Ach Renault ach achquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een renault dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Ik wil ook :"(quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of coco én lenny
We kunnen wel wat mankracht gebruiken
Oehhh ik werk in België. Stukje meeten bohquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
Dat verbaasd mij ook elke keerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niksquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen met Franse auto's hebben een slechte smaak
Het verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Kan je leuke mopkes mee makenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
verbaastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
Dat verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
2 Belgen, dat is die band van "Lena" toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
tafelvoetbal genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd had ook gewoon schriftelijk afgedaan kunnen worden
Enkel Duitsers. Akkoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niks
Wat is Dommel?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Poepzor is een volwassen man met een dvd-collectie van Dommel
Ik zou me niet al te druk maken om zijn mening
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Poepzor is een volwassen man met een dvd-collectie van Dommel
Ik zou me niet al te druk maken om zijn mening
Een rivier.quote:
Dommel god. Even DE feiten; Dommel is nooit uitgebracht op dvd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Poepzor is een volwassen man met een dvd-collectie van Dommel
Ik zou me niet al te druk maken om zijn mening
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 Belgen, dat is die band van "Lena" toch?
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Poepzor is een volwassen man met een dvd-collectie van Dommel
Ik zou me niet al te druk maken om zijn mening
Jij woont in België. Ik werk in België. Ik kom langsrijden om mijn auto te laten zienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had een BMW.. is gepikt..
Nooit meer
Ik praat niet meer met jouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog nooit dommel gekeken. Sorry.
Kijk daar heb je Semafoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou
En dat FA-schap kan je ook vergeten
DVD brander danquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dommel god. Even DE feiten; Dommel is nooit uitgebracht op dvd.
Mokerdomme post allen. Uit dat licht.
Ze mag hem ook wel aanraken toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij woont in België. Ik werk in België. Ik kom langsrijden om mijn auto te laten zien
Ik ga meteen alle afleveringen kijken en uitgebreid verslag sturen naar jouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou
En dat FA-schap kan je ook vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |