Jij deed hetquote:
srry dacht dat je het vergeten wasquote:
Zoals jij Nederland was vergeten?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
srry dacht dat je het vergeten was
Nee, dan ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als je Ibrahimovic of Haaland heet
Nooit in Monaco geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mokerduur land noorse kroon genot
Ja sorry en NL - Marokko ga ik ook al niet kunnen kijkenquote:
Ach neem je er toch nog één?quote:
Mijn splitijsje ookquote:
Festiniquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
@:Coco
ik zal de volgende keer als ik in de winkel ben perenijsjes meenemen...
Maar welk merk moet ik naar zoeken?
Tegen die steen aan lopen was leukerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die reclame met John de Wolf niet zo leuk.
Mango split nog lekkerderquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak NOG een perenijsje.
(maar heb toch echt liever aardbei)
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
@:Coco
ik zal de volgende keer als ik in de winkel ben perenijsjes meenemen...
Maar welk merk moet ik naar zoeken?
Of een klein biertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat staat daar gelijk aan drie gevulde koeken genot
Ja dat weten we nou welquote:
Ga ik eens proberen. Weet niet of ze die in BE verkopen. Misschien in Belgische Jumbo of AHquote:
Festini is van Ola.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat hier hebben..
Mss Ola?
@Coco vindt van welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef GertKuyt het volgende:
Ik word altijd gek aangekeken als ik zeg dat ik de aardbeienijsjes lekkerder vind. Is dat hier ook zo?
Jumbo of AH mss?quote:
Dat is idd echt achterlijk te noemenquote:
Was dat je eerste keuze?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die van Festini heeft echte peren!
Die heb ik trouwens.
Ik heb dezequote:
Gezondheid.quote:
Dat is een kwestie van smaakquote:
alleen mensen die hun smaakpapillen beter gerijpt vinden hebben datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef GertKuyt het volgende:
Ik word altijd gek aangekeken als ik zeg dat ik de aardbeienijsjes lekkerder vind. Is dat hier ook zo?
Was laatst noorwegenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit in Monaco geweest¤30 voor een tosti GENOT
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, de aardbeienvariant was op, dus moest voor peer kiezen.
Ik had dus liever aardbei.
HET IS ROODquote:
Erg mooi. Alcohol mag naar ¤100 per glasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was laatst noorwegen
2 biertjes + pizza 60 piek koekoek
Niks mis mee, geld moet rollen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was laatst noorwegen
2 biertjes + pizza 60 piek koekoek
Daar krijg je alleen maar ongelukken van bij een stop verkeerslichtquote:
HE, NU ISSIE GROENquote:
Graagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm... moet ik dan een test gaan uitvoeren?
Van waterijsjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
Hoe jullie niet allemaal moddervet zijn is voor mij een raadsel overigens
Is die reclame nog steeds of ben jij ook al zo oudquote:
Die hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Onder anderequote:
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is die reclame nog steeds of ben jij ook al zo oud
Ok ik zal een officiële test gaan uitvoeren. De anti-perenijs Vlaming aan het perenijs. Ola vs Jumboquote:
Frits van eerd laaielichterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket als Noor
Ik heb nog niets gegeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere
Maar er komt hier wat troep langs
Hij is tenminste wel aanwezig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Mee eens! Maar de Jumbo heeft wel betere bieren dan Dirk of Netto. En Jumbo heeft heerlijke mango-ijsjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
sowquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is tenminste wel aanwezig.
Even ontspannen in t zwembad allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Vandaag nog helemaal niet wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Je belt 112 zelf maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Deschamps erbij met een steen aan zijn enkel. Zou toekijken genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
Graag je outfit kleuren doorgevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#nooitmeerAMERIKAquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zodat je niet de verkeerde aanrijdt?quote:
WE gaan je niet reanimeren allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geenquote:
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.quote:
Uiteraard. Wel naakt zwemmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen
Ueda?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine frietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag nog helemaal niet wtf
Smeer dan even een broodje ofzo
Hopelijk niet met Messi erop want dan geef ik gas bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Hier was het 42 graden vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Soms ben je wel echt een Belgquote:
Op hete dagen vergeef ik vet etenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Je hebt gewoon geen geld om shirtje te bedrukken neefquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee zonder rugnummers en namen erop.
Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
Hier aant zeetje goeie 34 graden, maar 20km land inwaarts was het al snel 36+quote:
Lijkt me niet dat je als mod zulke dubbelzinnige teksten kunt bezigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
#nooitmeerAMERIKA
Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur haddenquote:
Er is er maar eentje om 3u inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Wie betaalt bepaaltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wk
Wij hadden vandaag HET landelijke record. Stond op AD.nl genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Temperatuur is de daadwerkelijke luchttemperatuur die een thermometer meet. Dus als er staat 28°C, dan is de lucht simpelweg 28°C.
Gevoelstemperatuur is een schatting van hoe warm of koud het voor een mens aanvoelt. Daarbij worden naast de temperatuur ook andere factoren meegenomen, zoals:
💧 Luchtvochtigheid – Hoe vochtiger de lucht, hoe slechter je zweet kan verdampen. Daardoor koel je minder goed af en voelt het warmer.
🌬️ Wind – Wind voert warmte van je huid af. Daardoor voelt het kouder (of bij heel warm weer soms juist iets aangenamer).
☀️ Zonnestraling – In de volle zon voelt 25°C vaak veel warmer dan 25°C in de schaduw.
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @triestespammerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
sowwwquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jawel want het is morgen zaterdagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00quote:
Ben je weleens in Indonesië geweest?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Probleem is luchtvochtigheid is verschrikkelijk hoog.
In Spanje is 30 graden aangenaam
Bali godenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je weleens in Indonesië geweest?Altijd extreem hoge luchtvochtigheid genot terwijl het maar 30 graden is.
Stukje sauna Diana genot
Hier is het nog ruim 31 graden buiten, er kwam hier net al een hardloper voorbij. Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?quote:
26 graden valt mee jochquote:
09:00quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00
Denk dat wij het het heetste hadden in België?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur hadden
42 is wel het antwoord op alles.quote:
Danny is weer bakken shag halen in Duitsland van de donatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?
Dat was vorige week zaterdag bij mij het gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMUquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar zie jij zelfs een carkit? Die heb ik niet eens
BROBBEYEDquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Doe dat dan. Kun je ook in slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Dat voelt in NL nu frisjes aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.quote:
Of coco én lennyquote:
Dat zou ik kunnen ja, maar dat doe ik niet daar dat letterlijk 5 dagen geleden is gedaan en het bloedheet is en ik op de boerenbuiten woon en dus in het stofquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij een stofdoekje door jouw auto willen halen?
Ja ik mod toch ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
CR7 god. Portugal komt bekertje ff ophalenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Ik heb Haaland.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Oh.quote:
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Er zijn FA's die forum modden zoals Netsplitter en KLBquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
Ach Renault ach achquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een renault dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Ik wil ook :"(quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of coco én lenny
We kunnen wel wat mankracht gebruiken
Oehhh ik werk in België. Stukje meeten bohquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
Dat verbaasd mij ook elke keerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niksquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen met Franse auto's hebben een slechte smaak
Het verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Kan je leuke mopkes mee makenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verbaastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
Dat verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
2 Belgen, dat is die band van "Lena" toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tafelvoetbal genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd had ook gewoon schriftelijk afgedaan kunnen worden
Enkel Duitsers. Akkoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niks
Wat is Dommel?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Poepzor is een volwassen man met een dvd-collectie van Dommel
Ik zou me niet al te druk maken om zijn mening
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Een rivier.quote:
Dommel god. Even DE feiten; Dommel is nooit uitgebracht op dvd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 Belgen, dat is die band van "Lena" toch?
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Jij woont in België. Ik werk in België. Ik kom langsrijden om mijn auto te laten zienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had een BMW.. is gepikt..
Nooit meer
Ik praat niet meer met jouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog nooit dommel gekeken. Sorry.
Kijk daar heb je Semafoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou
En dat FA-schap kan je ook vergeten
DVD brander danquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dommel god. Even DE feiten; Dommel is nooit uitgebracht op dvd.
Mokerdomme post allen. Uit dat licht.
Ze mag hem ook wel aanraken toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij woont in België. Ik werk in België. Ik kom langsrijden om mijn auto te laten zien
Ik ga meteen alle afleveringen kijken en uitgebreid verslag sturen naar jouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou
En dat FA-schap kan je ook vergeten
Even naar het pookje kijken allen. Sportief pookjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze mag hem ook wel aanraken toch?
En dan de mijne uitlachen zeker?? Nahquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij woont in België. Ik werk in België. Ik kom langsrijden om mijn auto te laten zien
Nee. Gewoon tuuterequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan de mijne uitlachen zeker?? Nah
Doorsmeerbeurt allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wtfquote:
We maken heel wat rommelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
Helemaal bekeken
Dat wordt weer een hele avond met Dommel in mijn hoofd.
Vooral nog een adoratietopic openen. Gaan mensen van naast hun schoenen lopenquote:
Nee dit kan nietquote:
Dat kan niet. De zon zakt niet in de zee.quote:
Bied je excuses aanquote:
Wentquote:
Stukje fat shaming…jammer dat dat toen nog kon.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Graag helemaal afkijken
Ik heb die ninja edit wel gezien.quote:
Zag je die gisternacht maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb die ninja edit wel gezien.
Ah. Dan best niet tuterenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee roomblanke Nederlander. Ome Adolf was zeker dol op mij geweest
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like ontvangen van tong80.
Die IkGeefEnkelLikes kan ook inpakken.
zuchtquote:
Leuk dat @tong80 weer meekijktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like ontvangen van tong80.
Die IkGeefEnkelLikes kan ook inpakken.
Toedelsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even wat anders doen.
Tot straks.
Vive le Velo genot.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
@:ggmm Kloontje het reuzenkind intro muziekje even instarten allen
Terecht!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
In WLR kijken ze daar meer naar uit dan de TDF zelf.
Nu Wout er niet bij is kunnen ze zich volledig richten op HEMquote:
Hier wordt niet geroddeldquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Perez zit naast een donkere man. Is dat uitlokking van de Nos?
Maakt hij normaal racistische grappen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Perez zit naast een donkere man. Is dat uitlokking van de Nos?
Zitten ze in WLR nog aan de ketonen of is dat al passe?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou kunnen zou kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
Maakt hij normaal racistische grappen?
Daar woon ik ver vanafquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achterstandswijk genot. Stukje Brussel
Wat denk je dat ik nu aan het drinken ben?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zitten ze in WLR nog aan de ketonen of is dat al passe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |