er ook niet heen. Het bevestigd alleen maar dat alles wat ze doen, alleen voor de centen is
pi_221276938
Lijkt me ergens ook dat Sanneke genoeg volgers heeft om wel inkomen uit het influencer leventje te halen. Maar weet ook niet zo goed waarom dat kennelijk niet lukt? Vind ik ooo wel sneu voor haar, ze steekt er toch veel moeite in qua content.
pi_221276939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:28 schreef Gutso het volgende:

[..]
Denk je? Lijkt me geen vetpot eigenlijk maar 1 inkomen en wat toeslagen, vind het wel sneu voor ze iig
Ik ben daar wat harder in denk ik. Niet willen werken en een partner die bewust overstapt naar een baan met minder inkomen? Nee sorry, nul medelijden.
pi_221276946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:30 schreef Kaatje35 het volgende:
M van Sanneke gaat niet naar de peuterspeelzaal/peuteropvang als hij 2 wordt?
Volgens mij heeft ze hem daar laatst voor ingeschreven. Ze moet nog even een vve verklaring charteren denk ik.
pi_221276953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef Gutso het volgende:
Lijkt me ergens ook dat Sanneke genoeg volgers heeft om wel inkomen uit het influencer leventje te halen. Maar weet ook niet zo goed waarom dat kennelijk niet lukt? Vind ik ooo wel sneu voor haar, ze steekt er toch veel moeite in qua content.
Kijken we naar dezelfde?
pi_221276958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben daar wat harder in denk ik. Niet willen werken en een partner die bewust overstapt naar een baan met minder inkomen? Nee sorry, nul medelijden.
Ja snap ook dat je er zo naar kunt kijken hoor! Maar zij kan niet werken toch, vanwege haar autisme?
pi_221276984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:31 schreef Gutso het volgende:
Ze verdient met influencen meer dan met een baan voor 24 uur p/w <— Haar woorden. Maar ze verdient ook te weinig om het op te moeten geven aan de belastingdienst. Snap jij het nog? En hun inkomen was te hoog om in aanmerking te komen voor sociale huur dus ging Dion naar een andere baan waar hij minder ging verdienen. Gelukkig zijn er dan toeslagen.
En verder is ze heel tevreden hoor. En als er iets niet gaat zoals zij het wil ligt het altijd aan een ander. En voor wie haar meer gunt: ze heeft een open tikkie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')