abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:03 #126
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Even ontspannen in t zwembad allen
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221159186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Graag je outfit kleuren doorgeven
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
pi_221159193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Uiteraard. Wel naakt zwemmen
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:34 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Ueda?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:39 #130
441859 crew  Lenny77
pi_221159199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Vandaag nog helemaal niet wtf

Smeer dan even een broodje ofzo
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik loop de laatste tijd best vaak in voetbalshirtjes.
Hopelijk niet met Messi erop want dan geef ik gas bij
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:38:56 #132
441859 crew  Lenny77
pi_221159203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ueda?
Nee zonder rugnummers en namen erop.

Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
pi_221159205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Soms ben je wel echt een Belg :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:29 #135
35723 crew  GGMM
pi_221159207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh jawel, deze middag wat boterhammetjes en op de avond een frietje mayo, maar wel echt een kleine friet
Op hete dagen vergeef ik vet eten
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:33 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Gevoelstemperatuur
What can change the nature of a man?
pi_221159213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee zonder rugnummers en namen erop.

Dat vind ik dan weer wat te kinderlijk.
Je hebt gewoon geen geld om shirtje te bedrukken neef
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:38 #138
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221159214
Geef die beker alvast naar Frankrijk
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221159215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Uiteraard. Wel naakt zwemmen
waarom dat dan?
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:41 #140
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Hier aant zeetje goeie 34 graden, maar 20km land inwaarts was het al snel 36+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:45 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221159219
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mag ik dan in jouw zwembad plonzen, heb er geen :'(
Lijkt me niet dat je als mod zulke dubbelzinnige teksten kunt bezigen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:39:52 #142
441859 crew  Lenny77
pi_221159221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Soms ben je wel echt een Belg :D
Hm.. is deze post zo Vlaams?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159223
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
waarom dat dan?
Lekker fris
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:04 #144
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221159225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!


Wel wat ambitieus
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:10 #145
441859 crew  Lenny77
pi_221159228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Gevoelstemperatuur
Nee echt
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159229
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
Bij ons 39
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:19 #147
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221159230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
#nooitmeerAMERIKA

Spanje Portugal en Marokko gaan kantoorwedstrijden worden en net uit kantoorwedstrijden, bord op schoot wedstrijden en 21u wedstrijden
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:40:45 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221159231
Kleine-Brogel
What can change the nature of a man?
pi_221159233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wk
pi_221159234
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. is deze post zo Vlaams?
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur hadden ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')