Camouflage?quote:
Je zult als Noor maar een bak geld hebben neergelegd om bij juist DEZE pot aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:09 schreef Zorro het volgende:
Kan die coach van Noorwegen worden aangeklaagd voor het verneuken van talloze pooltjes?
Ik snap dit ook nooit zo goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:08 schreef Solotovski het volgende:
Niet je vaste basiself neerzetten
Echt, schaam je kapot
op het kanaal van Ketnetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:06 schreef Zorro het volgende:
Den Belg begint pas om half 10 met Senegal - Irak.
Dit kan niet.
Is Coco ook bijna thuis?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Present. Even een ijskoude Fanta inschenken.
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:
GGMM is gearriveerd gif*quote:
Inderdaad, geen roodquote:
En betaal je als supporter 1500 dollar om te zien hoe je met een b elftal opgerold wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik snap dit ook nooit zo goed.
Gewoon lekker spelen, joie de vivre, lekker ritme houden. Het is maar een toernooi geen competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |