abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159134
OEE
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:35:38 #102
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159138
Wat is de meest boeiende wedstrijd eigenlijk vanavond+vannacht? als neutrale supporter?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:35:41 #103
441859 crew  Lenny77
pi_221159139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Graag
Ok ik zal een officiële test gaan uitvoeren. De anti-perenijs Vlaming aan het perenijs. Ola vs Jumbo
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159140
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.

Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Frits van eerd laaielichter
pi_221159141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket als Noor
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:06 #106
441859 crew  Lenny77
pi_221159144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Onder andere
Maar er komt hier wat troep langs
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159147
Nederland - Frankrijk kwartfinale _O_
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:16 #108
35723 crew  GGMM
pi_221159148
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Hij is tenminste wel aanwezig. :)
pi_221159150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.

Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Mee eens! Maar de Jumbo heeft wel betere bieren dan Dirk of Netto. En Jumbo heeft heerlijke mango-ijsjes.
pi_221159152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
-O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:34 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hij is tenminste wel aanwezig. :)
sow
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:37 #113
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221159156
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Frits van eerd laaielichter
Stukje zwartgeld in de ijskast genot.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:40 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221159159
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
pi_221159160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Even ontspannen in t zwembad allen
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:36:46 #116
35723 crew  GGMM
pi_221159162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Vandaag nog helemaal niet wtf

Smeer dan even een broodje ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159165
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:18 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221159170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Je belt 112 zelf maar.
pi_221159171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
Deschamps erbij met een steen aan zijn enkel. Zou toekijken genot
pi_221159172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Graag je outfit kleuren doorgeven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:31 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
#nooitmeerAMERIKA

Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221159179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
:') Lijkt me niet slim, pas doen nadat het 22 graden is ofzo
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:49 #123
35723 crew  GGMM
pi_221159181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Graag je outfit kleuren doorgeven
Zodat je niet de verkeerde aanrijdt?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159182
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
WE gaan je niet reanimeren allen
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:37:50 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hardlopers zijn doodlopers.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')