Danny is weer bakken shag halen in Duitsland van de donatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je Danny al aangespoord die functie in te bouwen dat mods users een time out van een paar uur kunnen geven?
Dat was vorige week zaterdag bij mij het gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMUquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar zie jij zelfs een carkit? Die heb ik niet eens
BROBBEYEDquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je tot langer dan 09:00 in je bed ligt te stinken ben je een nietsnut
Doe dat dan. Kun je ook in slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Dat voelt in NL nu frisjes aanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja als je IN de auto blijft zitten wel ja
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.quote:
Of coco én lennyquote:
Dat zou ik kunnen ja, maar dat doe ik niet daar dat letterlijk 5 dagen geleden is gedaan en het bloedheet is en ik op de boerenbuiten woon en dus in het stofquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij een stofdoekje door jouw auto willen halen?
Ja ik mod toch ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
CR7 god. Portugal komt bekertje ff ophalenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Ik heb Haaland.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Malle Babbe de doelpunten gaat maken (die heb ik als topscorer)
Oh.quote:
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Er zijn FA's die forum modden zoals Netsplitter en KLBquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan hij dan nog modden? Anders stem ik tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |