Ok ik zal een officiële test gaan uitvoeren. De anti-perenijs Vlaming aan het perenijs. Ola vs Jumboquote:
Frits van eerd laaielichterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket als Noor
Ik heb nog niets gegeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere
Maar er komt hier wat troep langs
Hij is tenminste wel aanwezig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent consequent. Je zou een goeie moderator zijn.
Mee eens! Maar de Jumbo heeft wel betere bieren dan Dirk of Netto. En Jumbo heeft heerlijke mango-ijsjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
sowquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is tenminste wel aanwezig.
Even ontspannen in t zwembad allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Vandaag nog helemaal niet wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten.
Mss seffens een echte peer
Je belt 112 zelf maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Deschamps erbij met een steen aan zijn enkel. Zou toekijken genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Noorse coach moeten ze van een fjord gooien.
Graag je outfit kleuren doorgevenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
#nooitmeerAMERIKAquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Zodat je niet de verkeerde aanrijdt?quote:
WE gaan je niet reanimeren allenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |