Er is er maar eentje om 3u inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn de tijden in de knock-out fase redelijk toegespitst op de Europese markt. Eigenlijk zijn er dan maar een paar nachtwedstrijden.
Wie betaalt bepaaltquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belachelijk dat Europa zoveel voordelen krijgt tijdens een wk
Wij hadden vandaag HET landelijke record. Stond op AD.nl genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Temperatuur is de daadwerkelijke luchttemperatuur die een thermometer meet. Dus als er staat 28°C, dan is de lucht simpelweg 28°C.
Gevoelstemperatuur is een schatting van hoe warm of koud het voor een mens aanvoelt. Daarbij worden naast de temperatuur ook andere factoren meegenomen, zoals:
💧 Luchtvochtigheid – Hoe vochtiger de lucht, hoe slechter je zweet kan verdampen. Daardoor koel je minder goed af en voelt het warmer.
🌬️ Wind – Wind voert warmte van je huid af. Daardoor voelt het kouder (of bij heel warm weer soms juist iets aangenamer).
☀️ Zonnestraling – In de volle zon voelt 25°C vaak veel warmer dan 25°C in de schaduw.
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @triestespammerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant dat de wedstrijd hierna pas om 02:00 begint wat is dat voor onzin
sowwwquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Jawel want het is morgen zaterdagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het om 01:00 was geweest zagen we je ook niet @:triestespammer
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00quote:
Ben je weleens in Indonesië geweest?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Probleem is luchtvochtigheid is verschrikkelijk hoog.
In Spanje is 30 graden aangenaam
Bali godenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je weleens in Indonesië geweest?Altijd extreem hoge luchtvochtigheid genot terwijl het maar 30 graden is.
Stukje sauna Diana genot
Hier is het nog ruim 31 graden buiten, er kwam hier net al een hardloper voorbij. Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben aan het overwegen om tussen beide wedstrijden te gaan hardlopen.
Maar dit is afhankelijk van de temperatuursituatie!!
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?quote:
26 graden valt mee jochquote:
09:00quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan post je je Lingo ook altijd om 07:00
Denk dat wij het het heetste hadden in België?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee alsof wij een compleet andere temperatuur hadden
42 is wel het antwoord op alles.quote:
Danny is weer bakken shag halen in Duitsland van de donatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?
Dat was vorige week zaterdag bij mij het gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMUquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar zie jij zelfs een carkit? Die heb ik niet eens
BROBBEYEDquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Doe dat dan. Kun je ook in slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Dat voelt in NL nu frisjes aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.quote:
Of coco én lennyquote:
Dat zou ik kunnen ja, maar dat doe ik niet daar dat letterlijk 5 dagen geleden is gedaan en het bloedheet is en ik op de boerenbuiten woon en dus in het stofquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij een stofdoekje door jouw auto willen halen?
Ja ik mod toch ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
CR7 god. Portugal komt bekertje ff ophalenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Ik heb Haaland.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Oh.quote:
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Er zijn FA's die forum modden zoals Netsplitter en KLBquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |