Al besproken.quote:
Ik ben van de partijquote:
Buhhduhhquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
Boedoe Glimt. Nee, zo spreek je de ø niet uit.
Het is toch ook geen Bloef.
Leukquote:
Meer omdat ik een godsgruwelijke tering hekel heb aan niet je sterkste team opstellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:15 schreef K21 het volgende:
[..]
Ekte nazaat der Franken gespot.Weg met dat Vikingengespuis.
Ziedend.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
Irak zou nu van het veld moeten lopen , dat doet senegal ook altijd wanneer ze het niet eens zijn met een beslissing (moet kunnen allemaal)
Bloef is wel gewoon kut.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
Boedoe Glimt. Nee, zo spreek je de ø niet uit.
Het is toch ook geen Bloef.
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kreeg hij rood door de overtreding of door dat hij doorgebroken speler was?
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kreeg hij rood door de overtreding of door dat hij doorgebroken speler was?
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kreeg hij rood door de overtreding of door dat hij doorgebroken speler was?
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kreeg hij rood door de overtreding of door dat hij doorgebroken speler was?
Snap je wraak wel omdat ik gisteren afwezig was.quote:
We vragen het de Belgische VAR.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom kreeg hij rood door de overtreding of door dat hij doorgebroken speler was?
Jij en @GGMM zijn gewoon ongeschikt bevonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap je wraak wel omdat ik gisteren afwezig was.
Jij bent wel de tweede beste moderator van WK hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Snap je wraak wel omdat ik gisteren afwezig was.
wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij en @:GGMM zijn gewoon ongeschikt bevonden.
Last van de warmte.quote:
Ik van 2-1 naar 1-2quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn voorspelling vlak voor de wedstrijd nog even aangepast van 2-1 naar 0-4.
Rustig aan bontkraag safiquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
Irak zou nu van het veld moeten lopen , dat doet senegal ook altijd wanneer ze het niet eens zijn met een beslissing (moet kunnen allemaal)
Gewoon lekker likken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over perenijsjes gesproken.
Ik pak een perenijsje. (Hou er rekening mee dat ik toch liever aardbei had)
Oh ik heb vandaag oranje splits gekocht, die ga ik eens eentje versnaperen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over perenijsjes gesproken.
Ik pak een perenijsje. (Hou er rekening mee dat ik toch liever aardbei had)
Hopelijk weet je er toch van te genietenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over perenijsjes gesproken.
Ik pak een perenijsje. (Hou er rekening mee dat ik toch liever aardbei had)
0-1 Noorwegen-Frankrijkquote:
Ja leuk doe maarquote:
Vandaag bij Nettorama goden weer 4 donutijsjes voor ¤1 witte chocolade en bruin bohhhhquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk weet je er toch van te genieten
Ik wou dat ik perenijsjes had, maar ik had er laatst nog 3 die waren bijna niet goed meer dus die heb ik toen alle 3 opgegeten
Ik ga nu de THT checken van mijn perenijsjes voor een totale beeldvorming.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk weet je er toch van te genieten
Ik wou dat ik perenijsjes had, maar ik had er laatst nog 3 die waren bijna niet goed meer dus die heb ik toen alle 3 opgegeten
Dat geldt ook voor shithole country Frankrijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:20 schreef TLC het volgende:
Ik vond ze een sympathieke ploeg maar ik hoop nu echt dat die Noren er in de volgende ronde al uitvliegen
Ik had vanavond een hoorntje met citroenijs (en ook bosvruchten), dat is toch het beste. #Eindedagboekquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over perenijsjes gesproken.
Ik pak een perenijsje. (Hou er rekening mee dat ik toch liever aardbei had)
Dat staat daar gelijk aan drie gevulde koeken genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult als Noor maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket.
Straks even plunderen vikingstyle.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult als Noor maar 1500 dollar betaald hebben voor een ticket.
Ik kan de Belg van harte aanbevelenquote:
Krijg je dan geen pijn in je arm?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn perenijsjes zijn 2 jaar houdbaar.
gevuld met eetbaar goud?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat staat daar gelijk aan drie gevulde koeken genot
Eigen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Eigen gaat Frankrijk Noorwegen ook nergens om
lijkquote:
Eigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Eigen gaat Frankrijk Noorwegen ook nergens om
Behalve als je Ibrahimovic of Haaland heetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Netjes maar mannen met een staartje zijn wel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |