Ach Renault ach achquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een renault dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat schermpje. Die klik je zo bovenop je dashboard. Stukje TEMU
Ik wil ook :"(quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of coco én lenny
We kunnen wel wat mankracht gebruiken
Oehhh ik werk in België. Stukje meeten bohquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
Dat verbaasd mij ook elke keerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niksquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen met Franse auto's hebben een slechte smaak
Het verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een peugeot dashboard. Het verbaasd dat die uberhaupt gestart is met deze tempraturen.
Kan je leuke mopkes mee makenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
verbaastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
Dat verbaasdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook elke keer![]()
Hij is wel nog jong dus het valt nog mee
2 Belgen, dat is die band van "Lena" toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ook :"(
Maar 2 Belgen is dan weer teveel zeker
tafelvoetbal genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd had ook gewoon schriftelijk afgedaan kunnen worden
Enkel Duitsers. Akkoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij enkel superieure automobielen. Nu Audi genot of bmw of Mercedes en anders niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |