Ok ik zal een officiële test gaan uitvoeren. De anti-perenijs Vlaming aan het perenijs. Ola vs Jumboquote:
Frits van eerd laaielichterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket als Noor
Ik heb nog niets gegeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere
Maar er komt hier wat troep langs
Hij is tenminste wel aanwezig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Mee eens! Maar de Jumbo heeft wel betere bieren dan Dirk of Netto. En Jumbo heeft heerlijke mango-ijsjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
sowquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is tenminste wel aanwezig.
Even ontspannen in t zwembad allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Vandaag nog helemaal niet wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Je belt 112 zelf maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Deschamps erbij met een steen aan zijn enkel. Zou toekijken genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
Graag je outfit kleuren doorgevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
#nooitmeerAMERIKAquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Zodat je niet de verkeerde aanrijdt?quote:
WE gaan je niet reanimeren allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geenquote:
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.quote:
Uiteraard. Wel naakt zwemmenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen
Ueda?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine frietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag nog helemaal niet wtf
Smeer dan even een broodje ofzo
Hopelijk niet met Messi erop want dan geef ik gas bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Hier was het 42 graden vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Soms ben je wel echt een Belgquote:
Op hete dagen vergeef ik vet etenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Je hebt gewoon geen geld om shirtje te bedrukken neefquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee zonder rugnummers en namen erop.
Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
Hier aant zeetje goeie 34 graden, maar 20km land inwaarts was het al snel 36+quote:
Lijkt me niet dat je als mod zulke dubbelzinnige teksten kunt bezigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
#nooitmeerAMERIKA
Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur haddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |