Festiniquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
@:Coco
ik zal de volgende keer als ik in de winkel ben perenijsjes meenemen...
Maar welk merk moet ik naar zoeken?
Tegen die steen aan lopen was leukerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die reclame met John de Wolf niet zo leuk.
Mango split nog lekkerderquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak NOG een perenijsje.
(maar heb toch echt liever aardbei)
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
@:Coco
ik zal de volgende keer als ik in de winkel ben perenijsjes meenemen...
Maar welk merk moet ik naar zoeken?
Of een klein biertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat staat daar gelijk aan drie gevulde koeken genot
Ja dat weten we nou welquote:
Ga ik eens proberen. Weet niet of ze die in BE verkopen. Misschien in Belgische Jumbo of AHquote:
Festini is van Ola.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat hier hebben..
Mss Ola?
@Coco vindt van welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef GertKuyt het volgende:
Ik word altijd gek aangekeken als ik zeg dat ik de aardbeienijsjes lekkerder vind. Is dat hier ook zo?
Jumbo of AH mss?quote:
Dat is idd echt achterlijk te noemenquote:
Was dat je eerste keuze?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die van Festini heeft echte peren!
Die heb ik trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |