Ik heb dezequote:
Gezondheid.quote:
Dat is een kwestie van smaakquote:
alleen mensen die hun smaakpapillen beter gerijpt vinden hebben datquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef GertKuyt het volgende:
Ik word altijd gek aangekeken als ik zeg dat ik de aardbeienijsjes lekkerder vind. Is dat hier ook zo?
Was laatst noorwegenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit in Monaco geweest¤30 voor een tosti GENOT
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, de aardbeienvariant was op, dus moest voor peer kiezen.
Ik had dus liever aardbei.
HET IS ROODquote:
Erg mooi. Alcohol mag naar ¤100 per glasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was laatst noorwegen
2 biertjes + pizza 60 piek koekoek
Niks mis mee, geld moet rollen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was laatst noorwegen
2 biertjes + pizza 60 piek koekoek
Daar krijg je alleen maar ongelukken van bij een stop verkeerslichtquote:
HE, NU ISSIE GROENquote:
Graagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm... moet ik dan een test gaan uitvoeren?
Van waterijsjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
Hoe jullie niet allemaal moddervet zijn is voor mij een raadsel overigens
Is die reclame nog steeds of ben jij ook al zo oudquote:
Die hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die naar de Jumbo gaan zijn mokerdomme types.
Dirk of Netto 15-30% goedkoper op een volle kar genot _0_
Onder anderequote:
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is die reclame nog steeds of ben jij ook al zo oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |