abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:41:08 #151
35723 crew  GGMM
pi_221159237
Temperatuur is de daadwerkelijke luchttemperatuur die een thermometer meet. Dus als er staat 28°C, dan is de lucht simpelweg 28°C.

Gevoelstemperatuur is een schatting van hoe warm of koud het voor een mens aanvoelt. Daarbij worden naast de temperatuur ook andere factoren meegenomen, zoals:

💧 Luchtvochtigheid – Hoe vochtiger de lucht, hoe slechter je zweet kan verdampen. Daardoor koel je minder goed af en voelt het warmer.
🌬️ Wind – Wind voert warmte van je huid af. Daardoor voelt het kouder (of bij heel warm weer soms juist iets aangenamer).
☀️ Zonnestraling – In de volle zon voelt 25°C vaak veel warmer dan 25°C in de schaduw.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Er is er maar eentje om 3u inderdaad!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:41:32 #153
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221159243
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wk
Wie betaalt bepaalt
pi_221159246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Temperatuur is de daadwerkelijke luchttemperatuur die een thermometer meet. Dus als er staat 28°C, dan is de lucht simpelweg 28°C.

Gevoelstemperatuur is een schatting van hoe warm of koud het voor een mens aanvoelt. Daarbij worden naast de temperatuur ook andere factoren meegenomen, zoals:

💧 Luchtvochtigheid – Hoe vochtiger de lucht, hoe slechter je zweet kan verdampen. Daardoor koel je minder goed af en voelt het warmer.
🌬️ Wind – Wind voert warmte van je huid af. Daardoor voelt het kouder (of bij heel warm weer soms juist iets aangenamer).
☀️ Zonnestraling – In de volle zon voelt 25°C vaak veel warmer dan 25°C in de schaduw.
Wij hadden vandaag HET landelijke record. Stond op AD.nl genot
pi_221159250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @triestespammer
pi_221159253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
sowww
pi_221159255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:42:28 #158
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159257
Probleem is luchtvochtigheid is verschrikkelijk hoog.

In Spanje is 30 graden aangenaam
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221159258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van
Ik niet. Hijs gekke boy
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:42:34 #160
35723 crew  GGMM
pi_221159259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Jawel want het is morgen zaterdag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221159263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jawel want het is morgen zaterdag
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:02 #162
441859 crew  Lenny77
pi_221159264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Gevoelstemperatuur
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159268
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Probleem is luchtvochtigheid is verschrikkelijk hoog.

In Spanje is 30 graden aangenaam
Ben je weleens in Indonesië geweest? :') Altijd extreem hoge luchtvochtigheid genot terwijl het maar 30 graden is.

Stukje sauna Diana genot
pi_221159270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ben je weleens in Indonesië geweest? :') Altijd extreem hoge luchtvochtigheid genot terwijl het maar 30 graden is.

Stukje sauna Diana genot
Bali goden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221159271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.

Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Hier is het nog ruim 31 graden buiten, er kwam hier net al een hardloper voorbij. Ik zou het niet doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221159272
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Mooi aliexpress carkit
pi_221159273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jawel want het is morgen zaterdag
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:45 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221159277
Vraag is hoeveel rode kaarten Uruguay gaat pakken tegen Spanje straks.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:46 #169
194695 franklop
Fran knock
pi_221159278
Wel leuke open wedstrijd zo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:49 #170
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221159279
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
26 graden valt mee joch
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:53 #171
35723 crew  GGMM
pi_221159280
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00
09:00
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:58 #172
441859 crew  Lenny77
pi_221159283
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur hadden ;)
Denk dat wij het het heetste hadden in België?
Capu had 34, zo raar is dat toch niet? :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221159284
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bali goden
Ging kapot kolere :')
pi_221159285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hier was het 42 graden vandaag :'(
42 is wel het antwoord op alles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221159287
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Zou jij een stofdoekje door jouw auto willen halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')