abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159134
OEE
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:35:38 #102
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159138
Wat is de meest boeiende wedstrijd eigenlijk vanavond+vannacht? als neutrale supporter?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:35:41 #103
441859 crew  Lenny77
pi_221159139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Graag
Ok ik zal een officiële test gaan uitvoeren. De anti-perenijs Vlaming aan het perenijs. Ola vs Jumbo
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.

Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Frits van eerd laaielichter
pi_221159141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket als Noor
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:06 #106
441859 crew  Lenny77
pi_221159144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Onder andere
Maar er komt hier wat troep langs
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159147
Nederland - Frankrijk kwartfinale _O_
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:16 #108
35723 crew  GGMM
pi_221159148
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Hij is tenminste wel aanwezig. :)
pi_221159150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.

Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Mee eens! Maar de Jumbo heeft wel betere bieren dan Dirk of Netto. En Jumbo heeft heerlijke mango-ijsjes.
pi_221159152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
-O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:34 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij is tenminste wel aanwezig. :)
sow
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:37 #113
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221159156
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Frits van eerd laaielichter
Stukje zwartgeld in de ijskast genot.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:40 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221159159
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
pi_221159160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Even ontspannen in t zwembad allen
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:46 #116
35723 crew  GGMM
pi_221159162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Vandaag nog helemaal niet wtf

Smeer dan even een broodje ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159165
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:18 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221159170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Je belt 112 zelf maar.
pi_221159171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
Deschamps erbij met een steen aan zijn enkel. Zou toekijken genot
pi_221159172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Graag je outfit kleuren doorgeven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:31 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
#nooitmeerAMERIKA

Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221159179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
:') Lijkt me niet slim, pas doen nadat het 22 graden is ofzo
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:49 #123
35723 crew  GGMM
pi_221159181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Graag je outfit kleuren doorgeven
Zodat je niet de verkeerde aanrijdt?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159182
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
WE gaan je niet reanimeren allen
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:50 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hardlopers zijn doodlopers.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:03 #126
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Even ontspannen in t zwembad allen
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221159186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Graag je outfit kleuren doorgeven
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
pi_221159193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Uiteraard. Wel naakt zwemmen
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:34 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Ueda?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:39 #130
441859 crew  Lenny77
pi_221159199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vandaag nog helemaal niet wtf

Smeer dan even een broodje ofzo
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Hopelijk niet met Messi erop want dan geef ik gas bij
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:56 #132
441859 crew  Lenny77
pi_221159203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ueda?
Nee zonder rugnummers en namen erop.

Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
pi_221159205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Soms ben je wel echt een Belg :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:29 #135
35723 crew  GGMM
pi_221159207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Op hete dagen vergeef ik vet eten
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:33 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Gevoelstemperatuur
What can change the nature of a man?
pi_221159213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee zonder rugnummers en namen erop.

Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
Je hebt gewoon geen geld om shirtje te bedrukken neef
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:38 #138
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221159214
Geef die beker alvast naar Frankrijk
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221159215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Uiteraard. Wel naakt zwemmen
waarom dat dan?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:41 #140
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Hier aant zeetje goeie 34 graden, maar 20km land inwaarts was het al snel 36+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:45 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221159219
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Lijkt me niet dat je als mod zulke dubbelzinnige teksten kunt bezigen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:52 #142
441859 crew  Lenny77
pi_221159221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Soms ben je wel echt een Belg :D
Hm.. is deze post zo Vlaams?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159223
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
waarom dat dan?
Lekker fris
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:04 #144
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221159225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!


Wel wat ambitieus
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:10 #145
441859 crew  Lenny77
pi_221159228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Gevoelstemperatuur
Nee echt
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159229
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Bij ons 39
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:19 #147
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221159230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
#nooitmeerAMERIKA

Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:45 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159231
Kleine-Brogel
What can change the nature of a man?
pi_221159233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wk
pi_221159234
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. is deze post zo Vlaams?
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur hadden ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')